quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het tegen iemand anders.
En nu weer terug naar de wedstrijd.quote:Evenals Happel.
Ja, ik waardeer het wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waardeer jij het? Zou je het missen als het er niet was?
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooi dat De Zeeuw dan scoort. Maakt de wedstrijd bijzonder.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.
Ik vind dat ook wel leuk ja. Maar bedoel dat gelul in de studio of naast het veld met Been, Van Halst en Jans. Vooral Van Halst is strontvervelend wanneer ie dat apparaatje erbij pakt en kritiek geeft op iets wat ze niet hebben gedaan. Alsof ze net als hem 45 minuten hebben om erover na te denken dan. Voor de rest hebben ze standaarduitspraken als alle anderen. (Ook vaak in die interviews helaas.)quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer het wel.
Zeker na de wedstrijd.
Vind de interviews met de spelers en trainer altijd wel interessant.
inderdaad, dit soort potjes kunnen ze beter schriftelijk af doen toch?! gaat nergens over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.
Moet Suk geblesseerd raken dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Waarom gooit Jol Suk er nu niet in?
Z'n batterijen gaan maar 10 minuten mee, even wachten dus nog.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Waarom gooit Jol Suk er nu niet in?
Goeie reden om iemand die geen vaste basis plek heeft niet te laten spelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet Suk geblesseerd raken dan?
Waarom zou je je als Ajax zijnde hier helemaal leeg spelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een super slechte trieste wedstrijd.
Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |