Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hemquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Kan iemand die duim van Pantelic afknippen of zo?
speelt ajax thuis dan??quote:
Wie niet ? Is toch een vervelende irritante vent ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hem
Nee, maar als je het over een club hebt noem je hun eerst. Dus je zegt dat Ajax 1-0 voorstaat.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie niet ? Is toch een vervelende irritante vent ?
Kan ik me voorstellen, hij heeft 'm ook al tot 2 keer toe proberen aan te randen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hem
Ben een kakkerlak dus ajax is met kleine a.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, maar als je het over een club hebt noem je hun eerst. Dus je zegt dat Ajax 1-0 voorstaat.
Ajax is trouwens met een hoofdletter!Heiligschennis!
[..]
Klopt.
Dat is altijd leuk. Deventerquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef Teteteterek het volgende:
prachtig die frustratie bij dat staande publiek aan de lange zijde (rechts van t uitvak)
Radio dan maarquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
is het niet ergens live op internet te volgen ?
verveel me op werk
quote:
Ik vind de sfeer in het 'stadion' ook troosteloosquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als er 1 sfeerloze stad is![]()
1 keer wezen stappen, wat een deprimerende sfeer hangt daar
Begint dat nu alquote:
Als het bewust was welquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is gewoon rood.
Haha, juist niet lekker fanatiek publiek zoals het hoort.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer in het 'stadion' ook troosteloos
Neuh, maar vond het leuk om 'm er ff in te knallen.quote:
Die luie is ook geen verdedigerquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Wilskracht het volgende:
Toch knap van Urby dat hij tegen Go Ahead en RKC al 3x zijn man heeft laten lopen
De boel aan het schijten brengen dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neuh, maar vond het leuk om 'm er ff in te knallen.
Nee dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik zou t niet wetenVoor t eerst dat ik t flik hehe. We zien t zo wel.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is van Hulten aan het doen? Partijdige hond dat het is.
Ach, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De boel aan het schijten brengen dus.
OPDRACHT VAN DE KNVB, DE FINALE MOET FEYENOORD AJAX WORDEN OP JE OGEN !!!!! KNVB IS PARTIJDIG !quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is van Hulten aan het doen? Partijdige hond dat het is.
de beker is het enige waar feyenoord nog voor speelt dus ik geef ze geen ongelijk als ze ajax graag zien verliezen vanavondquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De boel aan het schijten brengen dus.
Als ze van Twente winnen in de Eredivisie gun ik ze een doelpuntje in hun eigen stadion (en verlies natuurlijk).quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
de beker is het enige waar feyenoord nog voor speelt dus ik geef ze geen ongelijk als ze ajax graag zien verliezen vanavond
Oh, nu mag het opeens wel weerquote:
Een eigen doelpuntje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als ze van Twente winnen in de Eredivisie gun ik ze een doelpuntje in hun eigen stadion (en verlies natuurlijk).
Ga huilenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Nuchterheid het volgende:
Het is godverdomme de schuld van de scheids dat het nu 0-1 staat![]()
!
Zie jij die site in dat lijstje staan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
belangrijk bericht mbt livestreams!
Wat is dit topic dan?
Die stream is van Justin.tv enquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie jij die site in dat lijstje staan?
quote:of enig andere site met eredevisiestreams.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:13 schreef Teteteterek het volgende:
waar slaat die vijandigheid nou op bij go ahead
ze mogen blij zijn dat ze een keer een fatsoenlijk voetballende club mogen aanschouwen daar in dat stadion
Deventer is meer voor Twente gok ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef TheFrankey het volgende:
ongeveer 80% van het stadio is ook gewoon voor Ajax, nu kunnen ze een keer dichtbij naar ajax toe
Denk het ook ja,,quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef TheFrankey het volgende:
ongeveer 80% van het stadio is ook gewoon voor Ajax, nu kunnen ze een keer dichtbij naar ajax toe
Zou me niets verbazen, die fans van ajax slaan nergens op johquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef TheFrankey het volgende:
Wat zeur jij nou manquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die stream is van Justin.tv en
[..]
Nee. Want het mag niet. En aangezien Danny er al een brief over heeft ontvangen zal hij hier ook niet zo blij mee zijn. Zeker niet als een mod het goedkeurt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat zeur jij nou manWees blij dat het mag.
Zoek gewoon op google naar fromsport, dan krijg je een goede sitequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
is het niet ergens live op internet te volgen ?
verveel me op werk
Wat kan jou dat schelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Want het mag niet. En aangezien Danny er al een brief over heeft ontvangen zal hij hier ook niet zo blij mee zijn. Zeker niet als een mod het goedkeurt.
Nu je het zegt, nooit gezien. Vervelend hoor...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die stream is van Justin.tv en
[..]
quote:
Gaat lekker met jou, niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nooit gezien. Vervelend hoor...
Ben ik ook benieuwd naar...quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat doe je raar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent je er niet van bewust dat je mensen zo op kosten loopt te jagen?quote:
Nee joh, ze kunnen juist gratis kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent je er niet van bewust dat je mensen zo op kosten loopt te jagen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Morendo het volgende:
Ik wist niet dat Jimmy Floyd nog speelde, loopt ie gewoon in Deventer rond.
Je niveau is echt bedroevend laag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee joh, ze kunnen juist gratis kijken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee joh, ze kunnen juist gratis kijken
Hoho, de wedstrijd is nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
Finale dus tegen Ajax. Dat wordt een leuke dag.
HAHAHAHA en Dick is nu trainer van Ajax! HAHAHA!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Morendo het volgende:
Ik wist niet dat Jimmy Floyd nog speelde, loopt ie gewoon in Deventer rond.
quote:
Zoals ik al zei, ik wist niet of het wel of niet mocht omdat ik het nooit eerder heb gedaan. Een moderator dacht dat het wel mocht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent je er niet van bewust dat je mensen zo op kosten loopt te jagen?
Behalve als jullie uit loten, dan wordt het een leuke dag voor Ajaxsupportersquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
HAHAHAHA en Dick is nu trainer van Ajax! HAHAHA!!!
Het cynisme ontging je een beetje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je niveau is echt bedroevend laag.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
Is al geloot F.R. thuis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Behalve als jullie uit loten, dan wordt het een leuke dag voor Ajaxsupporters![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:27 schreef Nico_Galijk het volgende:
Hoewel ik fan ben van Ajax gunde ik daar wel een treffer voor de Eagles.
Jij hoeft er ook geen zak van te geloven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wist niet of het wel of niet mocht omdat ik het nooit eerder heb gedaan. Een moderator dacht dat het wel mocht.
Bovendien geloof ik er geen zak van dat die lui een rechtszaak zouden kunnen winnen tegen Fok. Op een forum zitten duizenden mensen die allemaal troep achterlaten. Zal vast genoeg illegaals tussen zitten. Fok kan niet voor alle duizenden berichten verantwoordelijkheid nemen.
O dat wist ik niet!quote:
Hij is leuk voor een compilatie aan elkaar te praten maar niet voor live-wedstrijden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een fucking mongool is die Driessen. Ziet dat het buitenspel is: 'Ach laat toch gaan'
Dan zou het denk ik een chaos worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!
Naja, ook wel ergens terecht natuurlijk, je eigen stadion niet inmogen is wel een beetje
Je had het topic makkelijk kunnen zien. Evenals Happel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wist niet of het wel of niet mocht omdat ik het nooit eerder heb gedaan. Een moderator dacht dat het wel mocht.
Bovendien geloof ik er geen zak van dat die lui een rechtszaak zouden kunnen winnen tegen Fok. Op een forum zitten duizenden mensen die allemaal troep achterlaten. Zal vast genoeg illegaals tussen zitten. Fok kan niet voor alle duizenden berichten verantwoordelijkheid nemen.
hij doet altijd ajax bij rtlquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:33 schreef Devz het volgende:
Zonder enige moeite met 0-2 voorstaan, prima dus. Alleen wat een verschrikkelijke kwal die commentator zeg, doe dan tenminste nog een beetje alsof je neutraal bent. Waardeloos niveau weer.
Mietje.quote:
wat ben je nou voor supporter.quote:
volgens god gaat gae winnenquote:
Additionele info.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef BluesRebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er een voorbeschouwing, tussenbeschouwing en vooral een nabeschouwing bestaat? Ik heb toch de wedstrijd gekeken en ik weet wel wat ik heb gezien. Hoeveel mensen zonder voetbalkennis zullen nou kijken....Schieten we toch geen flikker mee op? Vooral na een CL-wedstrijd als je moet wachten op de samenvattingen
En dan ook nog die mensen ervoor betalen van belastinggeld
Jaja, het is nu wel duidelijk. Wat een strebertje ben jij, de tering...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had het topic makkelijk kunnen zien. Evenals Happel.
Je hoeft het niet te geloven, zo'n brief is vaak al genoeg. Er staat genoeg illegaals ja, maar die mensen maken er geen probleem van. Dat bedrijf doet dat blijkbaar wel, en wat zou jij dan doen als je Danny was? Je gaat daar echt geen risico's mee nemen.
Volgens mij had ik het tegen iemand anders.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jaja, het is nu wel duidelijk. Wat een strebertje ben jij, de tering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |