Hij is leuk voor een compilatie aan elkaar te praten maar niet voor live-wedstrijden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een fucking mongool is die Driessen. Ziet dat het buitenspel is: 'Ach laat toch gaan'
Dan zou het denk ik een chaos worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!
Naja, ook wel ergens terecht natuurlijk, je eigen stadion niet inmogen is wel een beetje
Je had het topic makkelijk kunnen zien. Evenals Happel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wist niet of het wel of niet mocht omdat ik het nooit eerder heb gedaan. Een moderator dacht dat het wel mocht.
Bovendien geloof ik er geen zak van dat die lui een rechtszaak zouden kunnen winnen tegen Fok. Op een forum zitten duizenden mensen die allemaal troep achterlaten. Zal vast genoeg illegaals tussen zitten. Fok kan niet voor alle duizenden berichten verantwoordelijkheid nemen.
hij doet altijd ajax bij rtlquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:33 schreef Devz het volgende:
Zonder enige moeite met 0-2 voorstaan, prima dus. Alleen wat een verschrikkelijke kwal die commentator zeg, doe dan tenminste nog een beetje alsof je neutraal bent. Waardeloos niveau weer.
Mietje.quote:
wat ben je nou voor supporter.quote:
volgens god gaat gae winnenquote:
Additionele info.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef BluesRebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er een voorbeschouwing, tussenbeschouwing en vooral een nabeschouwing bestaat? Ik heb toch de wedstrijd gekeken en ik weet wel wat ik heb gezien. Hoeveel mensen zonder voetbalkennis zullen nou kijken....Schieten we toch geen flikker mee op? Vooral na een CL-wedstrijd als je moet wachten op de samenvattingen
En dan ook nog die mensen ervoor betalen van belastinggeld
Jaja, het is nu wel duidelijk. Wat een strebertje ben jij, de tering...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had het topic makkelijk kunnen zien. Evenals Happel.
Je hoeft het niet te geloven, zo'n brief is vaak al genoeg. Er staat genoeg illegaals ja, maar die mensen maken er geen probleem van. Dat bedrijf doet dat blijkbaar wel, en wat zou jij dan doen als je Danny was? Je gaat daar echt geen risico's mee nemen.
Volgens mij had ik het tegen iemand anders.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jaja, het is nu wel duidelijk. Wat een strebertje ben jij, de tering...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het tegen iemand anders.
En nu weer terug naar de wedstrijd.quote:Evenals Happel.
Ja, ik waardeer het wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waardeer jij het? Zou je het missen als het er niet was?
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooi dat De Zeeuw dan scoort. Maakt de wedstrijd bijzonder.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.
Ik vind dat ook wel leuk ja. Maar bedoel dat gelul in de studio of naast het veld met Been, Van Halst en Jans. Vooral Van Halst is strontvervelend wanneer ie dat apparaatje erbij pakt en kritiek geeft op iets wat ze niet hebben gedaan. Alsof ze net als hem 45 minuten hebben om erover na te denken dan. Voor de rest hebben ze standaarduitspraken als alle anderen. (Ook vaak in die interviews helaas.)quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer het wel.
Zeker na de wedstrijd.
Vind de interviews met de spelers en trainer altijd wel interessant.
inderdaad, dit soort potjes kunnen ze beter schriftelijk af doen toch?! gaat nergens over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.
Moet Suk geblesseerd raken dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Waarom gooit Jol Suk er nu niet in?
Z'n batterijen gaan maar 10 minuten mee, even wachten dus nog.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Goeie reden om iemand die geen vaste basis plek heeft niet te laten spelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet Suk geblesseerd raken dan?
Waarom zou je je als Ajax zijnde hier helemaal leeg spelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een super slechte trieste wedstrijd.
Godverdomme.
Idd, lekker alle wedstrijdjes tot de finale op de sloffen gespeeld. In de finale hoeven jullie pas voluit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom zou je je als Ajax zijnde hier helemaal leeg spelen?
Suk staat er al in.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Nee daar ben ik het mee eens. Maar kijk nou, ze controleren het spel ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom zou je je als Ajax zijnde hier helemaal leeg spelen?
Suk zit graag naast Cock Jol op de bank.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |