Zakelijk uit spelen heet zoiets.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het mee eens. Maar kijk nou, ze controleren het spel ook niet.
Tegen een club als dit moet je minstens kansen kunnen creëren.
Na ja, laten we eerlijk zijn, ajax doet ook totaal geen moeite.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat een belachelijk slechte commentator is die Leo Driessen toch... verwacht ie dat Ajax dit met 8/0 wint ofzo.... Go Ahead speelt thuis, heeft al goede resultaten geboekt en in de beker kan alles gebeuren... totaal geen realiteitszin die kerel
Ja, m'n reet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zakelijk uit spelen heet zoiets.
Het staat 2-0 en van het weekend heb je een belangrijke wedstrijd.... ik snap het wel! Ik vind het juist wel weer een teken voor de groei van Ajax als team dat ze hier niet in de problemen komen....quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Na ja, laten we eerlijk zijn, ajax doet ook totaal geen moeite.
Wanneer ze gas geven denderen ze inderdaad over GAE heen.....
Ja Deventer ligt vlak bij Duitsland.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef Netsplitter het volgende:
.
Wanneer ze gas geven denderen ze inderdaad over GAE heen.....
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Deventer ligt vlak bij Duitsland.
Heel Nederland ligt vlakbij Duitsland.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Deventer ligt vlak bij Duitsland.
Sommige mensen zijn nog niet verzuurd en quasi-cynisch omdat ze drie dagen te laat hun zakgeld hebben gekregen van mama.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.
gast, ik weet niet of je voor het eerst een ajax wedtrijd op tv ziet, maar leo is pas positief over ajax als ze met 10-0 winnen,quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
3-0 nog steeds veel te matig in de ogen van de almachtige Leo
Nee maar ik irriteer me er steeds meer aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:18 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
gast, ik weet niet of je voor het eerst een ajax wedtrijd op tv ziet, maar leo is pas positief over ajax als ze met 10-0 winnen,
quote:
jupiler league heeft voor mij net zo veel aanzien als de zondagklassequote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:21 schreef Morendo het volgende:
ZE KRIJGEN VOETBALLES, ZE KRIJGEN VOETBALLES, ZE KRIJGEN VOETBALLES.
die waren na 10 minuten al wegquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn die plaatjes van Go Ahead nou? Welkom in de hel enzo?
Idd, zegt genoeg over het inzicht van de ajax supportersquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:21 schreef Morendo het volgende:
ZE KRIJGEN VOETBALLES, ZE KRIJGEN VOETBALLES, ZE KRIJGEN VOETBALLES.
je moet het ook vooral serieus nemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, zegt genoeg over het inzicht van de ajax supporters
Je verwacht überhaupt enig inzicht van de gemiddelde voetbalsupporter?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, zegt genoeg over het inzicht van de ajax supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |