Jeps. Beide ploegen zo scherp als een mes. Laat het voetbal zegevieren.quote:
Exact!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps. Beide ploegen zo scherp als een mes. Laat het voetbal zegevieren.Zoals Van Halst eerder op de avond al fantastisch aangaf. Evenveel supporters van beide ploegen en gaan voor de beker.
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn. Maar toch eerst eventjes afwachten wat meneer Aboutaleb te melden heeft morgen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:40 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Exact!
Maar goed je zult de uitsupporters net zoveel horen als eerder dit seizoen in de Kuip. Zoals gewoonlijk
Noujaaaaa, ik kan me voorstellen dat het agressie uitlokt maar als iedereen zich gewoon gedraagt gaan ze er echt niet zomaar op los meppen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn. Maar toch eerst eventjes afwachten wat meneer Aboutaleb te melden heeft morgen.
Ik ben érg benieuwd.
Ik vraag me eigen af waarom het anno 2010 in Nederland niet mogelijk is om een bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord gewoon te houden zoals het hoort. 22.000 Ajacieden en 22.000 Feyenoord-supporters. De overige plaatsen geef je dan aan relaties van de knvb en personen die met de jeugd cups hebben gewonnen dit jaar.
Nogmaals zeg ik het: de ME veroorzaakt agressie en vaak niet de voetbalsupporters.
Geen ME bij de bekerfinale. Lijkt me een mooi plan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn. Maar toch eerst eventjes afwachten wat meneer Aboutaleb te melden heeft morgen.
Ik ben érg benieuwd.
Ik vraag me eigen af waarom het anno 2010 in Nederland niet mogelijk is om een bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord gewoon te houden zoals het hoort. 22.000 Ajacieden en 22.000 Feyenoord-supporters. De overige plaatsen geef je dan aan relaties van de knvb en personen die met de jeugd cups hebben gewonnen dit jaar.
Nogmaals zeg ik het: de ME veroorzaakt agressie en vaak niet de voetbalsupporters.
Dan ben jij nog niet vaak naar een voetbalwedstrijd geweest. ( een beetje cru gezegd, maar geloof me, vaak doet de ME een ingreep waarbij mensen helemaal niets aan kunnen doen en die deden dan ook niets bijzonders )quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaaaa, ik kan me voorstellen dat het agressie uitlokt maar als iedereen zich gewoon gedraagt gaan ze er echt niet zomaar op los meppen hoor![]()
Lees wat je wilt lezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn.
Natuurlijk moet alles wel in het oog gehouden worden, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen ME bij de bekerfinale. Lijkt me een mooi plan.
Ik heb daar een andere mening over. Maar idd, de meeste supporters horen en zien wat ze willen horen en zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:01 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Lees wat je wilt lezen.Mijn ervaring is dat je Ajax-supporters alleen hoort als ze gescoord hebben. Dan kan jij weer zeggen, dat is dan nogal vaak in de Kuip. Maar dat vind ik alsnog niet steunen als Het legioen dat bij Feyenoord dat doet over de gehele wedstrijd.
Maar we zien het wel. Denk dat Aboutaleb supporters van of Feyenoord of Ajax moeilijk kan verbieden. Misschien wijken ze zelfs wel uit naar Eindhoven? Hebben ze daar ook eens volle bak.
You don't support your local club? Schande!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lekker dicht bij mijn huis.
Volgend seizoen weer.quote:
Ik supporter Ajax al vanaf mijn 5e jaar. Ik woon in Antwerpen, dus Eindhoven is idd lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
You don't support your local club? Schande!
Een van hen wint de beker. Daarom plaatst de nummer 9 zich ook voor de play-offs, ipv clubs tot en met de nummer 8 in de eindstand eredvisie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Maar stel, zowel Ajax, Feyenoord als Twente behalen Europees via de competitie?
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eenmaal Ajacied, altijd Ajacied
![]()
Haha, humor hebben de Feyenoord-supporters wel. Tot 25 april in De Kuip.quote:
Die is onder zijn steen teruggekropen en blijft daar waarschijnlijk heel lang zitten en uitjammeren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:40 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/297182 waar is deze provinciaalse opperkneus nou?
hij is onderweg naar de kuip, wie gaat het hem vertellen :'Pquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:40 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/297182 waar is deze provinciaalse opperkneus nou?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
hij is onderweg naar de kuip, wie gaat het hem vertellen :'P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |