abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79592230
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:30 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Scherp
We zullen zien!
Jeps. Beide ploegen zo scherp als een mes. Laat het voetbal zegevieren. Zoals Van Halst eerder op de avond al fantastisch aangaf. Evenveel supporters van beide ploegen en gaan voor de beker.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79592337
Kijken of Jol dan ook Emanuelson linksachter durft te zetten.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:40:44 #278
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79592412
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Jeps. Beide ploegen zo scherp als een mes. Laat het voetbal zegevieren. Zoals Van Halst eerder op de avond al fantastisch aangaf. Evenveel supporters van beide ploegen en gaan voor de beker.
Exact!
Maar goed je zult de uitsupporters net zoveel horen als eerder dit seizoen in de Kuip. Zoals gewoonlijk
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_79592448
Wordt gezellig in Rotterdam dan!
pi_79592897
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:40 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Exact!
Maar goed je zult de uitsupporters net zoveel horen als eerder dit seizoen in de Kuip. Zoals gewoonlijk
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn. Maar toch eerst eventjes afwachten wat meneer Aboutaleb te melden heeft morgen.
Ik ben érg benieuwd.

Ik vraag me eigen af waarom het anno 2010 in Nederland niet mogelijk is om een bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord gewoon te houden zoals het hoort. 22.000 Ajacieden en 22.000 Feyenoord-supporters. De overige plaatsen geef je dan aan relaties van de knvb en personen die met de jeugd cups hebben gewonnen dit jaar.

Nogmaals zeg ik het: de ME veroorzaakt agressie en vaak niet de voetbalsupporters.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79592971
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn. Maar toch eerst eventjes afwachten wat meneer Aboutaleb te melden heeft morgen.
Ik ben érg benieuwd.

Ik vraag me eigen af waarom het anno 2010 in Nederland niet mogelijk is om een bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord gewoon te houden zoals het hoort. 22.000 Ajacieden en 22.000 Feyenoord-supporters. De overige plaatsen geef je dan aan relaties van de knvb en personen die met de jeugd cups hebben gewonnen dit jaar.

Nogmaals zeg ik het: de ME veroorzaakt agressie en vaak niet de voetbalsupporters.
Noujaaaaa, ik kan me voorstellen dat het agressie uitlokt maar als iedereen zich gewoon gedraagt gaan ze er echt niet zomaar op los meppen hoor

Behalve als het een ajacied is, dan mag het
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:59:52 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79593042
quote:

[..]

Ik ben érg benieuwd.

Geen ME bij de bekerfinale. Lijkt me een mooi plan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79593110
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:57 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Noujaaaaa, ik kan me voorstellen dat het agressie uitlokt maar als iedereen zich gewoon gedraagt gaan ze er echt niet zomaar op los meppen hoor

Dan ben jij nog niet vaak naar een voetbalwedstrijd geweest. ( een beetje cru gezegd, maar geloof me, vaak doet de ME een ingreep waarbij mensen helemaal niets aan kunnen doen en die deden dan ook niets bijzonders )

En dan denkt de ME dat ze goed doen.

Ik ben ooit eens bijna omver gekegeld door iemand van de ME op zijn dikke paard.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 00:01:51 #284
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79593114
quote:

[..]

Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn.
Lees wat je wilt lezen. Mijn ervaring is dat je Ajax-supporters alleen hoort als ze gescoord hebben. Dan kan jij weer zeggen, dat is dan nogal vaak in de Kuip. Maar dat vind ik alsnog niet steunen zoals het legioen dat bij Feyenoord doet over de gehele wedstrijd.

Maar we zien het wel. Denk dat Aboutaleb supporters van of Feyenoord of Ajax moeilijk kan verbieden. Misschien wijken ze zelfs wel uit naar Eindhoven? Hebben ze daar ook eens volle bak.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_79593138
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen ME bij de bekerfinale. Lijkt me een mooi plan.
Natuurlijk moet alles wel in het oog gehouden worden, maar je snapt wat ik bedoel.
pi_79593177
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:01 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Lees wat je wilt lezen. Mijn ervaring is dat je Ajax-supporters alleen hoort als ze gescoord hebben. Dan kan jij weer zeggen, dat is dan nogal vaak in de Kuip. Maar dat vind ik alsnog niet steunen als Het legioen dat bij Feyenoord dat doet over de gehele wedstrijd.

Maar we zien het wel. Denk dat Aboutaleb supporters van of Feyenoord of Ajax moeilijk kan verbieden. Misschien wijken ze zelfs wel uit naar Eindhoven? Hebben ze daar ook eens volle bak.
Ik heb daar een andere mening over. Maar idd, de meeste supporters horen en zien wat ze willen horen en zien.
We gaan het in de kuip idd zien.

Wat je zegt over Aboutaleb denk ik ook. Uitwijken naar Eindhoven lijkt me een perfect plan.

Lekker dicht bij mijn huis.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 00:05:57 #287
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79593229
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lekker dicht bij mijn huis.
You don't support your local club? Schande!
pi_79593355
Kan GAE nu nog wel Europees halen ?
[14.gif]
pi_79593396
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:09 schreef Chen het volgende:
Kan GAE nu nog wel Europees halen ?
Volgend seizoen weer.
Jimmy Carter:
pi_79593410
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:05 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

You don't support your local club? Schande!
Ik supporter Ajax al vanaf mijn 5e jaar. Ik woon in Antwerpen, dus Eindhoven is idd lekker dichtbij.

Voordat ik in Belgenland woonde ( voor 2001 ) woonde ik in Zeeland. Daar heb je geen club in het betaalde voetbal. Mijn oom nam me mee naar Ajax toen ik 5 was.
Hij is Amsterdammer in hart en nieren en Ajacied voor het leven. Zo ben ik Ajacied geworden.

Eenmaal Ajacied, altijd Ajacied
pi_79593439
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Volgend seizoen weer.
Maar stel, zowel Ajax, Feyenoord als Twente behalen Europees via de competitie?
[14.gif]
pi_79593498
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:12 schreef Chen het volgende:

[..]

Maar stel, zowel Ajax, Feyenoord als Twente behalen Europees via de competitie?
Een van hen wint de beker. Daarom plaatst de nummer 9 zich ook voor de play-offs, ipv clubs tot en met de nummer 8 in de eindstand eredvisie.
Jimmy Carter:
  vrijdag 26 maart 2010 @ 00:30:45 #293
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_79593847
Jammer. Nederland kan de punten voor de coëfficiëntenranglijst goed gebruiken
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 00:34:20 #294
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_79593917
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eenmaal Ajacied, altijd Ajacied
Gecondoleerd
  vrijdag 26 maart 2010 @ 00:40:25 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79594030
http://forum.fok.nl/user/history/297182 waar is deze provinciaalse opperkneus nou?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_79594046
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:34 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Gecondoleerd
Haha, humor hebben de Feyenoord-supporters wel. Tot 25 april in De Kuip.
pi_79594083
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:40 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/297182 waar is deze provinciaalse opperkneus nou?
Die is onder zijn steen teruggekropen en blijft daar waarschijnlijk heel lang zitten en uitjammeren.
pi_79594084
Ajacieden, gefeliciteerd.
Jimmy Carter:
pi_79594102
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:40 schreef HeatWave het volgende:
hij is onderweg naar de kuip, wie gaat het hem vertellen :'P
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_79594111
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

hij is onderweg naar de kuip, wie gaat het hem vertellen :'P
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: