quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
Beste,
Ze naderden steeds dichterbij, ik begon hem al bijna te knijpen .... wat als ze tegen me aanduwen ? Mijn pc is negens in de buurt dus ik kan me niet verstoppen. Omdat ze steeds dichterbij kwamen viel mijn oog op hun tasjes, er stak briefgeld uit
Ik heb ook een kraagjequote:
Dit dacht ik achteraf ook, waarom had ik ze niet met gebalde vuist vol op hun gezicht geslagen en er vervolgens met hun kapitaal vandoor gegaan ?quote:
http://www.last.fm/user/rickkrebs Emoquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef VaderVanJezus het volgende:
TS is jaloers dat die 2 kut kinderen wel geld hebben
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/rickkrebs Emo
En wat zie ik in je paint?quote:2 kleine blanke knullen
Waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/rickkrebs Emo
Tja ik heb 15 minuten gezocht naar het zoeken van fatsoendelijke pics van buidelmensen echter was dit het enige fatsoendelijke wat ik kon vinden.quote:
VOOR MAAAAA 5 EUROOquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef x3ro het volgende:
Heb en tasje om m'n nek elke dag een andere merk
Die gasten die daar lid van zijn en die reactiesquote:
Neeeeequote:
Wtfquote:
Flits!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef mirved het volgende:
Omdat ik arm ben doe ik er altijd monopoly geld uit laten steken.
[ afbeelding ]
Aldus 14 jarige kinderenquote:portomonee
mobiel
vuuraansteker ( een vuuraansteker)
shag/filters
markers
stickers
Geld.
Boksbeugel.
Vlindermes.
Tabaka's.
Aanstekkers.
&&
me telefoons.
sleutels, geld, wierie, peuke, djeep, & telefoon
Sleutels, pattie, durex, aansteker en mes maar niet altijd alles
Allemaal dingen waarvoor je een broekzak hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Om een beeld te geven wat deze knullen in hun tasje dragen quote ik via hyves hun berichten:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Ik mis: tampons, lippenstift en de pil.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Om een beeld te geven wat deze knullen in hun tasje dragen quote ik via hyves hun berichten:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Stickersik wist heul niet dat ze die dingen nog maakte !
dat is weer een andere tasquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik mis: tampons, lippenstift en de pil.
Volgens mij is LauweTurk best een relaxt ventje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luikse wafelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
aangezien ik tevens zin had in een lekkere Luikse wafel ging ik dus naar buiten.
quote:Mijn pc is negens in de buurt dus ik kan me niet verstoppen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Inderdaad. Er zou een Battle Royale georganiseerd moeten worden op Texel.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:42 schreef afcajos het volgende:
Mensen, check die armspieren van onze Maikuuul![]()
![]()
Maikuuul traint tegenwoordig.
Dat was het tasje voor de fotocameraquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef chiren het volgende:
[..]
Nu nog dat gat in z'n borst wegwerken
tevens lijkt het erop dat hij op die pic ook een NEKTASJEOMHEEFT?!?!?!111
met zn worstenvingertjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is normaal op het kampquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Inverted_World het volgende:
Ouders die hun kinderen zo over straat laten gaan_!
Ik wilde eigenlijk naar het dichtsbijzijnde internet cafe rennen om een topic te opnenen maar gezien dit pure witwaszaakjes zijn begeef ik me liever niet in deze ongure zaken !quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
hehe ik lach mensen altijd uit met zo een tasje en dan ren ik snel de dichtsbijzijnde openbare wc in en verstop me in het hokje hehe
wat de fuck is wierie en djeep?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Het meerendeel zal het dragen omdat er een nep merkteken opstaat .... een echt LV/Fendi/Gucci tasje krijg je neem ik aan niet onder de 200 euro, maarja dat wordt er nooit bijverteld dat het nep is
Die Lauwe Turk ziet er goochiegoochie schattig uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef vandenborre het volgende:
al die zielige mongooltjes met dat 'w'-gebaar doen het trouwens verkeerd; de ringvinger moet over de middelvinger, niet andersom.
quote:Heeft iemand Prada nektasje
Ik wil kopen, krabbel of bericht
quote:lichtblauwe eastpak
dit moet gewoon dood.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
De echte petjes gaan voor minimaal een 160 euro over de toonbank, dus met die 200 red je dat niet. Maar echt.. Paupersquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Het meerendeel zal het dragen omdat er een nep merkteken opstaat .... een echt LV/Fendi/Gucci tasje krijg je neem ik aan niet onder de 200 euro, maarja dat wordt er nooit bijverteld dat het nep is
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ook wel een kangaroo in mij buideltasje willenquote:
Hehe inderdaad. Alleen dan de winnaar automatisch een ticket geven voor een BR op een volgend eilandquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Inderdaad. Er zou een Battle Royale georganiseerd moeten worden op Texel.
Die tasjes is niet zoveel mis mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Die tasjes.__!
Loopt hier ook zo'n nepnegertje mee.
Gadverdamme, ik verafschuw dat volk!
Van burberry vinnik ook niks. Weer een beetje een ouwe wijvenmerk anno 2010quote:
Hoe denk je dat ze er aan komen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Van burberry vinnik ook niks. Weer een beetje een ouwe wijvenmerk anno 2010
Van de markt in Turkije gok ik zo.quote:
Sterker nog, LV, Gucci en Burberry maken überhaupt geen petjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
De echte petjes gaan voor minimaal een 160 euro over de toonbank, dus met die 200 red je dat niet. Maar echt.. Paupers![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:36 schreef Einking het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze er aan komen?
Als ik als 12 jarige moet kiezen zou ik ook een oudje beroven....
Huh?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:36 schreef Einking het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze er aan komen?
Als ik als 12 jarige moet kiezen zou ik ook een oudje beroven....
Stel je voor, de neighbourhood gangsta (lees pauper) welke buurt heeft hem niet, is in turkije op vakantie geweest. Daar heeft hij zijn voor hem ozo goede haggle skills gebruikt om zo'n lauwe manbag op de kop weten te tikken. "Vet cool hij is van LV."quote:
quote:Welke nektasje(s) heb jij?
Louis Vuitton.
in spanje haalt
neequote:Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef Zapato het volgende:
Die Lauweturk is echt kenkerchill.
Wat een held
quote:Floes
Garro's
Pin
Mes
ID
Aansteker
Jongen komt net van groep 8 af.quote:Sleutels, pattie, durex, aansteker en mes maar niet altijd alles
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef Ladylike het volgende:
wat de fuck is een pattie eigenlijk?
ik word oud
thanxquote:
quote:
Dat is omdat TS een bereisde man is, en deze "picca" in Parijs geschoten heeft. In zijn tasje zat namenlijk zijn camera.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef RealZeus het volgende:
Niet om het één of ander maar als ik naar de paint in de OP kijk zie ik toch ook echt een tasje bij TS.:')
Of heeft TS zijn broekriem altijd over zijn schouder?
Niet correct. Bij het extreem dure warenhuis Saks, in New York heb ik toevallig bij de Gucci afdeling ook de petjes zien liggen met een v.a. prijs van 210 dollarquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef chiren het volgende:
[..]
Sterker nog, LV, Gucci en Burberry maken überhaupt geen petjes
Eckte bazen weten dat het geroes zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef blup het volgende:
http://nektasjeee.hyves.nl/forum/3513884/icYn/inhoud_tasje_w00t/#show_reactions_1=1&__state__=1
[ afbeelding ]
[..]
Damn heeft deze meuk nu al Eindhoven bereikt? Meestal doen we er hier wel een jaar of 5 over voor zoiets ons bereikt...quote:
Kijk eens aan ! Iemand met verstand die verder doordenkt dan dat ik zulks tasje zou dragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is omdat TS een bereisde man is, en deze "picca" in Parijs geschoten heeft. In zijn tasje zat namenlijk zijn camera.
vorige die ik daar gehaald had was flauwquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk eens aan ! Iemand met verstand die verder doordenkt dan dat ik zulks tasje zou dragen
Die Luikse wafel was wel van Pinky .... lekker warm
Wietquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef Ra-z het volgende:
[..]
wat de fuck is wierie en djeep?en een pattie in je tas?? wtf ... wat is een pattie
![]()
quote:
leuke lichtgevende fietsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf heeft meneer in z'n handquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef o.us het volgende:
Ik begin dit eng te vinden man.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ziet er uit als een stokbroodquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf heeft meneer in z'n hand
Overigens triest ook altijd hoe de paupers doen alsof ze geld hebben, om vervolgens in de AH aan hun "mattie's" te vragen of ze 'm 50 cent voor de energie drink kunnen lenen
Heeft hij nou een grote salami in zijn hand?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef o.us het volgende:
Ik begin dit eng te vinden man.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat floes lange vloei was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef Mone het volgende:
ooowww ; http://www.sanaltedarik.c(...)mak_Collection_K.jpg
Ohja floes is geld natuurlijk en garro's dan??
floes = vloeitjes lijkt me, al weet ik ook niet wat ze daar mee moeten, lastig roken met een motorische stoornisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:59 schreef Mone het volgende:
wat zijn in godsnaam, garro's, djeep en floes??
Floes is geld en een garro is een sigaret. Kijk voor de grap maar eens op urban dictionary oidquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
floes = vloeitjes lijkt me, al weet ik ook niet wat ze daar mee moeten, lastig roken met een motorische stoornis
Garro schrijf je sowieso als gerru.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Floes is geld en een garro is een sigaret. Kijk voor de grap maar eens op urban dictionary oid
Ik stem voorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:15 schreef De_Vink het volgende:
ik wil de corigerende tik terug in het straatbeeld
mijn god....wat een generatie
Niks, daar staan de vertalingen op voor mensen als mij die dat soort aapjes "tantoe" hard uitlachen.quote:
En dan 's avonds om 7 naar bed in zijn Ernst en Bobby Pyjama.quote:
Maar wij, wel ontwikkelde mens, gebruiken datsoort taal heul niet!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niks, daar staan de vertalingen op voor mensen als mij die dat soort aapjes "tantoe" hard uitlachen.
inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
En dan 's avonds om 7 naar bed in zijn Ernst en Bobby Pyjama.
Knikker husselaar represent!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:36 schreef Case4 het volgende:
Noem jezelf Lauwe Turk en begin een leven als homie in groep 8
Is dat Juicyhill?quote:
Oh god..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
Dit soort mensen zitten bij mij op school:
[ afbeelding ]
Ze schelden mij altijd uit voor hoer en slet, terwijl ik nooit wat verkeerds doe.
[ afbeelding ]
http://bryannuwolt.hyves.nl/fotos/896468517/0/aGOp/
Zo'n trieste gozers...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
Ze schelden mij altijd uit voor hoer en slet, terwijl ik nooit wat verkeerds doe.
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
Jezus wat erg. Ben blij dat ik die generatie net gemist heb op de middelbare school. En als ze je slet noemen moet je ze slaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
quote:
Hebben ze toch nog een beetje (mensen)kennis...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
Ik denk dat ze nu het zuiden pas bereikt hebben ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:17 schreef switchboy het volgende:Die tasjes waren hier 3-4 jaar geleden al.
Nou he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:35 schreef Kriegel het volgende:
Hey Maikuuul, sinds wanneer heb jij gespierde armers?
GertJanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou je bent geen hoer of sletquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
Ochnee tochquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:31 schreef Valluik het volgende:
[..]
Nou je bent geen hoer of slet
Je ziet er goed uit![]()
(Je bent makelijk te vinden op hyves)
Ze is een kloon kerelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:31 schreef Valluik het volgende:
[..]
Nou je bent geen hoer of slet
Je ziet er goed uit![]()
(Je bent makelijk te vinden op hyves)
Bij de onderste:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
tip: als je een fake account maakt doe het dan niet zo opvallend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
Dan gaan we toch een keer langs...welke school zit je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
Dat soort types kom je op elke willekeurige VMBO tegen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Dan gaan we toch een keer langs...welke school zit je?
Heb nog een paar vrienden die hun sporen in de boks en kick boks wereld hebben verdien...enkel ter intimidatie meenemen.
Ben je graag vrijblijvend en gratis tot je dienst.
Haat dat zo van dat soort!!!
Heb nog een hyves bericht gestuurd..quote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Dat soort types kom je op elke willekeurige VMBO tegen.
Serieus ingaan op een kloon om haar zo via internet te versierenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Dan gaan we toch een keer langs...welke school zit je?
Heb nog een paar vrienden die hun sporen in de boks en kick boks wereld hebben verdien...enkel ter intimidatie meenemen.
Ben je graag vrijblijvend en gratis tot je dienst.
Haat dat zo van dat soort!!!
me 2 manquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Die tasjes.__!
Loopt hier ook zo'n nepnegertje mee.
Gadverdamme, ik verafschuw dat volk!
Laten we shirley92 gaan helpen en die gasten hun hyves vol baggeren en er een fok topic over makenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
laten we dat vooral bij kutkloons gaan doen jaquote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef steve.T het volgende:
[..]
Laten we shirley92 gaan helpen en die gasten hun hyves vol baggeren en er een fok topic over maken
Whehe, die school ken ik,quote:
Pas op, misschien heeft hij een vlindermes in zijn tasje en komt je broertje morgen thuis met een mes tussen zijn ribben, het is immers de LauweTurk waar hij mee spot !quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Whehe, die school ken ik,
Stedelijk College Eindhoven op de Henegouwelaan 1, ik zal even mijn broertje vragen hem uit te lachen
Gewoon allemaal op "Dit is niet OK" rammenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef steve.T het volgende:
[..]
Laten we shirley92 gaan helpen en die gasten hun hyves vol baggeren en er een fok topic over maken![]()
![]()
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
Idd, vuurwapens ftw!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:28 schreef Tacobell het volgende:
Wat moeten die kanker knulletjes altijd met melee wapens op zak?![]()
Wat een triestigheid.
Die middelste blanke hoort er niet bij !!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Shirley92 het volgende:
@Iedereen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n trieste gozers...
Wat is er nou weer mis met geldrop?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geldrop
De tumor van Brabant. En daar trots op zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |