Beste,
Gister ging ik tijdens mijn pauze een wandeling maken door de mooi Grote Staat in Maastricht. Het was immers lekker weer en aangezien ik tevens zin had in een lekkere Luikse wafel ging ik dus naar buiten.
Na deze winkelstraat te hebben betreed kwamen er 2 kleine blanke knullen op mij aflopen, ze keken boos uit hun ogen en ik zag met mijn ogen dat ze buideltasjes omhadden. Niks speciaals zou je zeggen, ofja speciaal, door de verpaupering wordt dit als normaal beschouwd tegenwoordig.
Ze naderden steeds dichterbij, ik begon hem al bijna te knijpen .... wat als ze tegen me aanduwen ? Mijn pc is negens in de buurt dus ik kan me niet verstoppen. Omdat ze steeds dichterbij kwamen viel mijn oog op hun tasjes, er stak briefgeld uit

Zoals hieronder op mijn paint te zien zie je dat er een glimlach op dat moment op mijn gezicht verscheen ( foto is gemaakt door een bewakingscamera ).
![]()
De stoere knullen zeiden echter niks en ik kon met een gerust hart mijn wafel gaan halen

Nu de klacht van het topic: Word dit de nieuwe trend van 2010 ? Geld uit je buideltasje laten steken ?
Gezien de trends van vorig jaar: zelfbruiner, t-shirt achter gesp, matjes etc denk ik dat dit de trend wordt van 2010

Klacht: kindjes die doen alsof ze geld hebben terwijl ze van het geld geen wiet of coke maar lollies gaan halen en aan hun moeder het resterende geld moeten teruggeven