quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
Beste,
Ze naderden steeds dichterbij, ik begon hem al bijna te knijpen .... wat als ze tegen me aanduwen ? Mijn pc is negens in de buurt dus ik kan me niet verstoppen. Omdat ze steeds dichterbij kwamen viel mijn oog op hun tasjes, er stak briefgeld uit
Ik heb ook een kraagjequote:
Dit dacht ik achteraf ook, waarom had ik ze niet met gebalde vuist vol op hun gezicht geslagen en er vervolgens met hun kapitaal vandoor gegaan ?quote:
http://www.last.fm/user/rickkrebs Emoquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef VaderVanJezus het volgende:
TS is jaloers dat die 2 kut kinderen wel geld hebben
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/rickkrebs Emo
En wat zie ik in je paint?quote:2 kleine blanke knullen
Waar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/rickkrebs Emo
Tja ik heb 15 minuten gezocht naar het zoeken van fatsoendelijke pics van buidelmensen echter was dit het enige fatsoendelijke wat ik kon vinden.quote:
VOOR MAAAAA 5 EUROOquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef x3ro het volgende:
Heb en tasje om m'n nek elke dag een andere merk
Die gasten die daar lid van zijn en die reactiesquote:
Neeeeequote:
Wtfquote:
Flits!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef mirved het volgende:
Omdat ik arm ben doe ik er altijd monopoly geld uit laten steken.
[ afbeelding ]
Aldus 14 jarige kinderenquote:portomonee
mobiel
vuuraansteker ( een vuuraansteker)
shag/filters
markers
stickers
Geld.
Boksbeugel.
Vlindermes.
Tabaka's.
Aanstekkers.
&&
me telefoons.
sleutels, geld, wierie, peuke, djeep, & telefoon
Sleutels, pattie, durex, aansteker en mes maar niet altijd alles
Allemaal dingen waarvoor je een broekzak hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Om een beeld te geven wat deze knullen in hun tasje dragen quote ik via hyves hun berichten:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Ik mis: tampons, lippenstift en de pil.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Om een beeld te geven wat deze knullen in hun tasje dragen quote ik via hyves hun berichten:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Stickersik wist heul niet dat ze die dingen nog maakte !
dat is weer een andere tasquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik mis: tampons, lippenstift en de pil.
Volgens mij is LauweTurk best een relaxt ventje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luikse wafelsquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
aangezien ik tevens zin had in een lekkere Luikse wafel ging ik dus naar buiten.
quote:Mijn pc is negens in de buurt dus ik kan me niet verstoppen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Inderdaad. Er zou een Battle Royale georganiseerd moeten worden op Texel.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:42 schreef afcajos het volgende:
Mensen, check die armspieren van onze Maikuuul![]()
![]()
Maikuuul traint tegenwoordig.
Dat was het tasje voor de fotocameraquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef chiren het volgende:
[..]
Nu nog dat gat in z'n borst wegwerken
tevens lijkt het erop dat hij op die pic ook een NEKTASJEOMHEEFT?!?!?!111
met zn worstenvingertjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is normaal op het kampquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Inverted_World het volgende:
Ouders die hun kinderen zo over straat laten gaan_!
Ik wilde eigenlijk naar het dichtsbijzijnde internet cafe rennen om een topic te opnenen maar gezien dit pure witwaszaakjes zijn begeef ik me liever niet in deze ongure zaken !quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
hehe ik lach mensen altijd uit met zo een tasje en dan ren ik snel de dichtsbijzijnde openbare wc in en verstop me in het hokje hehe
wat de fuck is wierie en djeep?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Het meerendeel zal het dragen omdat er een nep merkteken opstaat .... een echt LV/Fendi/Gucci tasje krijg je neem ik aan niet onder de 200 euro, maarja dat wordt er nooit bijverteld dat het nep is
Die Lauwe Turk ziet er goochiegoochie schattig uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef vandenborre het volgende:
al die zielige mongooltjes met dat 'w'-gebaar doen het trouwens verkeerd; de ringvinger moet over de middelvinger, niet andersom.
quote:Heeft iemand Prada nektasje
Ik wil kopen, krabbel of bericht
quote:lichtblauwe eastpak
dit moet gewoon dood.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
De echte petjes gaan voor minimaal een 160 euro over de toonbank, dus met die 200 red je dat niet. Maar echt.. Paupersquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Het meerendeel zal het dragen omdat er een nep merkteken opstaat .... een echt LV/Fendi/Gucci tasje krijg je neem ik aan niet onder de 200 euro, maarja dat wordt er nooit bijverteld dat het nep is
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ook wel een kangaroo in mij buideltasje willenquote:
Hehe inderdaad. Alleen dan de winnaar automatisch een ticket geven voor een BR op een volgend eilandquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Inderdaad. Er zou een Battle Royale georganiseerd moeten worden op Texel.
Die tasjes is niet zoveel mis mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Die tasjes.__!
Loopt hier ook zo'n nepnegertje mee.
Gadverdamme, ik verafschuw dat volk!
Van burberry vinnik ook niks. Weer een beetje een ouwe wijvenmerk anno 2010quote:
Hoe denk je dat ze er aan komen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Van burberry vinnik ook niks. Weer een beetje een ouwe wijvenmerk anno 2010
Van de markt in Turkije gok ik zo.quote:
Sterker nog, LV, Gucci en Burberry maken überhaupt geen petjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
De echte petjes gaan voor minimaal een 160 euro over de toonbank, dus met die 200 red je dat niet. Maar echt.. Paupers![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |