quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef vandenborre het volgende:
al die zielige mongooltjes met dat 'w'-gebaar doen het trouwens verkeerd; de ringvinger moet over de middelvinger, niet andersom.
quote:Heeft iemand Prada nektasje
Ik wil kopen, krabbel of bericht
quote:lichtblauwe eastpak
dit moet gewoon dood.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
De echte petjes gaan voor minimaal een 160 euro over de toonbank, dus met die 200 red je dat niet. Maar echt.. Paupersquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Om een beeld te geven wat deze knullen in hun tasje dragen quote ik via hyves hun berichten:
[..]
Aldus 14 jarige kinderen
Stickersik wist heul niet dat ze die dingen nog maakte !
Het meerendeel zal het dragen omdat er een nep merkteken opstaat .... een echt LV/Fendi/Gucci tasje krijg je neem ik aan niet onder de 200 euro, maarja dat wordt er nooit bijverteld dat het nep is
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ook wel een kangaroo in mij buideltasje willenquote:
Hehe inderdaad. Alleen dan de winnaar automatisch een ticket geven voor een BR op een volgend eilandquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Inderdaad. Er zou een Battle Royale georganiseerd moeten worden op Texel.
Die tasjes is niet zoveel mis mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Die tasjes.__!
Loopt hier ook zo'n nepnegertje mee.
Gadverdamme, ik verafschuw dat volk!
Van burberry vinnik ook niks. Weer een beetje een ouwe wijvenmerk anno 2010quote:
Hoe denk je dat ze er aan komen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Van burberry vinnik ook niks. Weer een beetje een ouwe wijvenmerk anno 2010
Van de markt in Turkije gok ik zo.quote:
Sterker nog, LV, Gucci en Burberry maken überhaupt geen petjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
De echte petjes gaan voor minimaal een 160 euro over de toonbank, dus met die 200 red je dat niet. Maar echt.. Paupers![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |