Eckte bazen weten dat het geroes zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef blup het volgende:
http://nektasjeee.hyves.nl/forum/3513884/icYn/inhoud_tasje_w00t/#show_reactions_1=1&__state__=1
[ afbeelding ]
[..]
Damn heeft deze meuk nu al Eindhoven bereikt? Meestal doen we er hier wel een jaar of 5 over voor zoiets ons bereikt...quote:
Kijk eens aan ! Iemand met verstand die verder doordenkt dan dat ik zulks tasje zou dragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is omdat TS een bereisde man is, en deze "picca" in Parijs geschoten heeft. In zijn tasje zat namenlijk zijn camera.
vorige die ik daar gehaald had was flauwquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk eens aan ! Iemand met verstand die verder doordenkt dan dat ik zulks tasje zou dragen
Die Luikse wafel was wel van Pinky .... lekker warm
Wietquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef Ra-z het volgende:
[..]
wat de fuck is wierie en djeep?en een pattie in je tas?? wtf ... wat is een pattie
![]()
quote:
leuke lichtgevende fietsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf heeft meneer in z'n handquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef o.us het volgende:
Ik begin dit eng te vinden man.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ziet er uit als een stokbroodquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf heeft meneer in z'n hand
Overigens triest ook altijd hoe de paupers doen alsof ze geld hebben, om vervolgens in de AH aan hun "mattie's" te vragen of ze 'm 50 cent voor de energie drink kunnen lenen
Heeft hij nou een grote salami in zijn hand?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef o.us het volgende:
Ik begin dit eng te vinden man.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat floes lange vloei was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef Mone het volgende:
ooowww ; http://www.sanaltedarik.c(...)mak_Collection_K.jpg
Ohja floes is geld natuurlijk en garro's dan??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |