Middenquote:
Eens met HJquote:
Waarschijnlijk is ze ook lang.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:20 schreef Jotcha het volgende:
Rechts heeft wel een mooi gezicht, maar ze lijkt zo lang
Als je dat al vol vindt zou ik me de ogen uit m'n kop gaan schamen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind d'r toch nét iets te "vol" zo
Je vind r zeker ook puntige knieën hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
Die rechter is toch totaal uit verhouding.
Moet je kijken dan, zo'n klein hoofd op zo'n gigantisch lichaam?!
So true.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
Ja, en lelijke tenen godverdomme!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vind r zeker ook puntige knieën hebben?
Nee, wel ellebogen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Idd, minihoofdquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Desunoto het volgende:
't is wat dennis al zegt. En kleding doet een hoopquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je dat al vol vindt zou ik me de ogen uit m'n kop gaan schamen.
Bij mij staat er gewoon upquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja en nu staat er:
It's not just you! http://wikipedia.com looks down from here.
Maar nu doet Wikipedia het dus wel![]()
Goede site![]()
Nee, wij worden die DIK ZIJN IS COOL rage gewoon kankiezatquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
rechtsquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef Smijn. het volgende:
Ik word trouwens altijd heel verdrietig van die dik/niet dik discussies
Wat, dat het uit verhouding is? Dat komt denk ik ook door hoe ze staat. En dat is ook zo, maar ze heeft zwart aan. Door zwart wordt je juist slanker, niet dikker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
't is wat dennis al zegt. En kleding doet een hoop
Oké, dankjewel, doei.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Nee, wij worden die DIK ZIJN IS COOL rage gewoon kankiezat
kusjes
ps: dik zijn is niet, ik herhaal niet, cool
Mwah, ze is niet dik hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
kusjes
Dikke mensen zijn gezellig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
kusjes
Wat wij?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
kusjes
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Schieganger het volgende:
zit nu sorority row te kijken. Veel tieten, dat wel.
Voor de rest heeft de film niet veel om het lijf (HAHAHAHAHAHAHAHAHA!)
Kijkend naar de blur op haar bovenbenen denk ik dat ze digitaal is volgepropt met chocolaatjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:23 schreef Desunoto het volgende:
Even serieus jongens en meisjes
Al zou je op wat "vollere" vrouwen vallen, zelfs de staartveren van een parkiet zien nog dat die rechter compleet uit verhouding is. Het hoofd lijkt er op gefotosoept. En ik hoop voor haar dat dat zo is.
Kvind r ook niet bepaald dik nee.quote:
iddquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kijkend naar de blur op haar bovenbenen denk ik dat ze digitaal is volgepropt met chocolaatjes.
De PI hequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga ff lekker nog meer vooroordelen erbij halen ja.
Ik kijk eerst naar gezichtquote:
Laat jij je nou maar vingeren op een parkeerplaats.. door een duitser die je niet kentquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij zei ooit: "Dik en gelukkig is hetzelfde als falen en tevreden."
Ja, ik vind die rechter knapper.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik kijk eerst naar gezicht![]()
En dat stond me het meeste aan.
QFT. Maar daarna kijk ik wel mooi verderquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik kijk eerst naar gezicht![]()
En dat stond me het meeste aan.
met wij bedoel ik 'alle dunne mensen'quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat wij?
jij bent hier nooit
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar vingeren op een parkeerplaats.. door een duitser die je niet kent
Toen was jij te druk met het opeten van Lauriëtte's gezicht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Moeten we wat meer kletsen op een meet, dan kom je er vanzelf achter.
Die andere hebben van die arrogante koppenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik vind die rechter knapper.
rot opquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
met wij bedoel ik 'alle dunne mensen'![]()
![]()
![]()
fietsjeee
Zij met die van mij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toen was jij te druk met het opeten van Lauriëtte's gezicht.
Bel hem dan op en ga lekker met hem verder onzin uitkramenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij zei ooit: "Dik en gelukkig is hetzelfde als falen en tevreden."
Vooral die linkse.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die andere hebben van die arrogante koppen![]()
Voel je niks van hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die andere hebben van die arrogante koppen![]()
zo wat een goei!quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Bijna goed met quoten ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
ik ben blij dat ík iig een seksleven heb
en dat ik dat niet heb hoeven uitstellen tot m'n 27e, of hoe oud zei je dat je was
Klopt je bent ongezellig.quote:
Datquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Hyman het volgende:
Ik ben slank, dus ik ben ongezellig
Hoi. Neuken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
en dat ik dat niet heb hoeven uitstellen tot m'n 27e, of hoe oud zei je dat je was
Weet ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
je weet dat ik het niet tegen jou bedoelde dootje
Que?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heeft zij straks de broek aan als jij zo'n iemand treft.
Die is wel erg slecht en faalquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
Heel vreemd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat zou vreemd zijn, denk je niet?
dat een seksleven noemenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
Man, je wilt niet weten wat ze allemaal met Jordy heeft uitgespooktquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat een seksleven noemen
We hebben een klubske opgerichtquote:
Ik zou toch niets met een arrogant type willen. Van mij mag ze de broek aan, behalve op rokjesdag dan, maar niet arrogant zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat als jij een arrogant type treft die bazig is, dat jij gaat volgen en doen wat zij wilt.
Je moet klein beginnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat een seksleven noemen
Wees eens een dominante man!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou toch niets met een arrogant type willen. Van mij mag ze de broek aan, behalve op rokjesdag dan, maar niet arrogant zijn.
Dan val ik er weer buiten. Helaasquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vur mensen met un lillik gezicht!
rik en dominant?quote:
Oh, gelukkig, je was er nogquote:
MANON MANON MANONquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, je wilt niet weten wat ze allemaal met Jordy heeft uitgespookt
Bring it on!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg maar eens ruzie met mij, dan kan ik behoorlijk dominant zijn.
Netjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
Do, een 7 voor die lastige toets van gisteren
jawelquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, je wilt niet weten wat ze allemaal met Jordy heeft uitgespookt
Stel ongezellige sprieten zijn we.quote:
Haha, jij bent lief. Ik was maar even weggevlucht, ik word altijd verdrietig als er zulke discussies opkomen.quote:
show me, bitchquote:
Ja, dat was ook niet de bedoeling van mijn TT.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Haha, jij bent lief. Ik was maar even weggevlucht, ik word altijd verdrietig als er zulke discussies opkomen.
i'm not your pal, friendquote:
Ik krijg jou wel op de kast hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ruzie op commando kan ik dan weer niet.
Al kan ik met andere dingen ook wel dominant zijn
Mwah, als je vriend er zo over denkt, wordt het toch wat anders.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook niet de bedoeling van mijn TT.
Maar schat, het blijft een mening, toch?
Ik doe het ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Nee ik spring in de bres voor haar, doe maar niet.
I'm not your friend matequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your pal, friend
Daar ben je heul niet groot genoeg voor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg jou wel op de kast hoor
Ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Waar blijft Rauw eigenlijk?
Zijn we die nou kwijtgeraakt aan Volle(re) vrouwen #2
i'm not your mate buddyquote:
Ook uit de kast?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg jou wel op de kast hoor
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegtquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar ben je heul niet groot genoeg voor!
Je sais, maar ik ben ook niet echt dol op mijn lichaam en dingen zoalsquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook niet de bedoeling van mijn TT.
Maar schat, het blijft een mening, toch?
zijn dan weer een beetje zuur.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegt
Waar heb je het over en hoezo is dat jammer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor.
Jammer dat je nooit de vriendschap echt hebt verbroken met haar, zoals je zou doen.
Obvious joke is obvious?quote:
Omdat je dat ooit geroepen hebt, maar nooit echt gedaan hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Waar heb je het over en hoezo is dat jammer?
I knew it.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegt
i'm not your dude , guyquote:
Snap ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je sais, maar ik ben ook niet echt dol op mijn lichaam en dingen zoals
[..]
zijn dan weer een beetje zuur.
welke situatiequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat je dat ooit geroepen hebt, maar nooit echt gedaan hebt.
quote:
and i was liek ;dquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
and i was liek ;d
post dat gifje nog eens
Waarom mag het dan niet minder zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zag een foto van jou in een jurkje en![]()
![]()
![]()
Echte vrouwen beginnen pas boven maat 42![]()
(vind ik he, mensen)
i'm not your man broquote:
oooh datquote:
haha, dankjequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zag een foto van jou in een jurkje en![]()
![]()
![]()
Echte vrouwen beginnen pas boven maat 42![]()
(vind ik he, mensen)
Klopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
oooh datik dacht dat je het over iets heel anders had.
Ik roep dat soort dingen 1x per week en uh wat te denken van I en C![]()
What doesn't kill you makes you stronger gaat hier wel op dacht ik zo
omg.quote:
Kijk weetje, - ja ik heb weer geen zin om te quoten - dik zijn is niet iets wat je overkomt zoals aangereden worden door een dronkelap ofzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom mag het dan niet minder zijn?
Zonder loads make-upquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg.
ik zou gelijk met haar trouwen
i'm not your nigga homiequote:
Hoewel het wel een voordeel is als je dik bent, als je aangereden wordt door een dronkenlapquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Kijk weetje, - ja ik heb weer geen zin om te quoten - dik zijn is niet iets wat je overkomt zoals aangereden worden door een dronkelap ofzo.
Nooit. No kidding.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Hoe vaak is ze nou vreemdgegaan?
I'm not your homie chapquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your nigga homie
Voel je je hierdoor beangstigd en roept dit de aandrang op meer te gaan eten, Bart?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoewel het wel een voordeel is als je dik bent, als je aangereden wordt door een dronkenlap
quote:
Meer eten zal me echt niet dikker maken, dus neequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Voel je je hierdoor beangstigd en roept dit de aandrang op meer te gaan eten, Bart?
waarom is er geen schaam PI
Maar waarom zijn dunne meisjes niet mooi?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Kijk weetje, - ja ik heb weer geen zin om te quoten - dik zijn is niet iets wat je overkomt zoals aangereden worden door een dronkelap ofzo.
ik meen het. en het lijkt me ook niet de geschikte plaats om daarover te gaan debateren, uit eigen ervaring weet ik dat levensverwoestende roddels in een handomdraai ontstaan.quote:
i'm not your chap mattiequote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meer eten zal me echt niet dikker maken, dus nee
Mag wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom mag het dan niet minder zijn?
Ik heb er ook ervaring mee ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ik meen het. en het lijkt me ook niet de geschikte plaats om daarover te gaan debateren, uit eigen ervaring weet ik dat levensverwoestende roddels in een handomdraai ontstaan.
Make it 2quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef mstr het volgende:
Weggeslet, Burnaboy wilt je foto's zien.
BBquote:
I'm not your mattie swaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your chap mattie
Wat zeg je nou ?? heeft manon haar vriend bedrogen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ik meen het. en het lijkt me ook niet de geschikte plaats om daarover te gaan debateren, uit eigen ervaring weet ik dat levensverwoestende roddels in een handomdraai ontstaan.
iddquote:
i'm not your swa vriendquote:
http://nadiaesra.blogspot.com/2010_02_01_archive.htmlquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar waarom zijn dunne meisjes niet mooi?
Wat een levendige Oost-indische fantasie heb je toch ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ?? heeft manon haar vriend bedrogen?
Hoor ik nou iets over 3 negers en een parkeerplaats? Don & Ad zeg je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ?? heeft manon haar vriend bedrogen?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een levendige Oost-indische fantasie heb je toch ook
Ik kan nu echt heel veel zeggen om te proberen het beter te maken, maar ik weet uit ervaring dat het niet zo werkt...dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Smijn. het volgende:
haha, dankjeHet is gewoon zo dat ik er gisteravond weer eens best wel verdrietig om was en dat wordt nu weer opgetakeld
Maaike schijnt een neger gepijpt te hebben op een FOK!meetquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoor ik nou iets over 3 negers en een parkeerplaats? Don & Ad zeg je?
ik heb nog wel een foto van je kontquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
bart heeft nog wel een goede pic uit de feestcollectie
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Hyman het volgende:
MY NAME IS BOXXY YOU SEE!
^_____________________________________________^
owquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt altijd een compliment.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
bart heeft nog wel een goede pic uit de feestcollectie
Men die benen zijn echt dunquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
http://nadiaesra.blogspot.com/2010_02_01_archive.html
ik dacht altijd: oke wel leuk meisje maar wtf hoe kan je zo dun zijn
kwam opeens die anorexiabekentenis van haar op die blog![]()
Je moet gewoon goed geproportioneerd zijn, de een is dat met maat 40 en de andere met maat 34 en wat daarboven en -onder valt weet ik niet.
die is alleen niet on topic, mag ik aannemen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb nog wel een foto van je kont
sucky sucky?quote:
Zij is echt zo druk he. Word je echt knetter vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG
en dan Eurodancer als muziek d'r onder doen
Echt, ze kan niet meer stuk hier
al is ze met makeup leuker
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
Zo douchen en dan ga ik dromen over 4chan memes, susan coffey, boxxy en eurodance.
Tallah!
Make that twicequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Men die benen zijn echt dunVerder is ze echt prachtig
Ook over volwassen dingen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
Zo douchen en dan ga ik dromen over 4chan memes, susan coffey, boxxy en eurodance.
Tallah!
Neequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die is alleen niet on topic, mag ik aannemen?
ja man! echt,quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zij is echt zo druk he. Word je echt knetter van
Goede offtopic bestaat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die is alleen niet on topic, mag ik aannemen?
oh bohquote:
Ik heb toch gezegd dat ik het nooit meer zou doen johquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Weggeslet het volgende:
nu zit ik in dubio of ik de eer aan mezelf moet houden of moet afwachten tot bb het doet
Renais.quote:
Zeg het eens jongen?quote:
Bart doet dat niet lijkt me.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Weggeslet het volgende:
nu zit ik in dubio of ik de eer aan mezelf moet houden of moet afwachten tot bb het doet
Jammer, ik heb net een nieuwe galajurkquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik het nooit meer zou doen joh
kotsenquote:
je hebt m'n nummer niet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef mstr het volgende:
Ik heb zin om veel te verkeerde smsjes te gaan versturen.
Daarom, het gaat niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt m'n nummer niet!
Oehquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Jammer, ik heb net een nieuwe galajurk
de mijne wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt m'n nummer niet!
06.....quote:
Ja dat sowieso, maar bij haar viel het niet echt op totdat ze er zelf mee kwam zeg maarquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar dat vind ik ziekelijk als je mensen met anorexia mooi vindt.
ja die heb ik niet!quote:
Mwah, ik vind haar nog wel ontiegelijk dun verder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar bij haar viel het niet echt op totdat ze er zelf mee kwam zeg maar![]()
het was een beetje het ontbrekende puzzelstukje!
wie zegt er trouwens ook puuzel ipv puzzel
Ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar bij haar viel het niet echt op totdat ze er zelf mee kwam zeg maar![]()
Jij hebt Noortje alquote:
Zoals gezegd let ik veel op het gezicht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar dat vind ik ziekelijk als je mensen met anorexia mooi vindt.
Nee, ik zit aan mn huiswerkquote:
JA HEUJ GRAAG OF NIETquote:
Het gezicht kan nog zo mooi zijn, als het lichaam niet klopt, dan klopt het niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zoals gezegd let ik veel op het gezicht.
Wie nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
oja kloptquote:
D'r benen zijn echt bizar dun.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het gezicht kan nog zo mooi zijn, als het lichaam niet klopt, dan klopt het niet.
Haar lichaam ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
D'r benen zijn echt bizar dun.
Dunnerdan mijne![]()
haten is verlaten.quote:
dan bel ik dana welquote:
quote:
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Precies.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, het moet in verhouding zijn.
dikke tietenquote:
wATquote:
Kleine mannen grote jannen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Verwachte reactie van een vrouw:
Je weet wat ze zeggen over mannen met kleine handen?
Ik ben klein 14.gifquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kleine mannen is wat anders dan kleine handen.
We gaan bij de BK etenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kom je echt 2 April?
Lukt dat wel met je trein enzo?
Mijne groot. Net als mn voeten. Nou dan weet je het wel!quote:
Klein piemeltje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijne groot. Net als mn voeten. Nou dan weet je het wel!
Ja ik kom echtquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kom je echt 2 April?
Lukt dat wel met je trein enzo?
Geen idee, ik dacht misschien zegt het wat...quote:
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht misschien zegt het wat...
Vroegahh op de basisschool zei men altijd dat je het kon zien aan de lengte van je middelvinger.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht misschien zegt het wat...
Wat ben je toch eerlijk onschuldig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vroegahh op de basisschool zei men altijd dat je het kon zien aan de lengte van je middelvinger.
Dat zou welzijn mocht dat zo zijn _O
lief is ie hequote:
Vorige keer rond 22:00 ofzo. Dacht ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ik kom echt
trein heen sowiesoik ben vrijdagmiddag vrij
en terug... ja hoelaat gaat iedereen naar husi dan ?
hij verklapt hier alles van onze date alquote:
ahhh dan kan ik nog een trein terug pakken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vorige keer rond 22:00 ofzo. Dacht ik.
Als al het bier op is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vorige keer rond 22:00 ofzo. Dacht ik.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Mag ik dan ook even in je wang knijpen?
HEYquote:
ruilvoorwerpen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee.
Er zijn uiteraard wel ruilvoorwerpen.
ooow nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |