rik en dominant?quote:
Oh, gelukkig, je was er nogquote:
MANON MANON MANONquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, je wilt niet weten wat ze allemaal met Jordy heeft uitgespookt
Bring it on!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg maar eens ruzie met mij, dan kan ik behoorlijk dominant zijn.
Netjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
Do, een 7 voor die lastige toets van gisteren
jawelquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, je wilt niet weten wat ze allemaal met Jordy heeft uitgespookt
Stel ongezellige sprieten zijn we.quote:
Haha, jij bent lief. Ik was maar even weggevlucht, ik word altijd verdrietig als er zulke discussies opkomen.quote:
show me, bitchquote:
Ja, dat was ook niet de bedoeling van mijn TT.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Haha, jij bent lief. Ik was maar even weggevlucht, ik word altijd verdrietig als er zulke discussies opkomen.
i'm not your pal, friendquote:
Ik krijg jou wel op de kast hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ruzie op commando kan ik dan weer niet.
Al kan ik met andere dingen ook wel dominant zijn
Mwah, als je vriend er zo over denkt, wordt het toch wat anders.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook niet de bedoeling van mijn TT.
Maar schat, het blijft een mening, toch?
Ik doe het ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Nee ik spring in de bres voor haar, doe maar niet.
I'm not your friend matequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your pal, friend
Daar ben je heul niet groot genoeg voor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg jou wel op de kast hoor
Ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Waar blijft Rauw eigenlijk?
Zijn we die nou kwijtgeraakt aan Volle(re) vrouwen #2
i'm not your mate buddyquote:
Ook uit de kast?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg jou wel op de kast hoor
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegtquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar ben je heul niet groot genoeg voor!
Je sais, maar ik ben ook niet echt dol op mijn lichaam en dingen zoalsquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook niet de bedoeling van mijn TT.
Maar schat, het blijft een mening, toch?
zijn dan weer een beetje zuur.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij zei ooit: "Dik en gelukkig is hetzelfde als falen en tevreden."
Dankje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegt
Waar heb je het over en hoezo is dat jammer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor.
Jammer dat je nooit de vriendschap echt hebt verbroken met haar, zoals je zou doen.
Obvious joke is obvious?quote:
Omdat je dat ooit geroepen hebt, maar nooit echt gedaan hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Waar heb je het over en hoezo is dat jammer?
I knew it.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegt
i'm not your dude , guyquote:
Snap ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je sais, maar ik ben ook niet echt dol op mijn lichaam en dingen zoals
[..]
zijn dan weer een beetje zuur.
welke situatiequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat je dat ooit geroepen hebt, maar nooit echt gedaan hebt.
quote:
and i was liek ;dquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |