Ja, ik vind die rechter knapper.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik kijk eerst naar gezicht![]()
En dat stond me het meeste aan.
QFT. Maar daarna kijk ik wel mooi verderquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik kijk eerst naar gezicht![]()
En dat stond me het meeste aan.
met wij bedoel ik 'alle dunne mensen'quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat wij?
jij bent hier nooit
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar vingeren op een parkeerplaats.. door een duitser die je niet kent
Toen was jij te druk met het opeten van Lauriëtte's gezicht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Moeten we wat meer kletsen op een meet, dan kom je er vanzelf achter.
Die andere hebben van die arrogante koppenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik vind die rechter knapper.
rot opquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:27 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
met wij bedoel ik 'alle dunne mensen'![]()
![]()
![]()
fietsjeee
Zij met die van mij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toen was jij te druk met het opeten van Lauriëtte's gezicht.
Bel hem dan op en ga lekker met hem verder onzin uitkramenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij zei ooit: "Dik en gelukkig is hetzelfde als falen en tevreden."
Vooral die linkse.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die andere hebben van die arrogante koppen![]()
Voel je niks van hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die andere hebben van die arrogante koppen![]()
zo wat een goei!quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij zei ooit: "Dik en gelukkig is hetzelfde als falen en tevreden."
Bijna goed met quoten ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
ik ben blij dat ík iig een seksleven heb
en dat ik dat niet heb hoeven uitstellen tot m'n 27e, of hoe oud zei je dat je was
Klopt je bent ongezellig.quote:
Datquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Hyman het volgende:
Ik ben slank, dus ik ben ongezellig
Hoi. Neuken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
en dat ik dat niet heb hoeven uitstellen tot m'n 27e, of hoe oud zei je dat je was
Weet ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
je weet dat ik het niet tegen jou bedoelde dootje
Que?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heeft zij straks de broek aan als jij zo'n iemand treft.
Die is wel erg slecht en faalquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
Heel vreemd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat zou vreemd zijn, denk je niet?
dat een seksleven noemenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
Man, je wilt niet weten wat ze allemaal met Jordy heeft uitgespooktquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat een seksleven noemen
We hebben een klubske opgerichtquote:
Ik zou toch niets met een arrogant type willen. Van mij mag ze de broek aan, behalve op rokjesdag dan, maar niet arrogant zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat als jij een arrogant type treft die bazig is, dat jij gaat volgen en doen wat zij wilt.
Je moet klein beginnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat een seksleven noemen
Wees eens een dominante man!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou toch niets met een arrogant type willen. Van mij mag ze de broek aan, behalve op rokjesdag dan, maar niet arrogant zijn.
Dan val ik er weer buiten. Helaasquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vur mensen met un lillik gezicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |