Que?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heeft zij straks de broek aan als jij zo'n iemand treft.
Die is wel erg slecht en faalquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
ik ben blij dat ík iig een seksleven heb
en dat ik dat niet heb hoeven uitstellen tot m'n 27e, of hoe oud zei je dat je was
Heel vreemd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat zou vreemd zijn, denk je niet?
dat een seksleven noemenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
zo wat een goei!
ik ben blij dat ík iig een seksleven heb
en dat ik dat niet heb hoeven uitstellen tot m'n 27e, of hoe oud zei je dat je was
Man, je wilt niet weten wat ze allemaal met Jordy heeft uitgespooktquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat een seksleven noemen
We hebben een klubske opgerichtquote:
Ik zou toch niets met een arrogant type willen. Van mij mag ze de broek aan, behalve op rokjesdag dan, maar niet arrogant zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat als jij een arrogant type treft die bazig is, dat jij gaat volgen en doen wat zij wilt.
Je moet klein beginnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat een seksleven noemen
Wees eens een dominante man!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou toch niets met een arrogant type willen. Van mij mag ze de broek aan, behalve op rokjesdag dan, maar niet arrogant zijn.
Dan val ik er weer buiten. Helaasquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vur mensen met un lillik gezicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |