I'm not your friend matequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your pal, friend
Daar ben je heul niet groot genoeg voor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg jou wel op de kast hoor
Ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Waar blijft Rauw eigenlijk?
Zijn we die nou kwijtgeraakt aan Volle(re) vrouwen #2
i'm not your mate buddyquote:
Ook uit de kast?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg jou wel op de kast hoor
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegtquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar ben je heul niet groot genoeg voor!
Je sais, maar ik ben ook niet echt dol op mijn lichaam en dingen zoalsquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook niet de bedoeling van mijn TT.
Maar schat, het blijft een mening, toch?
zijn dan weer een beetje zuur.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij zei ooit: "Dik en gelukkig is hetzelfde als falen en tevreden."
Dankje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegt
Waar heb je het over en hoezo is dat jammer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor.
Jammer dat je nooit de vriendschap echt hebt verbroken met haar, zoals je zou doen.
Obvious joke is obvious?quote:
Omdat je dat ooit geroepen hebt, maar nooit echt gedaan hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Waar heb je het over en hoezo is dat jammer?
I knew it.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oi, ik heb heel sterke armen hoor..ik slinger je er zo op, mager scharminkel dat je er rondvliegt
i'm not your dude , guyquote:
Snap ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:39 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je sais, maar ik ben ook niet echt dol op mijn lichaam en dingen zoals
[..]
zijn dan weer een beetje zuur.
welke situatiequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat je dat ooit geroepen hebt, maar nooit echt gedaan hebt.
quote:
and i was liek ;dquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |