quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
bart heeft nog wel een goede pic uit de feestcollectie
Men die benen zijn echt dunquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
http://nadiaesra.blogspot.com/2010_02_01_archive.html
ik dacht altijd: oke wel leuk meisje maar wtf hoe kan je zo dun zijn
kwam opeens die anorexiabekentenis van haar op die blog![]()
Je moet gewoon goed geproportioneerd zijn, de een is dat met maat 40 en de andere met maat 34 en wat daarboven en -onder valt weet ik niet.
die is alleen niet on topic, mag ik aannemen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb nog wel een foto van je kont
sucky sucky?quote:
Zij is echt zo druk he. Word je echt knetter vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OMG
en dan Eurodancer als muziek d'r onder doen
Echt, ze kan niet meer stuk hier
al is ze met makeup leuker
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
Zo douchen en dan ga ik dromen over 4chan memes, susan coffey, boxxy en eurodance.
Tallah!
Make that twicequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Men die benen zijn echt dunVerder is ze echt prachtig
Ook over volwassen dingen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
Zo douchen en dan ga ik dromen over 4chan memes, susan coffey, boxxy en eurodance.
Tallah!
Neequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die is alleen niet on topic, mag ik aannemen?
ja man! echt,quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zij is echt zo druk he. Word je echt knetter van
Goede offtopic bestaat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die is alleen niet on topic, mag ik aannemen?
oh bohquote:
Ik heb toch gezegd dat ik het nooit meer zou doen johquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Weggeslet het volgende:
nu zit ik in dubio of ik de eer aan mezelf moet houden of moet afwachten tot bb het doet
Renais.quote:
Zeg het eens jongen?quote:
Bart doet dat niet lijkt me.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Weggeslet het volgende:
nu zit ik in dubio of ik de eer aan mezelf moet houden of moet afwachten tot bb het doet
Jammer, ik heb net een nieuwe galajurkquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik het nooit meer zou doen joh
kotsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |