ik meen het. en het lijkt me ook niet de geschikte plaats om daarover te gaan debateren, uit eigen ervaring weet ik dat levensverwoestende roddels in een handomdraai ontstaan.quote:
i'm not your chap mattiequote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meer eten zal me echt niet dikker maken, dus nee
Mag wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom mag het dan niet minder zijn?
Ik heb er ook ervaring mee ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ik meen het. en het lijkt me ook niet de geschikte plaats om daarover te gaan debateren, uit eigen ervaring weet ik dat levensverwoestende roddels in een handomdraai ontstaan.
Make it 2quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef mstr het volgende:
Weggeslet, Burnaboy wilt je foto's zien.
BBquote:
I'm not your mattie swaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your chap mattie
Wat zeg je nou ?? heeft manon haar vriend bedrogen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
ik meen het. en het lijkt me ook niet de geschikte plaats om daarover te gaan debateren, uit eigen ervaring weet ik dat levensverwoestende roddels in een handomdraai ontstaan.
iddquote:
i'm not your swa vriendquote:
http://nadiaesra.blogspot.com/2010_02_01_archive.htmlquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar waarom zijn dunne meisjes niet mooi?
Wat een levendige Oost-indische fantasie heb je toch ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ?? heeft manon haar vriend bedrogen?
Hoor ik nou iets over 3 negers en een parkeerplaats? Don & Ad zeg je?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ?? heeft manon haar vriend bedrogen?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een levendige Oost-indische fantasie heb je toch ook
Ik kan nu echt heel veel zeggen om te proberen het beter te maken, maar ik weet uit ervaring dat het niet zo werkt...dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Smijn. het volgende:
haha, dankjeHet is gewoon zo dat ik er gisteravond weer eens best wel verdrietig om was en dat wordt nu weer opgetakeld
Maaike schijnt een neger gepijpt te hebben op een FOK!meetquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoor ik nou iets over 3 negers en een parkeerplaats? Don & Ad zeg je?
ik heb nog wel een foto van je kontquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
bart heeft nog wel een goede pic uit de feestcollectie
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Hyman het volgende:
MY NAME IS BOXXY YOU SEE!
^_____________________________________________^
owquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt altijd een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |