quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
and i was liek ;d
post dat gifje nog eens
Waarom mag het dan niet minder zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zag een foto van jou in een jurkje en![]()
![]()
![]()
Echte vrouwen beginnen pas boven maat 42![]()
(vind ik he, mensen)
i'm not your man broquote:
oooh datquote:
haha, dankjequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zag een foto van jou in een jurkje en![]()
![]()
![]()
Echte vrouwen beginnen pas boven maat 42![]()
(vind ik he, mensen)
Klopt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
oooh datik dacht dat je het over iets heel anders had.
Ik roep dat soort dingen 1x per week en uh wat te denken van I en C![]()
What doesn't kill you makes you stronger gaat hier wel op dacht ik zo
omg.quote:
Kijk weetje, - ja ik heb weer geen zin om te quoten - dik zijn is niet iets wat je overkomt zoals aangereden worden door een dronkelap ofzo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom mag het dan niet minder zijn?
Zonder loads make-upquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg.
ik zou gelijk met haar trouwen
i'm not your nigga homiequote:
Hoewel het wel een voordeel is als je dik bent, als je aangereden wordt door een dronkenlapquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Kijk weetje, - ja ik heb weer geen zin om te quoten - dik zijn is niet iets wat je overkomt zoals aangereden worden door een dronkelap ofzo.
Nooit. No kidding.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Hoe vaak is ze nou vreemdgegaan?
I'm not your homie chapquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i'm not your nigga homie
Voel je je hierdoor beangstigd en roept dit de aandrang op meer te gaan eten, Bart?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoewel het wel een voordeel is als je dik bent, als je aangereden wordt door een dronkenlap
quote:
Meer eten zal me echt niet dikker maken, dus neequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Voel je je hierdoor beangstigd en roept dit de aandrang op meer te gaan eten, Bart?
waarom is er geen schaam PI
Maar waarom zijn dunne meisjes niet mooi?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Kijk weetje, - ja ik heb weer geen zin om te quoten - dik zijn is niet iets wat je overkomt zoals aangereden worden door een dronkelap ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |