je hebt m'n nummer niet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef mstr het volgende:
Ik heb zin om veel te verkeerde smsjes te gaan versturen.
Daarom, het gaat niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt m'n nummer niet!
Oehquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Jammer, ik heb net een nieuwe galajurk
de mijne wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt m'n nummer niet!
06.....quote:
Ja dat sowieso, maar bij haar viel het niet echt op totdat ze er zelf mee kwam zeg maarquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar dat vind ik ziekelijk als je mensen met anorexia mooi vindt.
ja die heb ik niet!quote:
Mwah, ik vind haar nog wel ontiegelijk dun verder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar bij haar viel het niet echt op totdat ze er zelf mee kwam zeg maar![]()
het was een beetje het ontbrekende puzzelstukje!
wie zegt er trouwens ook puuzel ipv puzzel
Ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar bij haar viel het niet echt op totdat ze er zelf mee kwam zeg maar![]()
Jij hebt Noortje alquote:
Zoals gezegd let ik veel op het gezicht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar dat vind ik ziekelijk als je mensen met anorexia mooi vindt.
Nee, ik zit aan mn huiswerkquote:
JA HEUJ GRAAG OF NIETquote:
Het gezicht kan nog zo mooi zijn, als het lichaam niet klopt, dan klopt het niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zoals gezegd let ik veel op het gezicht.
Wie nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
oja kloptquote:
D'r benen zijn echt bizar dun.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het gezicht kan nog zo mooi zijn, als het lichaam niet klopt, dan klopt het niet.
Haar lichaam ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
D'r benen zijn echt bizar dun.
Dunnerdan mijne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |