quote:
tattoo bobquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef genakt het volgende:
weet iemand een goede tattoo eerder in rotterdam ?
er word op dit moment ontwerp bij queens of rings gemaakt maar is er mischien een betere ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
centraal station toch ergens in de buurt ?quote:
logisch als je zo'n tattoo wil laten zettenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Joodje het volgende:
Ik vroeg het aangezien het wel een vaker gebruikte afbeelding is en misschien hier mensen zijn met dezelfde afbeelding die kunnen zeggen wat ze ervoor neerleggen?
ik wist niet dat mensen zo snel boos werden ben ook maar net nieuw
Niemand is boos, het valt op dat je een nieuw account hebt met één post, en dan meteen met een vraag die net ervoor in het topic is beantwoord, en waarvan het antwoord altijd hetzelfde is..en al 1000 keer gegeven ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Joodje het volgende:
Ik vroeg het aangezien het wel een vaker gebruikte afbeelding is en misschien hier mensen zijn met dezelfde afbeelding die kunnen zeggen wat ze ervoor neerleggen?
ik wist niet dat mensen zo snel boos werden ben ook maar net nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ow is het daarom? had ik gevraagd wat kost het om een paar my little ponys op me voorhoofd te tatooeren waren jullie niet boos geworden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:17 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
logisch als je zo'n tattoo wil laten zetten![]()
daar kom ik op 2 shops in ede Tower tattoo en Tattooshop ede. Ook dichtbij is yugen tattoo in v'daal maar dan weet ik nog steeds niet of ze goed zijn ehquote:
denk dat je dan toch echt buiten je regio moet gaan zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Joodje het volgende:
[..]
daar kom ik op 2 shops in ede Tower tattoo en Tattooshop ede. Ook dichtbij is yugen tattoo in v'daal maar dan weet ik nog steeds niet of ze goed zijn eh
inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:27 schreef Joodje het volgende:
[..]
Ow is het daarom? had ik gevraagd wat kost het om een paar my little ponys op me voorhoofd te tatooeren waren jullie niet boos geworden?![]()
maar als jullie me daar niet mee kunnen helpen weet een van jullie een goede artiest die zoiets als ik wil echt mooi kan maken? omgeving ede
Langsgaan en kijken, vragen en zulksquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Joodje het volgende:
[..]
daar kom ik op 2 shops in ede Tower tattoo en Tattooshop ede. Ook dichtbij is yugen tattoo in v'daal maar dan weet ik nog steeds niet of ze goed zijn eh
Yugen tattoo is ok, heeft over het algemeen wel een nette reputatie dacht ik. De rest ken ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Joodje het volgende:
[..]
Moet dat nou echt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Langsgaan en kijken, vragen en zulks![]()
Niet alles is via internet te regelen; soms moet je nog steeds echt de deur uit; en voor een plaatje waar je de rest van je leven mee vooruit moet lijkt me dat niet al teveel moeite toch ??
Thnx hier kan ik wat mee; Tattoo shop ede was voorheen tattoo shop Ben is volgens mij sinds kort veranderdquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Yugen tattoo is ok, heeft over het algemeen wel een nette reputatie dacht ik. De rest ken ik niet.
Lol @ topictitel trouwens!
Ja, dat moet echtquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:40 schreef Joodje het volgende:
[..]
Moet dat nou echt?Zal ik vrijdag ofzomaar is gaan doen dan
Ik weet alleen niet of ze dingen zetten buiten hun straatje, dat terzijde. Maar goed, dan moet je even langsgaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:43 schreef Joodje het volgende:
[..]
Thnx hier kan ik wat mee; Tattoo shop ede was voorheen tattoo shop Ben is volgens mij sinds kort veranderd
quote:
Fijn hequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef Blistering het volgende:
Gooood, de jeuk, it's killing me. Ik zou 'm echt om het uur willen wassen om de jeuk maar te stoppen, fuuuuu..
en waarom zou je er spijt van kunnen krijgen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef .ZilveR. het volgende:
TVP
Ik wil al twee jaar een tattoo op mn ribben, maar op de een of andere manier ben ik toch bang dat ik er ooit spijt van krijg...later...
Gewoon alles rimpelt later, dus ook je tattooquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
en waarom zou je er spijt van kunnen krijgen?
Heb net gesmeerd, maar tis verleidelijker dan ooit om er een koud washandje op te doen iddquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Fijn he
Koud washandje erop wil nog wel es helpen en dat slaan.
vind ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:11 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Gewoon alles rimpelt later, dus ook je tattoo![]()
Maar ik denk eigenlijk dat ik me daardoor niet moet laten tegenhouden.
Daar zou ik me idd niet door laten weerhouden, iedereen ziet er niet meer uit als ze bejaard zijn en niemand heeft dan nog een lijf waarbij je alles lekker laat zien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:11 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Gewoon alles rimpelt later, dus ook je tattoo![]()
Maar ik denk eigenlijk dat ik me daardoor niet moet laten tegenhouden.
Wel alleen erop leggen he, niet mee wrijven/schuren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb net gesmeerd, maar tis verleidelijker dan ooit om er een koud washandje op te doen idd![]()
Ja dat lijkt me juist wel tofquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit het hele bejaardenhuis vol met gerimpelde tats
Dan TT je ipv jouquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik zag het, maar die W past er niet meer bij
Tower Tattoo zit op de Maandereind toch? Dat vind ik echt een vreemd zaakje waar ik ook nooit iemand zie. Ook van de foto's van zijn werken voor de ramen werd ik niet bepaald vrolijk. Ik kan verder niet duidelijk uitleggen waarom, maar ik loop het liefst met zo'n groot mogelijke boog om die shop heen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Joodje het volgende:
[..]
ook in dat geval is het niet verboden iemand op een normale manier te woord te staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niemand is boos, het valt op dat je een nieuw account hebt met één post, en dan meteen met een vraag die net ervoor in het topic is beantwoord, en waarvan het antwoord altijd hetzelfde is..en al 1000 keer gegeven ofzo![]()
Tegenover de scapino in het dorp zit ie, ik weet niet of dat maandereind is. Maar idd zag er laatst eentje met een knuppel in de zaak staan vond ik opzich wel vreemd en buiten dat zag ik op hun website een foto van iets zoals ik ook wil hebben en vond het er niet echt goed uitzien. Voor mij valt deze dus eigenlijk al afquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Tower Tattoo zit op de Maandereind toch? Dat vind ik echt een vreemd zaakje waar ik ook nooit iemand zie. Ook van de foto's van zijn werken voor de ramen werd ik niet bepaald vrolijk. Ik kan verder niet duidelijk uitleggen waarom, maar ik loop het liefst met zo'n groot mogelijke boog om die shop heen.
Ken je ook mensen waarvan je vindt dat ze een mooie tattoo hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef Joodje het volgende:
[..]
Tegenover de scapino in het dorp zit ie, ik weet niet of dat maandereind is. Maar idd zag er laatst eentje met een knuppel in de zaak staan vond ik opzich wel vreemd en buiten dat zag ik op hun website een foto van iets zoals ik ook wil hebben en vond het er niet echt goed uitzien. Voor mij valt deze dus eigenlijk al af
Zelfde tattooartist?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:15 schreef Gwywen het volgende:
TVP en vraagje: weet iemand hoe het komt dat mijn tweede tattoo zo veel donkerder blijft dan de eerste? Er zit ongeveer een jaar tussen en ze zitten vlak bij elkaar, allebei in zwart maar de nieuwe wil maar niet vervagen.
Zelfde artist, op de dag af een jaar na elkaar laten zetten, allebei op m'n bovenarm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zelfde tattooartist?
Zelfde tijd van het jaar?
Waar zitten ze precies?
Yeah maar waar op je bovenarm? Op je schouder is je huid bijvoorbeeld veel dikker dan op je binnenarm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zelfde artist, op de dag af een jaar na elkaar laten zetten, allebei op m'n bovenarm.
Een foto zegt vaak meer dan 1000 woordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zelfde artist, op de dag af een jaar na elkaar laten zetten, allebei op m'n bovenarm.
Want dan krijgen we weer 20 man die wil weten wat zijn/haar tattoo gaat kosten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ik heb er bij nader inzien maar even een gewone, laagdrempelige TT van gemaakt.
Allebei op dezelfde bovenarm?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
'Hey ik wil een nike-schoen kopen, hoeveel kost dat?'quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook in dat geval is het niet verboden iemand op een normale manier te woord te staan.
iemand meldt zich speciaal voor zo'n vraag aan, lekker warm welkom als je meteeen afgezeken word
die vraag zal altijd lijven estaan, en er is niks ergs aan om even een klein antwoord te geven.
Ja, het is een uitbreiding van m'n eerste tattoo, dus vandaar dat het kleurverschil me nogal irriteert. Dat nieuwe stuk ziet eruit of 't er met een dikke stift bij getekend is. Maar goed, hij heeft de zomer nog niet meegemaakt, misschien dat-ie met wat zon een beetje meer vervaagt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:52 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Allebei op dezelfde bovenarm?
Want het kan natuurlijk dat je bijvoorbeeld met 1 arm meer in de zon zit (bijvoorbeeld met auto rijden, of als je voor een raam zit op je werk/school)
Dragonquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Dupje het volgende:
Vraaaagje
Iemand ervaring bij een goede tattooshop in Nijmegen (bijvoorbeeld So What)?
Of een in Eindhoven (Dragon Tattoo bijvoorbeeld)?
Lagaan joh, ze had wel een beetje gelijk, ik was niet lief.. notes geupdate en we gaan weer verderquote:Op donderdag 25 maart 2010 06:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
'Hey ik wil een nike-schoen kopen, hoeveel kost dat?'
'Jongens, ik ben op zoek naar een auto, niet te groot, liefst een raam, waar moet ik aan denken?'
'mensuuuh ik zoek een hond. Wat kost een hond?'
zet dat laatste punt desnoods lekker in lettergrootte 20, die vraag kun je niet beantwoorden, daarvoor moet je gewoon een shop in lopen. Liefst in 010.
There you goquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, het is een uitbreiding van m'n eerste tattoo, dus vandaar dat het kleurverschil me nogal irriteert. Dat nieuwe stuk ziet eruit of 't er met een dikke stift bij getekend is. Maar goed, hij heeft de zomer nog niet meegemaakt, misschien dat-ie met wat zon een beetje meer vervaagt.
Nijmegen: Skin-a-maticquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Dupje het volgende:
Vraaaagje
Iemand ervaring bij een goede tattooshop in Nijmegen (bijvoorbeeld So What)?
Of een in Eindhoven (Dragon Tattoo bijvoorbeeld)?
Waar zit Skin-a-matic? En heb je daar zelf een tattoo laten zetten? Hoe was dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:04 schreef crrrN het volgende:
[..]
Nijmegen: Skin-a-matic
Eindhoven: Dragon
Die zitten aan de vanWelderenstraat Nr 127.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Waar zit Skin-a-matic? En heb je daar zelf een tattoo laten zetten? Hoe was dat?
haha blijft meest irritantste jeuk die er bestaat aangezien je niet mag krabbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef GimmeGore het volgende:
crap, ik werd vannacht wakker van de jeuk....
Dacht dat het wel meeviel, maar vannacht niet
Daar kwam ik vanochtend ook achter toen ik krabbend wakker werd. Zodra ik een beetje ''levend'' werd als de tering gestopt. Automatismesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef GimmeGore het volgende:
crap, ik werd vannacht wakker van de jeuk....
Dacht dat het wel meeviel, maar vannacht niet
Denk dat ik straks even terug ga, want de jeuk is nu eigenlijk pijn geworden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
haha blijft meest irritantste jeuk die er bestaat aangezien je niet mag krabben
Oeh, dat klinkt niet best nee. Ik heb wel als ik ergens ben geweest en de vaseline zo goed als opgedroogd is of heeft afgegeven aan m'n jas dat de huid wat gaat trekken. Maar da's logisch, dus dan smeer ik de boel weer in en dan is dat trekkende gevoel en eventuele jeuk gelijk weer weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Denk dat ik straks even terug ga, want de jeuk is nu eigenlijk pijn geworden.
Kan niet goed zijn
Zolang het niet dik, rood en opgezwollen is, is er weinig aan de handquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Denk dat ik straks even terug ga, want de jeuk is nu eigenlijk pijn geworden.
Kan niet goed zijn
Ik ben overmorgen weer aan de beurt voor vellencrisis denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:40 schreef GimmeGore het volgende:
spul van dermolin.
heeft dezelfde werkende bestanddelen als bepanthen, maar verder geen extra troep.
er hangt nu echt een allejezus groot los stuk vel aan mn been.
De verleiding om het eraf te trekken is groot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de pijn nu wel minder/weg ??De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Bij mij doet vooral het wit erg irritant, geneest erg lastig, al het zwart wat met de triple is ingekleurd duurt iets langer om te genezen en er is een stuk dieprood wat vrij rauw is; de rest valt wel mee.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:50 schreef withxhonor het volgende:
mijn ervaring met grote tatoeages is dat er meestal een paar plekjes zijn die moeilijk doen.. waar je huid "vouwt" als je je arm beweegt. of waar je kuit tegen je broek aankomt maar verder is het tot nu toe a walk in the park geweest..
ik heb alleen maar zwart/grijze tatoeages.. dus over kleur kan ik weinig zeggenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij doet vooral het wit erg irritant, geneest erg lastig, al het zwart wat met de triple is ingekleurd duurt iets langer om te genezen en er is een stuk dieprood wat vrij rauw is; de rest valt wel mee.
@ Gwywen; ziek is ook een groot woord, maar ik voel gewoon aan mijn lichaam dat het heel druk is met herstellen van de wond; ik heb het dan snel koud, ben een beetje rillerig, geen koorts, gewoon een beetje minder energie beschikbaar zeg maar.. moeilijk uit te leggen
De hele achterkant van mn kuit staat vol.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:16 schreef Gwywen het volgende:
Hebben jullie zulke enorme tattoos laten zetten of ben ik nou gewoon een bikkel dat ik er nooit ziek van ben geworden?
"Realiseer je je wel dat dat er NOOIT meer af gaat!"quote:Op zondag 28 maart 2010 14:08 schreef sararaats het volgende:
ons ma wil niet dat ik een tattoo laat zetten. kom op zeg, ik ben verdorie bijna 31 jaar.
in elk geval wil ik een sol- en bassleutel op m'n schouderbled
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef MarMar het volgende:
Zoiets moet je op je 31 18e helemaal niet meer bespreken met je ma
En dat je nooit meer een leuke jurk kan dragen!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
"Realiseer je je wel dat dat er NOOIT meer af gaat!"![]()
(Ik was 37 toen mijn moeder dat riep)
Puh, ik heb heel veel leuke jurken, galajurken ook. Meesterlijk toch, een sjiek de friek galajurk met een mooie tattoo erbijquote:Op maandag 29 maart 2010 13:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat je nooit meer een leuke jurk kan dragen!
En dat je nooit meer een goede baan zal krijgen!
En...en...en...hoe het er over 30 jaar uitziet
Edit: En je kans op een vent is nu ook verkeken
Mijn ma houdt er dus niet vanen mijn pa, die heeft de naam van mijn ma oldskool op zn ass staan.
Ik weet, ik vind het juist iets extra's hebbenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Puh, ik heb heel veel leuke jurken, galajurken ook. Meesterlijk toch, een sjiek de friek galajurk met een mooie tattoo erbij
Zoiets dacht ik al, maarja, ooit moet dat smeren wel 'ns stoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Sounddragon het volgende:
De eerste vervelling zijn de korstjes van het prikken, de 2e keer is uitdroging, gewoon blijven smeren zolang het droog aanvoelt, baat het niet, dan schaadt het ook niet
In deze tijden is het niet zo heel erg om een beetje de metreosexueel uit te hangenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maarja, ooit moet dat smeren wel 'ns stoppen natuurlijk
Ja, dat vind ik ook, ik verheugde me bij de tweede op de pijn en dat roezige gevoelquote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
tattoeren is het meest ontspannende gevoel wat je kan hebben vind ik
toen mijn kuit werd gedaan viel ik bijna in slaapquote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, ik verheugde me bij de tweede op de pijn en dat roezige gevoel
foto's?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:24 schreef withxhonor het volgende:
[..]
ik heb alleen maar zwart/grijze tatoeages.. dus over kleur kan ik weinig zeggen
op je been heb je kleurquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef withxhonor het volgende:
links:
[ afbeelding ]
rechts:
[ afbeelding ]
been:
[ afbeelding ]
Mooie tats en LOL je eigen snoet eraf knippen, maar die van de chick niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef withxhonor het volgende:
links:
[ afbeelding ]
rechts:
[ afbeelding ]
been:
[ afbeelding ]
Het gaat toch om de tats niet zijn gezichtquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mooie tats en LOL je eigen snoet eraf knippen, maar die van de chick niet?
Mijn been is ook een beetje kaput, daardoor voelde ik de zijkanten (dichtbij het scheenbeen) heel erg, want het bot is niet zo lief voor mij zeg maar.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:24 schreef MarMar het volgende:
Nah, geluk bij ongeluk, mijn pijn is een beetje kapoet, ik voel het dus niet zo goedHoe vervelend nou he
nou ja, tis mn zusje maar en volgens mij ging het erom dat ze in mn tatoeage wilde bijten... en zij maakte die foto en mn hoofd heeft er dus nooit opgestaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mooie tats en LOL je eigen snoet eraf knippen, maar die van de chick niet?
Zou ze leuk vinden als jij zo over haar praatquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef withxhonor het volgende:
[..]
nou ja, tis mn zusje maar en volgens mij ging het erom dat ze in mn tatoeage wilde bijten... en zij maakte die foto en mn hoofd heeft er dus nooit opgestaan
als outline wassie ook gaaf!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef RoosjeBlauw het volgende:
nice, ik vind je arm met de bloemen het mooist!
nou ja, ze vergeeft het me wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ze leuk vinden als jij zo over haar praat
Vast welquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef withxhonor het volgende:
[..]
nou ja, ze vergeeft het me wel.
hoop ik
Heheh, dat hoop ik ook niet dat mijn zusjes meelezen hier.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat dus!
(en nu hopen dat mijn broers hier niet stiekem meelezen)
Okey, net ff op je fobo gespiekt of dat er toevallig foto's van stonden en inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:42 schreef sproetjes het volgende:
Al mijn tattoo's zijn gezet door sil van playersclub in Maastricht. Ik vind dat zowel sil als Sjoerd prachtig werk leveren en voel me er altijd erg op m'n gemak. Ze nemen ook echt de tijd voor je
dat is mijn ervaring iig
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:11 schreef Stakky het volgende:
Iemand toevallig een ervaring met de tattooshop Players club in maastricht?
Zorgen dat je goed eet, en ontspant, dan doet het echt minder zeer. En zorg voor support als je dat fijn vindt, zodat je een beetje kan kletsen enzo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanmiddag ben ik eindelijk weer tattooshop binnen gelopen voor informatie.. Half juni staat hij er, nu nog een precieze datum, maar ze hadden genoeg plek aangezien hij niet zo groot is..
Was al eens ergens binnen gelopen, maar daar had ik niet echt een fijn gevoel.. Maar nu was ik bij needle art en daar namen ze echt de tijd om te kijken wat mogelijk is en om me een beeld te geven hoe het zou worden.. Maakt zo'n verschil!
Ben alleen een beetje angstig voor de pijn, maar het meisje dat daar zat zei dat het wel meevalt..
Ja sowieso eis ik dat mijn vriend mee gaat aangezien hij me wel een beetje zover heeft gekregen dat ik het toch nu ga doen.. (wilde het echt heel graag, maar ik ben echt een schijterd).quote:Op woensdag 7 april 2010 08:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zorgen dat je goed eet, en ontspant, dan doet het echt minder zeer. En zorg voor support als je dat fijn vindt, zodat je een beetje kan kletsen enzo!
neem eventueel van die dextro dingetjes mee, zenuwen kan rare dingen doen met je lijfquote:Op woensdag 7 april 2010 08:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja sowieso eis ik dat mijn vriend mee gaat aangezien hij me wel een beetje zover heeft gekregen dat ik het toch nu ga doen.. (wilde het echt heel graag, maar ik ben echt een schijterd).
Zou onthouden dat ik dat goed eet.. Ontspannen is iets dat moeilijker gaat worden denk ik.. Maar het komt wel goed.. Eigenlijk heb ik er best zin in, hing ook een leuke sfeer daar dat is fijn..
Ik ben morgen aan de beurt voor m'n eerste (kleintje) bij 25tolife...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:12 schreef Moontje1980 het volgende:
Zaterdag!!!![]()
Iemand ervaring met 25tolife in Rotterdam?
haha ik heb geen idee maar het is wel een tattoo die max 3.5 uur duurt dus mischien dat daar het verschil in zit.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vraag me toch altijd af waarom mensen die een tattoo laten zetten denken dat ze bij het selecte clubje horen dat niet binnen afzienbare tijd krijgt van zijn of haar tattoo
Antibiotica krijg ik volgens mij niet, maar wel flinke pijnstillers en dat is bloedverdunnend :p Dus lijkt mij niet echt een goede combi nee.. Ga proberen het ervoor te doen.. Lekker 2 keer pijn achter elkaarquote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef MarMar het volgende:
Ik zou zeggen, pijn heb je toch al
Of gewoon een datum doorgeven aan het ziekenhuis waarvoor je niet kan, dan ga je iets later je keelamandelen doen
Erna is misschien geen goed plan, ik denk dat je daarna antibiotica krijgt? Ik heb me laten vertellen dat antibiotica slikken en een tattoo nemen niet samen gaat. Het zou dan niet zo goed pakken omdat het lichaam meer afstoot.
Lol, kom eens met statistieken dan? En je mist ergens een woord.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vraag me toch altijd af waarom mensen die een tattoo laten zetten denken dat ze bij het selecte clubje horen dat niet binnen afzienbare tijd krijgt van zijn of haar tattoo
Wat krijgt? Jeuk? Ja dat snap ik ook nooit, jeuk krijg je echt wel!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hou er wel rekening mee dat je pijn van het verwijderen van je keelamandelen van langere duur is dan het zetten van een tattoo.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Antibiotica krijg ik volgens mij niet, maar wel flinke pijnstillers en dat is bloedverdunnend :p Dus lijkt mij niet echt een goede combi nee.. Ga proberen het ervoor te doen.. Lekker 2 keer pijn achter elkaarHahaha
Daarom wil ik die tattoo er eigenlijk ook voor laten zetten.. Want kan wel even duren voor je echt weer aangesterkt ben nadat de keelamandelen eruit zijn.. Beetje rot dat ze pas een week voor de operatie bellen.. Lastig plannen dan..quote:Op woensdag 7 april 2010 20:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je pijn van het verwijderen van je keelamandelen van langere duur is dan het zetten van een tattoo.
Daarbij is het lastig om de eerste tijd te eten, dus ik zou wel zorgen dat je weer voldoende bent aangesterkt
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord ja, maar hij komt hoog in mij nek onder mijn haar.. Dus eigenlijk verwacht ik wel dat dan meevalt.. Maar misschien moet ik er dan toch nog even over nadenken of ik dan niet even moet wachten.. Aan de andere kant hoeveel zon schijnt hier nu in eind mei/begin juni :pquote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind de zomer sowieso geen goede tijd voor het laten zetten van een tattoo.. simpelweg omdat een tattoo de eerste tijd (ver)brandt als een jekko in fel/warm zonlicht.. bijzonder pijnlijk; zelfs ónder een T shirt![]()
Ik ben altijd een voorstander van najaar/winter; dan is de huid 200% goed genezen, en kan je rond deze dagen lekker rustig aan opbouwen met zonnen![]()
Een buurmeisje hier heeft vorig jaar de hele zomer lopen balen en klagen over die (overigens gave) tattoo op d'r arm; en ik had d'r nog gewaarschuwd, en d'r pa ook; maar d'r vriendin had er in Maart één laten zetten, en toen ze hem bij elkaar gespaard had was het Juni, en toen móest en zou hij erop.. nou...ze heeft het geweten![]()
Bezint...
Als je lekker dik haar hebt lijkt me dat wel te doen idd, maar dan kun je ook geen staartje indoen als het ernstig warm is, zwemmen e.d. lijkt me best lastig.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord ja, maar hij komt hoog in mij nek onder mijn haar.. Dus eigenlijk verwacht ik wel dat dan meevalt.. Maar misschien moet ik er dan toch nog even over nadenken of ik dan niet even moet wachten.. Aan de andere kant hoeveel zon schijnt hier nu in eind mei/begin juni :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft het weer... je hebt het over eind Mei.. ken je het spreekwoordelijke 'koninginnedagweer' waar we elk jaar op hopen ?? da's een volle maand eerderEn die zongevoeligheid is niet zomaar weg; dat duurt wel een aantal weekjes/maanden
![]()
Ik zeg ook niet dat je het niet moet doen, ik zeg alleen dat het in de zomer wat lastiger kan zijn, en dat je daar beter van te voren even bij stil kunt staan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Heerlijk inderdaad. Ben ook blij met de timing van mijn tattoo. Kan nu lekker op straat showen met een t-shirtje aan. In de winter lijkt me vreselijk met die dikke kleding.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef MarMar het volgende:
Winter heeft idd het nadeel dat je dikkere kleren aan hebt, ook niet altijd prettig op een verse tattoo.
Het is toeval, maar al mijn tattoos heb ik zo tussen half maart en begin april laten zetten, mooie tijd want zodra je tattoo een beetje genezen is kan je ermee pronken in je zomerkleren
Als het onderste laagje maar OK is.. ik heb toevallig 2 van die seemless Tshirts, die zijn geweldig, nergens last vanquote:Op woensdag 7 april 2010 21:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Ben ook blij met de timing van mijn tattoo. Kan nu lekker op straat showen met een t-shirtje aan. In de winter lijkt me vreselijk met die dikke kleding.
Miste het woordje spijt inderdaad. Ik mis inderdaad statistieken, jullie mogen die natuurlijk ook wel leveren om te laten zien dat het niet zo is. Ik zeg dat enkel van wat ik mijn omgeving waarneem, hoeft natuurlijk niet representatief te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol, kom eens met statistieken dan? En je mist ergens een woord.
Realiteit is: de meeste mensen die voor een tattoo gaan, houden het niet op 1tje
Misschien ga je met de verkeerde mensen om...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Miste het woordje spijt inderdaad. Ik mis inderdaad statistieken, jullie mogen die natuurlijk ook wel leveren om te laten zien dat het niet zo is. Ik zeg dat enkel van wat ik mijn omgeving waarneem, hoeft natuurlijk niet representatief te zijn.
Waren voornamelijk tribals, vlindertjes/dolfijntjes (of een ander diertje) en van die sterretjes.. van die modeverschijnselen dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Misschien ga je met de verkeerde mensen om...
Ik ken ook wel mensen die spijt hebben van een tattoo, maar dat zijn voornamelijk van die types met een aarsgewei of namen van vriendjes/vriendinnetjes of van een enkeling keuze voor een slechte artist.
succes meis! Woeh!!quote:
De buitenkant lijkt me?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef MarMar het volgende:
Dat was dik drie uren zitten, maar wat is een bovenarm een eitje zeg!
Was een tof sfeertje, daalijk als ik het folie er even af haal en even schoon ga maken schiet ik wel een voorlopig plaatje. Zelfs nu zonder kleur vind ik em al retegaaf!
quote:
Je kan lullen wat je wilt maar van hier klopt dus geen ruk van.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vraag me toch altijd af waarom mensen die een tattoo laten zetten denken dat ze bij het selecte clubje horen dat niet binnen afzienbare tijd spijt krijgt van zijn of haar tattoo
quote:
Lucky Shot in Drachtenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
waar heb je deze latten zetten?
er mooi!!!
quote:
Als je niet te dik schilt, blijft hij vast wel zittenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:57 schreef GimmeGore het volgende:
ik vraag me af of ik mn been ondertussen weer zou kunnen scheren
Complimenten! Hele mooie tattoo geworden!quote:
Vandaar dat er geen klinieken zijn waar je je tattoo op een pijnlijke en langdurige manier kunt laten verwijderenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef crrrN het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt maar van hier klopt dus geen ruk van.
Hoeveel van die klinieken tegen hoeveel tattooshops?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Vandaar dat er geen klinieken zijn waar je je tattoo op een pijnlijke en langdurige manier kunt laten verwijderen
Gezien die lelijke doodskop op je lijf zul je ook wel last van selectief gehoor hebben.
VerrekteZakHooi heeft de naam van zijn vriendin op zijn bil laten zetten en is daarna gedumpt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Vandaar dat er geen klinieken zijn waar je je tattoo op een pijnlijke en langdurige manier kunt laten verwijderen
Gezien die lelijke doodskop op je lijf zul je ook wel last van selectief gehoor hebben.
Of dat, of VerrekteZakHooi had alvast een PSV Kampioen 2009-2010 tattoo laten zetten en komt bedrogen uit dit jaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
VerrekteZakHooi heeft de naam van zijn vriendin op zijn bil laten zetten en is daarna gedumpt.![]()
Nu heeft hij spijt en reageert dat af op mensen met tattoo's![]()
Ik zit volgens mij vrij dichtbij
Nee, ik doe niet aan lichaamsverminking. Daarvoor ben ik te tevreden over mijn lichaam zoals het isquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
VerrekteZakHooi heeft de naam van zijn vriendin op zijn bil laten zetten en is daarna gedumpt.![]()
Nu heeft hij spijt en reageert dat af op mensen met tattoo's![]()
Ik zit volgens mij vrij dichtbij
you need chocolate!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben een beetje ziek geworden.. Lange intensieve dag + ongesteld worden + tattoo = ziek. Hij is niet eens af, ik voel me zo'n ontzettende aansteller.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan lichaamsverminking. Daarvoor ben ik te tevreden over mijn lichaam zoals het is
Het laten zetten van een tattoo komt toch voort uit ontevredenheid over het lichaam zoals je dat hebt? Is niks mis mee hoor, veel mensen hebben daar last van, ook ik. Maar ik accepteer dat en zie het er al helemaal niet beter op worden door tekeningen op je huid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
!
je bent de discussie niet eens waard...
Bij deze nodig ik je uit voor een gezellig dagje in de shop, dan kan je eens meemaken wat voor mensen er zoal in een tattooshop komen en wat hun motivaties zijn. Nieuwediepstraat 108 Terneuzen. Je bent van harte welkom, de koffie staat klaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Het laten zetten van een tattoo komt toch voort uit ontevredenheid over het lichaam zoals je dat hebt? Is niks mis mee hoor, veel mensen hebben daar last van, ook ik. Maar ik accepteer dat en zie het er al helemaal niet beter op worden door tekeningen op je huid.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kun je dan ook gewoon even accepteren dat andere mensen het wel als versiering zien en niet als verminking en geen tattoo laten zetten uit onzekerheid, maar omdat ze dat daadwerkelijk mooi vinden?
[ afbeelding ]
Mijn verminkinkjeGisteren laat in de middag laten zetten, dus nog bobbelig enzo. Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm, vlak naast m'n elleboog.
Topic beetje gevolg en kon het niet laten om lid te worden om te reageren op de onzin die jij uitkraamt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Het laten zetten van een tattoo komt toch voort uit ontevredenheid over het lichaam zoals je dat hebt? Is niks mis mee hoor, veel mensen hebben daar last van, ook ik. Maar ik accepteer dat en zie het er al helemaal niet beter op worden door tekeningen op je huid.
Zijn er niet. Dat onderzoek is nog nooit gedaan? Ben er wel benieuwd naar. De stelling, waar jij je post mee begint, kan evengoed afgedaan worden als blablabla, ook gebaseerd op niks zoals je zelf zegtquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
onzekere mensen zetten minder snel tattoo's dan mensen die wel zeker zijn, maar zoals ik zei, je kraamt onzin uit, gebaseerd op niets (behalve op jezelf want jij bent zo vreselijk tevreden met jezelf en jij heb t geen tat's} dus iedereen die dat wel heeft schijnt onzeker te zijn.
Kom eens met harde feiten, cijfers en bewijzen inplaats van blablabla
Woorden in de mond leggen gaat de gemiddelde tattoo-drager aardig af (heerlijk bekrompen generaliseren hequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef RBnr2 het volgende:
[..]
Topic beetje gevolg en kon het niet laten om lid te worden om te reageren op de onzin die jij uitkraamt.
Jij zegt verminking... ik zeg verfraaiing. Is maar net hoe je er zelf tegenover staat.
Ik besef dat iedereen recht heeft op zijn of haar eigen mening. Ook jij hebt dit, maar weet je waar het wezenlijke verschil in zit....?
Dat ik me in kan denken dat mensen zich storen aan mijn tattoo en me als de situatie daarom vraagt daaraan zal aanpassen. Echter jij met je kortzichtige en bekrompen gedachten kunt je niet indenken waarom iemand een tattoo neemt. En ik denk dat daarin ook gelijk het grote verschil zit tussen mensen met een tattoo, die staan open voor de mening van anderen en hoe zij er overdenken. Maar jij kijkt niet verder dan je neus lang is en alles moet volgens mijn maatstaven en denkpatroon. Valt iets daarbuiten dan gooi je het op onzekerheid....(mooi gevonden overgens), maar is het niet eerder jouw eigen onzekerheid en angst voor iets wat je zelf niet begrijpt....
vooruit dat onzekerheid of ontevredenheid gun ik je. Dat is inderdaad heel wat anders en van mijn kant af waarschijnlijk te snel overheen gelezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Woorden in de mond leggen gaat de gemiddelde tattoo-drager aardig af (heerlijk bekrompen generaliseren he). Ik noem nergens onzekerheid? Enkel ontevredenheid. Da's heel wat anders.
De enige reden die ik hier genoemd zie worden is lichaamsverfraaiing. Dan vraag ik me af waar de noodzaak voor deze lichaamsverfraaiing uit voort komt? Kom je toch al snel uit bij ontevredenheid over het lichaam zoals hij of zij dat op dat moment heeft.
Vond het wel meevallen! 't Is m'n eerste tattoo en ik wist ook niet echt wat ik ervan verwachten moest, maar heel veel pijn deed het niet. Nu is ie ook niet zo groot....quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:43 schreef Blistering het volgende:
Fijn plekje, of niet dan?
Ziet er goed uit hoor.
Hehe, nergens rep ik iets over onzekerheid. Een aandenken aan een persoon kan natuurlijk op vele manieren, waarom een tattoage nemen dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Blistering het volgende:
Kortzichtig is jou tweede naam of heb ik het nu mis? Ooit gedacht aan emotionele redenen? Het overlijden van een dierbaar iemand? Een aandenken aan een belangrijk persoon, een dier of in mijn geval een stad. Het nemen van een tattoo als onzeker bestempelen is zo ontiegelijk kort door de bocht, ik zie het juist als de ultieme zekerheid om je lichaam nóg mooier te maken dan dat ie al is. Je een x-aantal uren onder handen laten nemen omdat je onzeker bent? I doubt it. Daar komen die mensen die jij kent misschien uit voort, die te overhaast hebben besloten en nu opgescheept zitten met een laserkliniek.
Alle mensen in mijn directe omgeving appreciëren tatoeages, het is gewoon een vorm van kunst. Prima dat jij 't niets vindt, maar zadel ons liefhebbers niet op met ondoordachte, nietszeggende prietpraat.
Euh nee... ik heb alleen iets nog mooier laten maken dan het al was. Mijn enkel was al heel mooi van zichzelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
ik vind hem tofquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kun je dan ook gewoon even accepteren dat andere mensen het wel als versiering zien en niet als verminking en geen tattoo laten zetten uit onzekerheid, maar omdat ze dat daadwerkelijk mooi vinden?
[ afbeelding ]
Mijn verminkinkjeGisteren laat in de middag laten zetten, dus nog bobbelig enzo. Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm, vlak naast m'n elleboog.
Mijn lichaam is een leeg canvas, en ik beteken hem met mijn ziel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan lichaamsverminking. Daarvoor ben ik te tevreden over mijn lichaam zoals het is
Die kan zo op een tegeltje en in iedere tattoo-shop opgehangen wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn lichaam is een leeg canvas, en ik beteken hem met mijn ziel.
Mja nu je het zegtquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die kan zo op een tegeltje en in iedere tattoo-shop opgehangen worden
ja maar dude!!! wel verversen tussendoor, dan heb je tijd zat voor een fotoquote:
Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal welquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee hoor. 3 dagen folie, 2x per dag verschonen, niet smeren. Niks raar aan hoor, werkt prima.
Ja klopt, het is overal anders. Verschlt ook zo per persoon wat het beste werkt, we hebben hier in de studio geprobeert iets wat foolproof is, en hiermee krijgen we tot nu toe de beste resultaten terug.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal wel. Leuke tattoo al, kan alleen nog maar mooier worden
Mooi!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:41 schreef RBnr2 het volgende:
[ afbeelding ]
begin 1/2 japanse sleeve
[ afbeelding ]
outlines klaar eerste zit klaar (3 uur)
[ afbeelding ]
resultaat 2de en 3de zit, schaduwen en eerste gedeelte draak ingekleurd( 6 uur totaal)
Volgende twee keer de buitenkant afwerken en daarna nog 2 a 3 keer voor de binnenkant van mijn arm. Want wat is een sleeve zonder binnenkant
Zag een vraag van iemand over Skin-a-matic in Nijmegen, daar ben ik nou bezig met deze en bevalt prima goede service, wordt goed geadviseerd en van hoogstaande kwaliteit
ophouden.quote:
tof! en mooi gezetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:41 schreef RBnr2 het volgende:
[ afbeelding ]
begin 1/2 japanse sleeve
[ afbeelding ]
outlines klaar eerste zit klaar (3 uur)
[ afbeelding ]
resultaat 2de en 3de zit, schaduwen en eerste gedeelte draak ingekleurd( 6 uur totaal)
Volgende twee keer de buitenkant afwerken en daarna nog 2 a 3 keer voor de binnenkant van mijn arm. Want wat is een sleeve zonder binnenkant
Zag een vraag van iemand over Skin-a-matic in Nijmegen, daar ben ik nou bezig met deze en bevalt prima goede service, wordt goed geadviseerd en van hoogstaande kwaliteit
Goed gesprokenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ophouden.
je hebt hier duidelijk niks te zoeken, zoek het dan ook niet op, en hou je sarcastische opmerkingen bij je.
dank u
Succes!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
ik ga me nu klaarmaken, wish me luck
Succes/veel plezier/sterkte!*quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
Waarom is dat eigenlijk dat folie?quote:
move to kpd:Pquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
De hele verzorging is overal anders.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal wel. Leuke tattoo al, kan alleen nog maar mooier worden
Volgens mij is de verdere nazorg ook overal anders. Bijv. vanaf wanneer je mag zwemmen in chloor- en natuurwater enzo. Bij de ene mag dat pas na twee maanden, bij de andere na twee weken...quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
De hele verzorging is overal anders.
Smeren met:
- vaseline
- bepanthen
- bodylotion
- calendula zalf
- speciaal tattoo zalf
folie:
- na 2 uur eraf
- na 6 uur eraf
- verwisselen voor het slapen gaan, daarna geen folie
- 3 dagen volhouden
De eerste dagen beschermt het tegen wrijving en de 'buitenwereld'. Na 3 dagen is het al een beetje gesloten en dan doe ik geen folie meer en begin met dun smeren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk dat folie?
Ik zie het ook altijd op tv bij Miami INK. Vraag me altijd af waarom dat moet.
Dat verstikt de huid toch, lijkt me dat dat niet bevordelijk is voor het genezingsproces.
Aha op die manier, thanks!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
De eerste dagen beschermt het tegen wrijving en de 'buitenwereld'. Na 3 dagen is het al een beetje gesloten en dan doe ik geen folie meer en begin met dun smeren.
heb zo snel geen bepanthen hier... *trekt kastje open*quote:Op zondag 11 april 2010 11:29 schreef MarMar het volgende:
Heel mooi Kleintje!
Ik smeer nu met bepanthen babyzalf, works woders for me.
Voor je werk kan je gewoon weer tijdelijk met folie dekken, dan schuurt je kleding er niet zo over.
Het kraakt wel een beetje gek, daar zullen je collega´s wel even van fronsen haha.
ik zal t proberen, maar vind het moeilijk te beoordelen wanneer ie nou te droog word..quote:Op zondag 11 april 2010 12:08 schreef MarMar het volgende:
Dat moet je eigenlijk net voor zijn Kleintje
heel tofquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
rechts was piece of cake, ik wist niet meer hoe t voelde (dat heb je he na 3 jaar) maar inkleuren was een b*tch. daarna ff wat rondgelopen en frisse neus gehaald (dat was heel lekker trouwens haha) en toen op naar links... AUW!! die deed echt pijn! en het inkleuren was alleen maar ergervooral richting me elleboog (bovenste vleugels, staart en cherryblossum) was een hel.
ik was echt blij toen het klaar was.. het zat erop! ik was echt heel moe, en dat van het zitten
ik vind ze echt waanzinnig tof en kan niet stoppen met kijken:) ze doen nog wel pijn maar het was het dubbel en dwars waard
![]()
[ afbeelding ]
ze zitten trouwens gewoon gelijk alleen van jezelf foto's nemen is best moeilijk![]()
kleuren komen hier niet zo heel goed uit want t is lamplicht maar oh wat zijn ze mooi![]()
oh en er zit her en der nog wat bloed
Niet zelf als in ik heb zelf een tattoo daar, maar ik heb bij een vriend gezien hoe snel het vervaagde.quote:Op zondag 11 april 2010 10:34 schreef Sanchos het volgende:
Ik wil binnenkort een tattoo op mijn binnenlip zetten. Nu lees ik overal dat die dingen heel snel vervagen, de een zegt een half jaar, de ander 4 jaar, heeft iemand hier zelf ervaring mee?
er komt trouwens AJ op de staan, mijn initialen.
Ik merk veel dat "oudere" ze way to aanwezig vinden, ik werk op kantoor(lekker stoffigquote:Op maandag 12 april 2010 09:13 schreef RBnr2 het volgende:
@ kleintje:
Nice!! Stoere plaats ook heb ik nog niet zo vaak gezien daar
Toch grappig hoe het per persoon verschillend is wat ze vervelend vinden.
Ik vind juist het inkleuren een stuk van een cakeje en lijnen duidelijk irritanter.
Maar zoals je zelf al zegt is 't de pijn dubbel en dwars waard
Niet zozeer zo, maar dat idee van een feniks.quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zo je hem willen laten zetten op je lichaam? En heb je al een shop in gedachten, kun je daar ook eens langs gaan om te kijken of er nog andere ideeen zijn..
Ik had een schrijf foutje gemaakt, ik vroeg je af waar je die feniks op je lichaam zou willen?quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar zou je hem willen laten zetten op je lichaam? En heb je al een shop in gedachten, kun je daar ook eens langs gaan om te kijken of er nog andere ideeen zijn..
Oh!quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik had een schrijf foutje gemaakt, ik vroeg je af waar je die feniks op je lichaam zou willen?
Ik werk zelf ook op kantoor af en toe, ben verkoper buitendienst. Maar weet niet zozeer of mensen die een baan hebben zoals ik het niet doen vanwege het aanzien, maar om reactie van klanten.quote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef LeonH het volgende:
Mooie tattoo Kleintje! Ben zelf ook altijd verliefd op die vogeltjes!
En heel stoer uiteraard dat je gewoon als iemand op kantoor zo'n tattoo zet, aangezien veel mensen op kantoor niet zo openminded zijn of wel willen maar niet durven vanwege "aanzien".
Wow, echt supertof!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
rechts was piece of cake, ik wist niet meer hoe t voelde (dat heb je he na 3 jaar) maar inkleuren was een b*tch. daarna ff wat rondgelopen en frisse neus gehaald (dat was heel lekker trouwens haha) en toen op naar links... AUW!! die deed echt pijn! en het inkleuren was alleen maar ergervooral richting me elleboog (bovenste vleugels, staart en cherryblossum) was een hel.
ik was echt blij toen het klaar was.. het zat erop! ik was echt heel moe, en dat van het zitten
ik vind ze echt waanzinnig tof en kan niet stoppen met kijken:) ze doen nog wel pijn maar het was het dubbel en dwars waard
![]()
[ afbeelding ]
ze zitten trouwens gewoon gelijk alleen van jezelf foto's nemen is best moeilijk![]()
kleuren komen hier niet zo heel goed uit want t is lamplicht maar oh wat zijn ze mooi![]()
oh en er zit her en der nog wat bloed
Bij dat tattooprogramma op Discovery was er toch eens die man die een bodysuit liet doen om recalcitrant te doen, omdat hij een kantoorbaan-met-pak-en-das had en baalde van het imago van getatoeerde mensenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef RBnr2 het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook op kantoor af en toe, ben verkoper buitendienst. Maar weet niet zozeer of mensen die een baan hebben zoals ik het niet doen vanwege het aanzien, maar om reactie van klanten.
Daarom is mij sleeve ook maar half en niet zoals ik zelf graag zou willen helemaal, half kan ik hem als het moet bedekken en wou toch wel graag mijn overhemd oprollen in de zomer als 't warm is.
Een tattoo heeft allang niet meer het imago van vroeger, maar denk dat 9 van de 10 klanten het nog niet echt zullen waarderen als ik in korte mouwen met hele sleeve aan kom zetten.
En daarom denk ik dat het niet zozeer te maken heeft met niet durven, maar meer met het feit of dat het handig is.
Die vind ik leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Oeeeeeehquote:
Ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien alsie klaar is, supergrappig plaatje!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die vind ik leuk
Betere foto gemaakt net, let op dat hij maar half af is en aan het vervellen.
[ afbeelding ]
Dat is toch dat beest uit die tv-serie? Kan even niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Dank je! Ik hoop ook dat hij snel klaar is (29 april), want sommige mensen denken dat het een aap is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |