ik heb alleen maar zwart/grijze tatoeages.. dus over kleur kan ik weinig zeggenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij mij doet vooral het wit erg irritant, geneest erg lastig, al het zwart wat met de triple is ingekleurd duurt iets langer om te genezen en er is een stuk dieprood wat vrij rauw is; de rest valt wel mee.
@ Gwywen; ziek is ook een groot woord, maar ik voel gewoon aan mijn lichaam dat het heel druk is met herstellen van de wond; ik heb het dan snel koud, ben een beetje rillerig, geen koorts, gewoon een beetje minder energie beschikbaar zeg maar.. moeilijk uit te leggen
De hele achterkant van mn kuit staat vol.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:16 schreef Gwywen het volgende:
Hebben jullie zulke enorme tattoos laten zetten of ben ik nou gewoon een bikkel dat ik er nooit ziek van ben geworden?
"Realiseer je je wel dat dat er NOOIT meer af gaat!"quote:Op zondag 28 maart 2010 14:08 schreef sararaats het volgende:
ons ma wil niet dat ik een tattoo laat zetten. kom op zeg, ik ben verdorie bijna 31 jaar.
in elk geval wil ik een sol- en bassleutel op m'n schouderbled
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef MarMar het volgende:
Zoiets moet je op je 31 18e helemaal niet meer bespreken met je ma
En dat je nooit meer een leuke jurk kan dragen!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
"Realiseer je je wel dat dat er NOOIT meer af gaat!"![]()
(Ik was 37 toen mijn moeder dat riep)
Puh, ik heb heel veel leuke jurken, galajurken ook. Meesterlijk toch, een sjiek de friek galajurk met een mooie tattoo erbijquote:Op maandag 29 maart 2010 13:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat je nooit meer een leuke jurk kan dragen!
En dat je nooit meer een goede baan zal krijgen!
En...en...en...hoe het er over 30 jaar uitziet
Edit: En je kans op een vent is nu ook verkeken
Mijn ma houdt er dus niet vanen mijn pa, die heeft de naam van mijn ma oldskool op zn ass staan.
Ik weet, ik vind het juist iets extra's hebbenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Puh, ik heb heel veel leuke jurken, galajurken ook. Meesterlijk toch, een sjiek de friek galajurk met een mooie tattoo erbij
Zoiets dacht ik al, maarja, ooit moet dat smeren wel 'ns stoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Sounddragon het volgende:
De eerste vervelling zijn de korstjes van het prikken, de 2e keer is uitdroging, gewoon blijven smeren zolang het droog aanvoelt, baat het niet, dan schaadt het ook niet
In deze tijden is het niet zo heel erg om een beetje de metreosexueel uit te hangenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maarja, ooit moet dat smeren wel 'ns stoppen natuurlijk
Ja, dat vind ik ook, ik verheugde me bij de tweede op de pijn en dat roezige gevoelquote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
tattoeren is het meest ontspannende gevoel wat je kan hebben vind ik
toen mijn kuit werd gedaan viel ik bijna in slaapquote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, ik verheugde me bij de tweede op de pijn en dat roezige gevoel
foto's?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:24 schreef withxhonor het volgende:
[..]
ik heb alleen maar zwart/grijze tatoeages.. dus over kleur kan ik weinig zeggen
op je been heb je kleurquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef withxhonor het volgende:
links:
[ afbeelding ]
rechts:
[ afbeelding ]
been:
[ afbeelding ]
Mooie tats en LOL je eigen snoet eraf knippen, maar die van de chick niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef withxhonor het volgende:
links:
[ afbeelding ]
rechts:
[ afbeelding ]
been:
[ afbeelding ]
Het gaat toch om de tats niet zijn gezichtquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mooie tats en LOL je eigen snoet eraf knippen, maar die van de chick niet?
Mijn been is ook een beetje kaput, daardoor voelde ik de zijkanten (dichtbij het scheenbeen) heel erg, want het bot is niet zo lief voor mij zeg maar.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:24 schreef MarMar het volgende:
Nah, geluk bij ongeluk, mijn pijn is een beetje kapoet, ik voel het dus niet zo goedHoe vervelend nou he
nou ja, tis mn zusje maar en volgens mij ging het erom dat ze in mn tatoeage wilde bijten... en zij maakte die foto en mn hoofd heeft er dus nooit opgestaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mooie tats en LOL je eigen snoet eraf knippen, maar die van de chick niet?
Zou ze leuk vinden als jij zo over haar praatquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:40 schreef withxhonor het volgende:
[..]
nou ja, tis mn zusje maar en volgens mij ging het erom dat ze in mn tatoeage wilde bijten... en zij maakte die foto en mn hoofd heeft er dus nooit opgestaan
als outline wassie ook gaaf!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef RoosjeBlauw het volgende:
nice, ik vind je arm met de bloemen het mooist!
nou ja, ze vergeeft het me wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ze leuk vinden als jij zo over haar praat
Vast welquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef withxhonor het volgende:
[..]
nou ja, ze vergeeft het me wel.
hoop ik
Heheh, dat hoop ik ook niet dat mijn zusjes meelezen hier.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat dus!
(en nu hopen dat mijn broers hier niet stiekem meelezen)
Okey, net ff op je fobo gespiekt of dat er toevallig foto's van stonden en inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:42 schreef sproetjes het volgende:
Al mijn tattoo's zijn gezet door sil van playersclub in Maastricht. Ik vind dat zowel sil als Sjoerd prachtig werk leveren en voel me er altijd erg op m'n gemak. Ze nemen ook echt de tijd voor je
dat is mijn ervaring iig
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:11 schreef Stakky het volgende:
Iemand toevallig een ervaring met de tattooshop Players club in maastricht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |