Tegenover de scapino in het dorp zit ie, ik weet niet of dat maandereind is. Maar idd zag er laatst eentje met een knuppel in de zaak staan vond ik opzich wel vreemd en buiten dat zag ik op hun website een foto van iets zoals ik ook wil hebben en vond het er niet echt goed uitzien. Voor mij valt deze dus eigenlijk al afquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Tower Tattoo zit op de Maandereind toch? Dat vind ik echt een vreemd zaakje waar ik ook nooit iemand zie. Ook van de foto's van zijn werken voor de ramen werd ik niet bepaald vrolijk. Ik kan verder niet duidelijk uitleggen waarom, maar ik loop het liefst met zo'n groot mogelijke boog om die shop heen.
Ken je ook mensen waarvan je vindt dat ze een mooie tattoo hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef Joodje het volgende:
[..]
Tegenover de scapino in het dorp zit ie, ik weet niet of dat maandereind is. Maar idd zag er laatst eentje met een knuppel in de zaak staan vond ik opzich wel vreemd en buiten dat zag ik op hun website een foto van iets zoals ik ook wil hebben en vond het er niet echt goed uitzien. Voor mij valt deze dus eigenlijk al af
Zelfde tattooartist?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:15 schreef Gwywen het volgende:
TVP en vraagje: weet iemand hoe het komt dat mijn tweede tattoo zo veel donkerder blijft dan de eerste? Er zit ongeveer een jaar tussen en ze zitten vlak bij elkaar, allebei in zwart maar de nieuwe wil maar niet vervagen.
Zelfde artist, op de dag af een jaar na elkaar laten zetten, allebei op m'n bovenarm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zelfde tattooartist?
Zelfde tijd van het jaar?
Waar zitten ze precies?
Yeah maar waar op je bovenarm? Op je schouder is je huid bijvoorbeeld veel dikker dan op je binnenarm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zelfde artist, op de dag af een jaar na elkaar laten zetten, allebei op m'n bovenarm.
Een foto zegt vaak meer dan 1000 woordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zelfde artist, op de dag af een jaar na elkaar laten zetten, allebei op m'n bovenarm.
Want dan krijgen we weer 20 man die wil weten wat zijn/haar tattoo gaat kosten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ik heb er bij nader inzien maar even een gewone, laagdrempelige TT van gemaakt.
Allebei op dezelfde bovenarm?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
'Hey ik wil een nike-schoen kopen, hoeveel kost dat?'quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook in dat geval is het niet verboden iemand op een normale manier te woord te staan.
iemand meldt zich speciaal voor zo'n vraag aan, lekker warm welkom als je meteeen afgezeken word
die vraag zal altijd lijven estaan, en er is niks ergs aan om even een klein antwoord te geven.
Ja, het is een uitbreiding van m'n eerste tattoo, dus vandaar dat het kleurverschil me nogal irriteert. Dat nieuwe stuk ziet eruit of 't er met een dikke stift bij getekend is. Maar goed, hij heeft de zomer nog niet meegemaakt, misschien dat-ie met wat zon een beetje meer vervaagt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:52 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Allebei op dezelfde bovenarm?
Want het kan natuurlijk dat je bijvoorbeeld met 1 arm meer in de zon zit (bijvoorbeeld met auto rijden, of als je voor een raam zit op je werk/school)
Dragonquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Dupje het volgende:
Vraaaagje
Iemand ervaring bij een goede tattooshop in Nijmegen (bijvoorbeeld So What)?
Of een in Eindhoven (Dragon Tattoo bijvoorbeeld)?
Lagaan joh, ze had wel een beetje gelijk, ik was niet lief.. notes geupdate en we gaan weer verderquote:Op donderdag 25 maart 2010 06:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
'Hey ik wil een nike-schoen kopen, hoeveel kost dat?'
'Jongens, ik ben op zoek naar een auto, niet te groot, liefst een raam, waar moet ik aan denken?'
'mensuuuh ik zoek een hond. Wat kost een hond?'
zet dat laatste punt desnoods lekker in lettergrootte 20, die vraag kun je niet beantwoorden, daarvoor moet je gewoon een shop in lopen. Liefst in 010.
There you goquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, het is een uitbreiding van m'n eerste tattoo, dus vandaar dat het kleurverschil me nogal irriteert. Dat nieuwe stuk ziet eruit of 't er met een dikke stift bij getekend is. Maar goed, hij heeft de zomer nog niet meegemaakt, misschien dat-ie met wat zon een beetje meer vervaagt.
Nijmegen: Skin-a-maticquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Dupje het volgende:
Vraaaagje
Iemand ervaring bij een goede tattooshop in Nijmegen (bijvoorbeeld So What)?
Of een in Eindhoven (Dragon Tattoo bijvoorbeeld)?
Waar zit Skin-a-matic? En heb je daar zelf een tattoo laten zetten? Hoe was dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:04 schreef crrrN het volgende:
[..]
Nijmegen: Skin-a-matic
Eindhoven: Dragon
Die zitten aan de vanWelderenstraat Nr 127.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Waar zit Skin-a-matic? En heb je daar zelf een tattoo laten zetten? Hoe was dat?
haha blijft meest irritantste jeuk die er bestaat aangezien je niet mag krabbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef GimmeGore het volgende:
crap, ik werd vannacht wakker van de jeuk....
Dacht dat het wel meeviel, maar vannacht niet
Daar kwam ik vanochtend ook achter toen ik krabbend wakker werd. Zodra ik een beetje ''levend'' werd als de tering gestopt. Automatismesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef GimmeGore het volgende:
crap, ik werd vannacht wakker van de jeuk....
Dacht dat het wel meeviel, maar vannacht niet
Denk dat ik straks even terug ga, want de jeuk is nu eigenlijk pijn geworden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
haha blijft meest irritantste jeuk die er bestaat aangezien je niet mag krabben
Oeh, dat klinkt niet best nee. Ik heb wel als ik ergens ben geweest en de vaseline zo goed als opgedroogd is of heeft afgegeven aan m'n jas dat de huid wat gaat trekken. Maar da's logisch, dus dan smeer ik de boel weer in en dan is dat trekkende gevoel en eventuele jeuk gelijk weer weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Denk dat ik straks even terug ga, want de jeuk is nu eigenlijk pijn geworden.
Kan niet goed zijn
Zolang het niet dik, rood en opgezwollen is, is er weinig aan de handquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Denk dat ik straks even terug ga, want de jeuk is nu eigenlijk pijn geworden.
Kan niet goed zijn
Ik ben overmorgen weer aan de beurt voor vellencrisis denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:40 schreef GimmeGore het volgende:
spul van dermolin.
heeft dezelfde werkende bestanddelen als bepanthen, maar verder geen extra troep.
er hangt nu echt een allejezus groot los stuk vel aan mn been.
De verleiding om het eraf te trekken is groot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de pijn nu wel minder/weg ??De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Bij mij doet vooral het wit erg irritant, geneest erg lastig, al het zwart wat met de triple is ingekleurd duurt iets langer om te genezen en er is een stuk dieprood wat vrij rauw is; de rest valt wel mee.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:50 schreef withxhonor het volgende:
mijn ervaring met grote tatoeages is dat er meestal een paar plekjes zijn die moeilijk doen.. waar je huid "vouwt" als je je arm beweegt. of waar je kuit tegen je broek aankomt maar verder is het tot nu toe a walk in the park geweest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |