abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79539847
hmm, ik heb er bij nader inzien maar even een gewone, laagdrempelige TT van gemaakt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79541053
Binnenkort maar eens aan de tekentafel
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_79541781
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Tower Tattoo zit op de Maandereind toch? Dat vind ik echt een vreemd zaakje waar ik ook nooit iemand zie. Ook van de foto's van zijn werken voor de ramen werd ik niet bepaald vrolijk. Ik kan verder niet duidelijk uitleggen waarom, maar ik loop het liefst met zo'n groot mogelijke boog om die shop heen.
Tegenover de scapino in het dorp zit ie, ik weet niet of dat maandereind is. Maar idd zag er laatst eentje met een knuppel in de zaak staan vond ik opzich wel vreemd en buiten dat zag ik op hun website een foto van iets zoals ik ook wil hebben en vond het er niet echt goed uitzien. Voor mij valt deze dus eigenlijk al af
Wij worden kampioen ***
pi_79543057
Ik ga binnenkort maar eens verder met mijn ontwerp. Alleen tekenen word lastig.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:49:29 #55
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79545953
Ik volg weer mee!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:04:35 #56
159909 -Peach
Prunus persica
pi_79546646
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_79547171
TVP en vraagje: weet iemand hoe het komt dat mijn tweede tattoo zo veel donkerder blijft dan de eerste? Er zit ongeveer een jaar tussen en ze zitten vlak bij elkaar, allebei in zwart maar de nieuwe wil maar niet vervagen.
pi_79547354
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef Joodje het volgende:

[..]

Tegenover de scapino in het dorp zit ie, ik weet niet of dat maandereind is. Maar idd zag er laatst eentje met een knuppel in de zaak staan vond ik opzich wel vreemd en buiten dat zag ik op hun website een foto van iets zoals ik ook wil hebben en vond het er niet echt goed uitzien. Voor mij valt deze dus eigenlijk al af
Ken je ook mensen waarvan je vindt dat ze een mooie tattoo hebben?
Een van mijn principes: ik ga niet naar een artist waarvan ik nog geen werk in het eggie heb gezien.
Met andere woorden: kom je in je omgeving es iemand tegen met een mooie tat, vraag gewoon eens waar die hem heeft laten zetten.
pi_79547397
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:15 schreef Gwywen het volgende:
TVP en vraagje: weet iemand hoe het komt dat mijn tweede tattoo zo veel donkerder blijft dan de eerste? Er zit ongeveer een jaar tussen en ze zitten vlak bij elkaar, allebei in zwart maar de nieuwe wil maar niet vervagen.
Zelfde tattooartist?
Zelfde tijd van het jaar?
Waar zitten ze precies?
pi_79549945
tvp met 2 weken en 3 dagen op de teller
pi_79550920
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zelfde tattooartist?
Zelfde tijd van het jaar?
Waar zitten ze precies?
Zelfde artist, op de dag af een jaar na elkaar laten zetten, allebei op m'n bovenarm.
pi_79553245
Over 2 weken ben ik aan de buurt voor m'n eerste
pi_79553279
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Zelfde artist, op de dag af een jaar na elkaar laten zetten, allebei op m'n bovenarm.
Yeah maar waar op je bovenarm? Op je schouder is je huid bijvoorbeeld veel dikker dan op je binnenarm.
Pigment is ook niet overal even egaal verdeeld over je huid, wat dat betreft kan je best grote verschillen hebben op kleine afstand van elkaar.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:36:28 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79553881
quote:

[..]

Een foto zegt vaak meer dan 1000 woorden
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 25 maart 2010 @ 05:51:46 #65
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79557041
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ik heb er bij nader inzien maar even een gewone, laagdrempelige TT van gemaakt.
Want dan krijgen we weer 20 man die wil weten wat zijn/haar tattoo gaat kosten.
Je beseft je wel dat niemand de OP leest als een topic verder is dan blz 1?

Jeuk is begonnen, maar valt me eigenlijk 100% mee.
Heb wel eens ergere jeuk gehad, zowel van een tattoo als van eczeem.
Dit overleef ik wel
  donderdag 25 maart 2010 @ 05:52:50 #66
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79557044
quote:

[..]

Allebei op dezelfde bovenarm?
Want het kan natuurlijk dat je bijvoorbeeld met 1 arm meer in de zon zit (bijvoorbeeld met auto rijden, of als je voor een raam zit op je werk/school)
pi_79557099
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ook in dat geval is het niet verboden iemand op een normale manier te woord te staan.
iemand meldt zich speciaal voor zo'n vraag aan, lekker warm welkom als je meteeen afgezeken word
die vraag zal altijd lijven estaan, en er is niks ergs aan om even een klein antwoord te geven.

'Hey ik wil een nike-schoen kopen, hoeveel kost dat?'
'Jongens, ik ben op zoek naar een auto, niet te groot, liefst een raam, waar moet ik aan denken?'
'mensuuuh ik zoek een hond. Wat kost een hond?'

zet dat laatste punt desnoods lekker in lettergrootte 20, die vraag kun je niet beantwoorden, daarvoor moet je gewoon een shop in lopen. Liefst in 010.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_79560748
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 05:52 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Allebei op dezelfde bovenarm?
Want het kan natuurlijk dat je bijvoorbeeld met 1 arm meer in de zon zit (bijvoorbeeld met auto rijden, of als je voor een raam zit op je werk/school)
Ja, het is een uitbreiding van m'n eerste tattoo, dus vandaar dat het kleurverschil me nogal irriteert. Dat nieuwe stuk ziet eruit of 't er met een dikke stift bij getekend is. Maar goed, hij heeft de zomer nog niet meegemaakt, misschien dat-ie met wat zon een beetje meer vervaagt.
pi_79573781
terug vind sleeve
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_79576648
Vraaaagje

Iemand ervaring bij een goede tattooshop in Nijmegen (bijvoorbeeld So What)?
Of een in Eindhoven (Dragon Tattoo bijvoorbeeld)?
Ik ben een meisje =)
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:54:02 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79580056
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Dupje het volgende:
Vraaaagje

Dragon
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:56:59 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79580146
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 06:14 schreef Nosh het volgende:

[..]

'Hey ik wil een nike-schoen kopen, hoeveel kost dat?'
'Jongens, ik ben op zoek naar een auto, niet te groot, liefst een raam, waar moet ik aan denken?'
'mensuuuh ik zoek een hond. Wat kost een hond?'

zet dat laatste punt desnoods lekker in lettergrootte 20, die vraag kun je niet beantwoorden, daarvoor moet je gewoon een shop in lopen. Liefst in 010.
Lagaan joh, ze had wel een beetje gelijk, ik was niet lief.. notes geupdate en we gaan weer verder
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79581333
Het vervellen lijkt aardig voorbij te zijn nu, benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Nog een weekje 2x per dag smeren en dan moet het goed zijn.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_79585515
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ja, het is een uitbreiding van m'n eerste tattoo, dus vandaar dat het kleurverschil me nogal irriteert. Dat nieuwe stuk ziet eruit of 't er met een dikke stift bij getekend is. Maar goed, hij heeft de zomer nog niet meegemaakt, misschien dat-ie met wat zon een beetje meer vervaagt.
There you go
En anders de oude laten bijkleuren?
pi_79601544
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Dupje het volgende:
Vraaaagje

Nijmegen: Skin-a-matic
Eindhoven: Dragon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')