abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80182109
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:

..

[ afbeelding ]

..
Nice!
  zondag 11 april 2010 @ 12:49:46 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80182432
quote:
rechts was piece of cake, ik wist niet meer hoe t voelde (dat heb je he na 3 jaar) maar inkleuren was een b*tch. daarna ff wat rondgelopen en frisse neus gehaald (dat was heel lekker trouwens haha) en toen op naar links... AUW!! die deed echt pijn! en het inkleuren was alleen maar erger vooral richting me elleboog (bovenste vleugels, staart en cherryblossum) was een hel.

ik was echt blij toen het klaar was.. het zat erop! ik was echt heel moe, en dat van het zitten

ik vind ze echt waanzinnig tof en kan niet stoppen met kijken :) ze doen nog wel pijn maar het was het dubbel en dwars waard

[ afbeelding ]
ze zitten trouwens gewoon gelijk alleen van jezelf foto's nemen is best moeilijk
kleuren komen hier niet zo heel goed uit want t is lamplicht maar oh wat zijn ze mooi

oh en er zit her en der nog wat bloed
heel tof
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 11 april 2010 @ 22:58:49 #278
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_80208582
wauw mooi Kleintje!
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 12 april 2010 @ 05:36:58 #279
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_80214049
quote:
Op zondag 11 april 2010 10:34 schreef Sanchos het volgende:
Ik wil binnenkort een tattoo op mijn binnenlip zetten. Nu lees ik overal dat die dingen heel snel vervagen, de een zegt een half jaar, de ander 4 jaar, heeft iemand hier zelf ervaring mee?
er komt trouwens AJ op de staan, mijn initialen.
Niet zelf als in ik heb zelf een tattoo daar, maar ik heb bij een vriend gezien hoe snel het vervaagde.
Na ongeveer een jaar was het woord (pain) niet meer te lezen en had hij dus een soort vlek staan.
pi_80215299
@ kleintje:

Nice!! Stoere plaats ook heb ik nog niet zo vaak gezien daar
Toch grappig hoe het per persoon verschillend is wat ze vervelend vinden.
Ik vind juist het inkleuren een stuk van een cakeje en lijnen duidelijk irritanter.
Maar zoals je zelf al zegt is 't de pijn dubbel en dwars waard
pi_80238025
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:13 schreef RBnr2 het volgende:
@ kleintje:

Nice!! Stoere plaats ook heb ik nog niet zo vaak gezien daar
Toch grappig hoe het per persoon verschillend is wat ze vervelend vinden.
Ik vind juist het inkleuren een stuk van een cakeje en lijnen duidelijk irritanter.
Maar zoals je zelf al zegt is 't de pijn dubbel en dwars waard
Ik merk veel dat "oudere" ze way to aanwezig vinden, ik werk op kantoor(lekker stoffig ) en ik ben daar de jongste (20) rest is ruim boven de 40 en het is allemaal van mwah.. en de jeugd gaat juist uit zijn dak geniaal gewoon ik ben echt heel blij dat ik ze op mijn armen heb gezet, ongeacht wat de oudere daar van vinden

t was ook echt heel gek, rechts was appeltje eitje, maar links

mijn tattooeerder zei dat je als meisje zeker moest uitkijken wat je op je armen zet, maar ik vind ze gewoon perfect passen, veel mensen zetten ze op hun rug of bij de sleutelbenen, dat wilde ik niet, wilde ze persee op mijn armen

ik ga straks een management opleiding doen, dan loop ik toch in pak schijt aan de wereld
  maandag 12 april 2010 @ 19:51:07 #282
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80238105
Da's gewoon een generatieverschil. Alle jongeren die mijn tattoo zien vinden 'm ook echt te tof, en de ouderen hebben zoiets van mwah. Ook niet allemaal overigens .

Ze zien er iig echt super uit Kleintje
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80238292
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met het zetten van een tattoo bij needle art?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 12 april 2010 @ 21:26:52 #284
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_80242254
Mooie tattoo Kleintje! Ben zelf ook altijd verliefd op die vogeltjes!
En heel stoer uiteraard dat je gewoon als iemand op kantoor zo'n tattoo zet, aangezien veel mensen op kantoor niet zo openminded zijn of wel willen maar niet durven vanwege "aanzien".
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_80243181
Tvp hier. Wil binnenkort een tattoo gaan laten zetten. Twijfel er al jaren over, ben er nog niet helemaal zeker van wat ik wil gaan laten zetten!
En kleintje, wat zijn ze ongelofelijk gaaf zeg.
pi_80243581
Ik denk dat ik de mijne begin mei al laat zetten, ivm met mijn keelamandelen die eruit moeten, alleen vind het wel spannend maar goed waarom wachten als ik het begin mei ook al kan betalen.. En moet even kijken of mijn ventje me handje dan kan komen vasthouden :S Das wel de voorwaarde.. Anders ga ik niet eerder :p
pi_80244245

Ik vind dit wel heel tof.
pi_80244523
Waarom zo je hem willen laten zetten op je lichaam? En heb je al een shop in gedachten, kun je daar ook eens langs gaan om te kijken of er nog andere ideeen zijn..
pi_80244814
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zo je hem willen laten zetten op je lichaam? En heb je al een shop in gedachten, kun je daar ook eens langs gaan om te kijken of er nog andere ideeen zijn..
Niet zozeer zo, maar dat idee van een feniks.
pi_80245007
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar zou je hem willen laten zetten op je lichaam? En heb je al een shop in gedachten, kun je daar ook eens langs gaan om te kijken of er nog andere ideeen zijn..
Ik had een schrijf foutje gemaakt, ik vroeg je af waar je die feniks op je lichaam zou willen?
pi_80245209
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik had een schrijf foutje gemaakt, ik vroeg je af waar je die feniks op je lichaam zou willen?
Oh!
Ehm, ik denk mijn schouderblad. Ik vind sleutelbeen ook héél mooi, maar ik denk dat ie daar niet mooi staat.
pi_80257286
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef LeonH het volgende:
Mooie tattoo Kleintje! Ben zelf ook altijd verliefd op die vogeltjes!
En heel stoer uiteraard dat je gewoon als iemand op kantoor zo'n tattoo zet, aangezien veel mensen op kantoor niet zo openminded zijn of wel willen maar niet durven vanwege "aanzien".
Ik werk zelf ook op kantoor af en toe, ben verkoper buitendienst. Maar weet niet zozeer of mensen die een baan hebben zoals ik het niet doen vanwege het aanzien, maar om reactie van klanten.
Daarom is mij sleeve ook maar half en niet zoals ik zelf graag zou willen helemaal, half kan ik hem als het moet bedekken en wou toch wel graag mijn overhemd oprollen in de zomer als 't warm is.
Een tattoo heeft allang niet meer het imago van vroeger, maar denk dat 9 van de 10 klanten het nog niet echt zullen waarderen als ik in korte mouwen met hele sleeve aan kom zetten.
En daarom denk ik dat het niet zozeer te maken heeft met niet durven, maar meer met het feit of dat het handig is.
pi_80259442
quote:
rechts was piece of cake, ik wist niet meer hoe t voelde (dat heb je he na 3 jaar) maar inkleuren was een b*tch. daarna ff wat rondgelopen en frisse neus gehaald (dat was heel lekker trouwens haha) en toen op naar links... AUW!! die deed echt pijn! en het inkleuren was alleen maar erger vooral richting me elleboog (bovenste vleugels, staart en cherryblossum) was een hel.

ik was echt blij toen het klaar was.. het zat erop! ik was echt heel moe, en dat van het zitten

ik vind ze echt waanzinnig tof en kan niet stoppen met kijken :) ze doen nog wel pijn maar het was het dubbel en dwars waard

[ afbeelding ]
ze zitten trouwens gewoon gelijk alleen van jezelf foto's nemen is best moeilijk
kleuren komen hier niet zo heel goed uit want t is lamplicht maar oh wat zijn ze mooi

oh en er zit her en der nog wat bloed
Wow, echt supertof!
pi_80263581
Tattoos

De 27e ga ik voor m'n tweede Kan niet wachten!
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:46:40 #295
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_80272235
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef RBnr2 het volgende:

[..]

Ik werk zelf ook op kantoor af en toe, ben verkoper buitendienst. Maar weet niet zozeer of mensen die een baan hebben zoals ik het niet doen vanwege het aanzien, maar om reactie van klanten.
Daarom is mij sleeve ook maar half en niet zoals ik zelf graag zou willen helemaal, half kan ik hem als het moet bedekken en wou toch wel graag mijn overhemd oprollen in de zomer als 't warm is.
Een tattoo heeft allang niet meer het imago van vroeger, maar denk dat 9 van de 10 klanten het nog niet echt zullen waarderen als ik in korte mouwen met hele sleeve aan kom zetten.
En daarom denk ik dat het niet zozeer te maken heeft met niet durven, maar meer met het feit of dat het handig is.
Bij dat tattooprogramma op Discovery was er toch eens die man die een bodysuit liet doen om recalcitrant te doen, omdat hij een kantoorbaan-met-pak-en-das had en baalde van het imago van getatoeerde mensen
pi_80277889
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kun je dan ook gewoon even accepteren dat andere mensen het wel als versiering zien en niet als verminking en geen tattoo laten zetten uit onzekerheid, maar omdat ze dat daadwerkelijk mooi vinden?

[ afbeelding ]
Mijn verminkinkje Gisteren laat in de middag laten zetten, dus nog bobbelig enzo. Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm, vlak naast m'n elleboog.
Die vind ik leuk

Betere foto gemaakt net, let op dat hij maar half af is en aan het vervellen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:15:28 #297
136780 Nosh
hurpdurp
pi_80277981
PE, ik ga jullie binnenkort weer mailen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_80278211
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef Nosh het volgende:
PE, ik ga jullie binnenkort weer mailen.
Oeeeeeeh
Deze is trouwens niet bij ons gezet maar door http://www.myspace.com/tomvonlucky

[ Bericht 15% gewijzigd door ParanoidEv op 13-04-2010 20:28:50 ]
pi_80280553
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Die vind ik leuk

Betere foto gemaakt net, let op dat hij maar half af is en aan het vervellen.
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien alsie klaar is, supergrappig plaatje!
pi_80283861
Dank je! Ik hoop ook dat hij snel klaar is (29 april), want sommige mensen denken dat het een aap is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')