Succes!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
ik ga me nu klaarmaken, wish me luck
Succes/veel plezier/sterkte!*quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
Waarom is dat eigenlijk dat folie?quote:
move to kpd:Pquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
De hele verzorging is overal anders.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal wel. Leuke tattoo al, kan alleen nog maar mooier worden
Volgens mij is de verdere nazorg ook overal anders. Bijv. vanaf wanneer je mag zwemmen in chloor- en natuurwater enzo. Bij de ene mag dat pas na twee maanden, bij de andere na twee weken...quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
De hele verzorging is overal anders.
Smeren met:
- vaseline
- bepanthen
- bodylotion
- calendula zalf
- speciaal tattoo zalf
folie:
- na 2 uur eraf
- na 6 uur eraf
- verwisselen voor het slapen gaan, daarna geen folie
- 3 dagen volhouden
De eerste dagen beschermt het tegen wrijving en de 'buitenwereld'. Na 3 dagen is het al een beetje gesloten en dan doe ik geen folie meer en begin met dun smeren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk dat folie?
Ik zie het ook altijd op tv bij Miami INK. Vraag me altijd af waarom dat moet.
Dat verstikt de huid toch, lijkt me dat dat niet bevordelijk is voor het genezingsproces.
Aha op die manier, thanks!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
De eerste dagen beschermt het tegen wrijving en de 'buitenwereld'. Na 3 dagen is het al een beetje gesloten en dan doe ik geen folie meer en begin met dun smeren.
heb zo snel geen bepanthen hier... *trekt kastje open*quote:Op zondag 11 april 2010 11:29 schreef MarMar het volgende:
Heel mooi Kleintje!
Ik smeer nu met bepanthen babyzalf, works woders for me.
Voor je werk kan je gewoon weer tijdelijk met folie dekken, dan schuurt je kleding er niet zo over.
Het kraakt wel een beetje gek, daar zullen je collega´s wel even van fronsen haha.
ik zal t proberen, maar vind het moeilijk te beoordelen wanneer ie nou te droog word..quote:Op zondag 11 april 2010 12:08 schreef MarMar het volgende:
Dat moet je eigenlijk net voor zijn Kleintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |