abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:07:31 #205
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_80120524
Tvp.
Morgen gaan wij (broer, zus en ik) langs de tattooshop om een ontwerp te laten maken.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_80120738
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef crrrN het volgende:

[..]

Je kan lullen wat je wilt maar van hier klopt dus geen ruk van.
Vandaar dat er geen klinieken zijn waar je je tattoo op een pijnlijke en langdurige manier kunt laten verwijderen

Gezien die lelijke doodskop op je lijf zul je ook wel last van selectief gehoor hebben.
pi_80121093
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Vandaar dat er geen klinieken zijn waar je je tattoo op een pijnlijke en langdurige manier kunt laten verwijderen

Gezien die lelijke doodskop op je lijf zul je ook wel last van selectief gehoor hebben.
Hoeveel van die klinieken tegen hoeveel tattooshops?
pi_80121280
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

VerrekteZakHooi heeft de naam van zijn vriendin op zijn bil laten zetten en is daarna gedumpt.
Nu heeft hij spijt en reageert dat af op mensen met tattoo's

Ik zit volgens mij vrij dichtbij
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:31:33 #209
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80121459
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

VerrekteZakHooi heeft de naam van zijn vriendin op zijn bil laten zetten en is daarna gedumpt.

Of dat, of VerrekteZakHooi had alvast een PSV Kampioen 2009-2010 tattoo laten zetten en komt bedrogen uit dit jaar
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80122142
Ik ben een beetje ziek geworden.. Lange intensieve dag + ongesteld worden + tattoo = ziek. Hij is niet eens af, ik voel me zo'n ontzettende aansteller.
pi_80122361
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Nee, ik doe niet aan lichaamsverminking. Daarvoor ben ik te tevreden over mijn lichaam zoals het is
pi_80122407
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben een beetje ziek geworden.. Lange intensieve dag + ongesteld worden + tattoo = ziek. Hij is niet eens af, ik voel me zo'n ontzettende aansteller.
you need chocolate!!
pi_80123491
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Nee, ik doe niet aan lichaamsverminking. Daarvoor ben ik te tevreden over mijn lichaam zoals het is
!

je bent de discussie niet eens waard...
pi_80123612
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

!

je bent de discussie niet eens waard...

Het laten zetten van een tattoo komt toch voort uit ontevredenheid over het lichaam zoals je dat hebt? Is niks mis mee hoor, veel mensen hebben daar last van, ook ik. Maar ik accepteer dat en zie het er al helemaal niet beter op worden door tekeningen op je huid.
pi_80123732

onzekere mensen zetten minder snel tattoo's dan mensen die wel zeker zijn, maar zoals ik zei, je kraamt onzin uit, gebaseerd op niets (behalve op jezelf want jij bent zo vreselijk tevreden met jezelf en jij heb t geen tat's} dus iedereen die dat wel heeft schijnt onzeker te zijn.

Kom eens met harde feiten, cijfers en bewijzen inplaats van blablabla
pi_80123851
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Het laten zetten van een tattoo komt toch voort uit ontevredenheid over het lichaam zoals je dat hebt? Is niks mis mee hoor, veel mensen hebben daar last van, ook ik. Maar ik accepteer dat en zie het er al helemaal niet beter op worden door tekeningen op je huid.
Bij deze nodig ik je uit voor een gezellig dagje in de shop, dan kan je eens meemaken wat voor mensen er zoal in een tattooshop komen en wat hun motivaties zijn. Nieuwediepstraat 108 Terneuzen. Je bent van harte welkom, de koffie staat klaar.
pi_80123914
Kun je dan ook gewoon even accepteren dat andere mensen het wel als versiering zien en niet als verminking en geen tattoo laten zetten uit onzekerheid, maar omdat ze dat daadwerkelijk mooi vinden?

Mijn verminkinkje Gisteren laat in de middag laten zetten, dus nog bobbelig enzo. Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm, vlak naast m'n elleboog.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:43:39 #218
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80123988
Fijn plekje, of niet dan?

Ziet er goed uit hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:43:55 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80123994
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kun je dan ook gewoon even accepteren dat andere mensen het wel als versiering zien en niet als verminking en geen tattoo laten zetten uit onzekerheid, maar omdat ze dat daadwerkelijk mooi vinden?

[ afbeelding ]
Mijn verminkinkje Gisteren laat in de middag laten zetten, dus nog bobbelig enzo. Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm, vlak naast m'n elleboog.

Nu nog een C en een A

Heeft een betekenis neem ik aan ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_80124477
quote:

[..]

Topic beetje gevolg en kon het niet laten om lid te worden om te reageren op de onzin die jij uitkraamt.
Jij zegt verminking... ik zeg verfraaiing. Is maar net hoe je er zelf tegenover staat.
Ik besef dat iedereen recht heeft op zijn of haar eigen mening. Ook jij hebt dit, maar weet je waar het wezenlijke verschil in zit....?
Dat ik me in kan denken dat mensen zich storen aan mijn tattoo en me als de situatie daarom vraagt daaraan zal aanpassen. Echter jij met je kortzichtige en bekrompen gedachten kunt je niet indenken waarom iemand een tattoo neemt. En ik denk dat daarin ook gelijk het grote verschil zit tussen mensen met een tattoo, die staan open voor de mening van anderen en hoe zij er overdenken. Maar jij kijkt niet verder dan je neus lang is en alles moet volgens mijn maatstaven en denkpatroon. Valt iets daarbuiten dan gooi je het op onzekerheid....(mooi gevonden overgens), maar is het niet eerder jouw eigen onzekerheid en angst voor iets wat je zelf niet begrijpt....
pi_80124524
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Kleintje19 het volgende:

onzekere mensen zetten minder snel tattoo's dan mensen die wel zeker zijn, maar zoals ik zei, je kraamt onzin uit, gebaseerd op niets (behalve op jezelf want jij bent zo vreselijk tevreden met jezelf en jij heb t geen tat's} dus iedereen die dat wel heeft schijnt onzeker te zijn.

Kom eens met harde feiten, cijfers en bewijzen inplaats van blablabla
Zijn er niet. Dat onderzoek is nog nooit gedaan? Ben er wel benieuwd naar. De stelling, waar jij je post mee begint, kan evengoed afgedaan worden als blablabla, ook gebaseerd op niks zoals je zelf zegt . Plus dat je mijn post niet eens leest, blijkt uit het tweede deel
pi_80124716
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef RBnr2 het volgende:

[..]

Topic beetje gevolg en kon het niet laten om lid te worden om te reageren op de onzin die jij uitkraamt.
Jij zegt verminking... ik zeg verfraaiing. Is maar net hoe je er zelf tegenover staat.
Ik besef dat iedereen recht heeft op zijn of haar eigen mening. Ook jij hebt dit, maar weet je waar het wezenlijke verschil in zit....?
Dat ik me in kan denken dat mensen zich storen aan mijn tattoo en me als de situatie daarom vraagt daaraan zal aanpassen. Echter jij met je kortzichtige en bekrompen gedachten kunt je niet indenken waarom iemand een tattoo neemt. En ik denk dat daarin ook gelijk het grote verschil zit tussen mensen met een tattoo, die staan open voor de mening van anderen en hoe zij er overdenken. Maar jij kijkt niet verder dan je neus lang is en alles moet volgens mijn maatstaven en denkpatroon. Valt iets daarbuiten dan gooi je het op onzekerheid....(mooi gevonden overgens), maar is het niet eerder jouw eigen onzekerheid en angst voor iets wat je zelf niet begrijpt....
Woorden in de mond leggen gaat de gemiddelde tattoo-drager aardig af (heerlijk bekrompen generaliseren he ). Ik noem nergens onzekerheid? Enkel ontevredenheid. Da's heel wat anders.

De enige reden die ik hier genoemd zie worden is lichaamsverfraaiing. Dan vraag ik me af waar de noodzaak voor deze lichaamsverfraaiing uit voort komt? Kom je toch al snel uit bij ontevredenheid over het lichaam zoals hij of zij dat op dat moment heeft.
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:18:46 #223
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80125208
Kortzichtig is jou tweede naam of heb ik het nu mis? Ooit gedacht aan emotionele redenen? Het overlijden van een dierbaar iemand? Een aandenken aan een belangrijk persoon, een dier of in mijn geval een stad. Het nemen van een tattoo als onzeker bestempelen is zo ontiegelijk kort door de bocht, ik zie het juist als de ultieme zekerheid om je lichaam nóg mooier te maken dan dat ie al is. Je een x-aantal uren onder handen laten nemen omdat je onzeker bent? I doubt it. Daar komen die mensen die jij kent misschien uit voort, die te overhaast hebben besloten en nu opgescheept zitten met een laserkliniek.

Alle mensen in mijn directe omgeving appreciëren tatoeages, het is gewoon een vorm van kunst. Prima dat jij 't niets vindt, maar zadel ons liefhebbers niet op met ondoordachte, nietszeggende prietpraat.
pi_80125313
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Woorden in de mond leggen gaat de gemiddelde tattoo-drager aardig af (heerlijk bekrompen generaliseren he ). Ik noem nergens onzekerheid? Enkel ontevredenheid. Da's heel wat anders.

De enige reden die ik hier genoemd zie worden is lichaamsverfraaiing. Dan vraag ik me af waar de noodzaak voor deze lichaamsverfraaiing uit voort komt? Kom je toch al snel uit bij ontevredenheid over het lichaam zoals hij of zij dat op dat moment heeft.
vooruit dat onzekerheid of ontevredenheid gun ik je. Dat is inderdaad heel wat anders en van mijn kant af waarschijnlijk te snel overheen gelezen.

De reden voor die verfraaiing en waar dat vandaan komt is per persoon per tattoo verschillend, denk niet dat je daar algemeen antwoord op kun geven wat jij wel doet door te zeggen dat alle mensen die een tattoo zetten ontevreden( ) zijn over hun lichaam.

Ik zou graag hiermee afsluiten, open je ogen voor dingen die je zelf niet begrijpt, dan is de wereld een stuk mooier
pi_80125466
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:43 schreef Blistering het volgende:
Fijn plekje, of niet dan?

Ziet er goed uit hoor.
Vond het wel meevallen! 't Is m'n eerste tattoo en ik wist ook niet echt wat ik ervan verwachten moest, maar heel veel pijn deed het niet. Nu is ie ook niet zo groot....

Dank je wel, ik ben er zelf ook heel heel heel erg blij mee

Sounddragon: haha, heb V&D ook al gehoord, ook al zo'n prachtketen .
Een hele diepe betekenis zit er niet achter. Ik ben into typografie en dan vooral in serif fonts. Ampersand vind ik een mooi teken. Hij staat voor mijn familie en vrienden, mensen voor wie ik er altijd ben en die er altijd voor mij zijn (geweest). als ik het zo zeg klinkt het ontzettend lame, maar ik ben niet goed in dingen mooi verwoorden
pi_80126108
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Blistering het volgende:
Kortzichtig is jou tweede naam of heb ik het nu mis? Ooit gedacht aan emotionele redenen? Het overlijden van een dierbaar iemand? Een aandenken aan een belangrijk persoon, een dier of in mijn geval een stad. Het nemen van een tattoo als onzeker bestempelen is zo ontiegelijk kort door de bocht, ik zie het juist als de ultieme zekerheid om je lichaam nóg mooier te maken dan dat ie al is. Je een x-aantal uren onder handen laten nemen omdat je onzeker bent? I doubt it. Daar komen die mensen die jij kent misschien uit voort, die te overhaast hebben besloten en nu opgescheept zitten met een laserkliniek.

Alle mensen in mijn directe omgeving appreciëren tatoeages, het is gewoon een vorm van kunst. Prima dat jij 't niets vindt, maar zadel ons liefhebbers niet op met ondoordachte, nietszeggende prietpraat.
Hehe, nergens rep ik iets over onzekerheid. Een aandenken aan een persoon kan natuurlijk op vele manieren, waarom een tattoage nemen dan?

Punt wat ik wil maken. Als je ergens (meer dan) tevreden mee bent, dan verander je dat toch niet? Of kan iemand deze kortzichtige redenatie ontkrachten ?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 april 2010 @ 15:59:01 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80126835
quote:

[..]

Euh nee... ik heb alleen iets nog mooier laten maken dan het al was. Mijn enkel was al heel mooi van zichzelf
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80128448
Per sé "normaal" willen zijn getuigt veel meer van onzekerheid dan gewoon doen wat je zelf wil.
  vrijdag 9 april 2010 @ 16:39:12 #229
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80128498
waarom wordt die discussie in een topic gevoerd dat overduidelijk bedoeld is om tatoeages te showen en vragen te stellen over te zetten tattoos?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80128734
Tattoo ziet er vandaag goed uit.
Meer lijnen en shades, lijkt toch makkelijker te genezen dan vol ingekleurde vlakken.
Of (en) het is gewoon een makkelijkere plek, ook practisch dat ik er nu wel zelf bij kan
pi_80134274
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:

[ afbeelding ]
ik vind hem tof

morgen ik ben nog steeds niet zenuwachtig misschien dat dat morgen komt haha
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:41:17 #232
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_80135011
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Mijn lichaam is een leeg canvas, en ik beteken hem met mijn ziel.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:50:22 #233
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_80135378
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Mijn lichaam is een leeg canvas, en ik beteken hem met mijn ziel.
Die kan zo op een tegeltje en in iedere tattoo-shop opgehangen worden
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:53:27 #234
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_80135475
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Die kan zo op een tegeltje en in iedere tattoo-shop opgehangen worden
Mja nu je het zegt
Maar het is wel waar.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80136303
Kwaliteitskutfoto van een tattoo met plastic erover die nog niet af is.
pi_80137145
fun! maar doe es een foto zonder plastic dan, ff snel na het smeren
pi_80137277
Smeren? Ik moet nog 3 dagen folie.
pi_80137342
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ParanoidEv het volgende:
ja maar dude!!! wel verversen tussendoor, dan heb je tijd zat voor een foto Of wilde je de folie drie dagen aan 1 stuk laten zitten?
pi_80137489
Nee tuurlijk niet! MAar ik ververs hem altijd thuis en daar heb ik geen toestel Maar over 3 weken is hij klaar, dus dan is het ook wat interessanter.
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:39:12 #240
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80137510
3 dagen folie? Jezus wat lang!
pi_80137515
Hehe, ik schrok al bijna Dan is het goed!
pi_80137593

begin 1/2 japanse sleeve

outlines klaar eerste zit klaar (3 uur )

resultaat 2de en 3de zit, schaduwen en eerste gedeelte draak ingekleurd( 6 uur totaal)

Volgende twee keer de buitenkant afwerken en daarna nog 2 a 3 keer voor de binnenkant van mijn arm. Want wat is een sleeve zonder binnenkant

Zag een vraag van iemand over Skin-a-matic in Nijmegen, daar ben ik nou bezig met deze en bevalt prima goede service, wordt goed geadviseerd en van hoogstaande kwaliteit
pi_80137875
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Blistering het volgende:
3 dagen folie? Jezus wat lang!
Nee hoor. 3 dagen folie, 2x per dag verschonen, niet smeren. Niks raar aan hoor, werkt prima.
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:48:37 #244
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80137927
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:47 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nee hoor. 3 dagen folie, 2x per dag verschonen, niet smeren. Niks raar aan hoor, werkt prima.
Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal wel . Leuke tattoo al, kan alleen nog maar mooier worden
pi_80138018
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal wel . Leuke tattoo al, kan alleen nog maar mooier worden
Ja klopt, het is overal anders. Verschlt ook zo per persoon wat het beste werkt, we hebben hier in de studio geprobeert iets wat foolproof is, en hiermee krijgen we tot nu toe de beste resultaten terug.

Maar thanks, ik hoop dat ik volgende keer niet zo'n mietje ben.
pi_80138031
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:41 schreef RBnr2 het volgende:
[ afbeelding ]
begin 1/2 japanse sleeve

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
resultaat 2de en 3de zit, schaduwen en eerste gedeelte draak ingekleurd( 6 uur totaal)

Volgende twee keer de buitenkant afwerken en daarna nog 2 a 3 keer voor de binnenkant van mijn arm. Want wat is een sleeve zonder binnenkant

Zag een vraag van iemand over Skin-a-matic in Nijmegen, daar ben ik nou bezig met deze en bevalt prima goede service, wordt goed geadviseerd en van hoogstaande kwaliteit
Mooi!
pi_80138142
Wow, een draak. Vet stoer
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:55:38 #248
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80138250
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Wow, een draak. Vet stoer
ophouden.
je hebt hier duidelijk niks te zoeken, zoek het dan ook niet op, en hou je sarcastische opmerkingen bij je.
dank u
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80142438
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:41 schreef RBnr2 het volgende:
[ afbeelding ]
begin 1/2 japanse sleeve

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

tof! en mooi gezet
pi_80144734
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ophouden.
je hebt hier duidelijk niks te zoeken, zoek het dan ook niet op, en hou je sarcastische opmerkingen bij je.
dank u
Goed gesproken
We shall rise again !
pi_80147844
Nog effe tegen die PSV gast:

Mensen met tattoos zijn niet ontevreden over hun lichaam. Ze zien een bepaalde kunstvorm als iets wat zij bij zich willen dragen voor de rest van hun leven. Mensen maken fouten in lelijke ontwerpen. Omdat de tattoowereld steeds groter wordt en de tattoo kwaliteit steeds wordt opgeschroefd krijgen mensen meer inzicht.

Het feit dat jij geen kijk op kunst hebt, geeft niet aan dat iedereen dat heeft. Beetje simpele gedachtegang die je daar hebt meneer de voetballert.
pi_80153059
ik ga me nu klaarmaken, wish me luck
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:19:23 #253
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80153211
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:
Succes!!
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:28:58 #254
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_80153382
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:
Succes/veel plezier/sterkte!*

* doorhalen wat niet van toepassing is
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:29:57 #255
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_80153406
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ParanoidEv het volgende:
Waarom is dat eigenlijk dat folie?
Ik zie het ook altijd op tv bij Miami INK. Vraag me altijd af waarom dat moet.
Dat verstikt de huid toch, lijkt me dat dat niet bevordelijk is voor het genezingsproces.
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')