quote:
Als je niet te dik schilt, blijft hij vast wel zittenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:57 schreef GimmeGore het volgende:
ik vraag me af of ik mn been ondertussen weer zou kunnen scheren
Complimenten! Hele mooie tattoo geworden!quote:
Vandaar dat er geen klinieken zijn waar je je tattoo op een pijnlijke en langdurige manier kunt laten verwijderenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef crrrN het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt maar van hier klopt dus geen ruk van.
Hoeveel van die klinieken tegen hoeveel tattooshops?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Vandaar dat er geen klinieken zijn waar je je tattoo op een pijnlijke en langdurige manier kunt laten verwijderen
Gezien die lelijke doodskop op je lijf zul je ook wel last van selectief gehoor hebben.
VerrekteZakHooi heeft de naam van zijn vriendin op zijn bil laten zetten en is daarna gedumpt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Vandaar dat er geen klinieken zijn waar je je tattoo op een pijnlijke en langdurige manier kunt laten verwijderen
Gezien die lelijke doodskop op je lijf zul je ook wel last van selectief gehoor hebben.
Of dat, of VerrekteZakHooi had alvast een PSV Kampioen 2009-2010 tattoo laten zetten en komt bedrogen uit dit jaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
VerrekteZakHooi heeft de naam van zijn vriendin op zijn bil laten zetten en is daarna gedumpt.![]()
Nu heeft hij spijt en reageert dat af op mensen met tattoo's![]()
Ik zit volgens mij vrij dichtbij
Nee, ik doe niet aan lichaamsverminking. Daarvoor ben ik te tevreden over mijn lichaam zoals het isquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
VerrekteZakHooi heeft de naam van zijn vriendin op zijn bil laten zetten en is daarna gedumpt.![]()
Nu heeft hij spijt en reageert dat af op mensen met tattoo's![]()
Ik zit volgens mij vrij dichtbij
you need chocolate!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben een beetje ziek geworden.. Lange intensieve dag + ongesteld worden + tattoo = ziek. Hij is niet eens af, ik voel me zo'n ontzettende aansteller.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan lichaamsverminking. Daarvoor ben ik te tevreden over mijn lichaam zoals het is
Het laten zetten van een tattoo komt toch voort uit ontevredenheid over het lichaam zoals je dat hebt? Is niks mis mee hoor, veel mensen hebben daar last van, ook ik. Maar ik accepteer dat en zie het er al helemaal niet beter op worden door tekeningen op je huid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
!
je bent de discussie niet eens waard...
Bij deze nodig ik je uit voor een gezellig dagje in de shop, dan kan je eens meemaken wat voor mensen er zoal in een tattooshop komen en wat hun motivaties zijn. Nieuwediepstraat 108 Terneuzen. Je bent van harte welkom, de koffie staat klaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Het laten zetten van een tattoo komt toch voort uit ontevredenheid over het lichaam zoals je dat hebt? Is niks mis mee hoor, veel mensen hebben daar last van, ook ik. Maar ik accepteer dat en zie het er al helemaal niet beter op worden door tekeningen op je huid.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kun je dan ook gewoon even accepteren dat andere mensen het wel als versiering zien en niet als verminking en geen tattoo laten zetten uit onzekerheid, maar omdat ze dat daadwerkelijk mooi vinden?
[ afbeelding ]
Mijn verminkinkjeGisteren laat in de middag laten zetten, dus nog bobbelig enzo. Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm, vlak naast m'n elleboog.
Topic beetje gevolg en kon het niet laten om lid te worden om te reageren op de onzin die jij uitkraamt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Het laten zetten van een tattoo komt toch voort uit ontevredenheid over het lichaam zoals je dat hebt? Is niks mis mee hoor, veel mensen hebben daar last van, ook ik. Maar ik accepteer dat en zie het er al helemaal niet beter op worden door tekeningen op je huid.
Zijn er niet. Dat onderzoek is nog nooit gedaan? Ben er wel benieuwd naar. De stelling, waar jij je post mee begint, kan evengoed afgedaan worden als blablabla, ook gebaseerd op niks zoals je zelf zegtquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
onzekere mensen zetten minder snel tattoo's dan mensen die wel zeker zijn, maar zoals ik zei, je kraamt onzin uit, gebaseerd op niets (behalve op jezelf want jij bent zo vreselijk tevreden met jezelf en jij heb t geen tat's} dus iedereen die dat wel heeft schijnt onzeker te zijn.
Kom eens met harde feiten, cijfers en bewijzen inplaats van blablabla
Woorden in de mond leggen gaat de gemiddelde tattoo-drager aardig af (heerlijk bekrompen generaliseren hequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef RBnr2 het volgende:
[..]
Topic beetje gevolg en kon het niet laten om lid te worden om te reageren op de onzin die jij uitkraamt.
Jij zegt verminking... ik zeg verfraaiing. Is maar net hoe je er zelf tegenover staat.
Ik besef dat iedereen recht heeft op zijn of haar eigen mening. Ook jij hebt dit, maar weet je waar het wezenlijke verschil in zit....?
Dat ik me in kan denken dat mensen zich storen aan mijn tattoo en me als de situatie daarom vraagt daaraan zal aanpassen. Echter jij met je kortzichtige en bekrompen gedachten kunt je niet indenken waarom iemand een tattoo neemt. En ik denk dat daarin ook gelijk het grote verschil zit tussen mensen met een tattoo, die staan open voor de mening van anderen en hoe zij er overdenken. Maar jij kijkt niet verder dan je neus lang is en alles moet volgens mijn maatstaven en denkpatroon. Valt iets daarbuiten dan gooi je het op onzekerheid....(mooi gevonden overgens), maar is het niet eerder jouw eigen onzekerheid en angst voor iets wat je zelf niet begrijpt....
vooruit dat onzekerheid of ontevredenheid gun ik je. Dat is inderdaad heel wat anders en van mijn kant af waarschijnlijk te snel overheen gelezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Woorden in de mond leggen gaat de gemiddelde tattoo-drager aardig af (heerlijk bekrompen generaliseren he). Ik noem nergens onzekerheid? Enkel ontevredenheid. Da's heel wat anders.
De enige reden die ik hier genoemd zie worden is lichaamsverfraaiing. Dan vraag ik me af waar de noodzaak voor deze lichaamsverfraaiing uit voort komt? Kom je toch al snel uit bij ontevredenheid over het lichaam zoals hij of zij dat op dat moment heeft.
Vond het wel meevallen! 't Is m'n eerste tattoo en ik wist ook niet echt wat ik ervan verwachten moest, maar heel veel pijn deed het niet. Nu is ie ook niet zo groot....quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:43 schreef Blistering het volgende:
Fijn plekje, of niet dan?
Ziet er goed uit hoor.
Hehe, nergens rep ik iets over onzekerheid. Een aandenken aan een persoon kan natuurlijk op vele manieren, waarom een tattoage nemen dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Blistering het volgende:
Kortzichtig is jou tweede naam of heb ik het nu mis? Ooit gedacht aan emotionele redenen? Het overlijden van een dierbaar iemand? Een aandenken aan een belangrijk persoon, een dier of in mijn geval een stad. Het nemen van een tattoo als onzeker bestempelen is zo ontiegelijk kort door de bocht, ik zie het juist als de ultieme zekerheid om je lichaam nóg mooier te maken dan dat ie al is. Je een x-aantal uren onder handen laten nemen omdat je onzeker bent? I doubt it. Daar komen die mensen die jij kent misschien uit voort, die te overhaast hebben besloten en nu opgescheept zitten met een laserkliniek.
Alle mensen in mijn directe omgeving appreciëren tatoeages, het is gewoon een vorm van kunst. Prima dat jij 't niets vindt, maar zadel ons liefhebbers niet op met ondoordachte, nietszeggende prietpraat.
Euh nee... ik heb alleen iets nog mooier laten maken dan het al was. Mijn enkel was al heel mooi van zichzelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
ik vind hem tofquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kun je dan ook gewoon even accepteren dat andere mensen het wel als versiering zien en niet als verminking en geen tattoo laten zetten uit onzekerheid, maar omdat ze dat daadwerkelijk mooi vinden?
[ afbeelding ]
Mijn verminkinkjeGisteren laat in de middag laten zetten, dus nog bobbelig enzo. Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm, vlak naast m'n elleboog.
Mijn lichaam is een leeg canvas, en ik beteken hem met mijn ziel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan lichaamsverminking. Daarvoor ben ik te tevreden over mijn lichaam zoals het is
Die kan zo op een tegeltje en in iedere tattoo-shop opgehangen wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn lichaam is een leeg canvas, en ik beteken hem met mijn ziel.
Mja nu je het zegtquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die kan zo op een tegeltje en in iedere tattoo-shop opgehangen worden
ja maar dude!!! wel verversen tussendoor, dan heb je tijd zat voor een fotoquote:
Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal welquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee hoor. 3 dagen folie, 2x per dag verschonen, niet smeren. Niks raar aan hoor, werkt prima.
Ja klopt, het is overal anders. Verschlt ook zo per persoon wat het beste werkt, we hebben hier in de studio geprobeert iets wat foolproof is, en hiermee krijgen we tot nu toe de beste resultaten terug.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal wel. Leuke tattoo al, kan alleen nog maar mooier worden
Mooi!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:41 schreef RBnr2 het volgende:
[ afbeelding ]
begin 1/2 japanse sleeve
[ afbeelding ]
outlines klaar eerste zit klaar (3 uur)
[ afbeelding ]
resultaat 2de en 3de zit, schaduwen en eerste gedeelte draak ingekleurd( 6 uur totaal)
Volgende twee keer de buitenkant afwerken en daarna nog 2 a 3 keer voor de binnenkant van mijn arm. Want wat is een sleeve zonder binnenkant
Zag een vraag van iemand over Skin-a-matic in Nijmegen, daar ben ik nou bezig met deze en bevalt prima goede service, wordt goed geadviseerd en van hoogstaande kwaliteit
ophouden.quote:
tof! en mooi gezetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:41 schreef RBnr2 het volgende:
[ afbeelding ]
begin 1/2 japanse sleeve
[ afbeelding ]
outlines klaar eerste zit klaar (3 uur)
[ afbeelding ]
resultaat 2de en 3de zit, schaduwen en eerste gedeelte draak ingekleurd( 6 uur totaal)
Volgende twee keer de buitenkant afwerken en daarna nog 2 a 3 keer voor de binnenkant van mijn arm. Want wat is een sleeve zonder binnenkant
Zag een vraag van iemand over Skin-a-matic in Nijmegen, daar ben ik nou bezig met deze en bevalt prima goede service, wordt goed geadviseerd en van hoogstaande kwaliteit
Goed gesprokenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ophouden.
je hebt hier duidelijk niks te zoeken, zoek het dan ook niet op, en hou je sarcastische opmerkingen bij je.
dank u
Succes!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
ik ga me nu klaarmaken, wish me luck
Succes/veel plezier/sterkte!*quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
Waarom is dat eigenlijk dat folie?quote:
move to kpd:Pquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef Kleintje19 het volgende:![]()
![]()
De hele verzorging is overal anders.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, zo hoor je overal iets anders. Het zal wel. Leuke tattoo al, kan alleen nog maar mooier worden
Volgens mij is de verdere nazorg ook overal anders. Bijv. vanaf wanneer je mag zwemmen in chloor- en natuurwater enzo. Bij de ene mag dat pas na twee maanden, bij de andere na twee weken...quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
De hele verzorging is overal anders.
Smeren met:
- vaseline
- bepanthen
- bodylotion
- calendula zalf
- speciaal tattoo zalf
folie:
- na 2 uur eraf
- na 6 uur eraf
- verwisselen voor het slapen gaan, daarna geen folie
- 3 dagen volhouden
De eerste dagen beschermt het tegen wrijving en de 'buitenwereld'. Na 3 dagen is het al een beetje gesloten en dan doe ik geen folie meer en begin met dun smeren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk dat folie?
Ik zie het ook altijd op tv bij Miami INK. Vraag me altijd af waarom dat moet.
Dat verstikt de huid toch, lijkt me dat dat niet bevordelijk is voor het genezingsproces.
Aha op die manier, thanks!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
De eerste dagen beschermt het tegen wrijving en de 'buitenwereld'. Na 3 dagen is het al een beetje gesloten en dan doe ik geen folie meer en begin met dun smeren.
heb zo snel geen bepanthen hier... *trekt kastje open*quote:Op zondag 11 april 2010 11:29 schreef MarMar het volgende:
Heel mooi Kleintje!
Ik smeer nu met bepanthen babyzalf, works woders for me.
Voor je werk kan je gewoon weer tijdelijk met folie dekken, dan schuurt je kleding er niet zo over.
Het kraakt wel een beetje gek, daar zullen je collega´s wel even van fronsen haha.
ik zal t proberen, maar vind het moeilijk te beoordelen wanneer ie nou te droog word..quote:Op zondag 11 april 2010 12:08 schreef MarMar het volgende:
Dat moet je eigenlijk net voor zijn Kleintje
heel tofquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
rechts was piece of cake, ik wist niet meer hoe t voelde (dat heb je he na 3 jaar) maar inkleuren was een b*tch. daarna ff wat rondgelopen en frisse neus gehaald (dat was heel lekker trouwens haha) en toen op naar links... AUW!! die deed echt pijn! en het inkleuren was alleen maar ergervooral richting me elleboog (bovenste vleugels, staart en cherryblossum) was een hel.
ik was echt blij toen het klaar was.. het zat erop! ik was echt heel moe, en dat van het zitten
ik vind ze echt waanzinnig tof en kan niet stoppen met kijken:) ze doen nog wel pijn maar het was het dubbel en dwars waard
![]()
[ afbeelding ]
ze zitten trouwens gewoon gelijk alleen van jezelf foto's nemen is best moeilijk![]()
kleuren komen hier niet zo heel goed uit want t is lamplicht maar oh wat zijn ze mooi![]()
oh en er zit her en der nog wat bloed
Niet zelf als in ik heb zelf een tattoo daar, maar ik heb bij een vriend gezien hoe snel het vervaagde.quote:Op zondag 11 april 2010 10:34 schreef Sanchos het volgende:
Ik wil binnenkort een tattoo op mijn binnenlip zetten. Nu lees ik overal dat die dingen heel snel vervagen, de een zegt een half jaar, de ander 4 jaar, heeft iemand hier zelf ervaring mee?
er komt trouwens AJ op de staan, mijn initialen.
Ik merk veel dat "oudere" ze way to aanwezig vinden, ik werk op kantoor(lekker stoffigquote:Op maandag 12 april 2010 09:13 schreef RBnr2 het volgende:
@ kleintje:
Nice!! Stoere plaats ook heb ik nog niet zo vaak gezien daar
Toch grappig hoe het per persoon verschillend is wat ze vervelend vinden.
Ik vind juist het inkleuren een stuk van een cakeje en lijnen duidelijk irritanter.
Maar zoals je zelf al zegt is 't de pijn dubbel en dwars waard
Niet zozeer zo, maar dat idee van een feniks.quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zo je hem willen laten zetten op je lichaam? En heb je al een shop in gedachten, kun je daar ook eens langs gaan om te kijken of er nog andere ideeen zijn..
Ik had een schrijf foutje gemaakt, ik vroeg je af waar je die feniks op je lichaam zou willen?quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar zou je hem willen laten zetten op je lichaam? En heb je al een shop in gedachten, kun je daar ook eens langs gaan om te kijken of er nog andere ideeen zijn..
Oh!quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik had een schrijf foutje gemaakt, ik vroeg je af waar je die feniks op je lichaam zou willen?
Ik werk zelf ook op kantoor af en toe, ben verkoper buitendienst. Maar weet niet zozeer of mensen die een baan hebben zoals ik het niet doen vanwege het aanzien, maar om reactie van klanten.quote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef LeonH het volgende:
Mooie tattoo Kleintje! Ben zelf ook altijd verliefd op die vogeltjes!
En heel stoer uiteraard dat je gewoon als iemand op kantoor zo'n tattoo zet, aangezien veel mensen op kantoor niet zo openminded zijn of wel willen maar niet durven vanwege "aanzien".
Wow, echt supertof!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
rechts was piece of cake, ik wist niet meer hoe t voelde (dat heb je he na 3 jaar) maar inkleuren was een b*tch. daarna ff wat rondgelopen en frisse neus gehaald (dat was heel lekker trouwens haha) en toen op naar links... AUW!! die deed echt pijn! en het inkleuren was alleen maar ergervooral richting me elleboog (bovenste vleugels, staart en cherryblossum) was een hel.
ik was echt blij toen het klaar was.. het zat erop! ik was echt heel moe, en dat van het zitten
ik vind ze echt waanzinnig tof en kan niet stoppen met kijken:) ze doen nog wel pijn maar het was het dubbel en dwars waard
![]()
[ afbeelding ]
ze zitten trouwens gewoon gelijk alleen van jezelf foto's nemen is best moeilijk![]()
kleuren komen hier niet zo heel goed uit want t is lamplicht maar oh wat zijn ze mooi![]()
oh en er zit her en der nog wat bloed
Bij dat tattooprogramma op Discovery was er toch eens die man die een bodysuit liet doen om recalcitrant te doen, omdat hij een kantoorbaan-met-pak-en-das had en baalde van het imago van getatoeerde mensenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef RBnr2 het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook op kantoor af en toe, ben verkoper buitendienst. Maar weet niet zozeer of mensen die een baan hebben zoals ik het niet doen vanwege het aanzien, maar om reactie van klanten.
Daarom is mij sleeve ook maar half en niet zoals ik zelf graag zou willen helemaal, half kan ik hem als het moet bedekken en wou toch wel graag mijn overhemd oprollen in de zomer als 't warm is.
Een tattoo heeft allang niet meer het imago van vroeger, maar denk dat 9 van de 10 klanten het nog niet echt zullen waarderen als ik in korte mouwen met hele sleeve aan kom zetten.
En daarom denk ik dat het niet zozeer te maken heeft met niet durven, maar meer met het feit of dat het handig is.
Die vind ik leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Oeeeeeehquote:
Ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien alsie klaar is, supergrappig plaatje!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die vind ik leuk
Betere foto gemaakt net, let op dat hij maar half af is en aan het vervellen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |