Zorgen dat je goed eet, en ontspant, dan doet het echt minder zeer. En zorg voor support als je dat fijn vindt, zodat je een beetje kan kletsen enzo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanmiddag ben ik eindelijk weer tattooshop binnen gelopen voor informatie.. Half juni staat hij er, nu nog een precieze datum, maar ze hadden genoeg plek aangezien hij niet zo groot is..
Was al eens ergens binnen gelopen, maar daar had ik niet echt een fijn gevoel.. Maar nu was ik bij needle art en daar namen ze echt de tijd om te kijken wat mogelijk is en om me een beeld te geven hoe het zou worden.. Maakt zo'n verschil!
Ben alleen een beetje angstig voor de pijn, maar het meisje dat daar zat zei dat het wel meevalt..
Ja sowieso eis ik dat mijn vriend mee gaat aangezien hij me wel een beetje zover heeft gekregen dat ik het toch nu ga doen.. (wilde het echt heel graag, maar ik ben echt een schijterd).quote:Op woensdag 7 april 2010 08:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zorgen dat je goed eet, en ontspant, dan doet het echt minder zeer. En zorg voor support als je dat fijn vindt, zodat je een beetje kan kletsen enzo!
neem eventueel van die dextro dingetjes mee, zenuwen kan rare dingen doen met je lijfquote:Op woensdag 7 april 2010 08:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja sowieso eis ik dat mijn vriend mee gaat aangezien hij me wel een beetje zover heeft gekregen dat ik het toch nu ga doen.. (wilde het echt heel graag, maar ik ben echt een schijterd).
Zou onthouden dat ik dat goed eet.. Ontspannen is iets dat moeilijker gaat worden denk ik.. Maar het komt wel goed.. Eigenlijk heb ik er best zin in, hing ook een leuke sfeer daar dat is fijn..
Ik ben morgen aan de beurt voor m'n eerste (kleintje) bij 25tolife...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:12 schreef Moontje1980 het volgende:
Zaterdag!!!![]()
Iemand ervaring met 25tolife in Rotterdam?
haha ik heb geen idee maar het is wel een tattoo die max 3.5 uur duurt dus mischien dat daar het verschil in zit.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vraag me toch altijd af waarom mensen die een tattoo laten zetten denken dat ze bij het selecte clubje horen dat niet binnen afzienbare tijd krijgt van zijn of haar tattoo
Antibiotica krijg ik volgens mij niet, maar wel flinke pijnstillers en dat is bloedverdunnend :p Dus lijkt mij niet echt een goede combi nee.. Ga proberen het ervoor te doen.. Lekker 2 keer pijn achter elkaarquote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef MarMar het volgende:
Ik zou zeggen, pijn heb je toch al
Of gewoon een datum doorgeven aan het ziekenhuis waarvoor je niet kan, dan ga je iets later je keelamandelen doen
Erna is misschien geen goed plan, ik denk dat je daarna antibiotica krijgt? Ik heb me laten vertellen dat antibiotica slikken en een tattoo nemen niet samen gaat. Het zou dan niet zo goed pakken omdat het lichaam meer afstoot.
Lol, kom eens met statistieken dan? En je mist ergens een woord.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vraag me toch altijd af waarom mensen die een tattoo laten zetten denken dat ze bij het selecte clubje horen dat niet binnen afzienbare tijd krijgt van zijn of haar tattoo
Wat krijgt? Jeuk? Ja dat snap ik ook nooit, jeuk krijg je echt wel!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hou er wel rekening mee dat je pijn van het verwijderen van je keelamandelen van langere duur is dan het zetten van een tattoo.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Antibiotica krijg ik volgens mij niet, maar wel flinke pijnstillers en dat is bloedverdunnend :p Dus lijkt mij niet echt een goede combi nee.. Ga proberen het ervoor te doen.. Lekker 2 keer pijn achter elkaarHahaha
Daarom wil ik die tattoo er eigenlijk ook voor laten zetten.. Want kan wel even duren voor je echt weer aangesterkt ben nadat de keelamandelen eruit zijn.. Beetje rot dat ze pas een week voor de operatie bellen.. Lastig plannen dan..quote:Op woensdag 7 april 2010 20:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je pijn van het verwijderen van je keelamandelen van langere duur is dan het zetten van een tattoo.
Daarbij is het lastig om de eerste tijd te eten, dus ik zou wel zorgen dat je weer voldoende bent aangesterkt
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord ja, maar hij komt hoog in mij nek onder mijn haar.. Dus eigenlijk verwacht ik wel dat dan meevalt.. Maar misschien moet ik er dan toch nog even over nadenken of ik dan niet even moet wachten.. Aan de andere kant hoeveel zon schijnt hier nu in eind mei/begin juni :pquote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind de zomer sowieso geen goede tijd voor het laten zetten van een tattoo.. simpelweg omdat een tattoo de eerste tijd (ver)brandt als een jekko in fel/warm zonlicht.. bijzonder pijnlijk; zelfs ónder een T shirt![]()
Ik ben altijd een voorstander van najaar/winter; dan is de huid 200% goed genezen, en kan je rond deze dagen lekker rustig aan opbouwen met zonnen![]()
Een buurmeisje hier heeft vorig jaar de hele zomer lopen balen en klagen over die (overigens gave) tattoo op d'r arm; en ik had d'r nog gewaarschuwd, en d'r pa ook; maar d'r vriendin had er in Maart één laten zetten, en toen ze hem bij elkaar gespaard had was het Juni, en toen móest en zou hij erop.. nou...ze heeft het geweten![]()
Bezint...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |