ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:08 schreef neen het volgende:
He, is die webcam in het WTC ofzo?
ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef neen het volgende:
Bedrijfcontactdagen? Waar Cambuur altijd nieuwe spelers presenteert
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Paladijn het volgende:
Ensaf, in het buitenland is de oldehove juist gekopieerd
[ afbeelding ]
Stomme Italianen ook
Ik heb januari al aagifte gedaan en nog niks gehoordquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:23 schreef Paladijn het volgende:
Zo, de staat gaat mij weer wat sponsoring terugbetalen
Er zijn inmiddels ruim 4,6 miljoen belastingaangiften gedaan over 2009. Naar verwachting doen in totaal bijna negen miljoen mensen voor 1 april aangifte. Iedereen die voor die datum aangifte doet, krijgt uiterlijk 1 juli bericht van de Belastingdienst.
Best weinig aangiftes trouwens
Op het Vlietquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Paladijn het volgende:
En de vraag van de dag: waar kan ik goedkoop (en goed) een ventiel van een van mijn autobanden laten vervangen in Leeuwarden ?
Eem eroverheen weest ook?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:11 schreef justmattie het volgende:
Zo ben ik niet
Het ging hier om een leuke jongedame ja
Yep... ging linea recta van de brievenbus naar de papierbakquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Paladijn het volgende:
Nog meer mensen papieren spam 'aan de bewoners van' van Lijbrandt glasvezel ontvangen?
De mijne gaat ongeopend retour met een 'nee/nee' opmerking, bedrijven die zo aan hun marketing moeten werken mogen van mij hun kop ergens steken waar de zon niet schijnt.
Google levert wel genoeg 'positieve' hits op ook
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&client=opera&hs=osW&rls=en&q=radar+lijbrandt&btnG=Zoeken&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
eeuhm, dus niet geinterreseerd in een gratis glasvezelkabel rechtstreeks je meterkast in? KOSTENLOOS!!?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Yep... ging linea recta van de brievenbus naar de papierbak
8 uur weest wel Cambuurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef neen het volgende:
Inne trein weest wel, nog 2.5 uur en dan genot
Niet geinterresseerd nee...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef Faceoff het volgende:
[..]
eeuhm, dus niet geinterreseerd in een gratis glasvezelkabel rechtstreeks je meterkast in? KOSTENLOOS!!?
ok, t abbonement moet je later voor betalen, maar de aanleg van de kabel is voor nop. Stel je voor dat je over 5 jaar toch nog eens glasvezel wil, moet je rekenen dat ze je dan en paar honderd euro's vragen voor dat laatste stukkie
100 MBit up/down! KA-CHING!
Niet als het malt is.quote:
Ik geloof dat Cohen een lezing gaf bij Tresoar vandaag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef BakkerHenk het volgende:
lekker wezen hardlopen vandaag..
3 rondjes prinsentuin
Ow is er trouwens iemand die weet waarom de NOS op het Olderhoofsterkerkhof stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |