ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:08 schreef neen het volgende:
He, is die webcam in het WTC ofzo?
ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef neen het volgende:
Bedrijfcontactdagen? Waar Cambuur altijd nieuwe spelers presenteert
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Paladijn het volgende:
Ensaf, in het buitenland is de oldehove juist gekopieerd
[ afbeelding ]
Stomme Italianen ook
Ik heb januari al aagifte gedaan en nog niks gehoordquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:23 schreef Paladijn het volgende:
Zo, de staat gaat mij weer wat sponsoring terugbetalen
Er zijn inmiddels ruim 4,6 miljoen belastingaangiften gedaan over 2009. Naar verwachting doen in totaal bijna negen miljoen mensen voor 1 april aangifte. Iedereen die voor die datum aangifte doet, krijgt uiterlijk 1 juli bericht van de Belastingdienst.
Best weinig aangiftes trouwens
Op het Vlietquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef Paladijn het volgende:
En de vraag van de dag: waar kan ik goedkoop (en goed) een ventiel van een van mijn autobanden laten vervangen in Leeuwarden ?
Eem eroverheen weest ook?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:11 schreef justmattie het volgende:
Zo ben ik niet
Het ging hier om een leuke jongedame ja
Yep... ging linea recta van de brievenbus naar de papierbakquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Paladijn het volgende:
Nog meer mensen papieren spam 'aan de bewoners van' van Lijbrandt glasvezel ontvangen?
De mijne gaat ongeopend retour met een 'nee/nee' opmerking, bedrijven die zo aan hun marketing moeten werken mogen van mij hun kop ergens steken waar de zon niet schijnt.
Google levert wel genoeg 'positieve' hits op ook
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&client=opera&hs=osW&rls=en&q=radar+lijbrandt&btnG=Zoeken&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
eeuhm, dus niet geinterreseerd in een gratis glasvezelkabel rechtstreeks je meterkast in? KOSTENLOOS!!?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Yep... ging linea recta van de brievenbus naar de papierbak
8 uur weest wel Cambuurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef neen het volgende:
Inne trein weest wel, nog 2.5 uur en dan genot
Niet geinterresseerd nee...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef Faceoff het volgende:
[..]
eeuhm, dus niet geinterreseerd in een gratis glasvezelkabel rechtstreeks je meterkast in? KOSTENLOOS!!?
ok, t abbonement moet je later voor betalen, maar de aanleg van de kabel is voor nop. Stel je voor dat je over 5 jaar toch nog eens glasvezel wil, moet je rekenen dat ze je dan en paar honderd euro's vragen voor dat laatste stukkie
100 MBit up/down! KA-CHING!
Niet als het malt is.quote:
Ik geloof dat Cohen een lezing gaf bij Tresoar vandaag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef BakkerHenk het volgende:
lekker wezen hardlopen vandaag..
3 rondjes prinsentuin
Ow is er trouwens iemand die weet waarom de NOS op het Olderhoofsterkerkhof stond?
dat is te merkenquote:
Linkje!quote:
Lollersporten zijn dat. Net als zeilen, dat besteed ik mooi uit aan idioten die dat leuk vinden. Ik zit wel aan boord met een biertje.quote:
Vrijheidswijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef justmattie het volgende:
True, en we moeten eerst nog dat hele tyfusstuk bij camminghaburen langs, door de vrijheidswijk, bilgaard en zo, dan pas zijn we daar ergens bij de Dokkumer Ee
Makkum en nog wel dichtbij de boulevard bij het strand.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:23 schreef justmattie het volgende:
We praten hier dus pertinent geen fries![]()
Uit welke plaats kom je dan vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |