Wat is dan een vergelijkbaar maar goed product?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ondanks dat het goedkoop is denk ik dat het een beetje zonde van je geld is, zoals Dribbel al zei, zal er waarschijnlijk veel latency zijn (vertraging in spelen en horen dus) en dus niet erg bruikbaar!
Toneport werkt sowieso goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is dan een vergelijkbaar maar goed product?
Just Breathe en Dream Catch Me coming upquote:In behandeling: Je video-instellingen worden opgeslagen zodra je video is geüpload.
Vind ik ook, niet mn favo genre maar somsquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:08 schreef cafca het volgende:
niks mis met een goeie pot metal op z'n tijd.
quote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!, Elke gitarist is welkom!! Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal , snel of langzaam. Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren. Respecteer elkaars smaak en mening.
*stuurt wat riffsquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn Win7 installatie is voorzien van Guitar Rig, Reaper en EZdrummer, POD Studio hangt er aan. Laat de riffs maar komen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn Win7 installatie is voorzien van Guitar Rig, Reaper en EZdrummer, POD Studio hangt er aan. Laat de riffs maar komen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:57 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft iemand (goede) ervaringen met een wav > midi progje?
Netjes hoor.quote:
quote:
Klinkt vet lief!quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:52 schreef guitarist het volgende:
En we hebben weer een liedje.
http://home.guitarist.nl/(...)ng%20Off%20Trees.mp3
Klinkt lekkerquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geloof ik wel eens verteld dat we op een lokale verzamelcd komen? Nu hebben we nog beter nieuws!
Omdat het zolang duurt en niemand de geluidsman [die het op zou nemen in die zaal enzo] te pakken kan krijgen mogen we zelf een afspraak maken met een studio in de buurt o dat nummer op te nemen en de rekening doorsturen naar de instantie die die cd samenstelt!
Hoe vet
We gaan voor nu naar Singsing in Metslawier. Mooi even ervaring opdoen voor de demoquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Meteen een goede studio uitzoeken en er ruim de tijd voor nemen om het op te nemen.
Thanksquote:
quote:
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Waar blijft je JM sig eigenlijk?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:18 schreef -Menn0- het volgende:
FUCK YEAH!!
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=173546&disciplineid=muziek
m'n helden!
ze zijn wel leuk live jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:18 schreef -Menn0- het volgende:
FUCK YEAH!!
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=173546&disciplineid=muziek
m'n helden!
Mijn vader zit nu in Sud-Afrika, als hij terugkomt, praat hij ook zo!quote:
Dat had ik gehoord ja, maar ik wist niet wanneer of je al een 'nieuwe datum' had gehoordquote:
Dat zou ook wel tof zijn. Jammer dat die waarschijnlijk niet gerelict is (en een normale, zwarte strat vind ik niet zo mooiquote:Dus moet nog even wachten maar misschien dat ik wacht op The Black One
Het artikel FENDER JOHN MAYER SIGNATURE STRAT OWT is op dit moment uitverkocht (waarschijnlijke levertermijn: 30.04.2010).quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:16 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien hele stomme vraag maar is Thomann ook gewoon een winkel waar je heen kan? En is het een beetje aan de grens met NL?
Dan kan ik na volgende week ff langs voor http://www.thomann.de/nl/(...)nature_strat_owt.htm
het zit in zuid duitsland maar waarquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.thomann.de/nl/(...)trat_sb_egitarre.htm
deze is er namelijk welGa natuurlijk niet deze gitaar kopen als ik eigenlijk de witte wil maar kan toch even koekeloeren in die winkel
Musik Productiv (bij Osnabrück) en Musicstore (Keulen) zijn redelijk dichtbij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:28 schreef -Menn0- het volgende:
Gaat em dus niet worden inderdaadZit toch nog zo'n gigantische winkel die niet zo ver weg zit?
Dat goud staat wel mooi..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:54 schreef BoerBert het volgende:
[ afbeelding ]
De reden weet ik ook niet precies, maar misschien om hem niet te veel op de 8000 dollar versie te laten lijken. Ik vind deze ook niet zo heel tof, alleen interessant voor de pickups.
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Musik Productiv (bij Osnabrück) en Musicstore (Keulen) zijn redelijk dichtbij.
Dat is erg vervelend voor jequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh jah ik heb mijn strat nu in de volgende stemming staan: DDDDDD
Het dik gedrukte vind ik veel meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh jah ik heb mijn strat nu in de volgende stemming staan: DDDDDD
Vind je dat zelf of heb je dat afgekeken?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vind je dat zelf of heb je dat afgekeken?
dat vind ik zelfquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vind je dat zelf of heb je dat afgekeken?
quote:
hoezo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jammer van Steve Winwood anders was ik ook wel gegaan.
Van een enkele gitaar. Een gitaardeuntje bijv.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:09 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Wat voor wav is het? alleen synth?
Ja, supervet, maar de eerste paar jaar ga ik geen kopen denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:19 schreef brother52 het volgende:
Witch!!!! Nog een contrabas op mp
http://link.marktplaats.nl/332643952
Een lapsteel gitaar.quote:
Zit gewoon een of andere vage midi effect box achter, gezien dat voetpedaal wat hij gebruikt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:06 schreef Libelah het volgende:
Ja maar hoe maakt ze dan al die andere geluiden ermee? Want de hele beat wordt met dat ding gemaakt...
Is de rest ook zo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef Sloggi het volgende:
Altijd zo dood hier?
[ link | afbeelding ]
Ik heb een stratje op het oog; wat denken jullie van deze fretjes? Aan vervanging toe, of valt het wel mee? Ik vind het moeilijk in te schatten.
Geen idee. Wat als de rest ook zo is?quote:
Hoge frets lig ik nooit wakker van, want speel er toch niet op... maar vind het nog niet echt schokkend hoor. Dit speelt nog uitstekend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen idee. Wat als de rest ook zo is?
Dat wou ik precies zeggen, het enige wat je ziet zijn de hoge frets op de lage snaren, die gebruik je al helemaal bijna nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoge frets lig ik nooit wakker van, want speel er toch niet op... maar vind het nog niet echt schokkend hoor. Dit speelt nog uitstekend.
Dat is het besef dat gitaar toch toffer is, maar je te verwijfd bent om het toe te geven, daar heeft de basssite van Ares dus nog een excuus voorquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik speel met de gedachte om een zessnarige bas te bezitten. Ernstig he? Het gaat echt mis met me.
Gitaar? Je bedoelt die zessnarige shortscale tenor basgitaar met flosdraadjes van je? Man, daar speel ik op als ik geen zin heb om moeite te doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is het besef dat gitaar toch toffer is, maar je te verwijfd bent om het toe te geven, daar heeft de basssite van Ares dus nog een excuus voor
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaar? Je bedoelt die zessnarige shortscale tenor basgitaar met flosdraadjes van je? Man, daar speel ik op als ik geen zin heb om moeite te doen.
Ok, bedankt. Ik zal eens kijken wat ik doe.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoge frets lig ik nooit wakker van, want speel er toch niet op... maar vind het nog niet echt schokkend hoor. Dit speelt nog uitstekend.
Laat hem een foto maken van de andere frets als je nog twijfelt makkelijk zat tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Ik zal eens kijken wat ik doe.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
Wat een stilte hier
10 april studio in
Ja, een nummer opnemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
Ga dan herrie maken in de studio
![]()
![]()
![]()
![]()
wat met twarresquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een nummer opnemen
Voor een verzamel cd vol met lokale artiesten.
Ja.quote:
quote:
"Lokale artiesten", als ik dat hoor moet ik meteen denken aan die vreselijke hollandstalige volkszangersquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een nummer opnemen
Voor een verzamel cd vol met lokale artiesten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Lokale artiesten", als ik dat hoor moet ik meteen denken aan die vreselijke hollandstalige volkszangers
Er waren daar altijd wel een aantal aardige bandjes maar ik heb geen idee of die nog bestaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Lokale artiesten", als ik dat hoor moet ik meteen denken aan die vreselijke hollandstalige volkszangers
Dat is dan jouw probleemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dean Roelvink, HEEL NEDERLAND ZIT AAN DE BUIS GEKLUISTERD VOOR DE LIVE CONCERT REGISTRATIE VAN DIT DUO!!11!11quote:
twarres is toch een lokale artiestquote:
die heb je er zelf opgezet ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
Recensie van onze single.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=6095
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
Beter lezenquote:
quote:
quote:
Tof.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Voor alle ICT'ers hier:
[ afbeelding ]![]()
.
Ik denk niet dat dit 13U ding echt gemaakt is voor sysadmins om hun cola in te bewaren. Misschien wel voor samples van iets ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Maar ik vraag me ook meteen af of zoiets wel nut heeft want hoe vaak zit je nu eigenlijk in een server- of patchruimte?
Aan de binnenkant te zien lijkt het inderdaad op een koeling die in een lab thuis hoort maar hey, als het koelt, dan kun je er ook cola in stoppen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit 13U ding echt gemaakt is voor sysadmins om hun cola in te bewaren. Misschien wel voor samples van iets ofzo?
Zeker. Er zijn ook genoeg laboranten die hun lunch in de labkoelkasten bewaren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aan de binnenkant te zien lijkt het inderdaad op een koeling die in een lab thuis hoort maar hey, als het koelt, dan kun je er ook cola in stoppen.
Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Maar ik vraag me ook meteen af of zoiets wel nut heeft want hoe vaak zit je nu eigenlijk in een server- of patchruimte?
En dan is hoe ICT onpersoonlijker werdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatieEn ik prefereer nog altijd het werken via terminal services.
Voor mij is het al ruim 2 jaar geleden dat ik voor het laatst in een serverruimte was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatieEn ik prefereer nog altijd het werken via terminal services.
Zo eenzaam zijn we niet hoor maar intermenselijk contact doen we het liefst via Sametime, zelfs als die ander tegenover je zitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan is hoe ICT onpersoonlijker werd. Gelukkig zijn er dan nog service managementhelden zoals ik, die het intermenselijk contact bevorderen en de eenzame remote desktoppende sysadmins in hun servergrotten bezoeken. Ok, voornamelijk om hen verrot te schelden dat ze hun meldingsstatussen niet bijhouden enzo, maar toch...
.
Die hebben we al rack 4 laatste rijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Voor alle ICT'ers hier:
[ afbeelding ]![]()
.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:15 schreef brother52 het volgende:
Zo eenzaam zijn we niet hoor maar intermenselijk contact doen we het liefst via Sametime, zelfs als die ander tegenover je zit
VET!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
zondag mogelijke nieuwe versterker testen
[ afbeelding ]
edit: wel juiste amp laten zien...
deze komt waarschijnlijk in de oefenruimte te staan, dus komt ie nie zo snel bij mijn kast in de buurtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
VET!![]()
Heb je ook gratis stage verlichting erbij![]()
Staat ook goed bij je kast
huiskamer optreden?quote:
huh?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
huiskamer optreden?
notes lezen, lijkt op een ja
Daar ga ik toch niet naar luisteren manquote:
Niet MEER bedoel je?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar ga ik toch niet naar luisteren man
Nee is zo. Wilde je er gewoon mee narrenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nummer blijft wel tof hoor, maar niet in die kwaliteit
Sure. Geef ons alleen een adres waar de factuur heen moet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:21 schreef klaagbaas het volgende:
Kan ik in dit topic ook terecht voor hulp mbt een rifje uitvogelen?
Lukt je alleen niet echtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee is zo. Wilde je er gewoon mee narren![]()
.
het rifje is in het begin van dit nummer te horen en gaat dus het gehele nummer door...maar kan het nergens vinden en weet te weinig van akkoorden e.d. om het uit te vinden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sure. Geef ons alleen een adres waar de factuur heen moet.
Als ik het goed heb wat jij bedoelt dan is 't een Ukulele.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
het rifje is in het begin van dit nummer te horen en gaat dus het gehele nummer door...maar kan het nergens vinden en weet te weinig van akkoorden e.d. om het uit te vinden.
is er een gitaargod hier die dit even kan uitvogelen
Het is idd een ukelele, maar de akkoorden zijn niet heel ingewikkeld, het is constant A, G en soms doet hij even een Bb. Ik zou gewoon de bovenste snaren pakken om het ukelele geluid een beetje na te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
het rifje is in het begin van dit nummer te horen en gaat dus het gehele nummer door...maar kan het nergens vinden en weet te weinig van akkoorden e.d. om het uit te vinden.
is er een gitaargod hier die dit even kan uitvogelen
Capo op 5 en dan de ukulele akkoorden spelen. Echte krijg je dan niet het voltallige geluid want 1 snaar op de Uke is een octaaf lager als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Het is idd een ukelele, maar de akkoorden zijn niet heel ingewikkeld, het is constant A, G en soms doet hij even een Bb. Ik zou gewoon de bovenste snaren pakken om het ukelele geluid een beetje na te kunnen spelen.
Edit:
Om nog wat duidelijker te zijn, het is A G A, A6 G A, A G A, A G Bb A
Ja natuurlijk kan je het niet 1 op 1 naspelen op gitaar maar zo komt het tenminste in de buurt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Capo op 5 en dan de ukulele akkoorden spelen. Echte krijg je dan niet het voltallige geluid want 1 snaar op de Uke is een octaaf lager als ik me niet vergis.
Nee, hoger. De snaren zijn reëntrant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Capo op 5 en dan de ukulele akkoorden spelen. Echte krijg je dan niet het voltallige geluid want 1 snaar op de Uke is een octaaf lager als ik me niet vergis.
capo op 5 geeft dezelfde stemming op 1 snaar na (die dus een octaaf lager moet)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, hoger. De snaren zijn reëntrant.
Klopt maar dat zei ik er ook bij... nou ja, een octaaf lager zei ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar die G is nog eens een octaaf hoger gestemd t.o.v. de andere drie snaren.
wow bedankt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Het is idd een ukelele, maar de akkoorden zijn niet heel ingewikkeld, het is constant A, G en soms doet hij even een Bb. Ik zou gewoon de bovenste snaren pakken om het ukelele geluid een beetje na te kunnen spelen.
Edit:
Om nog wat duidelijker te zijn, het is A G A, A6 G A, A G A, A G Bb A
Geen dankquote:
Zo een engine swap in 1 dagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef The_Dean het volgende:
Auto is weer klaar. GAS geven!!
[ afbeelding ]
Jup! En verlaging en velgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Zo een engine swap in 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je met die voorkant niet snel op een drempelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef The_Dean het volgende:
Rijd heerlijk! En 1 op 20. Ideaal voor lange ritten naar Kerkrade en shizzle voor de zaak
Erg veel, en ja, die onderlip schraapt regelmatig over de drempelsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zit je met die voorkant niet snel op een drempelhij lijkt wel heel laag
Of heb je die in Friesland niet ?
basmeisjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Wist niet dat er zoveel lelijkheid in een filmpje pastte
Hey, dat is mijn tekstquote:
En en en en enquote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef TeleluvR het volgende:
Terug van de Messe!
Ik heb nog Orange-meuk voor Jorik!
quote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef TeleluvR het volgende:
Terug van de Messe!
Ik heb nog Orange-meuk voor Jorik!
Hoort wel een Ride bij natuurlijkquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:58 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Hoort wel een Ride bij natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Geen echte scoops, alleen premiere van de Slash LP. Maar ik was meer onder de indruk van de SG die meespeelde, was aardig verbouwd, ik aan die gozer vragen wat ie gecustomized had, waren het de originele elementen zonder de kapjes, gewoon een standaard SG standard. Wat een geluid!quote:
Bij de guitarbox hangt nu een Vintage Goldtop!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen echte scoops, alleen premiere van de Slash LP. Maar ik was meer onder de indruk van de SG die meespeelde, was aardig verbouwd, ik aan die gozer vragen wat ie gecustomized had, waren het de originele elementen zonder de kapjes, gewoon een standaard SG standard. Wat een geluid!
Zowel Fender als Gibson hadden nogal matige stands, zelfs geen roadworns mee bij Fender!
ESP/LTD was goed vertegenwoordigd, maar hadden alle gitaren bij de hals vastgezet met tiewraps...
Was onder de indruk van:
- Vintage (merk): veel gitaar voor je geld, geweldig! SG met p90's die bijzonder lekker klonk met een adviesprijs van 400 euro!
- St Blues: Heerlijke gitaar,heerlijke sound, volgende aankoop!
- Relicmaster: Hadden een gitaar nagebouwd uit de blackguard, zag er schitterend uit, klonk goed,had ik gekocht als ie te koop was geweest!
Wat tegen viel:
- Hagstrom/Duesenberg: Prachtig om te zien, maar zowat onbespeelbaar qua feel.
- Weinig versterkermerken hadden versterker in demo.
Verder wel wat tam qua gitaarnieuws, Dean stand zelfs helemaal gemist, sorry Dean!
We dachten na 3 dagen alle stands gehad te hebben, maar Dean echt niet gezien!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef The_Dean het volgende:
Vintage is inderdaad erg goed, en word volgens mij alleen maar beter. En enorm goed betaalbaar
Hoe kan je Dean nou missen
Shit happensquote:Op zondag 28 maart 2010 18:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
We dachten na 3 dagen alle stands gehad te hebben, maar Dean echt niet gezien!
Scheen samen met wat andere merken te hebben gestaan, maar ik heb ze gemist!
Okay, dat werkt dus wel. Best een leuk dingetje ook wel.quote:
heb dadelijk mogelijk een H&K warp 7 versterker overquote:Op zondag 28 maart 2010 15:12 schreef Patrijz het volgende:
Oké jongens en mogelijk meiden, ik kom maar weer eens naar dit topic om hulp vragen!![]()
Mijn mooie (kuch) kijkshop versterker begint het nu toch echt te begeven, goed excuus voor een nieuwe dus! Ik ben dus even op pad gegaan naar een leuke versterker van 300-500 euro (liever 300 natuurlijk... ben student)! Nu heb ik even een Fender Super Champ XD geprobeerd, een buizenversterker met modelling, erg divers! (http://www.ultimate-guitar.com/reviews/guitar_amplifiers/fender/super_champ_xd/index.html)
Ik wil wel graag wat modelling in m'n versterker hebben want heb (nog) weinig losse pedaaltjes en ik hoorde dat buizen een vol/warm geluid geven wat ik ook beetje miste bij mijn huidige.
Ik speel alleen het meeste hardrock/metal en daar staat Fender nou niet het meest bekend om, dus vraag ik me af of het wel de beste keuze is... of dat ik beter iets anders kan zoeken (desnoods transistor, dat maakt me niet veel uit dan...)! Ik heb hem wel even geprobeerd, maar wie weet zijn er betere alternatieven die ik even moet proberen?
Speel op het moment nog op een Epiphone SG Special, maar was ook al aant kijken naar een nieuwe scheurgitaar... wil graag die PRS Tremonti SE wel eens proberen, dan heb je gelijk een idee van wat ik graag speel en welke sound ik wil krijgen natuurlijk!
Nu dus de vraag aan gitaarspelend FOK!: denk je dat ik er goed aan doe die amp te kopen voor 300euro of moet ik verder kijken en iets wat meer bij m'n belangrijkste stijl past (alternatieven zijn welkom)? (wil ook geen andere stijlen uitsluiten natuurlijk...) Bedankt!
Als die Fender bevalt dan maakt het toch verder niet uit dat het merk niet om metal bekend staat? Overigens maakt Fender ook wel behoorlijke scheurbakken, zoals de Supersonic.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:12 schreef Patrijz het volgende:
Oké jongens en mogelijk meiden, ik kom maar weer eens naar dit topic om hulp vragen!![]()
Mijn mooie (kuch) kijkshop versterker begint het nu toch echt te begeven, goed excuus voor een nieuwe dus! Ik ben dus even op pad gegaan naar een leuke versterker van 300-500 euro (liever 300 natuurlijk... ben student)! Nu heb ik even een Fender Super Champ XD geprobeerd, een buizenversterker met modelling, erg divers! (http://www.ultimate-guitar.com/reviews/guitar_amplifiers/fender/super_champ_xd/index.html)
Ik wil wel graag wat modelling in m'n versterker hebben want heb (nog) weinig losse pedaaltjes en ik hoorde dat buizen een vol/warm geluid geven wat ik ook beetje miste bij mijn huidige.
Ik speel alleen het meeste hardrock/metal en daar staat Fender nou niet het meest bekend om, dus vraag ik me af of het wel de beste keuze is... of dat ik beter iets anders kan zoeken (desnoods transistor, dat maakt me niet veel uit dan...)! Ik heb hem wel even geprobeerd, maar wie weet zijn er betere alternatieven die ik even moet proberen?
Supersonicquote:Op zondag 28 maart 2010 19:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als die Fender bevalt dan maakt het toch verder niet uit dat het merk niet om metal bekend staat? Overigens maakt Fender ook wel behoorlijke scheurbakken, zoals de Supersonic.
Ja, ik ook!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Cynic het volgende:
Okay, Super-Sonic bedoel ik.
Bedankt!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als die Fender bevalt dan maakt het toch verder niet uit dat het merk niet om metal bekend staat? Overigens maakt Fender ook wel behoorlijke scheurbakken, zoals de Supersonic.
En staar je niet blind op dat buizenversterker verhaal, die Super Champ heeft alleen een buisje in de voortrap, en is dus niet volledig buizen (de buizen hebben een vrij beperkte invloed op het geluid in die versterker). Je kan prima een transistor of valvastate-achtige versterker met een mooi warm geluid vinden.
MPDrieS!!!! mpeg4 wavquote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, ff een versterkertje getest en maar gelijk gehaald vandaag...
[ afbeelding ]
wat een geluid komt daar af zeg! damn!
en deze wat goedkoper 2e hands voor 'maar' 1500(nieuw 2600+).
en voor de mensen die gaan zo van: samples!, sorry, geen cabinet thuis, geen microfoon om op te nemen, en geen zin in
Ben benieuwd hoe dat klinktquote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
en voor de mensen die gaan zo van: samples!, sorry, geen cabinet thuis, geen microfoon om op te nemen, en geen zin in
Wacht maar tot je'm een keer goed opendraait, dat wordt alleen maar beter.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef Aresdreams het volgende:
testen vooral op slaapkamer niveau gedaan, maar de distortion wat je er uit kan trekken, en het geluid van het clean en alles... tja, met wat ik nu eerst gebruikte, verbleekt dat gewoon.
Klopt, ik heb voor 400 een Marshall Valvestate [100 watt halfstack] gekocht, met een buisje in de voortrap, en dat klinkt inderdaad fantastischquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Bedankt!Ik zal m gewoon nog es proberen en wat alternatieven proberen!
Rest ook bedankt voor reacties!
Volgens mij heb ik thuis een ingescande versie uit een origineel tabboek ergens op mijn pc staan.. Zal eens kijken als ik thuis ben straks.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier in het bezit van een correcte tab van Master of Puppets? Als txt, of Guitarpro of anderzijds?
Ik heb ook originele boeken alleen vaak "kloppen" ze niet. Ik kijk altijd eerst hoe ze het zelf spelen en vaak staat het in het boek hetzelfde alleen ergens anders op de nek waar de noten hetzelfde klinken.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik thuis een ingescande versie uit een origineel tabboek ergens op mijn pc staan.. Zal eens kijken als ik thuis ben straks.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier in het bezit van een correcte tab van Master of Puppets? Als txt, of Guitarpro of anderzijds?
Waar koop je hem?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Okay, dat werkt dus wel. Best een leuk dingetje ook wel.
En kost ook nog bijna niks. Moet ik misschien toch maar eens een distortion bakje halen.
Heb ook scans van 'originele' tabbook, kan ze thuis wel naar je sturen als je wilt!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb thuis een .rar van alle Metallica tab books. Die kan ik je wel toesturen. Zijn originele boeken want ik heb er zelf 3 als hardcopy.quote:
Die is wel chill, met de tab in het filmpje zelfquote:Op maandag 29 maart 2010 12:45 schreef genakt het volgende:
[..]
http://www.ultimate-guita(...)_ver3_guitar_pro.htm
ben zelf met de solo's bezig nu
Yes pleasequote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb thuis een .rar van alle Metallica tab books. Die kan ik je wel toesturen. Zijn originele boeken want ik heb er zelf 3 als hardcopy.
Jawel, ze gaan zeer in detail, achtergrond sporen en loopjes die je niet eens zo duidelijk in de mix hoort staan er ook in. Het is soms wel een beetje puzzelen maar goed te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef The_Dean het volgende:
Zijn die boeken de moeite waard? Heb zelf het boek van Slipknot - Iowa, maar nooit echt mee gestudeerd nog
Hoi.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb thuis een .rar van alle Metallica tab books. Die kan ik je wel toesturen. Zijn originele boeken want ik heb er zelf 3 als hardcopy.
Ok danquote:Op maandag 29 maart 2010 13:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, ze gaan zeer in detail, achtergrond sporen en loopjes die je niet eens zo duidelijk in de mix hoort staan er ook in. Het is soms wel een beetje puzzelen maar goed te doen.
hij heeft super veel van metallicaquote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die is wel chill, met de tab in het filmpje zelf
Speelde het zelf blijkbaar toch heel anders
Dat is simpel.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:24 schreef genakt het volgende:
[..]
hij heeft super veel van metallica![]()
kutste van heel het nummer tot nu toe is het cleane stukje voor de solo
ja het begin daarvan gaat goed van e naar d met hameron ertussen enz maar dat laatste stukje ervanquote:Op maandag 29 maart 2010 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is simpel.Die oploop tot de 1e solo en de 1e solo zelf kan ik. Zit er aan te denken die 2e te doen. Schijnt best simpel te zijn, maar ik vind 't vooral snel.
Ah, die hammer on heb ik ook mee zitten stoeien.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:39 schreef genakt het volgende:
[..]
ja het begin daarvan gaat goed van e naar d met hameron ertussen enz maar dat laatste stukje ervan
ga elke keer de fout in
dat gaat wel goed maar dat daarna dat je je hand weer moet verplaatsenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, die hammer on heb ik ook mee zitten stoeien.
Dat is toch wel het nadeel aan gitaarspelen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef genakt het volgende:
[..]
dat gaat wel goed maar dat daarna dat je je hand weer moet verplaatsen
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is toch wel het nadeel aan gitaarspelen.
Valt me niks tegen van mezelfquote:
alle rifss ken ik nu alleen eerste stuk haal ik net niet de snelheidquote:
Rapidsharequote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
Hmm, KEA tot DM is 240 mb. Iemand een snelle manier om te uploaden? FTP iemand?
Dropboxquote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
Torrent?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
Zo'n ouwe zwarte met blauwe letters?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft iemand ergens nog een Bluesbreaker II gezien in de aanbieding?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
10 min later: et voila!
Tabs.rar - 230.42MB
nee, dat is de eerstequote:Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zo'n ouwe zwarte met blauwe letters?
oplader kwijt door verhuizingquote:
Ik krijg hem niet gedownload....quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
10 min later: et voila!
Tabs.rar - 230.42MB
Start niet...quote:
Toch niet deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Toch niet deze:
[ afbeelding ]
![]()
Koop dan a.u.b. de eerste of koop wat anders.Of adviseer vanuit je eigen ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
In zowel FireFox, Explorer en Chrome nietquote:
ik mis vaak een level knopje, om het volume weer iets een boost te geven, tremelo is vaak zo'n volume drop. (logisch ook)quote:Op maandag 29 maart 2010 09:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je'm een keer goed opendraait, dat wordt alleen maar beter.![]()
Ik heb gisteren bij Tonika deze gekocht:
[ afbeelding ]
Te gek dingetje, het kostte me wel wat getweak voordat ik de sound eruit haalde die ik wil. Met een beetje gerommel kun je er zelfs een Ring Modulator van maken.
Heb ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of adviseer vanuit je eigen ervaring
zal vast goed klinken, maar ziet er zo bling bling uit vind ik...!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 'm even op Dropbox aan het zetten, duurt wel even...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In zowel FireFox, Explorer en Chrome niet
Is goed manquote:Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben 'm even op Dropbox aan het zetten, duurt wel even...
D'OH!quote:
tja, als je niet kan spelen moet je toch ergens anders mee patsen?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zal vast goed klinken, maar ziet er zo bling bling uit vind ik...!
Klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dus bij twee 8 ohm kasten
serie = 16 ohm (8 + 8 = 16),
parallel = 4 ohm ( 1/8 + 1/8 = 1/4)
MAAR KAN HET MIS HEBBEN
staat ook vaak in de handleiding van de amp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |