Yes pleasequote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb thuis een .rar van alle Metallica tab books. Die kan ik je wel toesturen. Zijn originele boeken want ik heb er zelf 3 als hardcopy.
Jawel, ze gaan zeer in detail, achtergrond sporen en loopjes die je niet eens zo duidelijk in de mix hoort staan er ook in. Het is soms wel een beetje puzzelen maar goed te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef The_Dean het volgende:
Zijn die boeken de moeite waard? Heb zelf het boek van Slipknot - Iowa, maar nooit echt mee gestudeerd nog
Hoi.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb thuis een .rar van alle Metallica tab books. Die kan ik je wel toesturen. Zijn originele boeken want ik heb er zelf 3 als hardcopy.
Ok danquote:Op maandag 29 maart 2010 13:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, ze gaan zeer in detail, achtergrond sporen en loopjes die je niet eens zo duidelijk in de mix hoort staan er ook in. Het is soms wel een beetje puzzelen maar goed te doen.
hij heeft super veel van metallicaquote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die is wel chill, met de tab in het filmpje zelf
Speelde het zelf blijkbaar toch heel anders
Dat is simpel.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:24 schreef genakt het volgende:
[..]
hij heeft super veel van metallica![]()
kutste van heel het nummer tot nu toe is het cleane stukje voor de solo
ja het begin daarvan gaat goed van e naar d met hameron ertussen enz maar dat laatste stukje ervanquote:Op maandag 29 maart 2010 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is simpel.Die oploop tot de 1e solo en de 1e solo zelf kan ik. Zit er aan te denken die 2e te doen. Schijnt best simpel te zijn, maar ik vind 't vooral snel.
Ah, die hammer on heb ik ook mee zitten stoeien.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:39 schreef genakt het volgende:
[..]
ja het begin daarvan gaat goed van e naar d met hameron ertussen enz maar dat laatste stukje ervan
ga elke keer de fout in
dat gaat wel goed maar dat daarna dat je je hand weer moet verplaatsenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, die hammer on heb ik ook mee zitten stoeien.
Dat is toch wel het nadeel aan gitaarspelen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef genakt het volgende:
[..]
dat gaat wel goed maar dat daarna dat je je hand weer moet verplaatsen
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is toch wel het nadeel aan gitaarspelen.
Valt me niks tegen van mezelfquote:
alle rifss ken ik nu alleen eerste stuk haal ik net niet de snelheidquote:
Rapidsharequote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
Hmm, KEA tot DM is 240 mb. Iemand een snelle manier om te uploaden? FTP iemand?
Dropboxquote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
Torrent?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |