Ja, ik ook!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Cynic het volgende:
Okay, Super-Sonic bedoel ik.
Bedankt!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als die Fender bevalt dan maakt het toch verder niet uit dat het merk niet om metal bekend staat? Overigens maakt Fender ook wel behoorlijke scheurbakken, zoals de Supersonic.
En staar je niet blind op dat buizenversterker verhaal, die Super Champ heeft alleen een buisje in de voortrap, en is dus niet volledig buizen (de buizen hebben een vrij beperkte invloed op het geluid in die versterker). Je kan prima een transistor of valvastate-achtige versterker met een mooi warm geluid vinden.
MPDrieS!!!! mpeg4 wavquote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, ff een versterkertje getest en maar gelijk gehaald vandaag...
[ afbeelding ]
wat een geluid komt daar af zeg! damn!
en deze wat goedkoper 2e hands voor 'maar' 1500(nieuw 2600+).
en voor de mensen die gaan zo van: samples!, sorry, geen cabinet thuis, geen microfoon om op te nemen, en geen zin in
Ben benieuwd hoe dat klinktquote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, ff een versterkertje getest en maar gelijk gehaald vandaag...
[ afbeelding ]
wat een geluid komt daar af zeg! damn!
en deze wat goedkoper 2e hands voor 'maar' 1500(nieuw 2600+).
en voor de mensen die gaan zo van: samples!, sorry, geen cabinet thuis, geen microfoon om op te nemen, en geen zin in
Wacht maar tot je'm een keer goed opendraait, dat wordt alleen maar beter.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:51 schreef Aresdreams het volgende:
testen vooral op slaapkamer niveau gedaan, maar de distortion wat je er uit kan trekken, en het geluid van het clean en alles... tja, met wat ik nu eerst gebruikte, verbleekt dat gewoon.
Klopt, ik heb voor 400 een Marshall Valvestate [100 watt halfstack] gekocht, met een buisje in de voortrap, en dat klinkt inderdaad fantastischquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Bedankt!Ik zal m gewoon nog es proberen en wat alternatieven proberen!
Rest ook bedankt voor reacties!
Volgens mij heb ik thuis een ingescande versie uit een origineel tabboek ergens op mijn pc staan.. Zal eens kijken als ik thuis ben straks.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier in het bezit van een correcte tab van Master of Puppets? Als txt, of Guitarpro of anderzijds?
Ik heb ook originele boeken alleen vaak "kloppen" ze niet. Ik kijk altijd eerst hoe ze het zelf spelen en vaak staat het in het boek hetzelfde alleen ergens anders op de nek waar de noten hetzelfde klinken.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik thuis een ingescande versie uit een origineel tabboek ergens op mijn pc staan.. Zal eens kijken als ik thuis ben straks.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier in het bezit van een correcte tab van Master of Puppets? Als txt, of Guitarpro of anderzijds?
Waar koop je hem?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Okay, dat werkt dus wel. Best een leuk dingetje ook wel.
En kost ook nog bijna niks. Moet ik misschien toch maar eens een distortion bakje halen.
Heb ook scans van 'originele' tabbook, kan ze thuis wel naar je sturen als je wilt!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb thuis een .rar van alle Metallica tab books. Die kan ik je wel toesturen. Zijn originele boeken want ik heb er zelf 3 als hardcopy.quote:
Die is wel chill, met de tab in het filmpje zelfquote:Op maandag 29 maart 2010 12:45 schreef genakt het volgende:
[..]
http://www.ultimate-guita(...)_ver3_guitar_pro.htm
ben zelf met de solo's bezig nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |