Mijn vader zit nu in Sud-Afrika, als hij terugkomt, praat hij ook zo!quote:
Dat had ik gehoord ja, maar ik wist niet wanneer of je al een 'nieuwe datum' had gehoordquote:
Dat zou ook wel tof zijn. Jammer dat die waarschijnlijk niet gerelict is (en een normale, zwarte strat vind ik niet zo mooiquote:Dus moet nog even wachten maar misschien dat ik wacht op The Black One
Het artikel FENDER JOHN MAYER SIGNATURE STRAT OWT is op dit moment uitverkocht (waarschijnlijke levertermijn: 30.04.2010).quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:16 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien hele stomme vraag maar is Thomann ook gewoon een winkel waar je heen kan? En is het een beetje aan de grens met NL?
Dan kan ik na volgende week ff langs voor http://www.thomann.de/nl/(...)nature_strat_owt.htm
het zit in zuid duitsland maar waarquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.thomann.de/nl/(...)trat_sb_egitarre.htm
deze is er namelijk welGa natuurlijk niet deze gitaar kopen als ik eigenlijk de witte wil maar kan toch even koekeloeren in die winkel
Musik Productiv (bij Osnabrück) en Musicstore (Keulen) zijn redelijk dichtbij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:28 schreef -Menn0- het volgende:
Gaat em dus niet worden inderdaadZit toch nog zo'n gigantische winkel die niet zo ver weg zit?
Dat goud staat wel mooi..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:54 schreef BoerBert het volgende:
[ afbeelding ]
De reden weet ik ook niet precies, maar misschien om hem niet te veel op de 8000 dollar versie te laten lijken. Ik vind deze ook niet zo heel tof, alleen interessant voor de pickups.
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Musik Productiv (bij Osnabrück) en Musicstore (Keulen) zijn redelijk dichtbij.
Dat is erg vervelend voor jequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh jah ik heb mijn strat nu in de volgende stemming staan: DDDDDD
Het dik gedrukte vind ik veel meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh jah ik heb mijn strat nu in de volgende stemming staan: DDDDDD
Vind je dat zelf of heb je dat afgekeken?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vind je dat zelf of heb je dat afgekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |