Wat is dan een vergelijkbaar maar goed product?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ondanks dat het goedkoop is denk ik dat het een beetje zonde van je geld is, zoals Dribbel al zei, zal er waarschijnlijk veel latency zijn (vertraging in spelen en horen dus) en dus niet erg bruikbaar!
Toneport werkt sowieso goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is dan een vergelijkbaar maar goed product?
Just Breathe en Dream Catch Me coming upquote:In behandeling: Je video-instellingen worden opgeslagen zodra je video is geüpload.
Vind ik ook, niet mn favo genre maar somsquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:08 schreef cafca het volgende:
niks mis met een goeie pot metal op z'n tijd.
quote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!, Elke gitarist is welkom!! Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal , snel of langzaam. Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren. Respecteer elkaars smaak en mening.
*stuurt wat riffsquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn Win7 installatie is voorzien van Guitar Rig, Reaper en EZdrummer, POD Studio hangt er aan. Laat de riffs maar komen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn Win7 installatie is voorzien van Guitar Rig, Reaper en EZdrummer, POD Studio hangt er aan. Laat de riffs maar komen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:57 schreef Witchfynder het volgende:
Heeft iemand (goede) ervaringen met een wav > midi progje?
Netjes hoor.quote:
quote:
Klinkt vet lief!quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:52 schreef guitarist het volgende:
En we hebben weer een liedje.
http://home.guitarist.nl/(...)ng%20Off%20Trees.mp3
Klinkt lekkerquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geloof ik wel eens verteld dat we op een lokale verzamelcd komen? Nu hebben we nog beter nieuws!
Omdat het zolang duurt en niemand de geluidsman [die het op zou nemen in die zaal enzo] te pakken kan krijgen mogen we zelf een afspraak maken met een studio in de buurt o dat nummer op te nemen en de rekening doorsturen naar de instantie die die cd samenstelt!
Hoe vet
We gaan voor nu naar Singsing in Metslawier. Mooi even ervaring opdoen voor de demoquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Meteen een goede studio uitzoeken en er ruim de tijd voor nemen om het op te nemen.
Thanksquote:
quote:
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Waar blijft je JM sig eigenlijk?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:18 schreef -Menn0- het volgende:
FUCK YEAH!!
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=173546&disciplineid=muziek
m'n helden!
ze zijn wel leuk live jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:18 schreef -Menn0- het volgende:
FUCK YEAH!!
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=173546&disciplineid=muziek
m'n helden!
Mijn vader zit nu in Sud-Afrika, als hij terugkomt, praat hij ook zo!quote:
Dat had ik gehoord ja, maar ik wist niet wanneer of je al een 'nieuwe datum' had gehoordquote:
Dat zou ook wel tof zijn. Jammer dat die waarschijnlijk niet gerelict is (en een normale, zwarte strat vind ik niet zo mooiquote:Dus moet nog even wachten maar misschien dat ik wacht op The Black One
Het artikel FENDER JOHN MAYER SIGNATURE STRAT OWT is op dit moment uitverkocht (waarschijnlijke levertermijn: 30.04.2010).quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:16 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien hele stomme vraag maar is Thomann ook gewoon een winkel waar je heen kan? En is het een beetje aan de grens met NL?
Dan kan ik na volgende week ff langs voor http://www.thomann.de/nl/(...)nature_strat_owt.htm
het zit in zuid duitsland maar waarquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:22 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.thomann.de/nl/(...)trat_sb_egitarre.htm
deze is er namelijk welGa natuurlijk niet deze gitaar kopen als ik eigenlijk de witte wil maar kan toch even koekeloeren in die winkel
Musik Productiv (bij Osnabrück) en Musicstore (Keulen) zijn redelijk dichtbij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:28 schreef -Menn0- het volgende:
Gaat em dus niet worden inderdaadZit toch nog zo'n gigantische winkel die niet zo ver weg zit?
Dat goud staat wel mooi..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:54 schreef BoerBert het volgende:
[ afbeelding ]
De reden weet ik ook niet precies, maar misschien om hem niet te veel op de 8000 dollar versie te laten lijken. Ik vind deze ook niet zo heel tof, alleen interessant voor de pickups.
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Musik Productiv (bij Osnabrück) en Musicstore (Keulen) zijn redelijk dichtbij.
Dat is erg vervelend voor jequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh jah ik heb mijn strat nu in de volgende stemming staan: DDDDDD
Het dik gedrukte vind ik veel meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh jah ik heb mijn strat nu in de volgende stemming staan: DDDDDD
Vind je dat zelf of heb je dat afgekeken?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vind je dat zelf of heb je dat afgekeken?
dat vind ik zelfquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vind je dat zelf of heb je dat afgekeken?
quote:
hoezo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jammer van Steve Winwood anders was ik ook wel gegaan.
Van een enkele gitaar. Een gitaardeuntje bijv.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:09 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Wat voor wav is het? alleen synth?
Ja, supervet, maar de eerste paar jaar ga ik geen kopen denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:19 schreef brother52 het volgende:
Witch!!!! Nog een contrabas op mp
http://link.marktplaats.nl/332643952
Een lapsteel gitaar.quote:
Zit gewoon een of andere vage midi effect box achter, gezien dat voetpedaal wat hij gebruikt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:06 schreef Libelah het volgende:
Ja maar hoe maakt ze dan al die andere geluiden ermee? Want de hele beat wordt met dat ding gemaakt...
Is de rest ook zo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:30 schreef Sloggi het volgende:
Altijd zo dood hier?
[ link | afbeelding ]
Ik heb een stratje op het oog; wat denken jullie van deze fretjes? Aan vervanging toe, of valt het wel mee? Ik vind het moeilijk in te schatten.
Geen idee. Wat als de rest ook zo is?quote:
Hoge frets lig ik nooit wakker van, want speel er toch niet op... maar vind het nog niet echt schokkend hoor. Dit speelt nog uitstekend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen idee. Wat als de rest ook zo is?
Dat wou ik precies zeggen, het enige wat je ziet zijn de hoge frets op de lage snaren, die gebruik je al helemaal bijna nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoge frets lig ik nooit wakker van, want speel er toch niet op... maar vind het nog niet echt schokkend hoor. Dit speelt nog uitstekend.
Dat is het besef dat gitaar toch toffer is, maar je te verwijfd bent om het toe te geven, daar heeft de basssite van Ares dus nog een excuus voorquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik speel met de gedachte om een zessnarige bas te bezitten. Ernstig he? Het gaat echt mis met me.
Gitaar? Je bedoelt die zessnarige shortscale tenor basgitaar met flosdraadjes van je? Man, daar speel ik op als ik geen zin heb om moeite te doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is het besef dat gitaar toch toffer is, maar je te verwijfd bent om het toe te geven, daar heeft de basssite van Ares dus nog een excuus voor
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaar? Je bedoelt die zessnarige shortscale tenor basgitaar met flosdraadjes van je? Man, daar speel ik op als ik geen zin heb om moeite te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |