Zo'n ouwe zwarte met blauwe letters?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft iemand ergens nog een Bluesbreaker II gezien in de aanbieding?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
10 min later: et voila!
Tabs.rar - 230.42MB
nee, dat is de eerstequote:Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zo'n ouwe zwarte met blauwe letters?
oplader kwijt door verhuizingquote:
Ik krijg hem niet gedownload....quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
10 min later: et voila!
Tabs.rar - 230.42MB
Start niet...quote:
Toch niet deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Toch niet deze:
[ afbeelding ]
![]()
Koop dan a.u.b. de eerste of koop wat anders.Of adviseer vanuit je eigen ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
In zowel FireFox, Explorer en Chrome nietquote:
ik mis vaak een level knopje, om het volume weer iets een boost te geven, tremelo is vaak zo'n volume drop. (logisch ook)quote:Op maandag 29 maart 2010 09:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je'm een keer goed opendraait, dat wordt alleen maar beter.![]()
Ik heb gisteren bij Tonika deze gekocht:
[ afbeelding ]
Te gek dingetje, het kostte me wel wat getweak voordat ik de sound eruit haalde die ik wil. Met een beetje gerommel kun je er zelfs een Ring Modulator van maken.
Heb ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of adviseer vanuit je eigen ervaring
zal vast goed klinken, maar ziet er zo bling bling uit vind ik...!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, ff een versterkertje getest en maar gelijk gehaald vandaag...
[ afbeelding ]
wat een geluid komt daar af zeg! damn!
en deze wat goedkoper 2e hands voor 'maar' 1500(nieuw 2600+).
en voor de mensen die gaan zo van: samples!, sorry, geen cabinet thuis, geen microfoon om op te nemen, en geen zin in
Ik ben 'm even op Dropbox aan het zetten, duurt wel even...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In zowel FireFox, Explorer en Chrome niet
Is goed manquote:Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben 'm even op Dropbox aan het zetten, duurt wel even...
D'OH!quote:
tja, als je niet kan spelen moet je toch ergens anders mee patsen?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zal vast goed klinken, maar ziet er zo bling bling uit vind ik...!
Klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dus bij twee 8 ohm kasten
serie = 16 ohm (8 + 8 = 16),
parallel = 4 ohm ( 1/8 + 1/8 = 1/4)
MAAR KAN HET MIS HEBBEN
staat ook vaak in de handleiding van de amp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |