Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Maar ik vraag me ook meteen af of zoiets wel nut heeft want hoe vaak zit je nu eigenlijk in een server- of patchruimte?
En dan is hoe ICT onpersoonlijker werdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatieEn ik prefereer nog altijd het werken via terminal services.
Voor mij is het al ruim 2 jaar geleden dat ik voor het laatst in een serverruimte was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatieEn ik prefereer nog altijd het werken via terminal services.
Zo eenzaam zijn we niet hoor maar intermenselijk contact doen we het liefst via Sametime, zelfs als die ander tegenover je zitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan is hoe ICT onpersoonlijker werd. Gelukkig zijn er dan nog service managementhelden zoals ik, die het intermenselijk contact bevorderen en de eenzame remote desktoppende sysadmins in hun servergrotten bezoeken. Ok, voornamelijk om hen verrot te schelden dat ze hun meldingsstatussen niet bijhouden enzo, maar toch...
.
Die hebben we al rack 4 laatste rijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Voor alle ICT'ers hier:
[ afbeelding ]![]()
.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:15 schreef brother52 het volgende:
Zo eenzaam zijn we niet hoor maar intermenselijk contact doen we het liefst via Sametime, zelfs als die ander tegenover je zit
VET!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
zondag mogelijke nieuwe versterker testen
[ afbeelding ]
edit: wel juiste amp laten zien...
deze komt waarschijnlijk in de oefenruimte te staan, dus komt ie nie zo snel bij mijn kast in de buurtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
VET!![]()
Heb je ook gratis stage verlichting erbij![]()
Staat ook goed bij je kast
huiskamer optreden?quote:
huh?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
huiskamer optreden?
notes lezen, lijkt op een ja
Daar ga ik toch niet naar luisteren manquote:
Niet MEER bedoel je?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar ga ik toch niet naar luisteren man
Nee is zo. Wilde je er gewoon mee narrenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nummer blijft wel tof hoor, maar niet in die kwaliteit
Sure. Geef ons alleen een adres waar de factuur heen moet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:21 schreef klaagbaas het volgende:
Kan ik in dit topic ook terecht voor hulp mbt een rifje uitvogelen?
Lukt je alleen niet echtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee is zo. Wilde je er gewoon mee narren![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |