Ok, bedankt. Ik zal eens kijken wat ik doe.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoge frets lig ik nooit wakker van, want speel er toch niet op... maar vind het nog niet echt schokkend hoor. Dit speelt nog uitstekend.
Laat hem een foto maken van de andere frets als je nog twijfelt makkelijk zat tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Ik zal eens kijken wat ik doe.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
Wat een stilte hier
10 april studio in
Ja, een nummer opnemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
Ga dan herrie maken in de studio
![]()
![]()
![]()
![]()
wat met twarresquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een nummer opnemen
Voor een verzamel cd vol met lokale artiesten.
Ja.quote:
quote:
"Lokale artiesten", als ik dat hoor moet ik meteen denken aan die vreselijke hollandstalige volkszangersquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een nummer opnemen
Voor een verzamel cd vol met lokale artiesten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Lokale artiesten", als ik dat hoor moet ik meteen denken aan die vreselijke hollandstalige volkszangers
Er waren daar altijd wel een aantal aardige bandjes maar ik heb geen idee of die nog bestaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Lokale artiesten", als ik dat hoor moet ik meteen denken aan die vreselijke hollandstalige volkszangers
Dat is dan jouw probleemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dean Roelvink, HEEL NEDERLAND ZIT AAN DE BUIS GEKLUISTERD VOOR DE LIVE CONCERT REGISTRATIE VAN DIT DUO!!11!11quote:
twarres is toch een lokale artiestquote:
die heb je er zelf opgezet ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
Recensie van onze single.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=6095
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef Witchfynder het volgende:
Beter lezenquote:
quote:
quote:
Tof.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Voor alle ICT'ers hier:
[ afbeelding ]![]()
.
Ik denk niet dat dit 13U ding echt gemaakt is voor sysadmins om hun cola in te bewaren. Misschien wel voor samples van iets ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Maar ik vraag me ook meteen af of zoiets wel nut heeft want hoe vaak zit je nu eigenlijk in een server- of patchruimte?
Aan de binnenkant te zien lijkt het inderdaad op een koeling die in een lab thuis hoort maar hey, als het koelt, dan kun je er ook cola in stoppen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit 13U ding echt gemaakt is voor sysadmins om hun cola in te bewaren. Misschien wel voor samples van iets ofzo?
Zeker. Er zijn ook genoeg laboranten die hun lunch in de labkoelkasten bewaren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aan de binnenkant te zien lijkt het inderdaad op een koeling die in een lab thuis hoort maar hey, als het koelt, dan kun je er ook cola in stoppen.
Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Maar ik vraag me ook meteen af of zoiets wel nut heeft want hoe vaak zit je nu eigenlijk in een server- of patchruimte?
En dan is hoe ICT onpersoonlijker werdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatieEn ik prefereer nog altijd het werken via terminal services.
Voor mij is het al ruim 2 jaar geleden dat ik voor het laatst in een serverruimte was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vrij vaak, maar niet elke keer op dezelfde locatieEn ik prefereer nog altijd het werken via terminal services.
Zo eenzaam zijn we niet hoor maar intermenselijk contact doen we het liefst via Sametime, zelfs als die ander tegenover je zitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan is hoe ICT onpersoonlijker werd. Gelukkig zijn er dan nog service managementhelden zoals ik, die het intermenselijk contact bevorderen en de eenzame remote desktoppende sysadmins in hun servergrotten bezoeken. Ok, voornamelijk om hen verrot te schelden dat ze hun meldingsstatussen niet bijhouden enzo, maar toch...
.
Die hebben we al rack 4 laatste rijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Voor alle ICT'ers hier:
[ afbeelding ]![]()
.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:15 schreef brother52 het volgende:
Zo eenzaam zijn we niet hoor maar intermenselijk contact doen we het liefst via Sametime, zelfs als die ander tegenover je zit
VET!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
zondag mogelijke nieuwe versterker testen
[ afbeelding ]
edit: wel juiste amp laten zien...
deze komt waarschijnlijk in de oefenruimte te staan, dus komt ie nie zo snel bij mijn kast in de buurtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
VET!![]()
Heb je ook gratis stage verlichting erbij![]()
Staat ook goed bij je kast
huiskamer optreden?quote:
huh?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
huiskamer optreden?
notes lezen, lijkt op een ja
Daar ga ik toch niet naar luisteren manquote:
Niet MEER bedoel je?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar ga ik toch niet naar luisteren man
Nee is zo. Wilde je er gewoon mee narrenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nummer blijft wel tof hoor, maar niet in die kwaliteit
Sure. Geef ons alleen een adres waar de factuur heen moet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:21 schreef klaagbaas het volgende:
Kan ik in dit topic ook terecht voor hulp mbt een rifje uitvogelen?
Lukt je alleen niet echtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee is zo. Wilde je er gewoon mee narren![]()
.
het rifje is in het begin van dit nummer te horen en gaat dus het gehele nummer door...maar kan het nergens vinden en weet te weinig van akkoorden e.d. om het uit te vinden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sure. Geef ons alleen een adres waar de factuur heen moet.
Als ik het goed heb wat jij bedoelt dan is 't een Ukulele.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
het rifje is in het begin van dit nummer te horen en gaat dus het gehele nummer door...maar kan het nergens vinden en weet te weinig van akkoorden e.d. om het uit te vinden.
is er een gitaargod hier die dit even kan uitvogelen
Het is idd een ukelele, maar de akkoorden zijn niet heel ingewikkeld, het is constant A, G en soms doet hij even een Bb. Ik zou gewoon de bovenste snaren pakken om het ukelele geluid een beetje na te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
het rifje is in het begin van dit nummer te horen en gaat dus het gehele nummer door...maar kan het nergens vinden en weet te weinig van akkoorden e.d. om het uit te vinden.
is er een gitaargod hier die dit even kan uitvogelen
Capo op 5 en dan de ukulele akkoorden spelen. Echte krijg je dan niet het voltallige geluid want 1 snaar op de Uke is een octaaf lager als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Het is idd een ukelele, maar de akkoorden zijn niet heel ingewikkeld, het is constant A, G en soms doet hij even een Bb. Ik zou gewoon de bovenste snaren pakken om het ukelele geluid een beetje na te kunnen spelen.
Edit:
Om nog wat duidelijker te zijn, het is A G A, A6 G A, A G A, A G Bb A
Ja natuurlijk kan je het niet 1 op 1 naspelen op gitaar maar zo komt het tenminste in de buurt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Capo op 5 en dan de ukulele akkoorden spelen. Echte krijg je dan niet het voltallige geluid want 1 snaar op de Uke is een octaaf lager als ik me niet vergis.
Nee, hoger. De snaren zijn reëntrant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Capo op 5 en dan de ukulele akkoorden spelen. Echte krijg je dan niet het voltallige geluid want 1 snaar op de Uke is een octaaf lager als ik me niet vergis.
capo op 5 geeft dezelfde stemming op 1 snaar na (die dus een octaaf lager moet)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, hoger. De snaren zijn reëntrant.
Klopt maar dat zei ik er ook bij... nou ja, een octaaf lager zei ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar die G is nog eens een octaaf hoger gestemd t.o.v. de andere drie snaren.
wow bedankt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Het is idd een ukelele, maar de akkoorden zijn niet heel ingewikkeld, het is constant A, G en soms doet hij even een Bb. Ik zou gewoon de bovenste snaren pakken om het ukelele geluid een beetje na te kunnen spelen.
Edit:
Om nog wat duidelijker te zijn, het is A G A, A6 G A, A G A, A G Bb A
Geen dankquote:
Zo een engine swap in 1 dagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef The_Dean het volgende:
Auto is weer klaar. GAS geven!!
[ afbeelding ]
Jup! En verlaging en velgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Zo een engine swap in 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je met die voorkant niet snel op een drempelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef The_Dean het volgende:
Rijd heerlijk! En 1 op 20. Ideaal voor lange ritten naar Kerkrade en shizzle voor de zaak
Erg veel, en ja, die onderlip schraapt regelmatig over de drempelsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zit je met die voorkant niet snel op een drempelhij lijkt wel heel laag
Of heb je die in Friesland niet ?
basmeisjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Wist niet dat er zoveel lelijkheid in een filmpje pastte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |