Ja natuurlijk kan je het niet 1 op 1 naspelen op gitaar maar zo komt het tenminste in de buurt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Capo op 5 en dan de ukulele akkoorden spelen. Echte krijg je dan niet het voltallige geluid want 1 snaar op de Uke is een octaaf lager als ik me niet vergis.
Nee, hoger. De snaren zijn reëntrant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Capo op 5 en dan de ukulele akkoorden spelen. Echte krijg je dan niet het voltallige geluid want 1 snaar op de Uke is een octaaf lager als ik me niet vergis.
capo op 5 geeft dezelfde stemming op 1 snaar na (die dus een octaaf lager moet)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, hoger. De snaren zijn reëntrant.
Klopt maar dat zei ik er ook bij... nou ja, een octaaf lager zei ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar die G is nog eens een octaaf hoger gestemd t.o.v. de andere drie snaren.
wow bedankt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Het is idd een ukelele, maar de akkoorden zijn niet heel ingewikkeld, het is constant A, G en soms doet hij even een Bb. Ik zou gewoon de bovenste snaren pakken om het ukelele geluid een beetje na te kunnen spelen.
Edit:
Om nog wat duidelijker te zijn, het is A G A, A6 G A, A G A, A G Bb A
Geen dankquote:
Zo een engine swap in 1 dagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef The_Dean het volgende:
Auto is weer klaar. GAS geven!!
[ afbeelding ]
Jup! En verlaging en velgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Zo een engine swap in 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je met die voorkant niet snel op een drempelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef The_Dean het volgende:
Rijd heerlijk! En 1 op 20. Ideaal voor lange ritten naar Kerkrade en shizzle voor de zaak
Erg veel, en ja, die onderlip schraapt regelmatig over de drempelsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zit je met die voorkant niet snel op een drempelhij lijkt wel heel laag
Of heb je die in Friesland niet ?
basmeisjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Wist niet dat er zoveel lelijkheid in een filmpje pastte
Hey, dat is mijn tekstquote:
En en en en enquote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef TeleluvR het volgende:
Terug van de Messe!
Ik heb nog Orange-meuk voor Jorik!
quote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef TeleluvR het volgende:
Terug van de Messe!
Ik heb nog Orange-meuk voor Jorik!
Hoort wel een Ride bij natuurlijkquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:58 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Hoort wel een Ride bij natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|