http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaakquote:K1-vechter Badr Hari verdacht van zware mishandeling.
De Amsterdamse K1-vechter Badr Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de zeer ernstige mishandeling van een portier.
In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari zou Hari samen met drie andere mannen een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen zeer ernstig hebben mishandeld.
De 33-jarige portier weigerde de vier de toegang tot de club omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.
Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt. De portier heeft geen aangifte gedaan. De politie en het Openbaar Ministerie zoeken nog getuigen.
De 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
Eerder deze maand werd Hari nog door het Marokkaans Olympisch Comité gepolst over deelname aan de Olympische Spelen in 2012 in Londen.
Net die avond geen beelden?quote:Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt.
De portier heeft geen aangifte gedaan
Inderdaad, schande voor de sport.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:05 schreef Zeroku het volgende:
Die vent moeten ze heel snel uit de ring halen en aanklagen. Gestoorde gek.
In en dus ook buiten de ring. Een schande voor de sport. Levenslang schorsen graag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
leuk zo'n wandelend wapen. die man heeft al vaker laten zien dat hij zich niet kan inhouden. schorsen en aanklagen die eikel.
Flikker eens op. Een uitsmijter staat daar niet voor niets. Die mag zulke mensen weigeren. Als meneer dan zijn losse handjes gaat gebruiken omdat hij toevallig K1 doet is gewoon absurd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaan jullie nooit uit ofzo?. Meer dan genoeg uitsmijters die gewoon geweld gebruiken tegen mensen die een klein beetje dringen bij de rij enzo, vaak genoeg gezien en gehoord. Als er dan iemand is die fysiek sterker is vind ik het best wel gerechtigheid dat zo'n wannabe stoere lul op z'n plek gezet wordt
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen worden.
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaan jullie nooit uit ofzo?. Meer dan genoeg uitsmijters die gewoon geweld gebruiken tegen mensen die een klein beetje dringen bij de rij enzo, vaak genoeg gezien en gehoord. Als er dan iemand is die fysiek sterker is vind ik het best wel gerechtigheid dat zo'n wannabe stoere lul op z'n plek gezet wordt
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen te worden.
nogal wat aannames baasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.
Prima dat je mensen weigert, maar om daar (zonder reden) geweld bij te gaan gebruiken is ongepast. Klaar. Ik heb zulke taferelen met eigen ogen mogen aanschouwen, en ik ken genoeg van dat soort verhalen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flikker eens op. Een uitsmijter staat daar niet voor niets. Die mag zulke mensen weigeren. Als meneer dan zijn losse handjes gaat gebruiken omdat hij toevallig K1 doet is gewoon absurd.
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Torrio het volgende:
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.
Eens, mits de uitsmijter begon met meppen wat ik nog enigszins betwijfel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.
ja das zo, maar hari is uit op rottigheid. Die uitsmijter weet zelf ook heus wel dat badr hari in de rij stond. Ik weet haast wel zeker wie de ruzie aan het uilokken was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen te worden.
Waar zie jij dat deze portier geweld gebruikte?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Prima dat je mensen weigert, maar om daar (zonder reden) geweld bij te gaan gebruiken is ongepast. Klaar. Ik heb zulke taferelen met eigen ogen mogen aanschouwen, en ik ken genoeg van dat soort verhalen.
[..]
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.
Whehe, hoe ging dat ook alweer? Die werd toch met een kettingzaag ontleed en in beton gestort om vervolgens de plomp in geflikkerd te worden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat badr snel een 'brillemannetje' krijgt.
Nergens, maar ik vind het een mooie payback om de reden die Aloulou in de 1e helft van zijn post aangaf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar zie jij dat deze portier geweld gebruikte?
Die kans is niet ondenkbeeldig, gezien de verworvenheid van dit soort vechtsporters met de georganiseerde misdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat badr snel een 'brillemannetje' krijgt.
ja zoiets. alleen was hij tijdens het storten levend en paste hij niet in het vat, dus werden zijn benen afgezaagd. ken dit verhaal overigens uit eerste hand.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whehe, hoe ging dat ook alweer? Die werd toch met een kettingzaag ontleed en in beton gestort om vervolgens de plomp in geflikkerd te worden?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Dat zegt genoeg. Geen enkele intrinsieke motivatie om niet te vechten, enkel de financiële prikkel. Dan ga je het niet reddenquote:"Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
Klopt, maar dat zijn z'n eigen keuzes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef ukga het volgende:
[..]
ja das zo, maar hari is uit op rottigheid. Die uitsmijter weet zelf ook heus wel dat badr hari in de rij stond. Ik weet haast wel zeker wie de ruzie aan het uilokken was.![]()
Die gast is al 2 x beschoten bij jouw in de buurt. Omdat ie geld ophaalde voor ander tuig.
hij denkt dat ie gangster is, net als die andere josti marokaantjes als yes-r enzo
Steve Brown?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja zoiets. alleen was hij tijdens het storten levend en paste hij niet in het vat, dus werden zijn benen afgezaagd. ken dit verhaal overigens uit eerste hand.
Eén portier trappen en slaan met zijn vieren is natuurlijk ietwat overdreven om hem alleen even op zijn plek te zetten vanwege het altijd zo stoere gedrag van portiers. Daarbij is het weer heel typisch van Badr Hari omdat hij er nogal een 'handje' (quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nergens, maar ik vind het een mooie payback om de reden die Aloulou in de 1e helft van zijn post aangaf.
mata hariquote:
Wat een bullshit. Ik ga al ruim tien jaar stappen en heb nog nooit mot gehad met een uitsmijter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
nee. toen ik jules jie nog op verjaardagen tegenkwam.quote:
Ikzelf ook niet, maar vaak genoeg van begin tot eind ruzies met portieren gezien terwijl ik in de rij stond enzo. Het is echt heel vaak de portier die even zijn spierballen wil showen voor aanwezige dames of zijn gekrompen pik door de steroïden moet compenseren door een vechtpartij te beginnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ga al ruim tien jaar stappen en heb nog nooit mot gehad met een uitsmijter.
Alsof hij opeens ruzie begint te maken met iemand.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ikzelf ook niet, maar vaak genoeg van begin tot eind ruzies met portieren gezien terwijl ik in de rij stond enzo. Het is echt heel vaak de portier die even zijn spierballen wil showen voor aanwezige dames of zijn gekrompen pik door de steroïden moet compenseren door een vechtpartij te beginnen.
Oja, dat was een kennis van Bruinsma, toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. toen ik jules jie nog op verjaardagen tegenkwam.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oja, dat was een kennis van Bruinsma, toch?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ofschoon ik tegen geweld ben kan ik niet ontkennen dat ik het ook wel de een beetje de verdiende loon vind voor die portier:"Je schoenen zijn niet goed." Drogredenen.²
Wat een kul. Dan bel je maar een PvdA'er, maar niet erop los slaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ofschoon ik tegen geweld ben kan ik niet ontkennen dat ik het ook wel de een beetje de verdiende loon vind voor die portier:"Je schoenen zijn niet goed." Drogredenen.²
ik ben ook wel eens geweigerd op schoenen. ook een keer omdat mijn gezicht hem niet aanstondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ontken je nou dat portieren losse handjes hebben? Sommigen zijn gewoon gezellig ja, maar er zijn er genoeg die uit de kickboxwereld/sportschool komen en er zowat op uit lijken te zijn om te gaan vechtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof hij opeens ruzie begint te maken met iemand.Misschien doet hij wat stoer maar dat is alleen omdat hij overtuigend wil overkomen als een geweigerd iemand moeilijk begint te doen. Als je je als slappe hannes gaat gedragen lopen dat soort mensen over je heen en dan heb je er dus geen flikker meer aan om voor een deur te staan.
Ja? Ok, dan neem ik dat van je aan. Ik ben nooit uitgeweest. Geweld mag natuurlijk nooit als oplossing gezien worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Je wilt niet weten hoe vaak mensen geweigerd worden omrede van zijn of haar kleding. Dat is echt niets nieuws hoor.
denk alleen niet dat die portier een dead wish had.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ontken je nou dat portieren losse handjes hebben? Sommigen zijn gewoon gezellig ja, maar er zijn er genoeg die uit de kickboxwereld/sportschool komen en er zowat op uit lijken te zijn om te gaan vechten. En dat staaf ik dus met eigen ervaring en die van mensen om mij heen.
Nike airmax en provocerende teksten op shirts worden heel vaak geweigerd. Ook als een dresscode ergens zwart is en je doet wit aan, kom je er ook niet in. Nee, dat is niets speciaals.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Ok, dan neem ik dat van je aan. Ik ben nooit uitgeweest. Geweld mag natuurlijk nooit als oplossing gezien worden.²
Ik denk ook niet dat Badr uit het niks die uitsmijter in elkaar heeft gerost, puur omdat hij was geweigerd door z'n kleding. Bovendien denk ik dat Badr zich op zich wel zou weten te kleden (niet om nou advocaat van de duivel te gaan spelen btwquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk alleen niet dat die portier een dead wish had.
edit: Bij nader inzien is deze post niet helemaal helder geformuleerdquote:Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt
de reden dat is geweigerd werd lag echt niet aan zn schoenen of kleren, eerder aan dat Badr met zn karate clubje bekendstaat om rottigheid te trappen (in uitgaangs gelegenheden)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken traptequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef TeenWolf het volgende:
Zal er ongeveer uit hebben gezien als op min 1.22
Sluit hem maar uit voor de K1.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:56 schreef static het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaak
Leert hij het dan nooit? Je zou toch zeggen dat door al dat getrain de energie een beetje weg is.
En opsluiten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
leuk zo'n wandelend wapen. die man heeft al vaker laten zien dat hij zich niet kan inhouden. schorsen en aanklagen die eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op min. 2.00 van hetzelfde filmpjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:52 schreef ukga het volgende:
[..]
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken trapte
toen had die mocro neit meer zo een grote bek, toen ie wakker werd in het ziekenhuis met een kaak die aan stukken lag
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:02 schreef YazooW het volgende:
Altijd heerlijk dit soort berichten.
Geweigerd "vanwege kledingvoorschriften", sure.
Netjes Badr Hari. Thumbs up.
Zeker wel ja, als die portiers mij zien gaan ze meteen aan de kant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alsof jij een tent dat Club Bling heet wel even met sportschoenen zou kunnen betreden.
Je bent de eigenaar zeker?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zeker wel ja, als die portiers mij zien gaan ze meteen aan de kant.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:09 schreef ukga het volgende:
Op at5; politiewoordvoerder; "Een groep die in joggingbroek naar binnen wou komen"
je aanpassen aan normale mensen en hun voorschriften schijnt nog steeds moeilijk te zijn.
Maarja, het is opzich al een hele vooruitgang, de meeste lopen nog in shalaba's en geitenlappen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, ik zie er gewoon gevaarlijk uit.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
K1 vechter word je niet zomaar.
Dan ben je al gek. En gewelddadig.
Als ik soms naar die posters kijk van die jeugdtoernooien (jeweetwel, zon poster met 30 van die stoer kijkende hoofden) hier in de buurt dan kan ik niks anders zeggen dan dat je helemaal gelijkt hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
Het zijn zulke lieve jongens allemaal.quote:
De meeste zijn zo slim / professioneel om zich in het openbaar te gedragen. Er gaan flinke bedragen om in de k1 (ook aan sponsor geld) en dat willen ze niet verkloten om voor 'de lol' te gaan knokken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn zulke lieve jongens allemaal.
Lullige tattoe op je buik :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Mendeljev het volgende:
Voor hetzelfde geld was Badr wél in elkaar geslagen door die portier en dan had hij zijn carrière ook op zijn buik kunnen schrijven.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lullige tattoe op je buik :
'Zijn carrière.'
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef ukga het volgende:
[..]
De meeste zijn zo slim / professioneel om zich in het openbaar te gedragen. Er gaan flinke bedragen om in de k1 (ook aan sponsor geld) en dat willen ze niet verkloten om voor 'de lol' te gaan knokken.
hij heeft uberhaupt geen tattoo'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lullige tattoe op je buik :
'Zijn carrière.'
oke, mssn wel, mssn niet, maar badr is sowieso een opgewonde standje, wat juist om die reden ook niet die sport meot beoefen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.
Kan je nog zo 'professioneel' zijn, als iemand je uitdaagt, slaat een K1-fighter toch echt wel wat sneller en harder (door) dan iemand die niet aan die sport doet.
Daarna heeft Hari Graham wel weer verslagen. Titel van dat filmpje is enigszins misleidend omdat het een 'introductiefilmpje' op de wedstrijd van 2007 in Hong Kong betreft, het filmpje zelf is in Auckland, 2006quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:52 schreef ukga het volgende:
[..]
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken trapte
toen had die mocro neit meer zo een grote bek, toen ie wakker werd in het ziekenhuis met een kaak die aan stukken lag
Dat valt wel mee hoor. Badr Hari is gewoon een agressieve kerel. Het merendeel gedraagt zicht gewoon normaal hoor. Bonjasky is zelfs ereburger van Amsterdam omdat hij een messentrekker heeft aangehouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daarna heeft Hari Graham wel weer verslagen. Titel van dat filmpje is enigszins misleidend omdat het een 'introductiefilmpje' op de wedstrijd van 2007 in Hong Kong betreft, het filmpje zelf is in Auckland, 2006
/offtopic
Precies. (al was het gen messentrekker, maar 2 gasten die al eerder met blaaspijp-naalden op willekeurige mensen liepen te schieten)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Badr Hari is gewoon een agressieve kerel. Het merendeel gedraagt zicht gewoon normaal hoor. Bonjasky is zelfs ereburger van Amsterdam omdat hij een messentrekker heeft aangehouden.
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.
Kan je nog zo 'professioneel' zijn, als iemand je uitdaagt, slaat een K1-fighter toch echt wel wat sneller en harder (door) dan iemand die niet aan die sport doet.
Ik wist dat het iets met prikken te maken had!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef ukga het volgende:
[..]
precies. (al was het gen messentrekker, maar 2 gasten die al eerder met blaaspijp-naalden op willekeurige mensne liep te schieten)
hij is in een taxi gedoken en heeft de smeris gebelt en is die gasten gaan achtervolgen.
Mensen als Badr Hari geven de slechte naam aan vechtsport. Ik ben vaak genoeg op kick/thaybox gala's geweest, groot en klein. Het gaat er een stuk sportiever aan toe dan dat voetbal
Klopt, Nourdin ben Salah was net als Peter Smit ook een 'eigen incassobureau' begonne zeg maar. Ik snap niet waarom, je verdient al genoeg geld, ga je tijd nuttig maken, en probeer neit de gangster uit te hangenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.
Helaas kleeft er dankzij verhalen van Andre Brilleman, Miloud El Guebli, Peter Smit en Nordin Ben Salah nu dus een sfeertje van criminaliteit aan de vechtsportscene. Maar jongens als Souwer, Aerts, Bonjasky enz trainen gewoon keihard en hebben geen eens tijd crimineel te zijn.
Soms zit het gewoon in mensen. Smit kwam van het woonwagenkamp in Dordt. Zijn kampeervrienden verbouwden wel eens een sporthal als ze het niet helemaal eens waren met een beslissing. Ik vermoed dus dat die al vroeg op het fout pad zat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:36 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt, Nourdin ben Salah was net als Peter Smit ook een 'eigen incassobureau' begonne zeg maar. Ik snap niet waarom, je verdient al genoeg geld, ga je tijd nuttig maken, en probeer neit de gangster uit te hangen
Oh fuck off. Ik ben ook wel eens geweigerd vanwege mijn kleding. En ik ben blank. Typische reactie van Hari. Had niet anders verwacht van zo'n driftkikker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:02 schreef YazooW het volgende:
Altijd heerlijk dit soort berichten.
Geweigerd "vanwege kledingvoorschriften", sure.
Netjes Badr Hari. Thumbs up.
Precies, ik rust mijn zaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Disorder het volgende:
Oh fuck off. Ik ben ook wel eens geweigerd vanwege mijn kleding. En ik ben blank. Typische reactie van Hari. Had niet anders verwacht van zo'n driftkikker.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef TeenWolf het volgende:
Wat is er met Miloud el Guebli gebeurd dan? Ik ken die naam verder niet en kan zo 1, 2, 3 niks vinden en ben nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.
Helaas kleeft er dankzij verhalen van Andre Brilleman, Miloud El Guebli, Peter Smit en Nordin Ben Salah nu dus een sfeertje van criminaliteit aan de vechtsportscene. Maar jongens als Souwer, Aerts, Bonjasky enz trainen gewoon keihard en hebben geen eens tijd crimineel te zijn.
El Guebli en trainingsmaatje Mohammed El Bacha zijn op een dag spoorloos verdwenen....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:16 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat is er met Miloud el Guebli gebeurd dan? Ik ken die naam verder niet en kan zo 1, 2, 3 niks vinden en ben nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
El Guebli en trainingsmaatje Mohammed El Bacha zijn op een dag spoorloos verdwenen....
Er gingen al direct geruchten over drugshandel enz. Hoewel de politie nooit echt hard bewijs daarvoor heeft kunnen vinden, kun je wel stellen dat mensen niet zomaar spoorloos verdwijnen....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
En nooit meer iets van gehoord? Dat is wel erg straf!
Ik kwam dit draadje tegen op het internet:
http://74.125.77.132/search?q=cache:4teJwwbsIKsJ:www.mixfight.nl/forum/archive/index.php/t-58819.html+mohamed+el+bacha&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
ik noem een bilal b. een driss a.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef inZanity het volgende:
tsjah het is algemeen bekend gros van de portiers marokkanen racistische klootzakken zijn.
en nu komt er eentje een keer de verkeerde juiste Marokkaan poltieagent tegen.. vette pech.
ik kan er geen medelijden mee hebben.
heb dat er nou weer mee te maken..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik noem een bilal b. een driss a.
Net zo onzinnig als je eigen verhaaltje. Met een joggingbroek proberen een club binnen te komen, geweigerd worden en dan met z'n 4en erop los timmeren is al triest en helaas weer een schoolvoorbeeld. Als daar 1 van een professionele kickbokser is met een bepaalde voorbeeldfunctie is dat helemaal zielig. Maar goed, het verklaarde wel een hoop dat het om Badr Hari ging, niks nieuws onder de zon voor hem.quote:
Allebei vastzetten dan. Ruimt lekker op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:23 schreef THEFXR het volgende:
heb gehoord dat het mike bernardo was ipv badr.
Vraag je maar eens af waarom het rascistische klootzakken zijn. Idd, omdat 9 van de 10 x problemen ontstaan door buitenlanders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef inZanity het volgende:
tsjah het is algemeen bekend dat het gros van de portiers racistische klootzakken zijn.
en nu komt er eentje een keer de verkeerde Marokkaan tegen.. vette pech.
ofwel je gaat nooit stappen of je bent gewoon weer zo'n typische volger van de hetze die momenteel tegen Marokkanen en/of moslims word gevoerd in dit land.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
Net zo onzinnig als je eigen verhaaltje. Met een joggingbroek proberen een club binnen te komen, geweigerd worden en dan met z'n 4en erop los timmeren is al triest en helaas weer een schoolvoorbeeld. Als daar 1 van een professionele kickbokser is met een bepaalde voorbeeldfunctie is dat helemaal zielig. Maar goed, het verklaarde wel een hoop dat het om Badr Hari ging, niks nieuws onder de zon voor hem.
Die woont toch in Zuid-Afrika?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:23 schreef THEFXR het volgende:
mahaha, zitten we al 5 pagina's die drollenvanger de grond in te boren, blijkt 'ie het niet te zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:23 schreef THEFXR het volgende:
Allebei fout. Ga jij stappen met je joggingbroek aan, word je dan ook binnengelaten? Ik werd zelfs geweigerd om verkeerde schoenen of omdat ik met een te grote groep was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
ofwel je gaat nooit stappen of je bent gewoon weer zo'n typische volger van de hetze die momenteel tegen Marokkanen en/of moslims word gevoerd in dit land.
ben je een kluizenaar of ben je gewoon ietwat naief..?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef ukga het volgende:
[..]
Vraag je maar eens af waarom het rascistische klootzakken zijn. Idd, omdat 9 van de 10 x problemen ontstaan door buitenlanders.
ja want dit izou dan eerste x dat Hari dit flikt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:29 schreef tarantism het volgende:
[..]
mahaha, zitten we al 5 pagina's die drollenvanger de grond in te boren, blijkt 'ie het niet te zijn![]()
hehehe, hier hou ik zo van
Ik ben 23, woon in amsterdam, ga sinds me regelmatig 17de uit, en ik heb het meeste geseik gezien wat gerelateerd was aan buitenlanders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
ben je een kluizenaar of ben je gewoon ietwat naief..?
wanneer ik ga stappen constateer ik dat 9 van de 10 keer de problemen veroorzaakt woden door dronken Hollanders..
dit staat allemaal volkomen los van het feit dat Marokkanen veelvuldig geweigerd worden aan de deur van uitgaansgelegenheden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Allebei fout. Ga jij stappen met je joggingbroek aan, word je dan ook binnengelaten? Ik werd zelfs geweigerd om verkeerde schoenen of omdat ik met een te grote groep was.
bron ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:23 schreef THEFXR het volgende:
Dit zal wel een reden hebben. Helaas heeft het zover moeten komen. Ik kan me ook een tijd herinneren dat ik op de basisschool nog vrolijk voetbalde met Marokkaanse klasgenoten, het is van kwaad tot erger gegaan de afgelopen 10-15 jaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
dit staat allemaal volkomen los van het feit dat Marokkanen veelvuldig geweigerd worden aan de deur van uitgaansgelegenheden.
ik heb het zelf ook vaak zat meegemaakt dat wanneer er een Marokkaan binnen onze groep zat tijdens het uitgaan dat het gewoon bijna niet te doen was en dat was zonder joggingbroek en met een verre van te grote groep.
ik ben 22 woon in Amsterdam en ga al vanaf ong. mijn 12e(ook frappant dat ik er op diee leeftijd over het algemeen makkelijker in kwam dan de gemiddelde Marokkaan) en zie bij ht overgrote deel dat de ruzie's en vechtpartijen veroorzaakt worden door dronken of doorgesnoven Hollanders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik ben 23, woon in amsterdam, ga sinds me regelmatig 17de uit, en ik heb het meeste geseik gezien wat gerelateerd was aan buitenlanders.
maar je 100%anti-wilders verklaard je reactie.
Brian de vrouwenmeppertquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef capricia het volgende:
Hey, leuk onderwerp... klinkt als Brian van DGK...
of jij komt in andere tenten dan ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik ben 22 woon in Amsterdam en ga al vanaf ong. mijn 12e(ook frappant dat ik er op diee leeftijd over het algemeen makkelijker in kwam dan de gemiddelde Marokkaan) en zie bij ht overgrote deel dat de ruzie's en vechtpartijen veroorzaakt worden door dronken of doorgesnoven Hollanders.
dus iemand is hier de waarheid flink aan het verdraaien..
dus dat ik mij volledig afkeer tegen extreem-rechts zou betekenen dat ik onzin aan het verkondigen ben.?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef ukga het volgende:
[..]
maar je 100%anti-wilders verklaard je reactie.
Badr Hari ken ik wel van de K1..sportieve vent, goede vechter. etc...niets mis mee op het eerste gezicht....maar de geruchten over buiten de ring blijken nu wel waarheid te worden.quote:
Laat dat sportieve vent maar weg, ook in de ring heeft hij de sport in z'n gezicht gespuugd. Het is een wonder dat hij nog mag vechten na de finale tegen Bonjasky.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Badr Hari ken ik wel van de K1..sportieve vent, goede vechter. etc...niets mis mee op het eerste gezicht....maar de geruchten over buiten de ring blijken nu wel waarheid te worden.
En die geruchten zijn nu wel wat heftiger dan een paar jaar geleden.
de enige reden dat ie (weer) voor k1 mag vechten ( half jaartje geschorst alleen) omdat al die jappaners hem geweldig vinen, en hij een van de 'trekpleisters' is van k1 momenteel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Laat dat sportieve vent maar weg, ook in de ring heeft hij de sport in z'n gezicht gespuugd. Het is een wonder dat hij nog mag vechten na de finale tegen Bonjasky.
Je hebt gelijk, maar ik denk niet dat hij het een 2e keer kan flikken. Ik vond het serieus verrassend dat hij niet uitgesloten was (op z'n minst) van de finale het jaar erna. Zeker nadat de finale van 2008 in K-1 walhalla Japan werd gehouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef ukga het volgende:
[..]
de enige reden dat ie (weer) voor k1 mag vechten ( half jaartje geschorst alleen) omdat al die jappaners hem geweldig vinen, en hij een van de 'trekpleisters' is van k1 momenteel.
als ie zo een 'ringvullertje' was had ie allang op mogen rotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef ukga het volgende:
Bron geenstijl;
Op de beelden is te zien dat iemand vanuit een hoek met een voorwerp op z'n hoofd slaat terwijl Mike de deur open doet voor niewe klanten.
Uit analyse van de beelden blijkt dat het een kolf van een pistool is waarmee hij wordt geslagen!
Badr Hari was inderdaad met 3 anderen, waaronder een neefje van de voortvluchtige Dino Soerel.
ik hopp niet dat dat echt waar is, anders zou het helemaal triestheid tot de 5de macht zijnLijkt me inderdaad niet.. Er waren geen beelden van het incident gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat zeiden ze ook op at5quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet.. Er waren geen beelden van het incident gemaakt.
Schijnt dat Badr toch wel wat connecties heeft met de onderwereld (zie gebeurtenissen afgelopen jaren), dus zou me niks verbazen als er wat met die beelden gebeurd is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:56 schreef ukga het volgende:
[..]
ja dat zeiden ze ook op at5
Het lijkt me heel sterk; Het leidseplein hangt vol met cameras, zeker nu, aangezien er een paar maanden geleden voor club blinq een taxichauffeur die jonge dood sloeg.
Portiers staan daar namens hun baas, een ondernemer die geld wil verdienen. Praktijk wijst uit dat dat moeilijk samen gaat met ongelimiteerd Marokkanen binnenlaten. Anders gezegd: als Marokkanen een te groot deel vormen van je publiek kun je wel sluiten. Ik geef portiers dus groot gelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef inZanity het volgende:
tsjah het is algemeen bekend dat het gros van de portiers racistische klootzakken zijn.
en nu komt er eentje een keer de verkeerde Marokkaan tegen.. vette pech.
dus jij keurt racisme goed..?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Portiers staan daar namens hun baas, een ondernemer die geld wil verdienen. Praktijk wijst uit dat dat moeilijk samen gaat met ongelimiteerd Marokkanen binnenlaten. Anders gezegd: als Marokkanen een te groot deel vormen van je publiek kun je wel sluiten. Ik geef portiers dus groot gelijk.
precies, dat dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Portiers staan daar namens hun baas, een ondernemer die geld wil verdienen. Praktijk wijst uit dat dat moeilijk samen gaat met ongelimiteerd Marokkanen binnenlaten. Anders gezegd: als Marokkanen een te groot deel vormen van je publiek kun je wel sluiten. Ik geef portiers dus groot gelijk.
Al dat gezeik over racisme, je moet eens opletten wie er nou het meest racistisch isquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef ukga het volgende:
Bron geenstijl;
Op de beelden is te zien dat iemand vanuit een hoek met een voorwerp op z'n hoofd slaat terwijl Mike de deur open doet voor niewe klanten.
Uit analyse van de beelden blijkt dat het een kolf van een pistool is waarmee hij wordt geslagen!
Badr Hari was inderdaad met 3 anderen, waaronder een neefje van de voortvluchtige Dino Soerel.
ik hopp niet dat dat echt waar is, anders zou het helemaal triestheid tot de 5de macht zijnzou me niets verbazen. die grote jongens zorgen wel dat ze sterke mensen om zich heen hebben zodat ze de grote haan kunnen spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat de camera's van die club niet draaiden, is natuurlijk je reinste bullshit. ze willen gewoon niets doen aan dit incident, veel te gevaarlijk, waarschijnlijk ook door politie bevestigd.
helaas loopt er nu iemand met een metalen plaat in zijn kop rond.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
reden of geen reden, (nogmaals zie ik meer problemen door dronken Hollanders dan door Marokkanen tijdens het uitgaan al zou dit natuurlijk ook het gevolg kunnen zijn van het massaal weigeren van Marokkanen aan de deur.:P) het blijft pure racisme om iemand te weigeren vanwege zijn afkomst.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef ukga het volgende:
[..]
precies, dat dus.
gewoon gebaseerd op kansberekening en op feiten.
al denken sommige mensen dat (bijna) alle portiers naffers weigeren omdat ze rascistisch zijn, enkel dat. De reden er achter snappen ze niet.
als je nou eens wat duidelijker zou zijn zou ik misschien kunnen begrijpen wat je bedoelt..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Al dat gezeik over racisme, je moet eens opletten wie er nou het meest racistisch isJe woont in Amsterdam toch? Je zou beter moeten weten.
Het gezeik dat autochtonen Nederlanders zo racistisch zijn. Je wordt (dus ook als portier zijnde) binnen no time voor racist uitgemaakt terwijl het andersom minstens zo erg is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
als je nou eens wat duidelijker zou zijn zou ik misschien kunnen begrijpen wat je bedoelt..
Ze weigeren Marokkanen niet omdat ze een hekel aan Marokkanen hebben, maar omdat ze een nering hebben en die in gevaar komt als er te veel Marokkaans tuig binnenkomt. Het is dus ten eerste geen racisme. Ten tweede keur ik die handelswijze inderdaad goed ja.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze weigeren Marokkanen niet omdat ze een hekel aan Marokkanen hebben, maar omdat ze een nering hebben en die in gevaar komt als er te veel Marokkaans tuig binnenkomt. Het is dus ten eerste geen racisme. Ten tweede keur ik die handelswijze inderdaad goed ja.
Als Marokkanen niet meer problemen zouden geven dan andere groepen bezoekers en ze zouden toch geweigerd worden, zou ik dat zeer scherp veroordelen en misschien wel mijn muil opentrekken tegen zo een uitsmijter. Nu niet.
Overigens: als je er toch huillie over wil doen (net als die Mohamed Mohandis van de PvdA) moet je dus bij de Marokkanen zijn die het verpest hebben voor hun eigen groep. Niet bij de uitbater of uitsmijter van een cafe.
problemen tijdens het uitgaan? zoals iemand een metalen plaat in zijn kop schoppen? of welke problemen zie jij dan allemaal zo vaak?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
reden of geen reden, (nogmaals zie ik meer problemen door dronken Hollanders dan door Marokkanen tijdens het uitgaan al zou dit natuurlijk ook het gevolg kunnen zijn van het massaal weigeren van Marokkanen aan de deur.:P) het blijft pure racisme om iemand te weigeren vanwege zijn afkomst.
ik vind dat dan ook een kwalijke zaak.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het gezeik dat autochtonen Nederlanders zo racistisch zijn. Je wordt (dus ook als portier zijnde) binnen no time voor racist uitgemaakt terwijl het andersom minstens zo erg is.wederom kom je niet met een argument of goede uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier kan ik geen antwoord op geven.
Wederom?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
wederom kom je niet met een argument of goede uitleg.
hier kan ik geen antwoord op geven.
het maakt eigenlijk niet eens uit of badr er wel of niet bij was. hij is al vaak genoeg over de schreef gegaan om hem compleet uit te bannen en te schorsen van elke wedstrijd. maar ja, zoals eerder gezegd, de aziaten vinden hem dé man.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik zag net AT5, de politie lijkt er nog helemaal niet zo zeker van dat het Badr Hari was.
De groep zou trouwens geweigerd zijn omdat ze joggingbroeken droegen.
ook een keer zoiets mee gemaakt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zou me niets verbazen. die grote jongens zorgen wel dat ze sterke mensen om zich heen hebben zodat ze de grote haan kunnen spelen.
en dat de camera's van die club niet draaiden, is natuurlijk je reinste bullshit. ze willen gewoon niets doen aan dit incident, veel te gevaarlijk, waarschijnlijk ook door politie bevestigd.
helaas loopt er nu iemand met een metalen plaat in zijn kop rond.
we zouden iets in de wet moeten kunnen vinden dat mensen die slachtoffer zijn van een laffe aanval (met ziekenhuis bewijs) volstrekt anoniem aangifte kunnen doen. dus ook niet dat de advocaat van de tegenpartij de naam van kan zien. want dan weet je het wel...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef gameniet het volgende:
[..]
ook een keer zoiets mee gemaakt...
politie die gewoon toegeeft zelf ook niet blij te zijn om achter de daders aan te gaan en dat de mensen die aangifte doen al helemaal een "huisbezoek" kunnen verwachten...
nu ben ik om mijn eigen niet zo bang maar mijn familie en destijds vriendin die open doen en dat tuig staat voor de deur ...
mooi idee maar hoe anoniem doe je aangifte....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zouden iets in de wet moeten kunnen vinden dat mensen die slachtoffer zijn van een laffe aanval (met ziekenhuis bewijs) volstrekt anoniem aangifte kunnen doen. dus ook niet dat de advocaat van de tegenpartij de naam van kan zien. want dan weet je het wel...
tot die tijd je bek houden en je bewapenen tegen dit soort laffe bloedhonden. of wachten tot de knokploegen echt rondlopen.
laat ze eerst maar een risicogebieden beheersen. daar betalen we het blauw toch voor?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:53 schreef gameniet het volgende:
[..]
mooi idee maar hoe anoniem doe je aangifte....
in dit geval weten de daders wie de aanklacht heeft ingediend (de uitsmijter).
dan is informatie over die persoon makkelijk te achterhalen.
en stel dat je tijdens het stappen door een paar marocs in elkaar word gemept en je doet aangifte anoniem...
wie zegt dat je die marocjes niet weer tegenkomt tijdens het uitgaan of gewoon in de stad?
laat ze eerst maar eens beginnen met veel zwaarder te straffen en bij wraak acties na aangifte 4 dubbele strafmaat ...
haha owww God, je gaat dit topic toch niet weer veranderen in een gefrustreerd "die Marokkanen zijn zo slecht" huilie topic hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het maakt eigenlijk niet eens uit of badr er wel of niet bij was. hij is al vaak genoeg over de schreef gegaan om hem compleet uit te bannen en te schorsen van elke wedstrijd. maar ja, zoals eerder gezegd, de aziaten vinden hem dé man.
het gaat eigenlijk om heel erg veel marokkaanse gasten die denken de baas te zijn hier. tegenspraak wordt vergolden met een metalen plaat in je kop.
op dat blauw word door de overheid keihard bezuinigd...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat ze eerst maar een risicogebieden beheersen. daar betalen we het blauw toch voor?
het weigeren van een persoon op basis van zijn of haar afkomst is gewoon pure racisme hoe je het ook went of keert..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze weigeren Marokkanen niet omdat ze een hekel aan Marokkanen hebben, maar omdat ze een nering hebben en die in gevaar komt als er te veel Marokkaans tuig binnenkomt. Het is dus ten eerste geen racisme. Ten tweede keur ik die handelswijze inderdaad goed ja.
Als Marokkanen niet meer problemen zouden geven dan andere groepen bezoekers en ze zouden toch geweigerd worden, zou ik dat zeer scherp veroordelen en misschien wel mijn muil opentrekken tegen zo een uitsmijter. Nu niet.
Overigens: als je er toch huillie over wil doen (net als die Mohamed Mohandis van de PvdA) moet je dus bij de Marokkanen zijn die het verpest hebben voor hun eigen groep. Niet bij de uitbater of uitsmijter van een cafe.
de laatste tijd zijn er nogal wat incidenten gebeurd he...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
haha owww God, je gaat dit topic toch niet weer veranderen in een gefrustreerd "die Marokkanen zijn zo slecht" huilie topic heKop op zoalshetis, positief blijven
zelden zoveel vooroordelen in 1 post gezien..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
problemen tijdens het uitgaan? zoals iemand een metalen plaat in zijn kop schoppen? of welke problemen zie jij dan allemaal zo vaak?
tasjes roven van onze oma's, fietsers bruut beroven, mensen willen aanrijden, zware keien door ramen, en ga zo nog maar wat a-4tjes door. dit is iets dat alleen voor de laagste levensvorm in nederland is weggelegd. de kutmarokkanen.
ze worden zelden groot crimineel, omdat je dan je persoonlijke kwaliteiten moet laten zien. niet je inteelt groepslef.
weigeren van een ras op basis van ervaringen uit het verleden ...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
het weigeren van een persoon op basis van zijn of haar afkomst is gewoon pure racisme hoe je het ook went of keert..![]()
bovendien, wie ben jij om te beweren dat Marokkanen meer problemen veroorzaken dan mensen van een willekeurige andere afkomst(bijv. de bezopen dronken Hollanders).
en die PVDA'er en ik weet op wie jij doelt zet zich tenminste in voor dit soort kwalijke zaken, dit zou echter veel meer moeten gebeuren in dit ondertussen intollerante en verre van gastvrije land.
Remy Bonjaski is gewoon een nette kerel joh, hij was zelfs systeembeheerder bij de ABN-AMRO vroegerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
zelden zo'n domme reactie gehoord op een serieuze maatschappelijk aantoonbare post. of ben jij de rochebrune? (maar waarschijnlijk zal deze personage van van kooten en de bie je niets zeggen)quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
zelden zoveel vooroordelen in 1 post gezien..
er zijn trouwens opvallend veel karateka's goed terecht gekomen. zou dat misschien iets met intelligentie te maken hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Remy Bonjaski is gewoon een nette kerel joh, hij was zelfs systeembeheerder bij de ABN-AMRO vroeger
Bedankt voor je post, wat een gave trap heeft die kerel in huis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef TeenWolf het volgende:
op basis van ervaringen in het verleden zou je geen enkel ras meer toe kunnen laten in iedere bevolkingsgroep zitten namelijk rotte appels..quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:00 schreef gameniet het volgende:
[..]
weigeren van een ras op basis van ervaringen uit het verleden ...
zoals al gezegd, als marokkanen zulke goede vriendelijke klanten in de horeca waren dan zouden ze toch met open armen door de horeca worden ontvangen?
nou. in de marokkaanse schaal zitten wel héél erg veel rotte appels. en dat moeten wij allemaal maar accepteren?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
op basis van ervaringen in het verleden zou je geen enkel ras meer toe kunnen laten in iedere bevolkingsgroep zitten namelijk rotte appels..
verder, allemaal leuk en aardig die speculaties dat maakt echter geen verschil aan het feit dat het nog steeds gewoon racisme is.
Tja en het aantal stoten op het hoofd helpen vast over het algemeen bij (kick)boksen ook niet bij een gedegen ontwikkeling, judoka's heeft ook niemand in die wereld last vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zijn trouwens opvallend veel karateka's goed terecht gekomen. zou dat misschien iets met intelligentie te maken hebben?
Een aardig deel van de uitsmijters in Amsterdam is tegenwoordig ook Marokkaan, da's vast geen toevalquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou. in de marokkaanse schaal zitten wel héél erg veel rotte appels. en dat moeten wij allemaal maar accepteren?
idd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja en het aantal stoten op het hoofd helpen vast over het algemeen bij (kick)boksen ook niet bij een gedegen ontwikkeling, judoka's heeft ook niemand in die wereld last van
dat jij zoiets speculeert moet jij weten maar om op basis van jou vooroordeel een bepaalde bevolkingsgroep te weigeren is racisme en is dus niet acceptabel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou. in de marokkaanse schaal zitten wel héél erg veel rotte appels. en dat moeten wij allemaal maar accepteren?
quote:Gwenette M., een grote jongen uit het Amsterdamse criminele milieu zou zijn ontvlucht uit de gevangenis Zuiderbosch. Dat beweren bronnen uit het Amsterdamse milieu tegenover crimebron.
Gwenette was net veroordeeld tot een gevangenisstraf van 8 jaar en is sponsor van de talentvolle Freefighter Badr Hari. Volgens bronnen is hij al een tijdje voortvluchtig en zou feestend zijn gesignaleerd met wonderkind Hari in Marrakesh ,Marokko.
de 23-jarige Badr Hari werd in december 2005 opgepakt nadat hij een kennis had geholpen bij een burenruzie, waarbij klappen werden uitgedeeld. Hij heeft toen bijna een maand in de cel gezeten en werd voor deze zaak veroordeeld.
Badr staat bekend als de 'badboy' van de K1, maar volgens justitie doet de kickbokser zijn reputatie ook buiten de ring eer aan. hij wordt verdacht van het plegen van een bomaanslag en mishandeling van een vrouw. Hari ontkent iets met deze zaak te maken te hebben.
Gwenette M. is meerdere malen van liquidaties beschuldigd en word zelfs in verband gebracht met de Holleeder zaak.
Het bekendste wapenfeit is die van de liquidatie in Coffeeshop Ruthless in Amsterdam. Hierbij werd 'Moumie' (bijnaam voor mohammed) vermoord. Om een uur of negen kwam een man in donkere kleding met een helm op binnen, loste meerdere schoten - omwonenden spreken van een zevental - en vluchtte daarna op een scooter.
'Moumie' zou de broer van Gwenette M. op het Amsterdamse Rembrandplein hebben laten liquideren. Sommige mensen beweerden dat de liquidatie er aan zat te komen. Gwenette werd gezien als de opdrachtgever. Ik kan overigens nergens vinden of de 8 jaar cel i.v.m. deze zaak staat.
De 'mogelijke' ontsnapping word nog angstvallig geheimgehouden door justitie.
Marco.
Let bij het kijken naar het filmpje op de bijzondere opkomst van Badr. De 'sponsor' tekst op zijn shirt kun je niet over het hoofd zien.
http://criminelen.hyves.n(...)ineel_ontsnapt/TB8c/
wij autochtonen, allochtonen, belastingbetalers, uitkeringstrekkers en normale inwoners van nederland, die dit soort gewelddadige inteeltbroeders nog niet zo lang gewend zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
dat jij zoiets speculeert moet jij weten maar om op basis van jou vooroordeel een bepaalde bevolkingsgroep te weigeren is racisme en is dus niet acceptabel.
en wie is 'wij' ?
praat liever voor jezelf aub..quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wij autochtonen, allochtonen, belastingbetalers, uitkeringstrekkers en normale inwoners van nederland, die dit soort gewelddadige inteeltbroeders nog niet zo lang gewend zijn.
het is zoeken naar middelen die adequaat zijn. denk niet dat die leuker zullen zijn dan wat de laffe politie en justitie, die wij allen betalen, in petto heeft. wil ook liever niet wachten op burgers die het heft in eigen handen gaan nemen.
liever nu aanpak optima forma door de overheid en justitie. ik verwacht 100% volledige inzet om dit grote multiculturele probleem aan te pakken. met alle middelen die ze hebben en met de taal die die kakkerlakken begrijpen.
Uhm, neen. Hij heeft 86 wedstrijden op zijn naam staan waarvan hij er slechts 10 verloor. Bovendien heeft hij op een enkeling na alle tegenstanders die hem versloegen in een rematch wel verslagen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:06 schreef Nuchterheid het volgende:
Badr Hari is toch die K1 vechter die alleen buiten de ring gevechten kan winnen?
Alleen jammergenoeg los je problemen niet op door oplossingen te generaliseren naar de volledige bevolkingquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik vind overigens de term 'multicultureel probleem' een hele enge term..
wanneer we bepaalde problemen hebben in dit land zouden die opgelost moeten worden maar ras, afkomst of geloof zou daar volkomen los van moeten staan.
andersom wel dan..?quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:21 schreef zquing het volgende:
[..]
Alleen jammergenoeg los je problemen niet op door oplossingen te generaliseren naar de volledige bevolking
omdat je daardoor een bepaalde bevolkingsgroep over 1 kam scheert.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:27 schreef zquing het volgende:
Tuurlijk, specifieke problemen vragen om specifieke antwoorden. Zo gaat 't al jaren bij regulering. Meestal wordt er pas gekeken naar algemene oplossingen wanneer een specifieke sector voldoende gereguleerd is.
Zie niet in waarom dat met mensen anders zou moeten werken
met het probleem enkel benoemen is nog nooit iets opgelost.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:37 schreef zquing het volgende:
En? Je kan natuurlijk wel eindeloos politiek correct gaan praten, alleen los je daar geen problemen mee op. Jammer voor de mensen die onschuldig zijn, alleen zijn er nu eenmaal problemen die opgelost moeten worden. Waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders
Dat sowieso, alleen wanneer statistisch aantoonbaar dat bepaalde groepen het meer doen dan andere moet je die groepen ook gericht aanpakkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
met het probleem enkel benoemen is nog nooit iets opgelost.
wanneer er rottigheid word uitgehaald moet daar iets aan worden gedaan ongeacht afkomst, kleur of religie.
Stel je niet aan, is gewoon positieve discriminatie. Overheid doet het ook, dat kan dus niet fout zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
op basis van ervaringen in het verleden zou je geen enkel ras meer toe kunnen laten in iedere bevolkingsgroep zitten namelijk rotte appels..
verder, allemaal leuk en aardig die speculaties dat maakt echter geen verschil aan het feit dat het nog steeds gewoon racisme is.
een groep aanpakken in de zin van 'criminelen' of 'onruststokers' is niks mis mee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen wanneer statistisch aantoonbaar dat bepaalde groepen het meer doen dan andere moet je die groepen ook gericht aanpakken
Hoost, Aerts, Bonjasky, Andy Souwer, Albert Kraus, etc. zijn volgens mij (vrijwel) nooit negatief in het nieuws.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn zulke lieve jongens allemaal.
Wou jij zeggen dat het niet zo is?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
zelden zoveel vooroordelen in 1 post gezien..
ik denk dat die mening juist door een heel groot deel van de bevolking word gedragen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
praat liever voor jezelf aub..
jou mening word namelijk niet door iedere inwoner van dit land gedeelt, verre van zelfs..;)
en wat voor middelen praten we dan over..?
in wat voor richting moet ik dit zoen..
en wat voor een aanpak verwacht je dan van overheid en justitie.
daar ben ik namelijk wel erg benieuwd naar, heb jij de oplossingen die we nodig hebben in dit land..?
ik vind overigens de term 'multicultureel probleem' een hele enge term..
wanneer we bepaalde problemen hebben in dit land zouden die opgelost moeten worden maar ras, afkomst of geloof zou daar volkomen los van moeten staan.
Die K1 fighters niet...quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:10 schreef gameniet het volgende:
iedereen is dat geweld en intolerantie zat
Beetje erg kort door de bocht, maar het trekt zeker een bepaald soort volk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 06:54 schreef Ringo het volgende:
Het is natuurlijk ook een sport voor barbaren. Mensen met een hersenafwijking.
Niet dus, en als je je best zou doen om te lezen zou je dat ook begrijpen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:58 schreef inZanity het volgende:
het weigeren van een persoon op basis van zijn of haar afkomst is gewoon pure racisme hoe je het ook went of keert..![]()
Omnifacer, Omni voor vrienden, aangenaam.quote:bovendien, wie ben jij om te beweren dat Marokkanen meer problemen veroorzaken dan mensen van een willekeurige andere afkomst(bijv. de bezopen dronken Hollanders).
Ongastvrij? In 2030 is 30% van de bevolking van allochtone afkomst, en jij noemt Nederland ongastvrij? Ga je schamen! Moskeeen, islamitische scholen, synagoges, moslimomroepen, ga zo maar door, overal is subsidie en ruimte voor.quote:en die PVDA'er en ik weet op wie jij doelt zet zich tenminste in voor dit soort kwalijke zaken, dit zou echter veel meer moeten gebeuren in dit ondertussen intollerante en verre van gastvrije land.
verwacht ik weinig zinnige tegenargumenten van jou. Zolang je niet wil inzien dat portiers Marokkanen vaak weigeren omdat het gewoon slecht is voor hun broodwinning en niet omdat ze een kleurtje hebben en zwart haar is er met jou geen discussieren mogelijk.quote:weigeren van een persoon op basis van zijn of haar afkomst is gewoon pure racisme
Dat zijn dan ook echte sportmannen. Die weten wat belangrijk is voor de sport en voor het publiek. Badr denkt dat hij het al gemaakt heeft, maar hij heeft nog geen enkele Grand Prix gewonnen en stuit keer op keer op z'n eigen domheid en agressie. Het is helemaal erg omdat Badr een voorbeeld is voor vele jonge Marokkanen, die zien en/of horen ook wat hij keer op keer flikt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:10 schreef static het volgende:
[..]
Hoost, Aerts, Bonjasky, Andy Souwer, Albert Kraus, etc. zijn volgens mij (vrijwel) nooit negatief in het nieuws.
Er staat Gwenette for ever schele.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:30 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan is er nog de kwestie dat Badr Hari rond wandelde met zijn Free Gwenette T-shirtje, een beetje een gezochte zware crimineel steunen
[..]
Dat was 4 jaar geleden in 2006 (niet dat ik het goed praat maar 4 jaar geleden).quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:48 schreef ukga het volgende:
Alleen al de mentaliteit van Hari en zijn (marokaanse aanhang)
Hari vind het de normalste zaak van de wereld als je iemand op de grond in elkaar slaat (persco 2008 k1 gp)
Hij was ook niet van plan om voor zijn wangedrag excuses aan te bieden want; "ik kom om te vechten, staand of liggend"![]()
keiharde faalbaas dus
Bonjasky heeft een Muay Thai achtergrond hoor, geen karate achtergrond.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zijn trouwens opvallend veel karateka's goed terecht gekomen. zou dat misschien iets met intelligentie te maken hebben?
in 2006 deed hari niet eens mee aan k1. (gp)quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:28 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat was 4 jaar geleden in 2006 (niet dat ik het goed praat maar 4 jaar geleden).
Hij dacht ff een rolex van een vriend op te halen. 2 to the head, now he's deadquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:31 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Bonjasky heeft een Muay Thai achtergrond hoor, geen karate achtergrond.
Peter Smit had wel een karate achtergrond, en uhh wat is daar ook al weer mee gebeurd?
Hari vecht vanaf 2005 al voor de K-1.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:47 schreef ukga het volgende:
[..]
in 2006 deed hari niet eens mee aan k1. (gp)
het was de finale van 2008
Goed voor gestraft?!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef SimtekF1 het volgende:
![]()
edit: ik zie het al, je hebt het over Bonjasky.
Ja dat was een hele domme actie, en daar is hij ook goed voor gestraft.
Ja maar het was zeg maar het laatste wat Peter deed, hij kwam dat klokkie halen, een uur later was ie dood.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef SimtekF1 het volgende:
![]()
[..]
Hari vecht vanaf 2005 al voor de K-1.
Dat opstootje tijdens de persconferentie was met Peter Graham, het even de data opgezocht voor je.
Het was op 2006-03-05 bij de K-1 World Grand Prix 2006 in Auckland.
En dat stukje over Peter Smit, even een horloge ophalen, laat me niet lachen.
Daar ging heel veel zooi aan vooraf, check your facts.
edit: ik zie het al, je hebt het over Bonjasky.
Ja dat was een hele domme actie, en daar is hij ook goed voor gestraft.
Zijn Heavyweight titel werd hem afgenomen en hij heeft 0,0 dollar aan prijzengeld gekregen.quote:
Dat is geen straf, dat is het gevolg van zijn zelf doordachte daad. Hij heeft de regels overtreden, en dus is ie terecht gedisckwalificeerd. Dat heeft niets met straffen te maken vanuit de k1-organisatie. Ze hadden hem gewoon minimaal een jaar of twee moeten bannen uit de k1.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:43 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Zijn Heavyweight titel werd hem afgenomen en hij heeft 0,0 dollar aan prijzengeld gekregen.
Dat is een aardige straf als je na gaat dat ze tijdens de finale 400.000 dollar kunnen winnen.
Ja en het probleem is dat dat dus nooit zal gebeuren aangezien hij zo'n beetje de grootste fanbase achter zich heeft staan, tevens wordt hij als enige K-1 vechter gesponserd door een groot bedrijf, namelijk Kia.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:08 schreef ukga het volgende:
[..]
Dat is geen straf, dat is het gevolg van zijn zelf doordachte daad. Hij heeft de regels overtreden, en dus is ie terecht gedisckwalificeerd. Dat heeft niets met straffen te maken vanuit de k1-organisatie. Ze hadden hem gewoon minimaal een jaar of twee moeten bannen uit de k1.
wel fijn voor badr dat de camera's net niet draaiden...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef ukga het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/37581/badr-hari-ontkent-mishandeling
Hier staat dat Badr HAri ontkent schuldig te zijn.
hij kan zelfs uit stilstand iemand een metalen plaat in zijn kop trappen. waarvoor hulde. oh nee, dat was hij niet...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef static het volgende:
Zit nu de Final GP 2009 nogmaals te bekijken, maar talent heeft hij wel.
Als hij zo graag wilt grondvechten moet hij de uitdaging van Overeem aannemen om een partij op MMA regels te doen, maar dan blijft het opvallend stil....quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:48 schreef ukga het volgende:
Alleen al de mentaliteit van Hari en zijn (marokaanse aanhang)
Hari vind het de normalste zaak van de wereld als je iemand op de grond in elkaar slaat (persco 2008 k1 gp)
Hij was ook niet van plan om voor zijn wangedrag excuses aan te bieden want; "ik kom om te vechten, staand of liggend"![]()
keiharde faalbaas dus
tsmijter inkwestie
Uiteraard, alle agressieve Marokkanen zijn verklede agenten van de Mossad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
ofwel je gaat nooit stappen of je bent gewoon weer zo'n typische volger van de hetze die momenteel tegen Marokkanen en/of moslims word gevoerd in dit land.
Dus fanbase en een sponsor bepalen of iemand een jaar geschorst mag worden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja en het probleem is dat dat dus nooit zal gebeuren aangezien hij zo'n beetje de grootste fanbase achter zich heeft staan, tevens wordt hij als enige K-1 vechter gesponserd door een groot bedrijf, namelijk Kia.
Met het verbannen zouden ze zichzelf in de vingers snijden.
De diskwalificatie is idd een gevolg van de regels verbreken, het niet uitkeren van zijn geld niet, dus dat is wel een straf van de FEG.
Precies! Ik zou hem ook wel tegen een goede UFC vechter willen zien, Minotauro of Mir bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als hij zo graag wilt grondvechten moet hij de uitdaging van Overeem aannemen om een partij op MMA regels te doen, maar dan blijft het opvallend stil....
helaas indirect wel ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus fanbase en een sponsor bepalen of iemand een jaar geschorst mag worden?
Klopt maar je moet als organisatie soms ook een stand maken tegen wangedrag...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:02 schreef ukga het volgende:
[..]
helaas indirect wel ja.
geloof me; als je vechters als Schilt, bonjasky en Hari weghaalt uit k-1, blijven er weinig publiekstrekkers over (in japan)
mijn stem heb jequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar je moet als organisatie soms ook een stand maken tegen wangedrag...
Ik ook niet maar de persoonlijkheid van Badr Hari staat los van die stelling. Een sportorganisatie moet gewoon regels hebben voor zeer ernstig wangedrag. En dus wanneer iemand die overtreed moet hij gewoon lang geschorst kunnen worden. Want fans en sponsoren moeten gewoon niet de dienst uit gaan maken. Ik meen dat Sapp ook al eens Bonjasky had geschopt of geslagen toen hij op de grond lag. Toen hadden ze al die regels op moeten stellen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
mijn stem heb je
ik gun die gast niet eens een overwinning met dat gedrag van hem
Dan legt 'ie het afquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies! Ik zou hem ook wel tegen een goede UFC vechter willen zien, Minotauro of Mir bijvoorbeeld.
das ook net zoiets als badminton en tennis gaan vergelijkenquote:
Raar he dat hij dat aflegt.quote:
jij bent een schande voor het menselijke ras.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:10 schreef aychelle het volgende:
wie zegt de uitsmeiter hem misschien heeft geweigerd omdat ie getint/donker was? Iemand zo inelkaar slaan is tuurlijk geen excuus, maar de meeste van die uitsmeiters zijn zelf geen schatjes
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef THEFXR het volgende:
even van het net geplukt
"Goed, aangezien hier dus een hoop verhalen en speculaties gedaan worden, gooi ik zelf even een klein verhaaltje op tafel. Iedereen die zegt dat het de schuld is van de portier, moeten toch is beter nadenken (Leroy, van jou had ik wel een wat intelligentere opmerking verwacht, omdat je nu zelf kickboxed ofzo?) voor dat er conclusies getrokken worden.
Badr is met 3 anderen die avond in Amsterdam wezen stappen. Ik ga niet zeggen wie, maar als je op crimesite.nl gaat kijken staat daar in ieder geval de 2e verdachte op. Zoek zelf maar uit wie.
Vervolgens komen ze aan bij de club waar ze naar binnen willen en de portier weigert ze. Ze waren met 4 man in totaal. Er is een normaal gesprek geweest en de portier wenst de jongens een fijne avond, gaat verder met z`n werk totdat ie van de zijkant een hard voorwerp op gezicht krijgt. Hij is blijven staan, heeft zich kunnen verweren en uiteindelijk heeft Badr zelf een paar tikken uitgedeeld omdat de portier niet neer ging omdat de beste man 140kg weegt en bijna 2mtr hoog. Uiteindelijk zijn ze weggerend, en portier ging neer, door een maatje van hem naar het ziekenhuis gebracht. Resultaat: gebroken oogkas, gebroken neus en loopt nu met een titanium plaat in het gezicht.
Camerabeelden terug gekeken, bleek dat de portier met een kolf op z`n gezicht is geslagen. Eerst dachten ze een boksbeugel maar bleek een kolf te zijn van een pistool.
Jullie vragen je vast wel af hoe ik het dat weet allemaal. De portier is m`n maatje"
bron:http://www.bodyresource.n(...)ut-2.html#post582703
Waarom doet de portier dan geen aangifte maar vertelt het wel aan al zijn vrienden, ook vaag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef THEFXR het volgende:
even van het net geplukt
"Goed, aangezien hier dus een hoop verhalen en speculaties gedaan worden, gooi ik zelf even een klein verhaaltje op tafel. Iedereen die zegt dat het de schuld is van de portier, moeten toch is beter nadenken (Leroy, van jou had ik wel een wat intelligentere opmerking verwacht, omdat je nu zelf kickboxed ofzo?) voor dat er conclusies getrokken worden.
Badr is met 3 anderen die avond in Amsterdam wezen stappen. Ik ga niet zeggen wie, maar als je op crimesite.nl gaat kijken staat daar in ieder geval de 2e verdachte op. Zoek zelf maar uit wie.
Vervolgens komen ze aan bij de club waar ze naar binnen willen en de portier weigert ze. Ze waren met 4 man in totaal. Er is een normaal gesprek geweest en de portier wenst de jongens een fijne avond, gaat verder met z`n werk totdat ie van de zijkant een hard voorwerp op gezicht krijgt. Hij is blijven staan, heeft zich kunnen verweren en uiteindelijk heeft Badr zelf een paar tikken uitgedeeld omdat de portier niet neer ging omdat de beste man 140kg weegt en bijna 2mtr hoog. Uiteindelijk zijn ze weggerend, en portier ging neer, door een maatje van hem naar het ziekenhuis gebracht. Resultaat: gebroken oogkas, gebroken neus en loopt nu met een titanium plaat in het gezicht.
Camerabeelden terug gekeken, bleek dat de portier met een kolf op z`n gezicht is geslagen. Eerst dachten ze een boksbeugel maar bleek een kolf te zijn van een pistool.
Jullie vragen je vast wel af hoe ik het dat weet allemaal. De portier is m`n maatje"
Waarom staat er ook in.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Waarom doet de portier dan geen aangifte maar vertelt het wel aan al zijn vrienden, ook vaag.
denk het niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een wazige beschuldiging zeg dit. Er is geen aangifte gedaan, geen getuige, geen beelden, maar hij wordt werl 'verdacht'. Door wie, niet door de politie, want er is geen aangifte gedaan. Gewoon zwartmakerij dus...
Dit komt dus absoluut niet geloofwaardig over,(vertel het nog maar eens aan je maatjes)quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef THEFXR het volgende:
even van het net geplukt
er staat toch echt iets anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Dit komt dus absoluut niet geloofwaardig over,(vertel het nog maar eens aan je maatjes)
De portier heeft met de verkeerde gesold en dan moet ie maar voor de consequenties opdraaien.(pech voor hem)
vertel me waarom jij het ongeloofwaardig vindt dan. welk gedeelte uit die tekst komt zo over dat je denkt dat het allemaal leugens zijn?quote:
Niet alleen een gedeelte komt niet geloofwaardig over bij mij,maar het hele verhaal slaat nergens op,alsof ik de waarheid op crimstie.nl kan vinden.sowieso zijn portiers nooit vriendelijk naar de Marokkaanse mannen toe,dus dat er in het context staat dat het een normaal gesprek is geweest en vervolgens wenst de portier hun een fijne avond,is uiteraard allemaal uit een duim gezogen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel me waarom jij het ongeloofwaardig vindt dan. welk gedeelte uit die tekst komt zo over dat je denkt dat het allemaal leugens zijn?
Maar die portier heeft geen geweld gebruikt, dat is de rode draad !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Niet alleen een gedeelte komt niet geloofwaardig over bij mij,maar het hele verhaal slaat nergens op,alsof ik de waarheid op crimstie.nl kan vinden.sowieso zijn portiers nooit vriendelijk naar de Marokkaanse mannen toe,dus dat er in het context staat dat het een normaal gesprek is geweest en vervolgens wenst de portier hun een fijne avond,is uiteraard allemaal uit een duim gezogen.
Ik geloof dat de portier het allemaal zelf heeft uitgelokt en blijkbaar heeft hij dat bij de verkeerde gedaan(jammer voor hem).
Ik begrijp niet waarom iedereen de schuld bij Badr legt,Badr heeft alleen gedaan wat ie moest doen.
En wat betreft heet "wegrennen" Badr rent voor niemand weg.
Stel je eens voor dat van uit dit gevecht Badr zwaar mishandelt werd door de portier dan weet ik wel zeker dat er nooit zo een heisa erover zou worden gedaan.
Maar omdat het een Nederlander vs Marokkaan(waar de marokkaan wint) dan is het uiteraard gelijk een hel op aarde.
Marokaan wint....ja das wel een eer. Met 4 man iemand in elkaar trappen annex een pistool gebruikenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Maar omdat het een Nederlander vs Marokkaan(waar de marokkaan wint) dan is het uiteraard gelijk een hel op aarde.
De protier heeft geen geweld gebruikt?dus Badr die vecht maar tegen"een muur" wil je zeggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maar die portier heeft geen geweld gebruikt, dat is de rode draad !
Hij slaat en trapt ook mensen die al weerloos op de grond liggen, dus het zou best mogelijk zijn jah.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
De protier heeft geen geweld gebruikt?dus Badr die vecht maar tegen"een muur" wil je zeggen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef ukga het volgende:
[..]
Marokaan wint....ja das wel een eer. Met 4 man iemand in elkaar trappen annex een pistool gebruiken
Badr wou weer eens zn 'bad boy'![]()
imago aangescherpt hebben.
Zo een stakker is het. Ze denken allemaal dat ze "gangster" zijn.
Dus jij weet meer. Ok, goed voor het onderzoek.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:25 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is dat geen eer,sowieso is geweld gebruiken erg fout,maar mannen onderling kunnen nou eenmaal geen ruzie uitpraten zoals wij vrouwen dat doen.
En badr heeft geen 3 of 4 man nodig voor een protier,dat doet en heeft hij wel in zijn eentje gedaan.
Begrijp mij niet verkeerd ik keur dit gedrag echt niet goed,maar Badr kennende moet je gewoon geen ruzie mee zoeken(ik weet wel zeker dat de portier hem uit gelokt heeft)portiers zijn echt geen schatjes naar de marokkanen toe..
jij mag weer terug naar het marokko.nl forum hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:40 schreef marco-h het volgende:
Hari is een goede vechter en hij gaat echt niet zomaar klappen uitdelen! Hij wordt de K1 wereldkampioen! Let maar op! En aan alle haters, LATERSSS!!!
nee? zie 1.22quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:40 schreef marco-h het volgende:
Hari is een goede vechter en hij gaat echt niet zomaar klappen uitdelen! Hij wordt de K1 wereldkampioen! Let maar op! En aan alle haters, LATERSSS!!!
hoezo vind jij het gaaf om als mohammed onder de naam marco te boek te staan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:40 schreef marco-h het volgende:
hij probeerde; marocco te spellenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo vind jij het gaaf om als mohammed onder de naam marco te boek te staan?
quote:
Het is in ieder geval wel duidelijk dat Thai Boksen een geschiktere sport voor je is dan schaken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef marco-h het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nee? zie 1.22
(wel mooi in de ring afgestraft op 2.00)
Heel grappig allemaal! Ik zit zelf op Thai Boksen en hij is gewoon een goede vechter! Wel grappig dat je dit filmpje aanhaalt, je hebt zeker nog niet de laatste partij gezien tussen graham en hari?? Hij heeft wel Semmy SChiltz neergehaald gasten. Jullie hebben hier allemaal een grote mond over hem, maar als hij voor je staat weet ik zeker dat je gaat huilen. Ik verlies ook van hem hoor! Je hoeft je niet te schamen!
De laatste partij tegen Graham won hij niet zo keihard op KO als Graham dat deed maar op puntjes en bovendien heeft Semmy hem daarna weer KO geslagen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef marco-h het volgende:
[..]
nee? zie 1.22
(wel mooi in de ring afgestraft vanaf 1.30)
Heel grappig allemaal! Ik zit zelf op Thai Boksen en hij is gewoon een goede vechter! Wel grappig dat je dit filmpje aanhaalt, je hebt zeker nog niet de laatste partij gezien tussen graham en hari?? Hij heeft wel Semmy SChiltz neergehaald gasten. Jullie hebben hier allemaal een grote mond over hem, maar als hij voor je staat weet ik zeker dat je gaat huilen. Ik verlies ook van hem hoor! Je hoeft je niet te schamen!
ik ben eens dat zn techniek goed is, zn kracht explosief en zn uithoudings vermogen redelijk lang is. Maar Hij heeft de sportfiteit van rotte bak couscous. En het ego van hier tot aan Marokko en hij probeert zn 'streetrep' hoog te houden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef marco-h het volgende:
[..]
nee? zie 1.22
(wel mooi in de ring afgestraft op 2.00)
ja als het aan mij ligt elke dagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef marco-h het volgende:
Als iedereen gewoon eens leert om normaal om te gaan met elkaar zullen dit soort voorvallen niet gebeuren. Na aktie komt reactie, dat gaat altijd zo! Wanneer gaan we nou eens lekker stappen, gezellig feesten, genieten van de muziek en vrouwen natuurlijk!
helemaal mee eens. hij heeft die omgang met zware jongens helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:10 schreef Kentoet het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat hij zich steeds als een josti blijft gedragen, het is zo'n vreselijk goede en mooie vechter.....
eens, de tijd na de laatste actie tegen Bonjasky dacht ik echt dat hij 'volwassener' was geworden, maar toen ik dit hoorde kon ik hem weer gelijk uitkotsen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal mee eens. hij heeft die omgang met zware jongens helemaal niet nodig.
Het klopt inderdaad dat je hem af moet rekenen op de feiten, voor zover die te achterhalen zijn. Of je hem aardig vindt of niet maakt daarbij niet zoveel uit. De gemiddelde kinderverkrachter, moordenaar of wat dan ook was volgens 'de buurt' vaak ook gewoon een heel aardig, vriendelijk persoon. Er zijn ook genoeg mensen die heel vriendelijk zijn, maar zo af en toe hun zelfbeheersing verliezen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef marco-h het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
eens, de tijd na de laatste actie tegen Bonjasky dacht ik echt dat hij 'volwassener' was geworden, maar toen ik dit hoorde kon ik hem weer gelijk uitkotsen.
Niemand in de wereld houdt van zulke straatterroristen ook al ben je geweigerd. Ik ben in mijn uitgaansleven ook wel eens een paar keer geweigerd hetzij bot of correct omdat ik geen correcte kleding aanhad of we toevallig met alleen mannen waren in de groep.
Maar als je iemand daarom halfdood slaat dan verzeker ik je, kotst de hele maatschappij je uit.
Ik kots juist als iedereen al een oordeel trekt voordat hij de feiten kent. Daar word ik dus helemaal niet goed van!! Ik heb Badr Hari een keer ontmoet, het is een vriendelijke jongen! Of je me gelooft of niet!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Monolith het volgende:
[Die jongen is geen crimineel, dat is wat ik wil zeggen. Zijn emoties beheerst hij idd nog niet goed en dat is heel erg fout. Als hij een strafbaar feit begaat moet hij gestraft worden, netzoals elk ander! Maar je moet niet vergeten dat mensen vaak negatief zijn naar hem toe en hij is pas 25 jaar!]
Het klopt inderdaad dat je hem af moet rekenen op de feiten, voor zover die te achterhalen zijn. Of je hem aardig vindt of niet maakt daarbij niet zoveel uit. De gemiddelde kinderverkrachter, moordenaar of wat dan ook was volgens 'de buurt' vaak ook gewoon een heel aardig, vriendelijk persoon. Er zijn ook genoeg mensen die heel vriendelijk zijn, maar zo af en toe hun zelfbeheersing verliezen.
als hij zich schuldig heeft gemaakt, moet hij juist harder worden gestraft dan een ander.quote:
Niet om als vergelijking te laten dienen, maar de marokkaanse taxichauffeur die die man dood sloeg was ook een heel 'vriendelijke' jongen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef marco-h het volgende:
Ik kots juist als iedereen al een oordeel trekt voordat hij de feiten kent. Daar word ik dus helemaal niet goed van!! Ik heb Badr Hari een keer ontmoet, het is een vriendelijke jongen! Of je me gelooft of niet!
Ik ben het nog aan het lerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:46 schreef ukga het volgende:
@ macro-h
dat quoten wil nog niet helemaal lukken he?
geen crimineel?quote:
bron;wikipediaquote:De vechtsporter is omstreden vanwege verschillende misdrijven die hij pleegde. Voor mishandeling van mensen buiten de ring, zoals de buren van zijn vriendin, is hij in 2006 veroordeeld tot celstraf.
Als je dat gevecht ziet van Hari vs Karaev, zie je dat badr hari op de grond zit en een knie in zijn gezicht krijgt en dat terwijl dat zwaar verboden is. De scheidsrechter deed net of hij dat niet zag. Ik snap volkomen zijn reactie!! Hij is nog jong en jongeren doen nou eenmaal gekke dingen soms. Maar waarom ga je appels met peren vergelijken??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet om als vergelijking te laten dienen, maar de marokkaanse taxichauffeur die die man dood sloeg was ook een heel 'vriendelijke' jongen.
Ik ga dan af op het verleden van iemand en BINGO, Badr heeft Bonjasky nagetrapt op de grond, hij heeft Graham geprobeerd buiten de ring zonder handschoenen KO te slaan, hij heeft de hele kleedkamer in Japan een keer gesloopt (na Karaev), hij heeft een liedje op internet waarop hij veelvuldig met 'kanker' scheldt.
En hij wordt niet voor niets in het laatste geval door de politie gezocht voor verhoor
Je negeert 90% van mijn tekst.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef marco-h het volgende:
[..]
Als je dat gevecht ziet van Hari vs Karaev, zie je dat badr hari op de grond zit en een knie in zijn gezicht krijgt en dat terwijl dat zwaar verboden is. De scheidsrechter deed net of hij dat niet zag. Ik snap volkomen zijn reactie!! Hij is nog jong en jongeren doen nou eenmaal gekke dingen soms. Maar waarom ga je appels met peren vergelijken??
Het hele punt is nu juist dat hij wel een veroordeelde crimineel is.quote:
Je bent in de war met de man die begon met vechten, en het niet overleefde toen hij een klap terug kreeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet om als vergelijking te laten dienen, maar de marokkaanse taxichauffeur die die man dood sloeg was ook een heel 'vriendelijke' jongen.
Is hij al verdachte?quote:En hij wordt niet voor niets in het laatste geval door de politie gezocht voor verhoor
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Je bent in de war met de man die begon met vechten, en het niet overleefde toen hij een klap terug kreeg.
Als je kijkt naar mijn vorige reacties, zie je dat ik ook duidelijk zeg dat als hij schuldig is, hij daarvoor moet worden veroordeeld! Ik ben voor gerechtigheid!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je negeert 90% van mijn tekst.
LAAT MAAR.
Badr is tov bonjanky, mediaschuw en idd als je hem tegen komt is ie vriendelijk en zelfs nog brildragend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef marco-h het volgende:
[..]
eens, de tijd na de laatste actie tegen Bonjasky dacht ik echt dat hij 'volwassener' was geworden, maar toen ik dit hoorde kon ik hem weer gelijk uitkotsen.
Niemand in de wereld houdt van zulke straatterroristen ook al ben je geweigerd. Ik ben in mijn uitgaansleven ook wel eens een paar keer geweigerd hetzij bot of correct omdat ik geen correcte kleding aanhad of we toevallig met alleen mannen waren in de groep.
Maar als je iemand daarom halfdood slaat dan verzeker ik je, kotst de hele maatschappij je uit.
Tja als hij zeg maar over the hill is en opzoek gaat naar een nieuw inkomen dan kom je in de bekende hoek terecht, het zou mij niks verbaze als hij ook binnen een jaar of tien een tuintje op zijn buikje heeft,quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat badr snel de pleuris kan krijgen en tegen de verkeerde aanloopt.
Nou, hij is egt niet over de heuvel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja als hij zeg maar over the hill is
Nou dat is dus een beetje het punt he, als die malloot tegenover je staat dan ga je dus niet vechten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef marco-h het volgende:
Jullie hebben hier allemaal een grote mond over hem, maar als hij voor je staat weet ik zeker dat je gaat huilen. Ik verlies ook van hem hoor! Je hoeft je niet te schamen!
Nee, dat schreef ik ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, hij is egt niet over de heuvel.Sterker nog: hij is iig een van de beste vechters ter wereld
(als ie rustiger zou zijn..)
ja dat gaat bij dat figuur niet werken. zijn gevoel voor humor is -4 ongeveerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zou zo'n clownsneus opzetten en hopen dat ie gaat lachen![]()
Zo'n rode neus is ook een makkelijk doelwit in een schimmig steegjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zou zo'n clownsneus opzetten en hopen dat ie gaat lachen![]()
Dat was ook een (gefaalde dat ook nog) kickbokser.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in. In dat geval zou ik doen alsof ik door iemand met een vinger in mijn oog ben gestoken, op de grond gaan liggen en heel zielig naar de scheidsrechter gaan kijken. Dat gaat vast lukken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo'n rode neus is ook een makkelijk doelwit in een schimmig steegje
Dus?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef Chadi het volgende:
Sorry maar sommige uitsmijters verdienen het gewoon.
Dus is het maar een vrijbrief aan iedereen om te gaan meppen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef Chadi het volgende:
Sorry maar sommige uitsmijters verdienen het gewoon.
Zelfde vrijbrief die portiers hebben om iedereen effe in elkaar te meppen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus is het maar een vrijbrief aan iedereen om te gaan meppen?
Dus als het zo'n portier is geweest die dacht effe de stoere henkie uit te hangen zoals bij andere jochies, heeft hij het helemaal verdiend.quote:
En die taxichauffeur had ook gelijk, want sommige klanten verdienen het echt omdat ze de stoere henkie uithangen. Dus het is geoorloofd om iedereen even halfdood te meppen als ze in jouw ogen de 'stoere henkie' uithangen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus als het zo'n portier is geweest die dacht effe de stoere henkie uit te hangen zoals bij andere jochies, heeft hij het helemaal verdiend.
En daar is juist niets van bekend en zelf dan is het nog onzin om het verdiend te noemen dat hij door meerdere mensen half dood is getrapt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus als het zo'n portier is geweest die dacht effe de stoere henkie uit te hangen zoals bij andere jochies, heeft hij het helemaal verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |