de reden dat is geweigerd werd lag echt niet aan zn schoenen of kleren, eerder aan dat Badr met zn karate clubje bekendstaat om rottigheid te trappen (in uitgaangs gelegenheden)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ofschoon ik tegen geweld ben kan ik niet ontkennen dat ik het ook wel de een beetje de verdiende loon vind voor die portier:"Je schoenen zijn niet goed." Drogredenen.²
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken traptequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef TeenWolf het volgende:
Zal er ongeveer uit hebben gezien als op min 1.22
Sluit hem maar uit voor de K1.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:56 schreef static het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaak
Leert hij het dan nooit? Je zou toch zeggen dat door al dat getrain de energie een beetje weg is.
En opsluiten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
leuk zo'n wandelend wapen. die man heeft al vaker laten zien dat hij zich niet kan inhouden. schorsen en aanklagen die eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op min. 2.00 van hetzelfde filmpjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:52 schreef ukga het volgende:
[..]
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken trapte
toen had die mocro neit meer zo een grote bek, toen ie wakker werd in het ziekenhuis met een kaak die aan stukken lag
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:02 schreef YazooW het volgende:
Altijd heerlijk dit soort berichten.
Geweigerd "vanwege kledingvoorschriften", sure.
Netjes Badr Hari. Thumbs up.
Zeker wel ja, als die portiers mij zien gaan ze meteen aan de kant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alsof jij een tent dat Club Bling heet wel even met sportschoenen zou kunnen betreden.
Je bent de eigenaar zeker?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zeker wel ja, als die portiers mij zien gaan ze meteen aan de kant.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:09 schreef ukga het volgende:
Op at5; politiewoordvoerder; "Een groep die in joggingbroek naar binnen wou komen"
je aanpassen aan normale mensen en hun voorschriften schijnt nog steeds moeilijk te zijn.
Maarja, het is opzich al een hele vooruitgang, de meeste lopen nog in shalaba's en geitenlappen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, ik zie er gewoon gevaarlijk uit.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
K1 vechter word je niet zomaar.
Dan ben je al gek. En gewelddadig.
Als ik soms naar die posters kijk van die jeugdtoernooien (jeweetwel, zon poster met 30 van die stoer kijkende hoofden) hier in de buurt dan kan ik niks anders zeggen dan dat je helemaal gelijkt hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
Het zijn zulke lieve jongens allemaal.quote:
De meeste zijn zo slim / professioneel om zich in het openbaar te gedragen. Er gaan flinke bedragen om in de k1 (ook aan sponsor geld) en dat willen ze niet verkloten om voor 'de lol' te gaan knokken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn zulke lieve jongens allemaal.
Lullige tattoe op je buik :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Mendeljev het volgende:
Voor hetzelfde geld was Badr wél in elkaar geslagen door die portier en dan had hij zijn carrière ook op zijn buik kunnen schrijven.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lullige tattoe op je buik :
'Zijn carrière.'
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef ukga het volgende:
[..]
De meeste zijn zo slim / professioneel om zich in het openbaar te gedragen. Er gaan flinke bedragen om in de k1 (ook aan sponsor geld) en dat willen ze niet verkloten om voor 'de lol' te gaan knokken.
hij heeft uberhaupt geen tattoo'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lullige tattoe op je buik :
'Zijn carrière.'
oke, mssn wel, mssn niet, maar badr is sowieso een opgewonde standje, wat juist om die reden ook niet die sport meot beoefen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.
Kan je nog zo 'professioneel' zijn, als iemand je uitdaagt, slaat een K1-fighter toch echt wel wat sneller en harder (door) dan iemand die niet aan die sport doet.
Daarna heeft Hari Graham wel weer verslagen. Titel van dat filmpje is enigszins misleidend omdat het een 'introductiefilmpje' op de wedstrijd van 2007 in Hong Kong betreft, het filmpje zelf is in Auckland, 2006quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:52 schreef ukga het volgende:
[..]
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken trapte
toen had die mocro neit meer zo een grote bek, toen ie wakker werd in het ziekenhuis met een kaak die aan stukken lag
Dat valt wel mee hoor. Badr Hari is gewoon een agressieve kerel. Het merendeel gedraagt zicht gewoon normaal hoor. Bonjasky is zelfs ereburger van Amsterdam omdat hij een messentrekker heeft aangehouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daarna heeft Hari Graham wel weer verslagen. Titel van dat filmpje is enigszins misleidend omdat het een 'introductiefilmpje' op de wedstrijd van 2007 in Hong Kong betreft, het filmpje zelf is in Auckland, 2006
/offtopic
Precies. (al was het gen messentrekker, maar 2 gasten die al eerder met blaaspijp-naalden op willekeurige mensen liepen te schieten)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Badr Hari is gewoon een agressieve kerel. Het merendeel gedraagt zicht gewoon normaal hoor. Bonjasky is zelfs ereburger van Amsterdam omdat hij een messentrekker heeft aangehouden.
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.
Kan je nog zo 'professioneel' zijn, als iemand je uitdaagt, slaat een K1-fighter toch echt wel wat sneller en harder (door) dan iemand die niet aan die sport doet.
Ik wist dat het iets met prikken te maken had!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef ukga het volgende:
[..]
precies. (al was het gen messentrekker, maar 2 gasten die al eerder met blaaspijp-naalden op willekeurige mensne liep te schieten)
hij is in een taxi gedoken en heeft de smeris gebelt en is die gasten gaan achtervolgen.
Mensen als Badr Hari geven de slechte naam aan vechtsport. Ik ben vaak genoeg op kick/thaybox gala's geweest, groot en klein. Het gaat er een stuk sportiever aan toe dan dat voetbal
Klopt, Nourdin ben Salah was net als Peter Smit ook een 'eigen incassobureau' begonne zeg maar. Ik snap niet waarom, je verdient al genoeg geld, ga je tijd nuttig maken, en probeer neit de gangster uit te hangenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.
Helaas kleeft er dankzij verhalen van Andre Brilleman, Miloud El Guebli, Peter Smit en Nordin Ben Salah nu dus een sfeertje van criminaliteit aan de vechtsportscene. Maar jongens als Souwer, Aerts, Bonjasky enz trainen gewoon keihard en hebben geen eens tijd crimineel te zijn.
Soms zit het gewoon in mensen. Smit kwam van het woonwagenkamp in Dordt. Zijn kampeervrienden verbouwden wel eens een sporthal als ze het niet helemaal eens waren met een beslissing. Ik vermoed dus dat die al vroeg op het fout pad zat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:36 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt, Nourdin ben Salah was net als Peter Smit ook een 'eigen incassobureau' begonne zeg maar. Ik snap niet waarom, je verdient al genoeg geld, ga je tijd nuttig maken, en probeer neit de gangster uit te hangen
Oh fuck off. Ik ben ook wel eens geweigerd vanwege mijn kleding. En ik ben blank. Typische reactie van Hari. Had niet anders verwacht van zo'n driftkikker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:02 schreef YazooW het volgende:
Altijd heerlijk dit soort berichten.
Geweigerd "vanwege kledingvoorschriften", sure.
Netjes Badr Hari. Thumbs up.
Precies, ik rust mijn zaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Disorder het volgende:
Oh fuck off. Ik ben ook wel eens geweigerd vanwege mijn kleding. En ik ben blank. Typische reactie van Hari. Had niet anders verwacht van zo'n driftkikker.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef TeenWolf het volgende:
Zal er ongeveer uit hebben gezien als op min 1.22
Wat is er met Miloud el Guebli gebeurd dan? Ik ken die naam verder niet en kan zo 1, 2, 3 niks vinden en ben nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.
Helaas kleeft er dankzij verhalen van Andre Brilleman, Miloud El Guebli, Peter Smit en Nordin Ben Salah nu dus een sfeertje van criminaliteit aan de vechtsportscene. Maar jongens als Souwer, Aerts, Bonjasky enz trainen gewoon keihard en hebben geen eens tijd crimineel te zijn.
El Guebli en trainingsmaatje Mohammed El Bacha zijn op een dag spoorloos verdwenen....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:16 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat is er met Miloud el Guebli gebeurd dan? Ik ken die naam verder niet en kan zo 1, 2, 3 niks vinden en ben nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
El Guebli en trainingsmaatje Mohammed El Bacha zijn op een dag spoorloos verdwenen....
Er gingen al direct geruchten over drugshandel enz. Hoewel de politie nooit echt hard bewijs daarvoor heeft kunnen vinden, kun je wel stellen dat mensen niet zomaar spoorloos verdwijnen....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
En nooit meer iets van gehoord? Dat is wel erg straf!
Ik kwam dit draadje tegen op het internet:
http://74.125.77.132/search?q=cache:4teJwwbsIKsJ:www.mixfight.nl/forum/archive/index.php/t-58819.html+mohamed+el+bacha&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |