http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaakquote:K1-vechter Badr Hari verdacht van zware mishandeling.
De Amsterdamse K1-vechter Badr Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de zeer ernstige mishandeling van een portier.
In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari zou Hari samen met drie andere mannen een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen zeer ernstig hebben mishandeld.
De 33-jarige portier weigerde de vier de toegang tot de club omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.
Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt. De portier heeft geen aangifte gedaan. De politie en het Openbaar Ministerie zoeken nog getuigen.
De 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
Eerder deze maand werd Hari nog door het Marokkaans Olympisch Comité gepolst over deelname aan de Olympische Spelen in 2012 in Londen.
Net die avond geen beelden?quote:Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt.
De portier heeft geen aangifte gedaan
Inderdaad, schande voor de sport.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:05 schreef Zeroku het volgende:
Die vent moeten ze heel snel uit de ring halen en aanklagen. Gestoorde gek.
In en dus ook buiten de ring. Een schande voor de sport. Levenslang schorsen graag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
leuk zo'n wandelend wapen. die man heeft al vaker laten zien dat hij zich niet kan inhouden. schorsen en aanklagen die eikel.
Flikker eens op. Een uitsmijter staat daar niet voor niets. Die mag zulke mensen weigeren. Als meneer dan zijn losse handjes gaat gebruiken omdat hij toevallig K1 doet is gewoon absurd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaan jullie nooit uit ofzo?. Meer dan genoeg uitsmijters die gewoon geweld gebruiken tegen mensen die een klein beetje dringen bij de rij enzo, vaak genoeg gezien en gehoord. Als er dan iemand is die fysiek sterker is vind ik het best wel gerechtigheid dat zo'n wannabe stoere lul op z'n plek gezet wordt
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen worden.
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gaan jullie nooit uit ofzo?. Meer dan genoeg uitsmijters die gewoon geweld gebruiken tegen mensen die een klein beetje dringen bij de rij enzo, vaak genoeg gezien en gehoord. Als er dan iemand is die fysiek sterker is vind ik het best wel gerechtigheid dat zo'n wannabe stoere lul op z'n plek gezet wordt
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen te worden.
nogal wat aannames baasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.
Prima dat je mensen weigert, maar om daar (zonder reden) geweld bij te gaan gebruiken is ongepast. Klaar. Ik heb zulke taferelen met eigen ogen mogen aanschouwen, en ik ken genoeg van dat soort verhalen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Flikker eens op. Een uitsmijter staat daar niet voor niets. Die mag zulke mensen weigeren. Als meneer dan zijn losse handjes gaat gebruiken omdat hij toevallig K1 doet is gewoon absurd.
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:10 schreef Torrio het volgende:
Badr Hari weet zelf dondersgoed dat het eerste wat je leert als je een vechtsport gaat beoefenen, is dat je het niet als wapen op straat mag gebruiken. Sowieso, met z'n 4en tegen 1, heel typisch weer.
Eens, mits de uitsmijter begon met meppen wat ik nog enigszins betwijfel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.
ja das zo, maar hari is uit op rottigheid. Die uitsmijter weet zelf ook heus wel dat badr hari in de rij stond. Ik weet haast wel zeker wie de ruzie aan het uilokken was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Schande voor de sport, zeker, maar uitsmijters dienen gewoon teruggeslagen te worden.
Waar zie jij dat deze portier geweld gebruikte?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Prima dat je mensen weigert, maar om daar (zonder reden) geweld bij te gaan gebruiken is ongepast. Klaar. Ik heb zulke taferelen met eigen ogen mogen aanschouwen, en ik ken genoeg van dat soort verhalen.
[..]
Ik keur het ook niet goed, ik vind het alleen prima dat zo'n uitsmijter in elkaar geramd is door iemand die fysiek sterker is.
Whehe, hoe ging dat ook alweer? Die werd toch met een kettingzaag ontleed en in beton gestort om vervolgens de plomp in geflikkerd te worden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat badr snel een 'brillemannetje' krijgt.
Nergens, maar ik vind het een mooie payback om de reden die Aloulou in de 1e helft van zijn post aangaf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar zie jij dat deze portier geweld gebruikte?
Die kans is niet ondenkbeeldig, gezien de verworvenheid van dit soort vechtsporters met de georganiseerde misdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat badr snel een 'brillemannetje' krijgt.
ja zoiets. alleen was hij tijdens het storten levend en paste hij niet in het vat, dus werden zijn benen afgezaagd. ken dit verhaal overigens uit eerste hand.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whehe, hoe ging dat ook alweer? Die werd toch met een kettingzaag ontleed en in beton gestort om vervolgens de plomp in geflikkerd te worden?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Dat zegt genoeg. Geen enkele intrinsieke motivatie om niet te vechten, enkel de financiële prikkel. Dan ga je het niet reddenquote:"Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
Klopt, maar dat zijn z'n eigen keuzes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:16 schreef ukga het volgende:
[..]
ja das zo, maar hari is uit op rottigheid. Die uitsmijter weet zelf ook heus wel dat badr hari in de rij stond. Ik weet haast wel zeker wie de ruzie aan het uilokken was.![]()
Die gast is al 2 x beschoten bij jouw in de buurt. Omdat ie geld ophaalde voor ander tuig.
hij denkt dat ie gangster is, net als die andere josti marokaantjes als yes-r enzo
Steve Brown?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja zoiets. alleen was hij tijdens het storten levend en paste hij niet in het vat, dus werden zijn benen afgezaagd. ken dit verhaal overigens uit eerste hand.
Eén portier trappen en slaan met zijn vieren is natuurlijk ietwat overdreven om hem alleen even op zijn plek te zetten vanwege het altijd zo stoere gedrag van portiers. Daarbij is het weer heel typisch van Badr Hari omdat hij er nogal een 'handje' (quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nergens, maar ik vind het een mooie payback om de reden die Aloulou in de 1e helft van zijn post aangaf.
mata hariquote:
Wat een bullshit. Ik ga al ruim tien jaar stappen en heb nog nooit mot gehad met een uitsmijter.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
nee. toen ik jules jie nog op verjaardagen tegenkwam.quote:
Ikzelf ook niet, maar vaak genoeg van begin tot eind ruzies met portieren gezien terwijl ik in de rij stond enzo. Het is echt heel vaak de portier die even zijn spierballen wil showen voor aanwezige dames of zijn gekrompen pik door de steroïden moet compenseren door een vechtpartij te beginnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ga al ruim tien jaar stappen en heb nog nooit mot gehad met een uitsmijter.
Alsof hij opeens ruzie begint te maken met iemand.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ikzelf ook niet, maar vaak genoeg van begin tot eind ruzies met portieren gezien terwijl ik in de rij stond enzo. Het is echt heel vaak de portier die even zijn spierballen wil showen voor aanwezige dames of zijn gekrompen pik door de steroïden moet compenseren door een vechtpartij te beginnen.
Oja, dat was een kennis van Bruinsma, toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. toen ik jules jie nog op verjaardagen tegenkwam.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oja, dat was een kennis van Bruinsma, toch?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ofschoon ik tegen geweld ben kan ik niet ontkennen dat ik het ook wel de een beetje de verdiende loon vind voor die portier:"Je schoenen zijn niet goed." Drogredenen.²
Wat een kul. Dan bel je maar een PvdA'er, maar niet erop los slaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ofschoon ik tegen geweld ben kan ik niet ontkennen dat ik het ook wel de een beetje de verdiende loon vind voor die portier:"Je schoenen zijn niet goed." Drogredenen.²
ik ben ook wel eens geweigerd op schoenen. ook een keer omdat mijn gezicht hem niet aanstondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ontken je nou dat portieren losse handjes hebben? Sommigen zijn gewoon gezellig ja, maar er zijn er genoeg die uit de kickboxwereld/sportschool komen en er zowat op uit lijken te zijn om te gaan vechtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof hij opeens ruzie begint te maken met iemand.Misschien doet hij wat stoer maar dat is alleen omdat hij overtuigend wil overkomen als een geweigerd iemand moeilijk begint te doen. Als je je als slappe hannes gaat gedragen lopen dat soort mensen over je heen en dan heb je er dus geen flikker meer aan om voor een deur te staan.
Ja? Ok, dan neem ik dat van je aan. Ik ben nooit uitgeweest. Geweld mag natuurlijk nooit als oplossing gezien worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Je wilt niet weten hoe vaak mensen geweigerd worden omrede van zijn of haar kleding. Dat is echt niets nieuws hoor.
denk alleen niet dat die portier een dead wish had.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ontken je nou dat portieren losse handjes hebben? Sommigen zijn gewoon gezellig ja, maar er zijn er genoeg die uit de kickboxwereld/sportschool komen en er zowat op uit lijken te zijn om te gaan vechten. En dat staaf ik dus met eigen ervaring en die van mensen om mij heen.
Nike airmax en provocerende teksten op shirts worden heel vaak geweigerd. Ook als een dresscode ergens zwart is en je doet wit aan, kom je er ook niet in. Nee, dat is niets speciaals.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Ok, dan neem ik dat van je aan. Ik ben nooit uitgeweest. Geweld mag natuurlijk nooit als oplossing gezien worden.²
Ik denk ook niet dat Badr uit het niks die uitsmijter in elkaar heeft gerost, puur omdat hij was geweigerd door z'n kleding. Bovendien denk ik dat Badr zich op zich wel zou weten te kleden (niet om nou advocaat van de duivel te gaan spelen btwquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk alleen niet dat die portier een dead wish had.
edit: Bij nader inzien is deze post niet helemaal helder geformuleerdquote:Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt
de reden dat is geweigerd werd lag echt niet aan zn schoenen of kleren, eerder aan dat Badr met zn karate clubje bekendstaat om rottigheid te trappen (in uitgaangs gelegenheden)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef BansheeBoy het volgende:
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken traptequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef TeenWolf het volgende:
Zal er ongeveer uit hebben gezien als op min 1.22
Sluit hem maar uit voor de K1.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:56 schreef static het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaak
Leert hij het dan nooit? Je zou toch zeggen dat door al dat getrain de energie een beetje weg is.
En opsluiten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
leuk zo'n wandelend wapen. die man heeft al vaker laten zien dat hij zich niet kan inhouden. schorsen en aanklagen die eikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op min. 2.00 van hetzelfde filmpjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:52 schreef ukga het volgende:
[..]
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken trapte
toen had die mocro neit meer zo een grote bek, toen ie wakker werd in het ziekenhuis met een kaak die aan stukken lag
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:02 schreef YazooW het volgende:
Altijd heerlijk dit soort berichten.
Geweigerd "vanwege kledingvoorschriften", sure.
Netjes Badr Hari. Thumbs up.
Zeker wel ja, als die portiers mij zien gaan ze meteen aan de kant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alsof jij een tent dat Club Bling heet wel even met sportschoenen zou kunnen betreden.
Je bent de eigenaar zeker?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zeker wel ja, als die portiers mij zien gaan ze meteen aan de kant.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:09 schreef ukga het volgende:
Op at5; politiewoordvoerder; "Een groep die in joggingbroek naar binnen wou komen"
je aanpassen aan normale mensen en hun voorschriften schijnt nog steeds moeilijk te zijn.
Maarja, het is opzich al een hele vooruitgang, de meeste lopen nog in shalaba's en geitenlappen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, ik zie er gewoon gevaarlijk uit.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
K1 vechter word je niet zomaar.
Dan ben je al gek. En gewelddadig.
Als ik soms naar die posters kijk van die jeugdtoernooien (jeweetwel, zon poster met 30 van die stoer kijkende hoofden) hier in de buurt dan kan ik niks anders zeggen dan dat je helemaal gelijkt hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
Het zijn zulke lieve jongens allemaal.quote:
De meeste zijn zo slim / professioneel om zich in het openbaar te gedragen. Er gaan flinke bedragen om in de k1 (ook aan sponsor geld) en dat willen ze niet verkloten om voor 'de lol' te gaan knokken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn zulke lieve jongens allemaal.
Lullige tattoe op je buik :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef Mendeljev het volgende:
Voor hetzelfde geld was Badr wél in elkaar geslagen door die portier en dan had hij zijn carrière ook op zijn buik kunnen schrijven.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lullige tattoe op je buik :
'Zijn carrière.'
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef ukga het volgende:
[..]
De meeste zijn zo slim / professioneel om zich in het openbaar te gedragen. Er gaan flinke bedragen om in de k1 (ook aan sponsor geld) en dat willen ze niet verkloten om voor 'de lol' te gaan knokken.
hij heeft uberhaupt geen tattoo'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lullige tattoe op je buik :
'Zijn carrière.'
oke, mssn wel, mssn niet, maar badr is sowieso een opgewonde standje, wat juist om die reden ook niet die sport meot beoefen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.
Kan je nog zo 'professioneel' zijn, als iemand je uitdaagt, slaat een K1-fighter toch echt wel wat sneller en harder (door) dan iemand die niet aan die sport doet.
Daarna heeft Hari Graham wel weer verslagen. Titel van dat filmpje is enigszins misleidend omdat het een 'introductiefilmpje' op de wedstrijd van 2007 in Hong Kong betreft, het filmpje zelf is in Auckland, 2006quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:52 schreef ukga het volgende:
[..]
ja laat dan meteen ff het filmpje zien dat Peter De kaak van Badr In drie stukken trapte
toen had die mocro neit meer zo een grote bek, toen ie wakker werd in het ziekenhuis met een kaak die aan stukken lag
Dat valt wel mee hoor. Badr Hari is gewoon een agressieve kerel. Het merendeel gedraagt zicht gewoon normaal hoor. Bonjasky is zelfs ereburger van Amsterdam omdat hij een messentrekker heeft aangehouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daarna heeft Hari Graham wel weer verslagen. Titel van dat filmpje is enigszins misleidend omdat het een 'introductiefilmpje' op de wedstrijd van 2007 in Hong Kong betreft, het filmpje zelf is in Auckland, 2006
/offtopic
Precies. (al was het gen messentrekker, maar 2 gasten die al eerder met blaaspijp-naalden op willekeurige mensen liepen te schieten)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Badr Hari is gewoon een agressieve kerel. Het merendeel gedraagt zicht gewoon normaal hoor. Bonjasky is zelfs ereburger van Amsterdam omdat hij een messentrekker heeft aangehouden.
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat het geen gewelddadige gasten kunnen zijn. Het is een schimmig wereldje van criminaliteit, geweld en rotzooi.
Kan je nog zo 'professioneel' zijn, als iemand je uitdaagt, slaat een K1-fighter toch echt wel wat sneller en harder (door) dan iemand die niet aan die sport doet.
Ik wist dat het iets met prikken te maken had!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef ukga het volgende:
[..]
precies. (al was het gen messentrekker, maar 2 gasten die al eerder met blaaspijp-naalden op willekeurige mensne liep te schieten)
hij is in een taxi gedoken en heeft de smeris gebelt en is die gasten gaan achtervolgen.
Mensen als Badr Hari geven de slechte naam aan vechtsport. Ik ben vaak genoeg op kick/thaybox gala's geweest, groot en klein. Het gaat er een stuk sportiever aan toe dan dat voetbal
Klopt, Nourdin ben Salah was net als Peter Smit ook een 'eigen incassobureau' begonne zeg maar. Ik snap niet waarom, je verdient al genoeg geld, ga je tijd nuttig maken, en probeer neit de gangster uit te hangenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.
Helaas kleeft er dankzij verhalen van Andre Brilleman, Miloud El Guebli, Peter Smit en Nordin Ben Salah nu dus een sfeertje van criminaliteit aan de vechtsportscene. Maar jongens als Souwer, Aerts, Bonjasky enz trainen gewoon keihard en hebben geen eens tijd crimineel te zijn.
Soms zit het gewoon in mensen. Smit kwam van het woonwagenkamp in Dordt. Zijn kampeervrienden verbouwden wel eens een sporthal als ze het niet helemaal eens waren met een beslissing. Ik vermoed dus dat die al vroeg op het fout pad zat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:36 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt, Nourdin ben Salah was net als Peter Smit ook een 'eigen incassobureau' begonne zeg maar. Ik snap niet waarom, je verdient al genoeg geld, ga je tijd nuttig maken, en probeer neit de gangster uit te hangen
Oh fuck off. Ik ben ook wel eens geweigerd vanwege mijn kleding. En ik ben blank. Typische reactie van Hari. Had niet anders verwacht van zo'n driftkikker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:02 schreef YazooW het volgende:
Altijd heerlijk dit soort berichten.
Geweigerd "vanwege kledingvoorschriften", sure.
Netjes Badr Hari. Thumbs up.
Precies, ik rust mijn zaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:50 schreef Disorder het volgende:
Oh fuck off. Ik ben ook wel eens geweigerd vanwege mijn kleding. En ik ben blank. Typische reactie van Hari. Had niet anders verwacht van zo'n driftkikker.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef TeenWolf het volgende:
Zal er ongeveer uit hebben gezien als op min 1.22
Wat is er met Miloud el Guebli gebeurd dan? Ik ken die naam verder niet en kan zo 1, 2, 3 niks vinden en ben nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het probleem is dat die criminele figuren op de kickboksscene af komen omdat ze graag gezien willen worden.
Helaas kleeft er dankzij verhalen van Andre Brilleman, Miloud El Guebli, Peter Smit en Nordin Ben Salah nu dus een sfeertje van criminaliteit aan de vechtsportscene. Maar jongens als Souwer, Aerts, Bonjasky enz trainen gewoon keihard en hebben geen eens tijd crimineel te zijn.
El Guebli en trainingsmaatje Mohammed El Bacha zijn op een dag spoorloos verdwenen....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:16 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat is er met Miloud el Guebli gebeurd dan? Ik ken die naam verder niet en kan zo 1, 2, 3 niks vinden en ben nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
El Guebli en trainingsmaatje Mohammed El Bacha zijn op een dag spoorloos verdwenen....
Er gingen al direct geruchten over drugshandel enz. Hoewel de politie nooit echt hard bewijs daarvoor heeft kunnen vinden, kun je wel stellen dat mensen niet zomaar spoorloos verdwijnen....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
En nooit meer iets van gehoord? Dat is wel erg straf!
Ik kwam dit draadje tegen op het internet:
http://74.125.77.132/search?q=cache:4teJwwbsIKsJ:www.mixfight.nl/forum/archive/index.php/t-58819.html+mohamed+el+bacha&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |