Ik ook niet maar de persoonlijkheid van Badr Hari staat los van die stelling. Een sportorganisatie moet gewoon regels hebben voor zeer ernstig wangedrag. En dus wanneer iemand die overtreed moet hij gewoon lang geschorst kunnen worden. Want fans en sponsoren moeten gewoon niet de dienst uit gaan maken. Ik meen dat Sapp ook al eens Bonjasky had geschopt of geslagen toen hij op de grond lag. Toen hadden ze al die regels op moeten stellen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:23 schreef ukga het volgende:
[..]
mijn stem heb je
ik gun die gast niet eens een overwinning met dat gedrag van hem
Dan legt 'ie het afquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies! Ik zou hem ook wel tegen een goede UFC vechter willen zien, Minotauro of Mir bijvoorbeeld.
das ook net zoiets als badminton en tennis gaan vergelijkenquote:
Raar he dat hij dat aflegt.quote:
jij bent een schande voor het menselijke ras.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:10 schreef aychelle het volgende:
wie zegt de uitsmeiter hem misschien heeft geweigerd omdat ie getint/donker was? Iemand zo inelkaar slaan is tuurlijk geen excuus, maar de meeste van die uitsmeiters zijn zelf geen schatjes
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef THEFXR het volgende:
even van het net geplukt
"Goed, aangezien hier dus een hoop verhalen en speculaties gedaan worden, gooi ik zelf even een klein verhaaltje op tafel. Iedereen die zegt dat het de schuld is van de portier, moeten toch is beter nadenken (Leroy, van jou had ik wel een wat intelligentere opmerking verwacht, omdat je nu zelf kickboxed ofzo?) voor dat er conclusies getrokken worden.
Badr is met 3 anderen die avond in Amsterdam wezen stappen. Ik ga niet zeggen wie, maar als je op crimesite.nl gaat kijken staat daar in ieder geval de 2e verdachte op. Zoek zelf maar uit wie.
Vervolgens komen ze aan bij de club waar ze naar binnen willen en de portier weigert ze. Ze waren met 4 man in totaal. Er is een normaal gesprek geweest en de portier wenst de jongens een fijne avond, gaat verder met z`n werk totdat ie van de zijkant een hard voorwerp op gezicht krijgt. Hij is blijven staan, heeft zich kunnen verweren en uiteindelijk heeft Badr zelf een paar tikken uitgedeeld omdat de portier niet neer ging omdat de beste man 140kg weegt en bijna 2mtr hoog. Uiteindelijk zijn ze weggerend, en portier ging neer, door een maatje van hem naar het ziekenhuis gebracht. Resultaat: gebroken oogkas, gebroken neus en loopt nu met een titanium plaat in het gezicht.
Camerabeelden terug gekeken, bleek dat de portier met een kolf op z`n gezicht is geslagen. Eerst dachten ze een boksbeugel maar bleek een kolf te zijn van een pistool.
Jullie vragen je vast wel af hoe ik het dat weet allemaal. De portier is m`n maatje"
bron:http://www.bodyresource.n(...)ut-2.html#post582703
Waarom doet de portier dan geen aangifte maar vertelt het wel aan al zijn vrienden, ook vaag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef THEFXR het volgende:
even van het net geplukt
"Goed, aangezien hier dus een hoop verhalen en speculaties gedaan worden, gooi ik zelf even een klein verhaaltje op tafel. Iedereen die zegt dat het de schuld is van de portier, moeten toch is beter nadenken (Leroy, van jou had ik wel een wat intelligentere opmerking verwacht, omdat je nu zelf kickboxed ofzo?) voor dat er conclusies getrokken worden.
Badr is met 3 anderen die avond in Amsterdam wezen stappen. Ik ga niet zeggen wie, maar als je op crimesite.nl gaat kijken staat daar in ieder geval de 2e verdachte op. Zoek zelf maar uit wie.
Vervolgens komen ze aan bij de club waar ze naar binnen willen en de portier weigert ze. Ze waren met 4 man in totaal. Er is een normaal gesprek geweest en de portier wenst de jongens een fijne avond, gaat verder met z`n werk totdat ie van de zijkant een hard voorwerp op gezicht krijgt. Hij is blijven staan, heeft zich kunnen verweren en uiteindelijk heeft Badr zelf een paar tikken uitgedeeld omdat de portier niet neer ging omdat de beste man 140kg weegt en bijna 2mtr hoog. Uiteindelijk zijn ze weggerend, en portier ging neer, door een maatje van hem naar het ziekenhuis gebracht. Resultaat: gebroken oogkas, gebroken neus en loopt nu met een titanium plaat in het gezicht.
Camerabeelden terug gekeken, bleek dat de portier met een kolf op z`n gezicht is geslagen. Eerst dachten ze een boksbeugel maar bleek een kolf te zijn van een pistool.
Jullie vragen je vast wel af hoe ik het dat weet allemaal. De portier is m`n maatje"
Waarom staat er ook in.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Waarom doet de portier dan geen aangifte maar vertelt het wel aan al zijn vrienden, ook vaag.
denk het niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een wazige beschuldiging zeg dit. Er is geen aangifte gedaan, geen getuige, geen beelden, maar hij wordt werl 'verdacht'. Door wie, niet door de politie, want er is geen aangifte gedaan. Gewoon zwartmakerij dus...
Dit komt dus absoluut niet geloofwaardig over,(vertel het nog maar eens aan je maatjes)quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef THEFXR het volgende:
even van het net geplukt
er staat toch echt iets anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Dit komt dus absoluut niet geloofwaardig over,(vertel het nog maar eens aan je maatjes)
De portier heeft met de verkeerde gesold en dan moet ie maar voor de consequenties opdraaien.(pech voor hem)
vertel me waarom jij het ongeloofwaardig vindt dan. welk gedeelte uit die tekst komt zo over dat je denkt dat het allemaal leugens zijn?quote:
Niet alleen een gedeelte komt niet geloofwaardig over bij mij,maar het hele verhaal slaat nergens op,alsof ik de waarheid op crimstie.nl kan vinden.sowieso zijn portiers nooit vriendelijk naar de Marokkaanse mannen toe,dus dat er in het context staat dat het een normaal gesprek is geweest en vervolgens wenst de portier hun een fijne avond,is uiteraard allemaal uit een duim gezogen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel me waarom jij het ongeloofwaardig vindt dan. welk gedeelte uit die tekst komt zo over dat je denkt dat het allemaal leugens zijn?
Maar die portier heeft geen geweld gebruikt, dat is de rode draad !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Niet alleen een gedeelte komt niet geloofwaardig over bij mij,maar het hele verhaal slaat nergens op,alsof ik de waarheid op crimstie.nl kan vinden.sowieso zijn portiers nooit vriendelijk naar de Marokkaanse mannen toe,dus dat er in het context staat dat het een normaal gesprek is geweest en vervolgens wenst de portier hun een fijne avond,is uiteraard allemaal uit een duim gezogen.
Ik geloof dat de portier het allemaal zelf heeft uitgelokt en blijkbaar heeft hij dat bij de verkeerde gedaan(jammer voor hem).
Ik begrijp niet waarom iedereen de schuld bij Badr legt,Badr heeft alleen gedaan wat ie moest doen.
En wat betreft heet "wegrennen" Badr rent voor niemand weg.
Stel je eens voor dat van uit dit gevecht Badr zwaar mishandelt werd door de portier dan weet ik wel zeker dat er nooit zo een heisa erover zou worden gedaan.
Maar omdat het een Nederlander vs Marokkaan(waar de marokkaan wint) dan is het uiteraard gelijk een hel op aarde.
Marokaan wint....ja das wel een eer. Met 4 man iemand in elkaar trappen annex een pistool gebruikenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Maar omdat het een Nederlander vs Marokkaan(waar de marokkaan wint) dan is het uiteraard gelijk een hel op aarde.
De protier heeft geen geweld gebruikt?dus Badr die vecht maar tegen"een muur" wil je zeggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maar die portier heeft geen geweld gebruikt, dat is de rode draad !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |