abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:22:06 #251
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79599959
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef AndersdanJOu het volgende:

[..]

De protier heeft geen geweld gebruikt?dus Badr die vecht maar tegen"een muur" wil je zeggen.
Hij slaat en trapt ook mensen die al weerloos op de grond liggen, dus het zou best mogelijk zijn jah.
pi_79600055
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef ukga het volgende:

[..]

Marokaan wint....ja das wel een eer. Met 4 man iemand in elkaar trappen annex een pistool gebruiken
Badr wou weer eens zn 'bad boy' imago aangescherpt hebben.
Zo een stakker is het. Ze denken allemaal dat ze "gangster" zijn.

Maar natuurlijk is dat geen eer,sowieso is geweld gebruiken erg fout,maar mannen onderling kunnen nou eenmaal geen ruzie uitpraten zoals wij vrouwen dat doen.
En badr heeft geen 3 of 4 man nodig voor een portier,dat doet en heeft hij wel in zijn eentje gedaan.

Begrijp mij niet verkeerd ik keur dit gedrag echt niet goed,maar Badr kennende moet je gewoon geen ruzie mee zoeken(ik weet wel zeker dat de portier hem uit gelokt heeft)portiers zijn echt geen schatjes naar de Marokkanen toe..

[ Bericht 0% gewijzigd door AndersdanJOu op 26-03-2010 10:44:53 ]
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:27:08 #253
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79600115
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:25 schreef AndersdanJOu het volgende:

[..]

Maar natuurlijk is dat geen eer,sowieso is geweld gebruiken erg fout,maar mannen onderling kunnen nou eenmaal geen ruzie uitpraten zoals wij vrouwen dat doen.
En badr heeft geen 3 of 4 man nodig voor een protier,dat doet en heeft hij wel in zijn eentje gedaan.

Begrijp mij niet verkeerd ik keur dit gedrag echt niet goed,maar Badr kennende moet je gewoon geen ruzie mee zoeken(ik weet wel zeker dat de portier hem uit gelokt heeft)portiers zijn echt geen schatjes naar de marokkanen toe..
Dus jij weet meer. Ok, goed voor het onderzoek.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_79600622
Hari is een goede vechter en hij gaat echt niet zomaar klappen uitdelen! Hij wordt de K1 wereldkampioen! Let maar op! En aan alle haters, LATERSSS!!!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:42:20 #255
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79600683
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:40 schreef marco-h het volgende:
Hari is een goede vechter en hij gaat echt niet zomaar klappen uitdelen! Hij wordt de K1 wereldkampioen! Let maar op! En aan alle haters, LATERSSS!!!
jij mag weer terug naar het marokko.nl forum hoor

wel toevallig dat de grootste Badr fans sinds 19 maart 2010 hun acount hebben.
kut kloons
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:44:10 #256
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79600748
quote:
nee? zie 1.22

(wel mooi in de ring afgestraft op 2.00)

En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:46:32 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79600825
quote:
hoezo vind jij het gaaf om als mohammed onder de naam marco te boek te staan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:48:09 #258
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79600885
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo vind jij het gaaf om als mohammed onder de naam marco te boek te staan?
hij probeerde; marocco te spellen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:49:18 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79600926
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef ukga het volgende:

[..]

pi_79601057
[quote]Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

nee? zie 1.22

Heel grappig allemaal! Ik zit zelf op Thai Boksen en hij is gewoon een goede vechter! Wel grappig dat je dit filmpje aanhaalt, je hebt zeker nog niet de laatste partij gezien tussen graham en hari?? Hij heeft wel Semmy SChiltz neergehaald gasten. Jullie hebben hier allemaal een grote mond over hem, maar als hij voor je staat weet ik zeker dat je gaat huilen. Ik verlies ook van hem hoor! Je hoeft je niet te schamen!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:52:45 #261
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79601070
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef ukga het volgende:

[..]

pi_79601164
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef marco-h het volgende:

[..]

nee? zie 1.22

Heel grappig allemaal! Ik zit zelf op Thai Boksen en hij is gewoon een goede vechter! Wel grappig dat je dit filmpje aanhaalt, je hebt zeker nog niet de laatste partij gezien tussen graham en hari?? Hij heeft wel Semmy SChiltz neergehaald gasten. Jullie hebben hier allemaal een grote mond over hem, maar als hij voor je staat weet ik zeker dat je gaat huilen. Ik verlies ook van hem hoor! Je hoeft je niet te schamen!
Het is in ieder geval wel duidelijk dat Thai Boksen een geschiktere sport voor je is dan schaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:55:27 #263
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79601186
quote:

[..]

nee? zie 1.22

(wel mooi in de ring afgestraft vanaf 1.30)

De laatste partij tegen Graham won hij niet zo keihard op KO als Graham dat deed maar op puntjes en bovendien heeft Semmy hem daarna weer KO geslagen.

O.T. , het punt is niet dat hij ons aankan, het punt is dat hij verdachte is in het halfdood slaan van een portier.

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenWolf op 26-03-2010 11:05:57 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:59:41 #264
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79601350
quote:

[..]

nee? zie 1.22

ik ben eens dat zn techniek goed is, zn kracht explosief en zn uithoudings vermogen redelijk lang is. Maar Hij heeft de sportfiteit van rotte bak couscous. En het ego van hier tot aan Marokko en hij probeert zn 'streetrep' hoog te houden.

En ik doe ook al me halfe leven kickbox en het interesseerd me dan ook weinig dat ie sterker is, en ik schaam me er inderdaad niet om. Ik schaam me wel om dit soort figuren die de sport in een kwaad daglicht zetten.

Badr Hari; goede vechter voor als er een wereld oorlog was.
Badr Hari; Slechte vechter als het gaat om sport.
pi_79601382
Als iedereen gewoon eens leert om normaal om te gaan met elkaar zullen dit soort voorvallen niet gebeuren. Na aktie komt reactie, dat gaat altijd zo! Wanneer gaan we nou eens lekker stappen, gezellig feesten, genieten van de muziek en vrouwen natuurlijk!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:04:10 #266
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79601537
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef marco-h het volgende:
Als iedereen gewoon eens leert om normaal om te gaan met elkaar zullen dit soort voorvallen niet gebeuren. Na aktie komt reactie, dat gaat altijd zo! Wanneer gaan we nou eens lekker stappen, gezellig feesten, genieten van de muziek en vrouwen natuurlijk!
ja als het aan mij ligt elke dag
pi_79601762
Ik blijf het jammer vinden dat hij zich steeds als een josti blijft gedragen, het is zo'n vreselijk goede en mooie vechter.....
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:20:18 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79602156
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:10 schreef Kentoet het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat hij zich steeds als een josti blijft gedragen, het is zo'n vreselijk goede en mooie vechter.....
helemaal mee eens. hij heeft die omgang met zware jongens helemaal niet nodig.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:27:28 #269
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79602494
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

helemaal mee eens. hij heeft die omgang met zware jongens helemaal niet nodig.
eens, de tijd na de laatste actie tegen Bonjasky dacht ik echt dat hij 'volwassener' was geworden, maar toen ik dit hoorde kon ik hem weer gelijk uitkotsen.

Niemand in de wereld houdt van zulke straatterroristen ook al ben je geweigerd. Ik ben in mijn uitgaansleven ook wel eens een paar keer geweigerd hetzij bot of correct omdat ik geen correcte kleding aanhad of we toevallig met alleen mannen waren in de groep.

Maar als je iemand daarom halfdood slaat dan verzeker ik je, kotst de hele maatschappij je uit.
pi_79602791
[quote]Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

eens, de tijd na de laatste actie tegen Bonjasky dacht ik echt dat hij 'volwassener' was geworden, maar toen ik dit hoorde kon ik hem weer gelijk uitkotsen.

Niemand in de wereld houdt van zulke straatterroristen ook al ben je geweigerd. Ik ben in mijn uitgaansleven ook wel eens een paar keer geweigerd hetzij bot of correct omdat ik geen correcte kleding aanhad of we toevallig met alleen mannen waren in de groep.

Maar als je iemand daarom halfdood slaat dan verzeker ik je, kotst de hele maatschappij je uit.

Ik kots juist als iedereen al een oordeel trekt voordat hij de feiten kent. Daar word ik dus helemaal niet goed van!! Ik heb Badr Hari een keer ontmoet, het is een vriendelijke jongen! Of je me gelooft of niet!
pi_79602993
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef marco-h het volgende:

[..]

Ik kots juist als iedereen al een oordeel trekt voordat hij de feiten kent. Daar word ik dus helemaal niet goed van!! Ik heb Badr Hari een keer ontmoet, het is een vriendelijke jongen! Of je me gelooft of niet!
Het klopt inderdaad dat je hem af moet rekenen op de feiten, voor zover die te achterhalen zijn. Of je hem aardig vindt of niet maakt daarbij niet zoveel uit. De gemiddelde kinderverkrachter, moordenaar of wat dan ook was volgens 'de buurt' vaak ook gewoon een heel aardig, vriendelijk persoon. Er zijn ook genoeg mensen die heel vriendelijk zijn, maar zo af en toe hun zelfbeheersing verliezen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79603229
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Monolith het volgende:

[Die jongen is geen crimineel, dat is wat ik wil zeggen. Zijn emoties beheerst hij idd nog niet goed en dat is heel erg fout. Als hij een strafbaar feit begaat moet hij gestraft worden, netzoals elk ander! Maar je moet niet vergeten dat mensen vaak negatief zijn naar hem toe en hij is pas 25 jaar!]

Het klopt inderdaad dat je hem af moet rekenen op de feiten, voor zover die te achterhalen zijn. Of je hem aardig vindt of niet maakt daarbij niet zoveel uit. De gemiddelde kinderverkrachter, moordenaar of wat dan ook was volgens 'de buurt' vaak ook gewoon een heel aardig, vriendelijk persoon. Er zijn ook genoeg mensen die heel vriendelijk zijn, maar zo af en toe hun zelfbeheersing verliezen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:46:50 #273
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79603289
@ macro-h

dat quoten wil nog niet helemaal lukken he?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:48:39 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79603373
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef marco-h het volgende:

[..]
als hij zich schuldig heeft gemaakt, moet hij juist harder worden gestraft dan een ander.

en nee, niet omdat het een marokkaan is.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:48:43 #275
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79603377
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef marco-h het volgende:

Niet om als vergelijking te laten dienen, maar de marokkaanse taxichauffeur die die man dood sloeg was ook een heel 'vriendelijke' jongen.

Ik ga dan af op het verleden van iemand en BINGO, Badr heeft Bonjasky nagetrapt op de grond, hij heeft Graham geprobeerd buiten de ring zonder handschoenen KO te slaan, hij heeft de hele kleedkamer in Japan een keer gesloopt (na Karaev), hij heeft een liedje op internet waarop hij veelvuldig met 'kanker' scheldt.

En hij wordt niet voor niets in het laatste geval door de politie gezocht voor verhoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')