abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:30:50 #1
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79483735
quote:
Een mysterieuze gebeurtenis zorgt ervoor dat iedereen op de planeet aarde tegelijkertijd het bewustzijn verliest gedurende precies 137 seconden. Gedurende deze black-out heeft iedereen een visioen over wat er met hen zal gebeuren over ongeveer 6 maanden, een globale Flashforward.

Een team van FBI-agenten uit Los Angeles, geleid door Stanford Wedeck en aangevoerd door Mark Benford, beginnen te onderzoeken wat er is gebeurd en of dit in de toekomst weer zal kunnen voorkomen.

Mark Benford. FBI-agent in Los Angeles. Zag in zijn flashforward dat hij bezig was met een onderzoek naar de flashforward. Maar misschien nog belangrijker: in zijn flashforward was hij weer begonnen met drinken...

Demetri Nog. Marks directe collega. Zag in zijn flashforward... niks. Is dus als de dood dat hij er binnen zes maanden niet meer is.

Stanford Wedeck. Baas van de FBI. Zag zichzelf in zijn flashforward op de wc zitten.

Janis Hawk. Collega van Mark en Demetri. Zag in haar flashforward dat ze in verwachting was. Opvallend, aangezien ze lesbisch is en tijdens haar black-out nog nooit aan kinderen had gedacht.

Olivia Benford. Vrouw van Mark. Chirurg in Los Angeles. Zag zichzelf in flashforward met Lloyd Simcoe, die ze op het moment van de black-out nog niet kende.

Nicole Kirby. De oppas van de Benfords. Zag in haar flashforward dat ze hardhandig onder water werd geduwd.

Aaron Stark. Vriend en sober buddy van Mark. Zag in zijn flashforward dat zijn dood gewaande dochter springlevend was.

Bryce Varley. Stagiair bij Dr. Olivia Benford. Wilde net voor de blackout zelfmoord plegen, maar zijn flashforward, waarin hij zichzelf zag met een tot dan toe onbekende Japans meisje, bracht daar verandering in.

Lloyd Simco. Wetenschapper. Acht zichzelf verantwoordelijk voor de massale blackout. Werkt samen met Simon, maar is niet van al zijn acties op de hoogte. Ziet in zijn flashforward dat hij bij Olivia in huis woont.

Simon Campos. Wetenschappelijk genie. Zou samen met Lloyd verantwoordelijk zijn geweest voor de blackout. In S01E11 werd duidelijk dat Simon de mysterieuze man in het stadion was die als een van de weinigen niet neerging tijdens de 'global blackout'.

VORIGE TOPICS:
1: [USA] Flash Forward: nieuwe SciFi serie van Goyer & Braga
2: [USA] FlashForward #2 - Met cliffhangers zonder vervolg
3: [USA] FlashForward #3: BECAUSE I WAS LOADED, OKAY?!

INTERESSANTE LINKS:
- FlashForward Wiki
- FlashForward op Wikipedia
- FlashForward op IMDb

• HIER is de OP te vinden. Deze OP is gemaakt door Bragi.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bragi op 23-03-2010 23:40:59 ]
  • Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      dinsdag 23 maart 2010 @ 11:31:24 #2
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79483752
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 11:21 schreef Symer het volgende:
    Maar nee, die verhaallijnen werden net zo snel afgesloten als dat ze begonnen waren.
    Daar ben ik het wel mee eens, ja.
    Because I am so handsome and I am so bored
    pi_79483763
    saai
    pi_79484718
      dinsdag 23 maart 2010 @ 12:05:22 #5
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_79484988
    Tempo soms een beetje te hoog qua introduceren van nieuwe karakters en ze meteen maar weer afmaken.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_79486496
    ik vond het wel prima zo, maar niveau van de nieuwe ep houden ze toch niet vol..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_79486613
    Die Techno Dance Remix.. !
      dinsdag 23 maart 2010 @ 12:58:36 #8
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_79486827
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 12:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Tempo soms een beetje te hoog qua introduceren van nieuwe karakters en ze meteen maar weer afmaken.
    Beter dan verhaallijnen totaal negeren voor 5 afleveringen.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_79487689
    L O A D E D
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    pi_79487787
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Beter dan verhaallijnen totaal negeren voor 5 afleveringen.
    Ik hoop dat ze de gulden middenweg weten te vinden.
    pi_79496944
    Simon niet in de OP?

Ohh, you touch my tralalala
    Mhh, my ding ding dong...
    Naamtopic.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 22:38:57 #13
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_79512341
    Owja, was alweer begonnen
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      dinsdag 23 maart 2010 @ 23:40:09 #14
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79515098
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
    Simon niet in de OP?

[ afbeelding ]
    Heb gelijk even de moeite genomen om een nieuwe OP te maken.
    pi_79518285
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 23:40 schreef Bragi het volgende:

[..]

Heb gelijk even de moeite genomen om een nieuwe OP te maken.
    Nice.
    Naamtopic.
    pi_79552055
    Aardige episode. Toch maar weer begonnen met kijken.
    Stop rockin' the boat.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 02:02:34 #17
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_79595275
    Wel weer aardige ep!
    Snap niet dat Lloyd,niet alle info aan Mark verschaft,maar Mark het nog steeds uit hem moet trekken zeg maar.

Preview van next week gezien,belooft ook veel goeds!
    Tough Times Never Last, But Tough People Do!
      vrijdag 26 maart 2010 @ 09:19:47 #18
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79598092
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 02:02 schreef Rainesz het volgende:
    Wel weer aardige ep!
    Snap niet dat Lloyd,niet alle info aan Mark verschaft,maar Mark het nog steeds uit hem moet trekken zeg maar.

Preview van next week gezien,belooft ook veel goeds!
    "He is a liar!" Dat ging wel gemakkelijk.
      vrijdag 26 maart 2010 @ 13:35:06 #19
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_79607164
    Timbaland .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_79611934
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Timbaland .

pi_79617667
    quote:
    ABC’s FlashForward fell 5% from last week to a series low 1.8 adults 18-49 rating and 6.2 million total.
    Geniet er nog van zolang het kan, want over 7 afleveringen is het zo goed als over.
    pi_79625759
    Het niveau was weer ouderwets

Die supergeheime soldaten konden blijkbaar niet de moeite nemen om te kijken of die verdwenen dochter bij haar vader was, nee hoor, ze kwamen daar pas langs nadat die vader zijn mond voorbij had gepraat. Voor de rest was het vooral saai, en slecht geacteerd.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 15:56:05 #23
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_79645362
    heeeeeee
    When all else fails, you always have delusion.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 18:04:50 #24
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_79648713
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef Ereinion het volgende:
    Het niveau was weer ouderwets

Die supergeheime soldaten konden blijkbaar niet de moeite nemen om te kijken of die verdwenen dochter bij haar vader was, nee hoor, ze kwamen daar pas langs nadat die vader zijn mond voorbij had gepraat. Voor de rest was het vooral saai, en slecht geacteerd.
    en dan ook nog durven zeggen dat ze haar wel in het 1e beste cafe om de hoek zouden vinden maar haar vervolgens wel in zijn eigen huis 'verstoppen'

die neger baas is trouwens een slechte acteur.. wat een fool
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_79652797
    Zo laatste scene was echt een WTF momentje

leuke serie
    pi_79657351
    Absurd slecht na die fantastische hervatting van vorige week..de tering..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zondag 28 maart 2010 @ 01:09:14 #27
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_79660392
    Die verhaallijn met Jericho en die ex-dronkenlap kan me echt niet boeien...
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_79668011
    Is de serie wat? Ik ben hem nu aan het downloaden, lijkt me op het eerste gezicht wel leuk
    pi_79668386
    Over het algemeen is het niveau matig. Het idee achter de serie is leuk, maar de uitwerking is niet sterk. De karakters zijn bijna zonder uitzondering bijzonder oninteressant en slecht geacteerd, de plotontwikkeling is vaak irritant (cliffhangers die daarna uitzendingen lang genegeerd worden). Er waren een paar afleveringen die behoorlijk goed waren, maar die lijken eerder de uitzondering te zijn. Tenzij je echt alles al gezien hebt, zou ik het niet aanraden, er zijn tal van betere series.
    pi_79669543
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Ereinion het volgende:
    Over het algemeen is het niveau matig. Het idee achter de serie is leuk, maar de uitwerking is niet sterk. De karakters zijn bijna zonder uitzondering bijzonder oninteressant en slecht geacteerd, de plotontwikkeling is vaak irritant (cliffhangers die daarna uitzendingen lang genegeerd worden). Er waren een paar afleveringen die behoorlijk goed waren, maar die lijken eerder de uitzondering te zijn. Tenzij je echt alles al gezien hebt, zou ik het niet aanraden, er zijn tal van betere series.
    Ja, ik wil ook al beginnen aan Chuck en Dexter, maar ik heb geen tijd om aan de eerdere seizoenen te beginnen. Dat is misschien iets voor de zomervakantie ofzo Dus ik wil het liefst beginnen aan een leuke serie die nog bezig is met seizoen 1. Zodat ik eerst ff een paar afleveringen moet kijken en daarna gewoon 1 per week..
    pi_79669883
    Je kan beter Dexter kijken ja, stukken beter dan dit. De seizoenen van Dexter staan redelijk op zich, dus dan kan je zo na 12 afleveringen stoppen.

De kans is overigens behoorlijk groot dat deze serie geen tweede seizoen krijgt, maar ik denk dat ze het verhaal redelijk kunnen afsluiten dit seizoen.
      zondag 28 maart 2010 @ 21:44:15 #32
    87680 Mirel
    pi_79686145
    Ok ep 12 volgens de scene is dus in feite 13? Kom ik nu achter. Vond het al raar dat ik 11 en 12 samen in 1 torrent zag, maar ook een andere ep 12 in een aparte torrent.

Zucht
    pi_79686750
    De scene snapt er weer niks van. Vanaf nu gaan ze dus waarschijnlijk alle volgende afleveringen het verkeerde nummer geven.

Stelletje prutsers.
      Moderator maandag 29 maart 2010 @ 09:49:12 #34
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_79697935
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef Mirel het volgende:
    Ok ep 12 volgens de scene is dus in feite 13? Kom ik nu achter. Vond het al raar dat ik 11 en 12 samen in 1 torrent zag, maar ook een andere ep 12 in een aparte torrent.

Zucht
    Ja, het duurde ook even voordat ik het door had. Ik was maar aan 't zoeken naar die nieuwe aflevering, want ik had vorige keer die special van 2 afleveringen achter elkaar gedownload, maar die had als tag iets van e11e12 ofzoiets, in ieder geval dat het afleveringen 11 en 12 zouden zijn.

Maar de nieuwe episode wordt als e13 getagged, terwijl hij in FTD werd aangemeld als e12. Maar goed, de aflevering van afgelopen week is dus e13. Had ik ook nog dat gezeik dat ik eerst de foute versie had waar een pw op zat, maar uiteindelijk heb ik toch de goede gevonden.

Volgende zal dus als tag w.s. e14 meekrijgen, maar in FTD worden aangemeld als e13. Naja, het zij zo. Ik vind 't nog steeds een erg goede serie. Ik weet alleen niet wat k nou moet denken van die losse verhaallijnen. Ik hoop ergens dat uiteindelijk alles bij elkaar komt in 1 grote climax waarin alle verhaallijnen toch blijkbaar bij elkaar komen.

Anders is het zonde van die verschillende karakters. Ik bedoel, neem die arts die zich in aflevering 1 van het leven wilde beroven. Die blijft dan leven omdat hij zich in zijn FF ziet met een japanse meid. Heel leuk allemaal, maar wat heeft dat met het grote verhaal te maken?

Ik zit ook nog met losse eindjes. Die Duitser, met zijn 137 sekunden, waar is die gebleven? We gaan nu naar Somalie met die kraaien en die torens etc, dat vind ik de boeiendste lijn. Ik vermoed dat die dronkelap en zijn dochter daar ook iets mee te maken hebben, dus dat dat niet een 'losse' verhaallijn is, maar dat het uiteindelijk van nut blijkt te zijn.

Overigens, in deze aflevering vond ik dat wijf van Demitri Noh wel ont-zet-tend irritant zeg. Flikker op met je gezeik wijf. Ik vraag me ook af in hoeverre dat relevant is voor het hele verhaal, maar zij gaat dus wel dat wijf vertegenwoordigen wat is opgepakt, dus het zou zomaar kunnen zijn dat dat behoorlijk belangrijk wordt, maar toch irriteerde 't me.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_79730214
    Kijkcijfers zijn stevig ingestort na de pauze van dik 3 maanden. was rond de 10 miljoen, nu net iets boven de 6 miljoen.

ABC prutsers. Ze leren het gewoon echt nooit.
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_79730449
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
    Kijkcijfers zijn stevig ingestort na de pauze van dik 3 maanden. was rond de 10 miljoen, nu net iets boven de 6 miljoen.

ABC prutsers. Ze leren het gewoon echt nooit.
    “FlashForward’s” Ratings: Blame the Show, Not the Scheduling
    quote:
    Here’s a chart of FlashForward ratings, you can decide for yourself when the big drop happened. Note that the X-axis dates are for the Sunday following the Thursday the episode aired. The episode the week of 12/13 was a repeat all others are original

Volgens mij had ABC al in December het vertrouwen verloren in deze serie en ik moet zeggen dat ik het wel kan begrijpen. De ratings gingen uiteindelijk verder waar ze maanden eerder mee waren gestopt.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 00:12:56 #37
    87680 Mirel
    pi_79732168
    Ze marketen dit als Lost en dan schep je al een bepaalde verwachting bij de mensen. Grote fout. En de producers moesten zo niet aanpakken. Ik neem aan dat het originele script aardig verkracht werd om bij de seizoenopbouw te passen waar dan weer een meer Lost-achtige reclamecamagne kan worden gebouwd.

V heeft hetzelfde probleem. Al snap ik daar niet dat ze de aliens al als reptiel hadden laten zien in de 1e ep. Of het was de 2e ofzo maar het zou iig leuker zijn voor in een seizoensfinale.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 00:17:36 #38
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79732306
    Ja, volgens mij hoorde ik in een van de promo's dat ze het woordje 'phenomenon' lieten vallen. Bij Lost zou zoiets nog terecht zijn...
    pi_79743241
    Iemand al een flashforward gehad?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_79745852
    Black Betty
    Eins, zwei, hoeplakai.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 14:58:06 #41
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_79747322
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef jakkop het volgende:
    Black Betty
    Dat was leuk ja .

Ik moet zeggen dat ze dat soort scenes toch erg goed weten te brengen qua muziek.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 18:06:03 #42
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_79754564
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef DJKoster het volgende:
    Iemand al een flashforward gehad?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik had wel een rare droom,maar of het nu daar door kwam.
    Waar is de mosaic waar ik me verhaal kan doen
    pi_79775179
    quote:
    Various TV-related websites are reporting that a number of Flashforward stars are already signing up to TV Pilots that are currently being developed and which could posisbly launch in the autumn as part of the new TV season.

With Flashforward ratings rapidly collapsing, stars are now jumping ship before it sinks, minimising the little hope that remians for a possible second series of the series that was meant to be the next big thing after Lost.
    SPOILER
    So, with the cast jumping ship - showing little faith in the project, and ratings nosediving fast, the future for FlashForward looks pretty bleak. What a shame, the concept was great, pity about the execution!
    Source: TV Squad, E Online, Vaya Tele
    In de spoiler staan de namen van de acteurs die verdwijnen.
      woensdag 31 maart 2010 @ 09:07:30 #44
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79776757
    Laat ze er dan gewoon meteen mee kappen...
    pi_79778924
    FlashFAILward?
      woensdag 31 maart 2010 @ 12:01:36 #46
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_79782210
    balen
    opgezegd@fok.nl
    pi_79799644
    Net afl 11-12 gezien, vind het echt een leuke boeiende serie En Joseph Fiennes
      vrijdag 2 april 2010 @ 04:48:21 #48
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_79858179
    That's more like it! Ik vond het een geweldige aflevering vandaag. Veel actie, goede spanningsopbouw en lekkere vaart in het verhaal. Helaas lijkt het daarom wel dat de schrijvers weten dat het einde er aan zit te komen, maar ach .

Lekkere cliffhanger ook weer, dit is de eerste keer dat ik echt uitkijk naar de volgende aflevering .
    pi_79858225
    Verhaal achter de serie best goed, maar de acteurs

BECAUSE I WAS LOADED OKAY?
    pi_79858237
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 04:48 schreef Fir3fly het volgende:
    That's more like it! Ik vond het een geweldige aflevering vandaag. Veel actie, goede spanningsopbouw en lekkere vaart in het verhaal. Helaas lijkt het daarom wel dat de schrijvers weten dat het einde er aan zit te komen, maar ach .

Lekkere cliffhanger ook weer, dit is de eerste keer dat ik echt uitkijk naar de volgende aflevering .
    waar kijk jij dit? want mijn favo torrentuploader heeft m pas 5 minuten up.
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:38:52 #51
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79863332
    WTF?! Die laatste seconden?!

En Dimitri die Janis een kind wil bezorgen. Zag het de vorige aflevering al aankomen, maar toch.
    pi_79873025
    Ep 14 is toch wel weer erg goed IMO. Sterk geschreven en geregisseerd.

Zal Janis nu bezwangerd zijn?
    pi_79875548
    wtf die opname, hoe gaan ze dat nou weer verklaren
    Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
      vrijdag 2 april 2010 @ 17:46:00 #54
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_79875963
    Was er ff uit, wat is nou de eerste ep na die stop? Is dat 12 ?
    opgezegd@fok.nl
      vrijdag 2 april 2010 @ 18:41:22 #55
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79877458
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:46 schreef FoXje het volgende:
    Was er ff uit, wat is nou de eerste ep na die stop? Is dat 12 ?
    Ja, 11 en 12.
      vrijdag 2 april 2010 @ 18:42:15 #56
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79877492
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
    Ep 14 is toch wel weer erg goed IMO. Sterk geschreven en geregisseerd.

Zal Janis nu bezwangerd zijn?
    Denk het wel. Toen Charlie Simon die kamer binnenkwam en vroeg wat Dimitri aan het doen was, zei hij toch: "I couldn't sleep"? Volgens mij was hij nooit naar bed geweest. Of nou ja, wel naar bed, maar niet om te slapen.
      vrijdag 2 april 2010 @ 18:46:47 #57
    47190 MassimO
    æŗo & hŗæ
    pi_79877637
    te laat , laat maar
    Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
    AFCA
      vrijdag 2 april 2010 @ 19:15:55 #58
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_79878671
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 18:41 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ja, 11 en 12.
    Ik kan 11 niet vinden op de bekende sites
    opgezegd@fok.nl
    pi_79878737
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef FoXje het volgende:

[..]

Ik kan 11 niet vinden op de bekende sites
    Het is een dubbel-aflevering. Kijk eens naar de bestandsgrootte van hetgeen je wel hebt gevonden?
    pi_79879270
    quote:
    ABC (7.55 million viewers, #2; adults 18-49: 2.5, #2) then had to settle for the silver with new episodes of "FlashForward" (5.07 million viewers, #9; adults 18-49: 1.5, #11)
    Hoe bedoel je, dit wordt gecancelled
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:02:40 #61
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_79880546
    Vond deze aflevering wel weer aardig maar wilde 'm eigenlijk niet eens downloaden. Benieuwd of 't nog iets wordt maar betwijfel het tbh.
    Je suis Charlie Sheen
    pi_79880969
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef NotYou het volgende:
    Vond deze aflevering wel weer aardig maar wilde 'm eigenlijk niet eens downloaden. Benieuwd of 't nog iets wordt maar betwijfel het tbh.
    Toffe avatar
    pi_79884999
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dit wordt gecancelled
    Ik heb al eerder verteld dat je niet uit moet gaan van het totale aantal viewers, wat betreft het toekomstige lot van een serie.

De rating had je dan ook beter kunnen benadrukken.

Overige bronnen vertellen dat de 18-49 Rating zelfs nog lager is.
    quote:
    FlashForward dropped to a 1.4 with adults 18-49, down 22% to another series low. It just barely squeaked out a victory over the CW’s Vampire Diaries (1.3) in the hour.
    Zelfs een serie op een kleinere zender doet het bijna nog beter dan FF.

FlashForward is definitief voorbij

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Silencer op 02-04-2010 21:59:26 ]
    pi_79885083
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef Bragi het volgende:
    WTF?! Die laatste seconden?!

En Dimitri die Janis een kind wil bezorgen. Zag het de vorige aflevering al aankomen, maar toch.
    Idd, die laatste seconden Wtf echt raar. Hij is dus al eerder zelf black out gegaan, en 18 jaar in de toekomst gekeken ofzo? Maar dan nog, je ziet dan toch alleen jouw toekomst? Want Dyson was er niet op dat moment [bij Demetri] bij, dus hoe kon hij weten dat Demetri daar zou zijn? Ben wel echt benieuwd naar de volgende aflevering.

Vind wel raar dat Mark nou opeens zo moeilijk doet. Waarom kan die niet ff tot 30 april ofzo in Denver leven en daarna weer terug

En ja Demetri en Janis
    pi_79885606
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 21:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
    De rating had je dan ook beter kunnen benadrukken.
    Ik heb het 18-49 aandeel er toch ook bij staan, wijsneus.

Maargoed we zijn het in ieder geval eens dat FFWD einde verhaal is
    pi_79886525
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik heb het 18-49 aandeel er toch ook bij staan, wijsneus.

Maargoed we zijn het in ieder geval eens dat FFWD einde verhaal is
    pi_79886570
    Maar ze moeten het seizoen toch wel afmaken? Hoeveel afleveringen zullen er nog komen, stuk of 7 ofzo? Want ik had eerst ergens gelezen dat de verwachting was dat er 25+ afl zullen komen, maar dat zal wel niet doorgaan. Maar ik hoop wel dat de schrijvers daar dan rekening mee hebben gehouden, niet dat we dadelijk opeens stoppen bij afl 20 ofzo en dat nog steeds niet alles duidelijk is
    pi_79887042
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 22:29 schreef SLP_ het volgende:
    Maar ze moeten het seizoen toch wel afmaken? Hoeveel afleveringen zullen er nog komen, stuk of 7 ofzo? Want ik had eerst ergens gelezen dat de verwachting was dat er 25+ afl zullen komen, maar dat zal wel niet doorgaan. Maar ik hoop wel dat de schrijvers daar dan rekening mee hebben gehouden, niet dat we dadelijk opeens stoppen bij afl 20 ofzo en dat nog steeds niet alles duidelijk is
    Er zijn 22 afleveringen besteld, volgens The Futon Critic Link!
      zaterdag 3 april 2010 @ 06:47:04 #69
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_79893933
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het is een dubbel-aflevering. Kijk eens naar de bestandsgrootte van hetgeen je wel hebt gevonden?
    opgezegd@fok.nl
    pi_79908716
    Overigens denk ik dat Dyson Frost (D.Gibbons) stiekem de vader van Simon Campos is.
      zaterdag 3 april 2010 @ 18:06:24 #71
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_79908791
    Net die nieuwe aflevering gezien.
    Verhaal klopt mijns ziens niet helemaal.

Iedereen in het Somalische dorp had een FF,terwijl die doc wist dat hij ze ging afschieten.
    Vond ik nogal apart.
    Nu snap ik van we kunnen de toekomst veranderen wel,maar ga ervan uit dat de doc vooruit al wist dat alle proefpersonen dood gingen. En de toekomst niet veranderd kon worden door de mensen zelf. En het dus raar is dat ze een FF hadden.

Nogal rare situatie,maargoed.
    pi_79909113
    Die flash forward is een mogelijke toekomst.
      zaterdag 3 april 2010 @ 19:25:22 #73
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_79911085
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 18:06 schreef Rainesz het volgende:
    Net die nieuwe aflevering gezien.
    Verhaal klopt mijns ziens niet helemaal.

Iedereen in het Somalische dorp had een FF,terwijl die doc wist dat hij ze ging afschieten.
    Vond ik nogal apart.
    Nu snap ik van we kunnen de toekomst veranderen wel,maar ga ervan uit dat de doc vooruit al wist dat alle proefpersonen dood gingen. En de toekomst niet veranderd kon worden door de mensen zelf. En het dus raar is dat ze een FF hadden.
    Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.
      zaterdag 3 april 2010 @ 21:34:56 #74
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_79915479
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 18:04 schreef stijn_ het volgende:
    Overigens denk ik dat Dyson Frost (D.Gibbons) stiekem de vader van Simon Campos is.
    Die gedachte kreeg ik ook bij het kijken van deze aflevering.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_79915706
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.
    Twee weken toch? Denk niet dat die Dyson Frost zolang heeft gewacht met het doden van die Somaliërs..
      zaterdag 3 april 2010 @ 22:09:12 #76
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_79916414
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Twee weken toch? Denk niet dat die Dyson Frost zolang heeft gewacht met het doden van die Somaliërs..
    Blijkbaar dus wel.
    pi_79917648
    Inderdaad, in die tape vroeg D Gibbons toch aan die vriend van dat snotjong wat hij zag? Hij speelde een spelletje en het was uitgekomen, zei hij nog.
    Unbowed, Unbent, Unbroken.
    pi_79917860
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 22:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
    Inderdaad, in die tape vroeg D Gibbons toch aan die vriend van dat snotjong wat hij zag? Hij speelde een spelletje en het was uitgekomen, zei hij nog.
    Ojaa
      zondag 4 april 2010 @ 04:59:09 #79
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_79924591
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ahh inderdaad niet opgemerkt dat het kort dag was.
    Mijn fout.
    pi_80061806
    wij hebben de 14 aflevering in 1 ruk gekeken en best boeiend, alleen wel dat ze belangrijke stukken in 1 aflevering er in stoppen en daarna hoor je er niets meer van (bv moord op ome teddy )
    heel vreemd, maar er komt maar 1 seizoen ? als ik het hier zo beetje lees?
    what you see, is what you get!
    pi_80064317
    ik hoop nog steeds dat er nog een seizoen komt
      Moderator donderdag 8 april 2010 @ 10:54:42 #82
    16180 crew  CoolGuy
    pi_80075150
    Ik kreeg de indruk dat die zwarte CIA agent D. Gibbons is. Want, in de FF van de dochter van Mark zag zij D. Gibbons (D. Gibbons is a very bad man zei ze nog). Ze wilde er eerst niet over praten maar deed dat in deze aflevering toch en ze zei dat hij (D. Gibbons denk ik dan?) zei dat haar vader dood was.

Je zag in dat fragment geen gezicht van degene die die uitspraak deed. Maar een stukje verderop in die aflevering, zag je datzelfde fragment, en nu zag je wél wie het zei, en het was die zwarte CIA agent..
    pi_80080496
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
    Ik kreeg de indruk dat die zwarte CIA agent D. Gibbons is. Want, in de FF van de dochter van Mark zag zij D. Gibbons (D. Gibbons is a very bad man zei ze nog). Ze wilde er eerst niet over praten maar deed dat in deze aflevering toch en ze zei dat hij (D. Gibbons denk ik dan?) zei dat haar vader dood was.

Je zag in dat fragment geen gezicht van degene die die uitspraak deed. Maar een stukje verderop in die aflevering, zag je datzelfde fragment, en nu zag je wél wie het zei, en het was die zwarte CIA agent..
    Ik denk dan eerder dat de andere persoon D.Gibbons is, en Agent Vogel gewoon een hulpje. Aangezien hij ' verantwoording' aflegt aan de ander, waarom zou D. Gibbons dat doen?
      Moderator donderdag 8 april 2010 @ 22:17:18 #84
    16180 crew  CoolGuy
    pi_80103380
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:19 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Ik denk dan eerder dat de andere persoon D.Gibbons is, en Agent Vogel gewoon een hulpje. Aangezien hij ' verantwoording' aflegt aan de ander, waarom zou D. Gibbons dat doen?
    Dat weet ik niet, maar dan klopt de uitleg van de FF van dat dochtertje niet. Zij heeft D. Gibbons gezien in haar FF. Tenminste, dat is wat zij zegt. In de eerste aflevering van FF zegt ze al dat hij een slechte man is. Haar FF wordt in aflevering 14 getoond waarbij de gezichten niet te zien zijn. Zij stelt dat D. Gibbons de opmerking maakt dat Agent Benford dood is.

Later in diezelfde aflevering doet die FF zich voor, en zie je dat het dus Agent Vogel is die die exacte opmerking maakt. Dan zou hij toch D. Gibbons moeten zijn? Of heb ik nou wat gemist?
      donderdag 8 april 2010 @ 22:28:41 #85
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_80103968
    Heeft ze ooit letterlijk gezegd dat ze hem GEZIEN heeft dan?

Just asking..
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
      donderdag 8 april 2010 @ 23:35:28 #86
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_80106894
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar dan klopt de uitleg van de FF van dat dochtertje niet. Zij heeft D. Gibbons gezien in haar FF. Tenminste, dat is wat zij zegt. In de eerste aflevering van FF zegt ze al dat hij een slechte man is. Haar FF wordt in aflevering 14 getoond waarbij de gezichten niet te zien zijn. Zij stelt dat D. Gibbons de opmerking maakt dat Agent Benford dood is.

Later in diezelfde aflevering doet die FF zich voor, en zie je dat het dus Agent Vogel is die die exacte opmerking maakt. Dan zou hij toch D. Gibbons moeten zijn? Of heb ik nou wat gemist?
    De D. Gibbons opmerking was gebaseerd op de ijskastmagneetjes.

De opmerking van Vogel stond daar los van.
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      vrijdag 9 april 2010 @ 04:30:34 #87
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_80111192
    Waarom moet het meest awesome karakter in de show nu ineens weer een mol zijn? Bah .

Aan de andere kant, ik vind het knap van de schrijvers dat ze toch weten te blijven verrassen. Ze weten dat het einde eraan zit te komen maar het lijkt erop dat het een spectaculair einde wordt .

Edit: Oh ja, Seth McFarlane die een online RPG speelt . Soms neemt de show zichzelf even niet zo serieus, en dat heeft wel z'n charme vind ik .

[ Bericht 13% gewijzigd door Fir3fly op 09-04-2010 04:37:54 ]
      vrijdag 9 april 2010 @ 11:36:49 #88
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_80117324
    Seth McFarlene, wat een baas .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:25:28 #89
    87680 Mirel
    pi_80123374
    Het was wel duidelijk wie de eerste mol is. Die bekende zwarte acteur kreeg screentime, en die is vast geen mol, Seth ook niet, en zeker niet na z'n RPG gelul. Dan blijft die snol wel over. Dat dinges (Jane heet ze toch? ) de 2e mol is is wel verrassend. Mark ziet trouwens overal de details in. Doet 'ie goed.
    pi_80128152
    Ugh, waarom Janis!
    Net één van de leukere personages die weer aan de andere kant staat.
    Het is net 24, maar dan met flashforwards.

Benford was nogal blij dat ze de mol te pakken hadden, alleen waren er wel minstens 6 collega's neergeschoten.

Hopelijk wordt de Keiki verhaallijn niet teveel uitgerekt met nutteloze scenes.
    Nu ze is opgepakt door ICE hoop ik dan ook dat er wat meer vaart in komt
    Hi Mackey
    pi_80144649
    Met afstand slechte aflevering so far.

Ineens nieuwe personages om als Mol te gebruiken. Ze vlucht in paniek en er staat wel een motorrijder klaar....

Maar goed, ik blijf kijken want wil weten hoe het afloopt
    pi_80147211
    Seth MacFarlane Met zijn RPG Wat is die man een held.

Verder ronduit een matige aflevering IMHO. Janis de mol Dus nu wordt ze niet mama ofzo? Wel lekker mokkel vind ik haar, wil d'r best wel ff volblaffen
    pi_80148039
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Waaghals2010 het volgende:
    Met afstand slechte aflevering so far.

Ineens nieuwe personages om als Mol te gebruiken. Ze vlucht in paniek en er staat wel een motorrijder klaar....

Maar goed, ik blijf kijken want wil weten hoe het afloopt
    Ja wtf, die motorrijder die al klaar stond En als die motorrijder samenwerkt met haar, zou hij toch informatie hebben over Mark enz? Waarom kijken ze dan niet eens wie hij is?
      zaterdag 10 april 2010 @ 00:34:32 #94
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_80148135
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 00:31 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja wtf, die motorrijder die al klaar stond En als die motorrijder samenwerkt met haar, zou hij toch informatie hebben over Mark enz? Waarom kijken ze dan niet eens wie hij is?
    Hoezo is dat zo vreemd? Ze kan van te voren al gesignaleerd hebben voor die motor.

En die bestuurder zullen ze vast nog wel aankaarten, dat kunnen ze niet negeren.
    pi_80148301
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoezo is dat zo vreemd? Ze kan van te voren al gesignaleerd hebben voor die motor.

En die bestuurder zullen ze vast nog wel aankaarten, dat kunnen ze niet negeren.
    Hoe kan ze dat gedaan hebben? Ze had geen toegang tot een pc of mobiel, en ze wist van te voren niet dat Mark erachter zou komen dat zij de mol is..
      zaterdag 10 april 2010 @ 00:48:27 #96
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_80148530
    Ok, niet van te voren dan. Tijdens de vlucht? Misschien heeft Janis wel gesignaleerd?

In ieder geval, ik vind dit niet echt een plothole, zeker als je kijkt naar dat schaakspelletje wat een telefoonnummer werd .
      zaterdag 10 april 2010 @ 01:06:07 #97
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80148912
    Zo. Benford is wel opeens superslim geworden. Kunnen Baantjer en Grissom nog een puntje aan zuigen. Had 't vrijwel gelijk door met die seconden tussen schaakzetten en de wel/geen-suikermomenten van Marcie.
    pi_80149072
    Die agent welke een oogje in het zeil moest houden op Olivia en dochter.. !!

Het verhaal blijft nog boeiend genoeg om te volgen, maar dat soort vage dingen zijn echt lachwekkend..
      zaterdag 10 april 2010 @ 14:39:36 #99
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_80159352
    Janis zal uiteindelijk een tripple spy blijken en gewoon voor Mark werken

pfff wat een hoop achterlijke dingen weer.. en toch blijf ik kijken
    pi_80159394
    Dit was wel echt een dieptepunt hoor..tering zeg
    En dat gedoe met die Koreaan erbij, die in het ghetto terecht komt en vriendjes wordt met een stoere Mexicaan die meteen zijn hele crew een speech geeft over respect x 1000
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_80160000
    We kunnen nu wel concluderen dat de makers van deze serie volstrekt talentloos zijn? Het idee achter de serie is leuk, de hele wereld krijgt een black-out, en ziet zijn toekomst. Dat idee hebben ze echter uit een boek waar de serie op is gebaseerd. Wanneer de makers zelf wat moesten bedenken (de karakters, de dialogen, de specifieke plotontwikkelingen) gaan ze volkomen de mist in.
    pi_80162209
    OMG, we have a MOL...

Lijkt 24 wel
    The following takes place between....
    Michael Scofield
      zaterdag 10 april 2010 @ 16:45:23 #103
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_80162574
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 15:06 schreef Ereinion het volgende:
    We kunnen nu wel concluderen dat de makers van deze serie volstrekt talentloos zijn? Het idee achter de serie is leuk, de hele wereld krijgt een black-out, en ziet zijn toekomst. Dat idee hebben ze echter uit een boek waar de serie op is gebaseerd. Wanneer de makers zelf wat moesten bedenken (de karakters, de dialogen, de specifieke plotontwikkelingen) gaan ze volkomen de mist in.
    Toch blijft het een leuke serie. Leuker dan de meeste bagger op TV
    opgezegd@fok.nl
    pi_80162840
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef jdiezrequejo het volgende:
    OMG, we have a MOL...

Lijkt 24 wel
    Of Austin Powers
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_80162994
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 11:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Seth McFarlene, wat een baas .
    Dat dus! Daar dacht ik ook direct aan! Tof dat hij een klein rolletje hierin heeft. Uiteraard speelt hij de dikke nerd Ik kan die vent alleen nooit serieus nemen wetende dat hij zo ook als stewie of peter kan klinken
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      zaterdag 10 april 2010 @ 17:10:11 #106
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_80163106
    Omdat FFWD nogal saai is, minimaliseer ik het scherm wel eens en luister gewoon naar de dialogen. Toen begon Seth dus over zijn RPG, ik dacht serieus dat Brian opeens meedeed .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 10 april 2010 @ 20:36:04 #107
    87680 Mirel
    pi_80168862
    Dat doe ik dus ook, scherm minimaliseren en beetje browsen. Ook bij V doe ik dat.
    pi_80168897
    Dan kijk je toch gewoon uit een soort van dwangneurose of niet? Kan je beter stoppen lijkt me?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zaterdag 10 april 2010 @ 20:38:25 #109
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_80168940
    Ja natuurlijk, maar net als met Heroes en Prison Break wil je toch beetje weten hoe het afloopt .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_80169076
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ja natuurlijk, maar net als met Heroes en Prison Break wil je toch beetje weten hoe het afloopt .
    haha ja dat is waar..gelukkig keek ik die series altijd met een huisgenoot, anders was ik wellicht in dezelfde situatie gekomen.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_80184734
    tvp, ben begonnen met deze serie.
      zondag 11 april 2010 @ 15:05:20 #112
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
      woensdag 14 april 2010 @ 15:47:12 #113
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80307656
    quote:
    SPOILER: Niet echt een spoiler, maar goed. Toch maar even achter het balkje
    More importantly, I'm hearing there is most definitely a chance FlashForward will be renewed, because it actually does fairly well overseas and doesn't hemorrhage as much money as you'd think. A source tells me, "This is a rare case where a low domestic performer could get a surprise pickup." We'll find out May 18, when ABC announces its schedule.

Read more: http://uk.eonline.com/ube(...)p.html#ixzz0l59Jq9OC
    pi_80388459

The box is here...
    But the gun is gone..
    pi_80390489
    kut, het is al vrijdag, ik moet nog kijken!!!!
    pi_80390799
    Zal Demetri al dood zijn? Ik weet niet meer of hij vermoord zou worden door Mark, of alleen door Mark's wapen. En wat moet Dyson met Charlie? Vond die flashbacks trouwens niet zo interessant Ben wel zeer benieuwd naar de volgende aflevering!
      vrijdag 16 april 2010 @ 17:06:13 #117
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_80391120
    Dem wordt vermoord door het pistool van Mark, dat dus nu in bezit is van Frost (ga ik van uit).

Denk niet dat hij nu al dood is trouwens.

Wat Dyson met Charlie moet vraag ik me ook af, niks ergs iig want over 3dagen is ze gewoon veilig thuis,
      vrijdag 16 april 2010 @ 20:07:39 #118
    87680 Mirel
    pi_80397163
    Vind de eps de laatste tijd wel leuk. Ookal is bijv. veel in de mole episode vergezocht, het is wel gewoon vermakelijk.
    pi_80398437
    Als ze Dimitri er nu al uitschrijven stop ik met kijken, hij is de enige acteur die het echt interessant brengt.
    pi_80399554
    Toch kan ik me niet voorstellen dat Demetri dood is, aangezien dat dus eigenlijk 3 dagen te vroeg is..
    pi_80477977
    Ik denk niet dat Demetri dood is. De beelden misleiden je. Net zoals de FF van Olivia, die samen is met Lloyd Simcoe. Eerst was die reden omdat Mark Benford aan de zuip ging. Nu blijkt dat dus helemaal niet zo te zijn. Ik denk dat hetzelfde gedaan wordt met Demetri. Iedereen, inclusief hijzelf, denkt dat hij dan dood is.
    pi_80611685
    ik heb het niet meer gezien sinds de stop, maar is het het nog waard of is het flut?
    pi_80617837
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef Doks het volgende:
    ik heb het niet meer gezien sinds de stop, maar is het het nog waard of is het flut?
    De eerste double ep na de stop is echt fantastisch, met afstand de beste ep. Helaas daarna weer flut.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      vrijdag 23 april 2010 @ 11:30:36 #124
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80627365
    Dat was best een spannende aflevering.

En ik herkende een van de FBI-agenten uit Oz (hij heette daar officer Dave Brass, 't basketbaltalent)!
    pi_80634933
    Vette aflevering! Vond dit denk ik de beste aflevering so far
      vrijdag 23 april 2010 @ 15:05:35 #126
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_80635143
    Best spannend inderdaad, hoewel ik het wel weer irritant vind dat sommige karakters zo voorspelbaar zijn. Zoals die terrorist die wel heel gemakkelijk ontsnapt, of Mark die probeert Frost te overmeesteren en hem daarmee eigenlijk omlegt. Zucht . Oh en nu we eindelijk Frost een beetje in beeld hebben wordt ook hij afgeknald . En waar de hell is Simon ?

Maar goed, het schijnt allemaal ergens heen te leiden .
    pi_80640308
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
    En waar de hell is Simon ?

Op een eiland?

Toffe aflevering wel, beetje jammer dat er nu wéér een andere badguy is
    pi_80657563
    Mind if I have a little water first?

Het 'water' is geel verdomme!!
    pi_80657860
    eigenlijk ben ik wel blij dat deze serie gaat stoppen. Tuurlijk, niet alles is even realistisch, maar het blijft TV, dus dat is het niet. Ik ben bang dat als dit door zou gaan, deze serie gewoon een 2e Lost zal worden.
    pi_80658194
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 00:48 schreef stijn_ het volgende:
    eigenlijk ben ik wel blij dat deze serie gaat stoppen. Tuurlijk, niet alles is even realistisch, maar het blijft TV, dus dat is het niet. Ik ben bang dat als dit door zou gaan, deze serie gewoon een 2e Lost zal worden.
    Is dit al zeker? Ik vind het wel een erg leuke serie. Gewoon spanning en vermaak.
    pi_80658769
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 01:03 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Is dit al zeker? Ik vind het wel een erg leuke serie. Gewoon spanning en vermaak.
    .

Idd, ik vind dit na Lost, samen met Criminal Minds een van de leukere series op dit moment.
      zaterdag 24 april 2010 @ 09:49:33 #132
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80661610
    Goh, wat erg, een tweede Lost worden.
    pi_80664100
    Ja, want Lost is ook zo'n verschrikkelijk slechte serie
      zaterdag 24 april 2010 @ 16:58:32 #134
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_80670263
    Mark, Mark...in plaats van tot op de laatste seconde moeilijk lopen doen met het pistool, had je ook gewoon je auto in de baan van de kogels kunnen parkeren.
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
      zaterdag 24 april 2010 @ 19:41:33 #135
    87680 Mirel
    pi_80674617
    Nou die auto stond ver weg geparkeerd. Misschien.

Ik zou m'n vinger achter de trekker zetten zodat die niet door kan halen. En dan mag Demetri opstaan.
    pi_80678069
    Nog steeds vermakelijk genoeg om te blijven volgen..
    Een topserie zal het wel nooit worden.
    pi_80681983
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 16:58 schreef Pek het volgende:
    Mark, Mark...in plaats van tot op de laatste seconde moeilijk lopen doen met het pistool, had je ook gewoon je auto in de baan van de kogels kunnen parkeren.
    Misschien dat je het vergeten bent, maar hij liep een trap af
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 19:41 schreef Mirel het volgende:
    Nou die auto stond ver weg geparkeerd. Misschien.

Ik zou m'n vinger achter de trekker zetten zodat die niet door kan halen. En dan mag Demetri opstaan.
    Dat deed ie toch ook? Vandaar die bebloede vingers.
      zaterdag 24 april 2010 @ 23:47:41 #138
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_80682394
    O ja
    Maar dan nog, vast wel iets te vinden in een loods, plaatmateriaal ofzo?
    pi_80683070
    Ja, maar Demitri zei dat als ze probeerden er iets tussen te zetten dat het pistool af zou gaan, en ook als Mark te dichtbij zou komen. De lasterstralen zouden het detecteren als Mark iets er tussen zou zetten
      zondag 25 april 2010 @ 00:57:09 #140
    87680 Mirel
    pi_80684476
    Niet tussen de loop (en straal) en Demetri in, maar letterlijk dat trekkertje die je met je vinger naar achter drukt (wijsvinger) als je wilt schieten. Dat zat vastgebonden met die hele constructie. Als je je vinger daarachter zet dan is het ook wel opgelost.

zondag 25 april 2010 @ 02:09:06 #141
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80685571
    Ja, Mirel, ja, hoor.
      zondag 25 april 2010 @ 03:19:26 #142
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_80686110
    quote:
    Op zondag 25 april 2010 00:11 schreef SLP_ het volgende:
    Ja, maar Demitri zei dat als ze probeerden er iets tussen te zetten dat het pistool af zou gaan, en ook als Mark te dichtbij zou komen. De lasterstralen zouden het detecteren als Mark iets er tussen zou zetten
    Mwoah, als je maar snel genoeg bent. Zo'n trekker overhalen duurt wel een fractie van een seconde, tijd zat
      zondag 25 april 2010 @ 08:26:12 #143
    87680 Mirel
    pi_80686937
    Gaf je me gelijk of is het sarcasme? HET WERKT TOCH?! Hoe moet anders die pistool schieten?
      zondag 25 april 2010 @ 14:10:29 #144
    163488 RubenSosa
    Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
    pi_80693842
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 00:48 schreef stijn_ het volgende:
    Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
    pi_80696148
    Hij had natuurlijk ook gewoon voor de kogels kunnen gaan staan, aangezien hij een kogelvrij vest aan had

Toffe serie wel, mag van mij doorgaan. Ik blijf het wel volgen.
    I am the Milkman! My milk is delicious!
      zondag 25 april 2010 @ 18:20:36 #146
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_80700716
    Net pas laatste aflevering gezien.
    Wel weer aardig,zouden ze met dat hele bord de intentie hebben gehad om tot 2016 door te gaan met de serie?
    (Jammer voor de schrijvers dat dan toch de stekker eruit werd/word gehaald hehe)
      Moderator maandag 26 april 2010 @ 08:25:38 #147
    16180 crew  CoolGuy
    pi_80718053
    Ik heb de aflevering ook gezien. Zo'n slechte gast was Frost toch niet. Hij probeerde zichzelf en Demitri te redden. Daarom vertelde hij dat rijmpje aan Charlie. Mark gebruikte dat om het pistool los te krijgen, en het naar boven te kunnen richten.

Het pistool schoot wel, maar is het nog meer mensen opgevallen dat op de plek waar de kogel het bord raakte nog een kogelgat zat? Volgens mij suggereren ze daarmee dat Frost zelf heeft gekeken of het mogelijk was om op die manier de moord op Demitri af te wenden.

Die ontsnapte gevangene, die vrouw, die loopt op een gegeven moment in die flashback met zo'n gast mee, richting de loods waar Frost is. Hij zegt dan tegen haar dat zij misschien Frost om zeep moet helpen, en Frost heeft dat gezien want hij heeft overal camera's hangen.

Verderop, terwijl hij bij Mark staat, net voor hij vermoord wordt, zegt hij ook dat hij met de meeste van zijn compagnons gebroken heeft. Ik denk dat hij helemaal niet zo'n slechte gast is als tijdens de hele serie wordt beweerd eigenlijk..
      vrijdag 30 april 2010 @ 11:12:16 #148
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80867949
    Op zich een leuk plottwistje in de Janis-verhaallijn, maar het wordt er wel steeds ongeloofwaardiger/geforceerder op.

Voor de rest weinig actie of ontwikkelingen... Aron nog steeds in Afghanistan op zoek naar z'n dochter, Olivia wordt de hele aflevering verteld dat ze speciaal is en een stukje van de puzzel is...

En Mark ontdekt wel weer heel erg simpel de ring in de koningin.
    pi_80873374
    Ach, die autist is natuurlijk James Callis, Gaius Baltar uit BSG.. Hij kwam me al ergens bekend voor..
    pi_80874387
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 14:20 schreef DJKoster het volgende:
    Ach, die autist is natuurlijk James Callis, Gaius Baltar uit BSG.. Hij kwam me al ergens bekend voor..
    yep, Gaius frakking Baltar
      vrijdag 30 april 2010 @ 23:30:08 #151
    117598 Gebraden_Wombat
    lekker bij rijst
    pi_80889839
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 14:20 schreef DJKoster het volgende:
    Ah, ik vond hem ook al zo bekend! Baltar
    Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
    Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
      vrijdag 30 april 2010 @ 23:32:54 #152
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_80889961
    Omg, Baltar? Had hem totaal niet herkend.. De combinatie van Gabriel en 't gelul over speciaal zijn deden me if anything denken aan Heroes. Overigens doet FlashForward me uberhaupt aan de latere seizoenen van die serie denken en dat is niet positief.

Baltar daarentegen.
    Je suis Charlie Sheen
      zaterdag 1 mei 2010 @ 07:16:30 #153
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_80895097
    Ik heb de laatste 4 eps op mijn HD staan, maar het boeit me niet meer ... Jammer, omdat het idee fantastisch is, maar de uitwerking is maar zo zo ...
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 1 mei 2010 @ 11:09:21 #154
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_80897025
    Net laatste aflevering gezien. Blijkt dus dat de toekomst en zelfs het verleden niet klopt omdat Olivia niet bij Lloyd is. En Janis is dus een dubbel,dubbel spion?

Ik begin verhaallijn beetje te verliezen haha.
    Nou kijk de serie nog wel af,maar erg jammer hoe verhaal er nu doorheen wordt gestampt
    pi_80897417
    Toen die gestoorde kerel al die flashforwards kreeg was dat nog de toekomst he en hij zag altijd Olivia en Lloyd samen. Maar we weten inmiddels dat die flashforwards een mogelijke toekomst weergeven.

Janis is een dubbel spion ja, maar dat had ik overigens wel verwacht.
    pi_80898123
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 11:09 schreef Rainesz het volgende:
    Net laatste aflevering gezien. Blijkt dus dat de toekomst en zelfs het verleden niet klopt omdat Olivia niet bij Lloyd is. En Janis is dus een dubbel,dubbel spion?

Ik begin verhaallijn beetje te verliezen haha.
    Nou kijk de serie nog wel af,maar erg jammer hoe verhaal er nu doorheen wordt gestampt
    Die toekomst hoeft niet te kloppen he, dat bewees die ene collega al toen ie zelfmoord pleegde. En het is nog geen 29 april dus Olivia zou nog wel es bij Lloyd kunnen belanden...
      zaterdag 1 mei 2010 @ 12:28:21 #157
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_80898742
    Lloli ftw dan maar
    pi_80911407
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 12:02 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Die toekomst hoeft niet te kloppen he, dat bewees die ene collega al toen ie zelfmoord pleegde. En het is nog geen 29 april dus Olivia zou nog wel es bij Lloyd kunnen belanden...
    Klopt. Frost zei ook tegen Demetri dat hij een pad had gemaakt, die op die grote muur. Van alle mogelijke toekomsten moesten bepaalde dingen gebeuren zodat hij zou overleven. Echter heeft niet iedereen het pad genomen zoals hij gepland had, wat resulteerde in Frost zijn dood.
    pi_80915979
    Net e18 gezien, gelukkig is Janis een double agent en niet de bitch als ik eerst dacht dat ze was Ben zeer benieuwd of ze Mark gaat vermoorden Eerlijk gezegd denk ik van niet, en dat hoop ik ook
      zondag 2 mei 2010 @ 09:40:03 #160
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_80923440
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef SLP_ het volgende:
    Net e18 gezien, gelukkig is Janis een double agent en niet de bitch als ik eerst dacht dat ze was Ben zeer benieuwd of ze Mark gaat vermoorden Eerlijk gezegd denk ik van niet, en dat hoop ik ook
    FF kennende zal dat een nepmoord worden met een zakje ketchup onder zijn hemd zodat de boze mensen denken dat hij dood is
    pi_81018250
    Er spookt me maar 1 vraag door het hoofd na 18 afleveringen.

Waarom heeft die neger FBI man zelfmoord gepleegd om te bewijzen dat de FlashForward niet perse uit hoeft te komen, hij had ook een vingertopje kunnen afzagen ofzo..

Vette serie verder
      dinsdag 4 mei 2010 @ 18:59:22 #162
    163488 RubenSosa
    pi_81018348
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Jaapvaak het volgende:
    Er spookt me maar 1 vraag door het hoofd na 18 afleveringen.

Waarom heeft die neger FBI man zelfmoord gepleegd om te bewijzen dat de FlashForward niet perse uit hoeft te komen, hij had ook een vingertopje kunnen afzagen ofzo..

Vette serie verder
    In "zijn" flashforward komt er toch iemand te overlijden wat zijn schuld was??? Zoiets stond me bij. En doordat hij zelfmoord zou plegen, kon dat niet meer gebeuren.
    Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
    pi_81023149
    Maar wat hij vooral duidelijk wilde maken is dat de toekomst veranderd kan worden. Nou, dat kun je ook bewijzen door weet ik veel, een tattoage te laten zetten op de hand terwijl je dat in de toekomst dus niet had.

Wetende dat je dus de toekomst kan veranderen kun je proberen de moord te voorkomen.
    pi_81027773
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef Jaapvaak het volgende:
    Maar wat hij vooral duidelijk wilde maken is dat de toekomst veranderd kan worden. Nou, dat kun je ook bewijzen door weet ik veel, een tattoage te laten zetten op de hand terwijl je dat in de toekomst dus niet had.

Wetende dat je dus de toekomst kan veranderen kun je proberen de moord te voorkomen.
    Dat jij dit nu (als kijker) weet, wil nog niet zeggen dat de mensen in het verhaal dat ook wisten. Daarbij is het roer ook niet om als je een tattoo laat zetten. Stel de (toekomstige) moord gebeurt onder werktijd. Dan kan hij alsnog wel een tattoo laten zetten, maar zegt dit niets over veranderingen in/met zijn werk.
    pi_81096862
    Ik kijk nu ook Flash Forward. Nu is er echter een raadsel voor mij. Ik kan nergens episode 14 vinden. Toch lijken episode 13 en 15 bij mij opelkaar aan te sluiten.. Hebben meer mensen dit?
    Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:31:19 #166
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_81096921
    13 was een dubbelepisode.

Overigens, vanavond weer lekker veel Bryce, Nicole en die Japanse vrouw . Ik denk dat ik deze aflevering maar gewoon oversla.
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:37:06 #167
    87680 Mirel
    pi_81097206
    edit; oh nee toch niet

[ Bericht 91% gewijzigd door Mirel op 06-05-2010 18:49:57 ]
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:38:36 #168
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_81097284
    Episodes 13 en 14 waren meteen achter elkaar uitgezonden.
    pi_81097445
    Hmm oke. Bedankt.
    Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
    pi_81135981
    Beetje nietsverhullende aflevering, nummer 19.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 15:30:18 #171
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_81136114
    Inderdaad. Al werden er wel verhaallijnen van eerder aangehaald. Dus de eindjes zullen langzamerhand aan elkaar geknoopt gaan worden, denk ik.
    pi_81151834
    Zo,

Gaius 'Frakking' Baltar, Leoben en River Song in één aflevering.

Verkapte TVP.
    You can't have everything. Where would you put it?
    - Steven Wright
      vrijdag 7 mei 2010 @ 23:44:56 #173
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_81162281
    Lees ik nou goed dat Gaius Baastar is afgezakt naar Flashforward? Die man hoort een eigen serie te hebben .
    Amen.
      zaterdag 8 mei 2010 @ 00:03:20 #174
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_81163024
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 23:44 schreef Jivis het volgende:
    Lees ik nou goed dat Gaius Baastar is afgezakt naar Flashforward? Die man hoort een eigen serie te hebben .
    Dat dus maar dan juist gespeld. Dit zinkende schip is Gaius Baltar niet waard.
    Je suis Charlie Sheen
      zaterdag 8 mei 2010 @ 00:03:53 #175
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_81163048
    Ik sla deze aflevering maar mooi over.
    pi_81163327
    Wat een slechte klote-aflevering Gaat helemaal nerges over... en dat twee episodes voor de seizoensfinale
      zaterdag 8 mei 2010 @ 09:55:18 #177
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_81169515
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 00:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat dus maar dan juist gespeld. Dit zinkende schip is Gaius Baltar niet waard.
    Gaius BAAS tar, do the math .
    Amen.
    pi_81173311
    OMG, ik dacht serieus dat die aflevering dat Demetri gered werd de finale was... Ff downloaden.
    Naamtopic.
    pi_81185835
    Ben ook wel benieuwd, met nog 3 afleveringen te gaan, wat voor spectaculairs we mogen verwachten.
      zaterdag 8 mei 2010 @ 19:21:55 #180
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_81186396
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 09:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

Gaius BAAS tar, do the math .
    En toch klinkt en staat het meer als Bastard.
    Je suis Charlie Sheen
    pi_81193468
    Wat een kutaflevering zeg

Die hele verhaallijn van die man die mensen die de dood ontsnapt waren ging doden was extreem voorspelbaar (omdat er maar één verdachte door die twee agenten geīnterviewd werd, was er nooit een mysterie wie nou verantwoordelijk was voor die moorden), volstrekt nutteloos en verschrikkelijk saai. De ontknoping van die verhaallijn was een nieuw dieptepunt voor de serie. De moordenaar kon alleen gestopt worden doordat de FBI agent zijn auto verticaal in die van hem boorde. Hoe ze beide wisten dat die vrouw net op dat moment uit dat winkelcentrum kwam, is mij volstrekt onduidelijk. Sowieso was de timing voor die hele actie veel te precies om uit te voeren, als die Dmitri een iets tragere auto had gehad had hij zijn auto in de zijkant van een andere willekeurige weggebruiker geramd.

Daarna ging de FBI op zoek naar het zusje van die wetenschapper, wat er blijkbaar op neer kwam dat die Mark Benford in zijn eentje (!) die wijk uit ging kammen. Uiteindelijk vond hij het busje doordat ze om een of andere reden met dat busje tegen een paaltje aangeramt waren. Als ze dat niet hadden gedaan was dat meisje nu zeker door vocht tekort overleden?

Het dieptepunt was dat interview met Loyd Simco in het begin. Een topnatuurkundige met achtien PHD's die in een tv-programma als een Zenboeddhist slap gaat zitten lullen over de 'forces of the universe'. Wat een bagger.
    pi_81200638
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Ereinion het volgende:

Die hele verhaallijn van die man die mensen die de dood ontsnapt waren ging doden was extreem voorspelbaar (omdat er maar één verdachte door die twee agenten geīnterviewd werd, was er nooit een mysterie wie nou verantwoordelijk was voor die moorden), volstrekt nutteloos en verschrikkelijk saai. De ontknoping van die verhaallijn was een nieuw dieptepunt voor de serie. De moordenaar kon alleen gestopt worden doordat de FBI agent zijn auto verticaal in die van hem boorde. Hoe ze beide wisten dat die vrouw net op dat moment uit dat winkelcentrum kwam, is mij volstrekt onduidelijk. Sowieso was de timing voor die hele actie veel te precies om uit te voeren, als die Dmitri een iets tragere auto had gehad had hij zijn auto in de zijkant van een andere willekeurige weggebruiker geramd.

Daarna ging de FBI op zoek naar het zusje van die wetenschapper, wat er blijkbaar op neer kwam dat die Mark Benford in zijn eentje (!) die wijk uit ging kammen. Uiteindelijk vond hij het busje doordat ze om een of andere reden met dat busje tegen een paaltje aangeramt waren. Als ze dat niet hadden gedaan was dat meisje nu zeker door vocht tekort overleden?

Het dieptepunt was dat interview met Loyd Simco in het begin. Een topnatuurkundige met achtien PHD's die in een tv-programma als een Zenboeddhist slap gaat zitten lullen over de 'forces of the universe'. Wat een bagger.
    Niet vergeten he? Dat je dit soort dingen voor je plezier kijkt
    pi_81204202
    Mark , Olivia & Loyd....
    pi_81206113
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Ereinion het volgende:

je vergeet de bagger verhaallijn van bryce en nicole
      zondag 9 mei 2010 @ 17:48:52 #185
    152525 Knuffelzacht
    Pathologische leugenaar
    pi_81219497
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Dat jij dit nu (als kijker) weet, wil nog niet zeggen dat de mensen in het verhaal dat ook wisten. Daarbij is het roer ook niet om als je een tattoo laat zetten. Stel de (toekomstige) moord gebeurt onder werktijd. Dan kan hij alsnog wel een tattoo laten zetten, maar zegt dit niets over veranderingen in/met zijn werk.
    zelfde idee met dat armbandje wat simon weer niet draagt....
    Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
    Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
    Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
    Life: Highly overrated but you still gotta play the game
    pi_81220756
    Wat een subtiele manier om Keiko maar gewoon uit de serie te schrijven..
    Tenminste, daar lijkt het wel op..

Maar goed, Demetri gaat dus lekker wel dood
    pi_81237456
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef DJKoster het volgende:
    Wat een subtiele manier om Keiko maar gewoon uit de serie te schrijven..
    Tenminste, daar lijkt het wel op..

Maar goed, Demetri gaat dus lekker wel dood
    Volgens de overtuiging van de man die in afgelopen aflevering dood ging. Uiteindelijk gaat iedereen dood ja.
    pi_81415755
    http://tvbythenumbers.com(...)off-ted-scrubs/51371

FF gecanceld dus.
    Jammer want vond de laatste aflevering eigenlijk wel een van de betere.
    pi_81415920
    Achja ik kijk dit seizoen wel af. Is het nu zo dat het waarschijnlijk open eindigt, maar dat het nooit vervolgt wordt? Ik geloof dat de schrijvers eigenlijk drie seizoenen voor ogen hadden.
      vrijdag 14 mei 2010 @ 13:46:49 #190
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_81416082
    Ik vond dit een goede aflevering.

Op zich jammer dat het wordt gecanceld, maar misschien maar beter zo.
    pi_81459970
    lag het nou aan mij, of ging alles wel heel makkelijk deze episode?

Het volgde allemaal maar snel op. allemaal veel te gehaast
    The following takes place between....
    Michael Scofield
    pi_81480834
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef jdiezrequejo het volgende:

klopt, ik vond er ook nie veel aan.
    pi_81480954
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef jdiezrequejo het volgende:

naja er komt geen vervolg he dus moeten alles nog in de laatste afleveringen proppen? of zou het zo'n klote einde krijgen dat je nog niets weet...eerljik gezegd hoop ik wel dat ze er een beetje een einde aan maken hoor
    pi_81481540
    Ik denk niet dat ze de kans hebben gekregen om het verhaal goed af te sluiten, waarschijnlijk waren alle afleveringen allang opgenomen voordat het nieuws over de cancellation bekend was.
      zondag 16 mei 2010 @ 11:49:54 #195
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_81482800
    Nou hoef ik de afleveringen niet meer te zien omdat het toch gecancelled is
    opgezegd@fok.nl
    pi_81483909
    Iemand hier ervaring met het boek?
    Ik vind het grote verhaal in de serie wel erg leuk bedacht en wil er meer van!
    pi_81487105
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:25 schreef lelouch het volgende:
    Iemand hier ervaring met het boek?
    Ik vind het grote verhaal in de serie wel erg leuk bedacht en wil er meer van!
    Volgens mij alleen engelstalig te vinden..
      zondag 16 mei 2010 @ 14:01:08 #198
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_81487445
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 10:56 schreef Johnny Blaze het volgende:
    Ik denk niet dat ze de kans hebben gekregen om het verhaal goed af te sluiten, waarschijnlijk waren alle afleveringen allang opgenomen voordat het nieuws over de cancellation bekend was.
    Nouja, dat lijkt me niet. De kijkcijfers waren al tijden niet florissant, dus het hing in de lucht. Dan kunnen ze daar verhaaltechnisch ook wel iets aan doen.
    Amen.
      zondag 16 mei 2010 @ 19:24:05 #199
    87680 Mirel
    pi_81500667
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Volgens mij alleen engelstalig te vinden..
    Dat is alleen maar een voordeel.

Anders krijg je gesprekken zoals dit:
    quote:
    We moeten nu vlug naar het FBI hoofdkwartier!!!!!!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:42:08 #200
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_81501515
    De FBI komt in het boek niet voor Heb het boek hier staan, is duidelijk beter dan de serie En heeft er alleen zijdelings iets mee te maken, serie is totaal anders.
    opgezegd@fok.nl
      zondag 16 mei 2010 @ 19:47:59 #201
    87680 Mirel
    pi_81501825
    Mijn punt is dat bepaalde gesprekken of zinnen zo suf staan als je ze in het Nederlands leest. Zo heb ik Dexter in het Nederlands en daar zegt Dex "Het is nog veel te vroeg voor je snedigheden, Deb!"
    pi_81504782
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Mirel het volgende:
    Mijn punt is dat bepaalde gesprekken of zinnen zo suf staan als je ze in het Nederlands leest. Zo heb ik Dexter in het Nederlands en daar zegt Dex "Het is nog veel te vroeg voor je snedigheden, Deb!"
    zag laatst thursday vertaald als dinsdag
    pi_81513404
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef FoXje het volgende:
    De FBI komt in het boek niet voor Heb het boek hier staan, is duidelijk beter dan de serie En heeft er alleen zijdelings iets mee te maken, serie is totaal anders.
    Bedankt voor de info. Engels is geen probleem.
    Heb hem aan me wishlist toegevoegd
      maandag 17 mei 2010 @ 02:21:56 #204
    78964 Luuksor
    [ Curacao ]
    pi_81521494
    Haha laatste ep, iemand gehoord toen ze wegreden in Afganistan (toen ze achter Tracy aanreden) dat het net klonk of die Afghaan shotgun zei?! Houd niet van achterin zitten gok ik!
      vrijdag 21 mei 2010 @ 12:23:39 #205
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_81714055
    "I'm not finished! "
    "The Dutch say 'leave me alone' "

!

Meh, die Bryce is ook een sukkel. Heeft 'ie een leuk meisje, dumpt 'ie haar als ze over Keiko vertelt.

En mag Mark gewoon z'n stropdas omhouden als 'ie in de gevangenis zit?
    pi_81747208
    Bryce was nogal dom ja. Heb je een ongelooflijk mooie meid waar je heel goed mee omgaat, doe je dat. Voor iemand die je niet eens kent.
    Alhoewel ik me kan voorstellen dat `ie boos is dat ze niet eerder wat gezegd had.

Zou het dan uiteindelijk zo geweest zijn dat Bryce haar verdronk. Aangezien ze ook nog het gevoel had dat ze het verdiende.
    Jammer dat er niet nog een seizoen komt om de verhalen af te ronden.
    Ondanks sommige minpunten vond ik het een interessante serie.

Wat was de (Engelse) titel van het boek ook alweer? Ga ik morgen eens bij Waterstone`s kijken.
    - Steven Wright
      zaterdag 22 mei 2010 @ 00:05:26 #207
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_81747285
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 00:03 schreef Salamander het volgende:
    Jammer dat er niet nog een seizoen komt om de verhalen af te ronden.
    Ondanks sommige minpunten vond ik het een interessante serie.
    Er is nog één aflevering te gaan, hč.
    pi_81747752
    Serieus? Ik dacht dat dit de laatste was.
    Dat is dan een meevaller.
    - Steven Wright
      zondag 23 mei 2010 @ 21:38:50 #209
    87680 Mirel
    pi_81805741
    Die Keiko is een inferieure Aziatische lelijkerd. Die westerse is mooier op alle vlakken
      zondag 23 mei 2010 @ 21:43:39 #210
    163488 RubenSosa
    pi_81806107
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef Mirel het volgende:
    Die Keiko is een inferieure Aziatische lelijkerd. Die westerse is mooier op alle vlakken
    pi_81806158
    quote:
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 23 mei 2010 @ 22:05:14 #212
    87680 Mirel
    pi_81807797
    Ok niet altijd, maar toch. Hihi. Verre Oosten-achtige Aziaten dan, maar niet bijv. Pakistaanse zoals de dame in mijn ava.

pi_81816495
    GOK: Seizoen eindigt tijdens het neerflikkeren van iedereen tijdens 2e blackout.
    pi_81824297
    Dat vermoed ik ook heel erg. Zou wel cool zijn trouwens
      vrijdag 28 mei 2010 @ 10:58:33 #215
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_82012070
    The End.
      Moderator vrijdag 28 mei 2010 @ 11:51:17 #216
    16180 crew  CoolGuy
    pi_82014223
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 10:58 schreef Bragi het volgende:
    The End.
    Ik wil inhoudelijk niks weten, maar is het een bevredigend eind? Of hebben we gewoon het hele seizoen lang voor Jan Lul zitten kijken?
      vrijdag 28 mei 2010 @ 11:57:13 #217
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_82014494
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik wil inhoudelijk niks weten, maar is het een bevredigend eind?
    Niet echt.

Maar goed, de makers wisten niet dat het gecanceld zou worden toen ze al met de finale bezig waren...
      Moderator vrijdag 28 mei 2010 @ 12:58:55 #218
    16180 crew  CoolGuy
    pi_82017073
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Bragi het volgende:

[..]

Niet echt.

Maar goed, de makers wisten niet dat het gecanceld zou worden toen ze al met de finale bezig waren...
    Voor niks gekeken dus Jammer. Heel erg jammer. Ik was in de veronderstelling dat er na deze nog 2 afleveringen (dus 24 in totaal) zouden komen, maar dat is dus niet het geval. Mooi kut.
      vrijdag 28 mei 2010 @ 13:09:43 #219
    133939 egeltje1985
    Elegant als een egel
    pi_82017447
    Is het nog de moeite waard om af te kijken? Ik loop nog een paar afleveringen achter...
      vrijdag 28 mei 2010 @ 13:10:53 #220
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_82017489
    Als je het zo lang hebt gevolgd, kan je het net zo goed afkijken.
      vrijdag 28 mei 2010 @ 13:28:43 #221
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_82018212
    Wat stom dat het gecancelled is, ik wil JUIST nu weten hoe het verder gaat .
    KuikenGuppy
    pi_82019198
    quote:

Keiko
      vrijdag 28 mei 2010 @ 13:54:09 #223
    133939 egeltje1985
    Elegant als een egel
    pi_82019438
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Bragi het volgende:
    Als je het zo lang hebt gevolgd, kan je het net zo goed afkijken.
    Ok dan, kben aan het binnenhengelen.
      vrijdag 28 mei 2010 @ 15:02:22 #224
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_82022407
    Who would've guessed, waar ik deze serie eerder nog de prison break/heroes kant op vond gaan betreur ik het nu dat dit seizoen geen vervolg zal krijgen. Goede season finale.
    Je suis Charlie Sheen
      vrijdag 28 mei 2010 @ 15:49:26 #225
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_82024447
    De serie wordt bij CBS niet vervolgd.
    Ik hoop dat een andere zender toch potentie ziet voor een 2e seizoen (sci-fi bijvoorbeeld).
    KuikenGuppy
    pi_82028742
    Nice einde, hoop wel dat Mark het overleefd heeft, ik gok van wel. Maar de toekomst die ze zagen was 2015? Dan moet Charlie iets van 14 zijn, maar die leek veel ouder
      vrijdag 28 mei 2010 @ 17:32:02 #227
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_82029528
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Burdie het volgende:
    Ik hoop dat een andere zender toch potentie ziet voor een 2e seizoen (sci-fi bijvoorbeeld).
    CBS? Is FlashForward niet van ABC?
    Je suis Charlie Sheen
      vrijdag 28 mei 2010 @ 17:33:43 #228
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_82029591
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 17:14 schreef SLP_ het volgende:
    Nice einde, hoop wel dat Mark het overleefd heeft, ik gok van wel. Maar de toekomst die ze zagen was 2015? Dan moet Charlie iets van 14 zijn, maar die leek veel ouder

Je suis Charlie Sheen
    pi_82029734
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 17:14 schreef SLP_ het volgende:
    Met die hormonen in het Amerikaanse eten weet je het maar nooit.

Ik vond het trouwens geen slechte finale.
    Wel waren die gasten die Mark moesten uitschakelen niet erg snugger.
    Één geluidje in een ruimte waar verder niks te zien was en toch schoten ze gelijk hun magazijnen leeg.

Het was leuk zolang het er was, maar ik zal FlashForward niet missen.
    pi_82029765
    Was dit de laatste aflevering?
      vrijdag 28 mei 2010 @ 18:18:22 #231
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_82031447
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Burdie het volgende:
    Logisch, want het is van ABC.
    pi_82031841
    Jammer dat er geen vervolg seizoen komt, ik vond het een prachtige serie, want more!!
      vrijdag 28 mei 2010 @ 19:22:21 #233
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_82033980
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 12:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Voor niks gekeken dus Jammer. Heel erg jammer. Ik was in de veronderstelling dat er na deze nog 2 afleveringen (dus 24 in totaal) zouden komen, maar dat is dus niet het geval. Mooi kut.
    Ja, want een serie kijken heeft natuurlijk alleen zin als in de seizoensfinale alles verklaard wordt over het verhaal, de afleveringen zelf bekijken is niks aan!

Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_82034822
    Ik weet nu pas dat het gestopt is. Op wikipedia staat dat ze meer dan 7 miljoen kijkers hadden. Dat is toch niet slecht?

Hoeren.
    pi_82036432
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 19:40 schreef BluesRebel het volgende:
    Ik weet nu pas dat het gestopt is. Op wikipedia staat dat ze meer dan 7 miljoen kijkers hadden. Dat is toch niet slecht?

Hoeren.
    Gemiddeld 7 miljoen kijkers voor een nieuwe serie is nou niet heel slecht of heel goed te noemen.

De finale had een 1.3 rating* en totaal rond de 5 miljoen kijkers. Het laagste van alle afleveringen.
    Het totale aantal kijkers kan aangeven hoe populair een serie is, maar dat is niet de belangrijkste factor.
    De ratings zijn vele malen belangrijker, want die geven het financiële succes van de reclame-inkomsten aan. Een 1.3 rating is dan ook ontiegelijk slecht. Gemiddeld een stevige 2.0 rating of hoger op de 4 drukste dagen (ma-do) bij de commerciële zender is dan wel ook een vereiste voor een vernieuwing.

Na de break halverwege was het al snel duidelijk dat FF het niet lang zou overleven.

* 1.0 rating is 1,32 miljoen kijkers in de categorie van 18 tot 49 jaar.
      vrijdag 28 mei 2010 @ 20:30:07 #236
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_82036796

14 jarige Charlie is ugly as hell en ziet er idd uit als 28 ofzo

en waarom laten ze ons o.a. deze FF zien als er nooit meer een minuut van de seri wordt uitgezonden?

Ik maak er mijn eigen verhaal van:
    Janis zit in het witness protection program en heet nu Fiona Walsh, maar ze heeft borstkanker. Dus.

Qua tijdlijn klopte er trouwens ook niks de die explosie, of deze FF moest al korter duren dan 39 seconden
    Anders was het wel erg raar gemonteerd dat de explosie ná de FF kwam
      vrijdag 28 mei 2010 @ 20:33:02 #237
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_82036923
    Ze hadden het einde iets moeten inkorten, tot aan de beelden waarop er overal weer mensen lagen, dan was het een mooi einde van de serie geweest. Die laatste beelden hadden niet meer gehoeven, omdat er toch geen vervolg meer op komt.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_82043000
    het was echt geen goede serie finale, want je weet nu nog helemaal niets.

het was gewoon een aflevering met als doel dat er een 2e seizoen zou komen, dus niets goeds aan en ik baal er ook van, had graag gezien wat ze nog hadden gedaan

en je zag FF's van verschillende tijdstippen dit keer hoor, kzag nl 2011 en 2015 voorbij komen...

jammer dat ze geen echt einde hebben opgenomen toen ze wisten dat de serie gecancelled zou worden (net als bij bv jericho, toch nog 9 afleveringen gemaakt om er een echt einde van te maken)....
      vrijdag 28 mei 2010 @ 23:12:00 #239
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_82045292
    Op zich valt het voor zo'n nieuwe serie nog mee, Las Vegas heeft 5 volle seizoenen gehad en eindigde toen met grote cliffhangers, waar nooit een einde voor is gemaakt .
    Het is wel kut dat FlashForward is gecancelled en andere brakke series niet.
      vrijdag 28 mei 2010 @ 23:19:43 #240
    114335 sitting_elfling
    Milkbreak Man
    pi_82045671
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
    Op zich valt het voor zo'n nieuwe serie nog mee, Las Vegas heeft 5 volle seizoenen gehad en eindigde toen met grote cliffhangers, waar nooit een einde voor is gemaakt .
    Het is wel kut dat FlashForward is gecancelled en andere brakke series niet.
    Dat dus. Ik kijk haast nooit series. Kijk ik er 1 op aanraden van een vriendin. Bleek ik het leuk te vinden. Wordt het gecanceled na 1 seizen.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      zaterdag 29 mei 2010 @ 15:55:51 #241
    163488 RubenSosa
    pi_82062720
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Happel het volgende:
    Ze hadden het einde iets moeten inkorten, tot aan de beelden waarop er overal weer mensen lagen, dan was het een mooi einde van de serie geweest. Die laatste beelden hadden niet meer gehoeven, omdat er toch geen vervolg meer op komt.
    En als die laatste beelden er niet waren geweest dan hadden anderen weer gezegd: Huhhh er waren toch bommen??????!!!!!???????
      zaterdag 29 mei 2010 @ 15:56:59 #242
    163488 RubenSosa
    pi_82062746
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat dus. Ik kijk haast nooit series. Kijk ik er 1 op aanraden van een vriendin. Bleek ik het leuk te vinden. Wordt het gecanceled na 1 seizen.
    Bedankt voor je input
      zaterdag 29 mei 2010 @ 17:52:21 #243
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_82066060
    Mensen die dit een goede serie vinden moeten echt eens bij zichzelf ten rade gaan .
    Amen.
    pi_82078134
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 15:56 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Bedankt voor je input
    waarom kraak jij andermans replies altijd af? Valt me beetje op de laatste tijd..

Laat anderen toch gewoon zeggen wat ze willen, pffffff
      zaterdag 29 mei 2010 @ 22:41:06 #245
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_82079544
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 17:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

CBS? Is FlashForward niet van ABC?
    Oja foutje, maar dat doet niks af aan de rest van de post .
    KuikenGuppy
    pi_82083396
    Toch gelijk gehad qua einde. Er ging ook een gerucht dat ze deze serie opnieuw wilden doen, maar dan in Europa. Of zoals hierboven ergens gezegd dat een andere maatschappij het over kan nemen. Mocht dit het geval zijn, zijn er nog aanknopingspunten voor een 2e seizoen.

Overigens baal ik nog het meest van het feit dat we nogsteeds niet weten waarom Demetri geen FF had.
      zaterdag 29 mei 2010 @ 23:53:19 #247
    163488 RubenSosa
    pi_82083884
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

waarom kraak jij andermans replies altijd af? Valt me beetje op de laatste tijd..

Laat anderen toch gewoon zeggen wat ze willen, pffffff
    Altijd? hmmm okay.

Als iemand geen series kijkt, en dan wel speciaal hier komen reageren om te zeggen dat hij geen series kijkt omdat ze soms gecanceld worden... tja dan moet je maar GTST gaan kijken ofzo. Maar dit mag ik niet zeggen?
      zondag 30 mei 2010 @ 00:23:09 #248
    87680 Mirel
    pi_82085585
    Laat mensen zeiken als ze dat willen. Heb jij verder niks mee te maken.
    pi_82085786
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 23:44 schreef stijn_ het volgende:
    Toch gelijk gehad qua einde. Er ging ook een gerucht dat ze deze serie opnieuw wilden doen, maar dan in Europa. Of zoals hierboven ergens gezegd dat een andere maatschappij het over kan nemen. Mocht dit het geval zijn, zijn er nog aanknopingspunten voor een 2e seizoen.

Overigens baal ik nog het meest van het feit dat we nogsteeds niet weten waarom Demetri geen FF had.
    hij had geen FF omdat hij eigenlijk dood had moeten gaan op 15 maart, alleen hebben ze dat kunnen voorkomen, heb je niet helemaal opgelet denk ik
      zondag 30 mei 2010 @ 00:46:12 #250
    163488 RubenSosa
    pi_82086606
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef Mirel het volgende:
    Laat mensen zeiken als ze dat willen. Heb jij verder niks mee te maken.
      zondag 30 mei 2010 @ 02:22:01 #251
    87680 Mirel
    pi_82089225
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 15:56 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Bedankt voor je input
    Dat was gewoon onnodig. Nou voelt die poster zich minder gewenst.
    pi_82092083
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 02:22 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat was gewoon onnodig. Nou voelt die poster zich minder gewenst.
    ja precies, diezelfde reactie hadden we ook onder jouw reactie kunnen zetten..
    pi_82114978
    Damnd, echt kut dat de boel gecanceled is, is Mark nou dood of niet ?
      zondag 30 mei 2010 @ 21:35:35 #254
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_82118959
    De laatste afleveringen werden net wat beter, niet in de laatste plaats door de gastacteurs die het beduidend beter deden dan de meeste vaste acteurs. Nooit een briljante serie geweest, maar toch wel jammer dat het gecancelled is.
    ~Cheer up, the worst is yet to come.~
      zondag 30 mei 2010 @ 21:38:37 #255
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_82119178
    Over een paar jaar moeten ze gewoon een remake maken.
      zondag 30 mei 2010 @ 22:14:05 #256
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_82121880
    quote:
    Op vrijdag 28 mei 2010 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik maak er mijn eigen verhaal van:
    Janis zit in het witness protection program en heet nu Fiona Walsh, maar ze heeft borstkanker. Dus.
    Dat denk ik niet, want ze wordt in een rolstoel tijdens de blackout weggereden door dat neukertje van Simon Campos. Wie die F. Walsh dan wel is.. I dunno.

En verder denk ik dat Charlie het heeft over haar pa, dat ze 'm toch hebben gevonden omdat ie is ondergedoken ofzo.. of wie weet geheugen kwijt door de explosie.

Jammer dat de serie is afgelopen, kon nog wel een seizoen of 2 bij. Jammer dat altijd de leukere series er snel mee nokken.. denk o.a. ook aan Terminator: The Sarah Connor Chronicles.

En As the World Turns draait al dik 50 jaar... en wat je daar in aantreft is echt niet speciaal ofzo, simpele scripts die elke keer over hetzelfde gaan. Maargoed, de huisvrouwen houden daar van en daar heb je er blijkbaar meer van dan mensen met echte smaak.
      zondag 30 mei 2010 @ 22:44:32 #257
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_82123938
    Net laatste aflevering gezien.
    Persoonlijk ga ik het niet echt missen. Maar vond dat ABC wel de moeite had kunnen nemen om het einde iets aan te passen.
    pi_82124301
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Drifter__ het volgende:
    Damnd, echt kut dat de boel gecanceled is, is Mark nou dood of niet ?
    denk ut niet, want hij wist dat de FF er aan zou komen en was al behoorlijk richting het raam aan het rennen waartie doorheen zou kunnen vliegen na de explosie en daar lag water achter...dus ik vermoed dat ie het wel heeft overleefd, maar ja daar komen we nooit meer achter
      maandag 31 mei 2010 @ 10:11:29 #259
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_82133587
    TOch alle laatste eps maar gedownload.
    opgezegd@fok.nl
    pi_82149516
    Na de laatste paar EPs moet ik toch eerlijk zeggen dat ik de serie wel door had willen zien gaan. Het blijft een interessant concept. Misschien dat het in het tweede seizoen beter had kunnen worden.

Helaasch pindakaasch.

FlashForward
      maandag 31 mei 2010 @ 16:48:26 #261
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_82149635
    Het concept was zeker interessant en de premise had vanaf het begin gewoon veel potentie.

Ik hoop op een reboot over een paar jaar.
    pi_82153334
    Hoeveel legendarische series hadden wel niet een matig eerste seizoen? En hoe betrouwbaar zijn die 'Nielsen' ratings sowieso?

Jammer hoor, het is een origineel concept... hopelijk wordt het opgepakt door een ander station Nu Lost is afgelopen zouden een hoop kijkers best over kunnen stappen, ook omdat dit ook een show is waar je een beetje bij na moet denken.
    Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
      maandag 31 mei 2010 @ 22:01:20 #263
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_82166728
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Henno het volgende:
    Hoeveel legendarische series hadden wel niet een matig eerste seizoen?
    Weinig. Daarom worden legendarische series meestal ook gewoon gerenewed. Als FlashForward echt potentie had gehad was het waarschijnlijk nog wel vernieuwd door ABC ook. Dat zie je bijvoorbeeld bij series als Justified en Chuck ook (ja, ik weet dat die bij andere zenders zitten, maar dat is mijn punt niet).

FlashForward had potentie plotwise, maar heeft zwaar gefaald qua casting. Als er wat meer charismatische personen waren neergezet in plaats van Joseph Fiennes en Sonya Walger had het al een stuk gescheeld. Die eerste mag nog niet eens in de schaduw van zijn broer's uitwerpselen staan en die tweede is enkel geschikt voor een bijrolletje als Constant ofzo .

Een serie valt of staat bij de geloofwaardigheid van de personages. Om over de plotholes van FF nog maar te zwijgen .
    Amen.
      vrijdag 4 juni 2010 @ 12:20:00 #264
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_82323157
    quote:
    Joseph Fiennes and Eva Green have joined Starz's retelling of "Camelot," playing the fabled wizard Merlin and the sorceress Morgana.
    bron
    .
    Amen.
    pi_82324381
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Jivis het volgende:

[..]

Weinig. Daarom worden legendarische series meestal ook gewoon gerenewed. Als FlashForward echt potentie had gehad was het waarschijnlijk nog wel vernieuwd door ABC ook. Dat zie je bijvoorbeeld bij series als Justified en Chuck ook (ja, ik weet dat die bij andere zenders zitten, maar dat is mijn punt niet).

FlashForward had potentie plotwise, maar heeft zwaar gefaald qua casting. Als er wat meer charismatische personen waren neergezet in plaats van Joseph Fiennes en Sonya Walger had het al een stuk gescheeld. Die eerste mag nog niet eens in de schaduw van zijn broer's uitwerpselen staan en die tweede is enkel geschikt voor een bijrolletje als Constant ofzo .

Een serie valt of staat bij de geloofwaardigheid van de personages. Om over de plotholes van FF nog maar te zwijgen .
    De serie was een stuk beter geweest als al die verhaalljnen uit dat ziekenhuis geschrapt worden. Die hele verhaallijn met die Japanse was een verschrikkelijke tijdverspilling. Dat gedoe met die alcoholist die zijn dochter zocht was ook een kwelling.

De enige geslaagde personages waren zo ongeveer die twee wetenschappers. Voor de rest was het eigenlijk pijnlijk slecht. Blij dat deze bagger gecanceled is.
    pi_83071300
    Vandaag het eerste seizoen afgekeken, en ik ben erg positief verrast door deze serie. Sterker nog, ik vind FlashForward een van de betere series die ik gezien heb. Een beetje een mix van Lost (het mysterieuze) en 24 (de actie).

Ik hoop dan ook echt dat er een tweede seizoen gaat komen. Voor iedereen die van series als 24 en Lost houdt is FlashForward in ieder geval een dikke aanrader!
      zondag 20 juni 2010 @ 21:12:57 #267
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_83071401
    quote:
    het eerste seizoen
    Het eerste en het laatste seizoen, vriend.
    pi_83071654
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:

[..]

Het eerste en het laatste seizoen, vriend.
    Ben bang van wel, zou ontzettend jammer zijn though. Er zijn veel mindere series die wel gewoon meerdere seizoenen hebben gelopen. De beslissing om na een seizoen te stoppen begrijp ik dan ook niet echt. Volgens mij waren de kijkcijfers ook niet bijzonder slecht.
    pi_83071773
    Kijkcijfers waren slecht en het acteerwerk nog veel slechter.
    Het idee is briljant, maar de uitwerking daarvan en de casting zijn echt hopeloos. Aangezien het idee uit een boek komt hebben de makers eigenlijk alles verkeerd gedaan wat ze verkeerd konden doen..echt een gemiste kans.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 20 juni 2010 @ 21:20:41 #270
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_83071832
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 21:19 schreef Tim86 het volgende:
    Het idee is briljant, maar de uitwerking daarvan en de casting zijn echt hopeloos.
    Spijker. Kop.
    pi_83073169
    Tja ieder z'n mening, maar ik ben het er niet mee eens. Vond het een zeer degelijke en spannende serie. Veel van de hoofdrolspelers spelen of speelden ook gewoon in andere grote series, zoals bijv. Lost. en CSI
    pi_83078985
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 21:10 schreef Devz het volgende:
    Vandaag het eerste seizoen afgekeken, en ik ben erg positief verrast door deze serie. Sterker nog, ik vind FlashForward een van de betere series die ik gezien heb. Een beetje een mix van Lost (het mysterieuze) en 24 (de actie).

Ik hoop dan ook echt dat er een tweede seizoen gaat komen. Voor iedereen die van series als 24 en Lost houdt is FlashForward in ieder geval een dikke aanrader!
    dan heb je toch vette pech en blijf je in een vette illusie hangen, want helaas geen vervolg en ook geen echt einde dus...(vind het zelf ook jammer, dat ze wel V verlengen en niet flashforward)
    pi_83079092
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

dan heb je toch vette pech en blijf je in een vette illusie hangen, want helaas geen vervolg en ook geen echt einde dus...(vind het zelf ook jammer, dat ze wel V verlengen en niet flashforward)
    Tenzij een ander productiemaatschappij het overneemt, wat niet onmogelijk is, aangezien het misschien in Europa wél aanslaat. Al denk ik van niet, zeg nooit nooit.
    pi_83086586
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Tenzij een ander productiemaatschappij het overneemt, wat niet onmogelijk is, aangezien het misschien in Europa wél aanslaat. Al denk ik van niet, zeg nooit nooit.
    nou denk ut niet hoor, heb al vaker dit soort fijne dingen meegemaakt, en nog nooit is een serie verlengd door een andere productiemaatschappij omdat wij in europa iets leuk vinden...USA is zelf volgens mij heilig voor de kijkcijfers
      maandag 21 juni 2010 @ 22:45:28 #275
    88775 HuubTuub
    slurfmannetje
    pi_83123727
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Jivis het volgende:

Vooral de acteurs inderdaad, die Joseph Fiennes is echt een overdreven acteur, maar gewoon echt slecht. Hoe verder in de serie hoe irritanter hij ging worden.

Het begin van de serie was een erg rommeltje dat zelden echt verder ging waar de vorige aflevering stopte. De laatste paar afleveringen zat er wat meer doorlopende lijn in, maar nou ook weer niet zo ontzettend goed of spannend dat het nu jammer is dat we noooooit zullen weten hoe het verder gaat.
    could you just [i]not[/i] breathe?
      maandag 21 juni 2010 @ 23:01:45 #276
    87680 Mirel
    pi_83124589
    Ik kijk nu Sons of Anarchy en FBI agente en vader van de vermiste dochter spelen een vrouw en haar man die biker is.
    pi_83128002
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Mirel het volgende:
    Ik kijk nu Sons of Anarchy en FBI agente en vader van de vermiste dochter spelen een vrouw en haar man die biker is.
    Dat is echt een vette serie, augustus ongeveer komt seizoen 3
    pi_83228939
    Net laatste aflevering gezien. Best leuk, maar niks bijzonders. Het ergste was nog wel al die lui die, ook al weten ze dat er iets slechts gebeurt om 10 uur in de toekomst, ze het alsnog doen. Zoals mark die begint te drinken.

Ergste van de hele serie was Zoey. Vanaf eerste scene die ze had vond ik haar al irritant en bemoeizuchtig.
    pi_83229833
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Ereinion het volgende:
    De enige geslaagde personages waren zo ongeveer die twee wetenschappers. Voor de rest was het eigenlijk pijnlijk slecht. Blij dat deze bagger gecanceled is.
    Ze hadden het beter net als het boek idd op Lloyd kunnen focussen, elke keer als ze wetenschappelijk bezig waren in de serie vond ik het het meest boeiend
      donderdag 24 juni 2010 @ 09:07:16 #280
    87680 Mirel
    pi_83230606
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Dat is echt een vette serie, augustus ongeveer komt seizoen 3
    Ja maar, wat is je mening over de 2 acteurs die ik noemde. Dat je het leuk vind vind ik leuk, maar ja, wat moet ik met deze post dan!
    pi_83269806
    De keuze die Lloyd in het boek aan het einde maakt is wel onwaarschijnlijk en dom vind ik.
    - Steven Wright
    pi_83270155
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 09:07 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ja maar, wat is je mening over de 2 acteurs die ik noemde. Dat je het leuk vind vind ik leuk, maar ja, wat moet ik met deze post dan!
    Sorry hoor. Als je eerst eens fatsoenlijk nederlands leert schrijven zou ik er in het vervolg misschien uit kunnen opmaken dat je een vraag had.

Ten tweede noem je ook geen acteurs. Naar mijn weten spelen er geen acteurs in SoA die ook in FF hebben gespeeld.
      vrijdag 25 juni 2010 @ 19:43:40 #283
    87680 Mirel
    pi_83298970
    Als ik wat info vertel over de acteurs waarvan er de laatste posts werd gesproken dat ze zo slecht waren, dan is het wel leuk als je daar op ingaat. Met een 'Yeah Sons of Anarchy is gaaf!-post dwaalt het af naar iets anders en dat vind ik jammer

Mijn post was duidelijk genoeg, had geen zin om de namen van de acteurs op te zoeken, dan lees je het maar nog een keer
    pi_83308592
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Mirel het volgende:
    Als ik wat info vertel over de acteurs waarvan er de laatste posts werd gesproken dat ze zo slecht waren, dan is het wel leuk als je daar op ingaat. Met een 'Yeah Sons of Anarchy is gaaf!-post dwaalt het af naar iets anders en dat vind ik jammer

Mijn post was duidelijk genoeg, had geen zin om de namen van de acteurs op te zoeken, dan lees je het maar nog een keer
    Als jij jouw post duidelijk vindt, zou ik je aanraden weer even naar school te gaan. Verder speelt Joseph Fiennes noch Sonya Walger in SoA, dus ben jij degene die hier afdwaalt.
      vrijdag 25 juni 2010 @ 23:40:17 #285
    87680 Mirel
    pi_83310843
    quote:
    FBI agente en vader van de vermiste dochter
    pi_83313045
    Zit nu bij aflevering 8, maar ik snap echt de logica niet achter sommige acties. Dat ie gast zelfmoord pleegt om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden

Ik had gewoon 1 van die leads van het bord geschrapt. Kijk, dat plakbriefje is er nu niet meer...
    Of al die miljoenen mensen die normale dingen aan het doen waren. Als ze besluiten om het niet te doen, dan treedt het al niet meer op. "Ik zag mezelf bij de kapper." "Ik ga die dag gewoon niet naar de kapper."

Dat ook niemand eens verwoordt dat alles gewoon een selffullfilling prophecy is. Nee, je kreeg geen flash omdat je dood bent gegaan tijdens een spelletje russisch roulette dat je speelde omdat je wist dat je doodging omdat je geen flash had
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_83320742
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Knipoogje het volgende:
    Zit nu bij aflevering 8, maar ik snap echt de logica niet achter sommige acties. Dat ie gast zelfmoord pleegt om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden

Ik had gewoon 1 van die leads van het bord geschrapt. Kijk, dat plakbriefje is er nu niet meer...
    Of al die miljoenen mensen die normale dingen aan het doen waren. Als ze besluiten om het niet te doen, dan treedt het al niet meer op. "Ik zag mezelf bij de kapper." "Ik ga die dag gewoon niet naar de kapper."

Dat ook niemand eens verwoordt dat alles gewoon een selffullfilling prophecy is. Nee, je kreeg geen flash omdat je dood bent gegaan tijdens een spelletje russisch roulette dat je speelde omdat je wist dat je doodging omdat je geen flash had
    moet je laatste twee maar niet kijken.
    pi_83321278
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Knipoogje het volgende:
    Hij pleegt geen zelfmoord om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden, maar omdat hij weet dat hij op de één of andere manier er voor zal zorgen dat een vrouw omkomt.
    Die ook nog twee jonge kinderen achterlaat.

Maar er gebeuren wel veel onlogische dingen in die serie verder, dat is waar.
    - Steven Wright
    pi_83321800
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Mirel het volgende:

[..]

fuck dit. Zelf geen moeite willen doen maar wel lopen zeiken.

Zoek maar lekker op imdb.
      zaterdag 26 juni 2010 @ 16:25:51 #290
    87680 Mirel
    pi_83328272
    Ik omschrijf ze aan de hand van hun rollen in de serie, grbkvnmciocdcf435vrawrcbs5getvhtbw4ngn geen zin meer.

Jezus wat kunnen mensen toch zeiken om niets
      zaterdag 26 juni 2010 @ 16:38:43 #291
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_83328615
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 16:25 schreef Mirel het volgende:
    Ik omschrijf ze aan de hand van hun rollen in de serie, grbkvnmciocdcf435vrawrcbs5getvhtbw4ngn geen zin meer.

Jezus wat kunnen mensen toch zeiken om niets
    Jij begon met het zeiken he, die stijn zei gewoon aardig dat hij Sons of Anarchy een leuke serie vond, en toen begon jij er een dik probleem van te maken dat hij niet inhoudelijk reageerde .
      zaterdag 26 juni 2010 @ 17:47:12 #292
    87680 Mirel
    pi_83330654
    Ik was er niet boos om ofzo, ik kan toch best vragen of hij daarover wilt praten?
    pi_83424636
    Veronica gaat deze serie uitzenden
    Elke donderdagavond om 20:30.
    pi_83429357
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef Nickske1912 het volgende:
    Veronica gaat deze serie uitzenden
    Elke donderdagavond om 20:30.
    ik snap niet waarom veronica dit gaat doen, want het eindigt helemaal niet...
    pi_83429660
    Tja denk dat dat ze weinig uitmaakt Ik zie wel vaker gecancellde series bij veronica langskomen, volgens mij zijn die gewoon goedkoop ofzo
      dinsdag 29 juni 2010 @ 16:25:05 #296
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_83448167
    Veronica deed hetzelfde met Traveler, een erg vette serie maar met blijkbaar hetzelfde soort plot als Prison Break. Na 7 afleveringen werd hij gecanceled zonder dat er ook maar iets echt duidelijk werd qua einde, er zat zelfs nog een plotwending in aflevering 6 of 7 . Wat doet Veronica? Ze gaan het uitzenden .
    pi_83459822
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
    Veronica deed hetzelfde met Traveler, een erg vette serie maar met blijkbaar hetzelfde soort plot als Prison Break. Na 7 afleveringen werd hij gecanceled zonder dat er ook maar iets echt duidelijk werd qua einde, er zat zelfs nog een plotwending in aflevering 6 of 7 . Wat doet Veronica? Ze gaan het uitzenden .
    Al las ik daar wel een leuke blogpost over van een producer ofzo die helemaal vertelde wat ze wilden laten zien in de serie. Ik vind dat dat standaard in contracten gezet moet worden ofzo, dat in case of cancellation er iig antwoorden komen op een of andere blog
    pi_83470897
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
    Wat ik begrepen heb kopen zenders in Nederland volledige pakketten qua serie-aanbod bij een Amerikaanse producent. Daarom moet een zender ze als Veronica ze verplicht binnen een bepaalde tijd uitzenden.

Zo heeft SBS alle ABC-series, dus Lost, DH, en ook FlashForward hoort erbij.

SBS moet dit dus uitzenden, om er snel vanaf te zijn doen ze dus maar dubbele afleveringen en met de reclame verdienen ze er toch nog iets aan.
      woensdag 30 juni 2010 @ 22:07:02 #299
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_83510357
    DayBreak werd na negen afleveringen al gecanceld
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
      woensdag 30 juni 2010 @ 22:24:48 #300
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_83511427
    maar ik begrijp dat de serie inmiddels is gecanceld en er geen eind aan zit. Kan ik de gedownloade dvd's ook wel weer wegpleuren.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
      donderdag 1 juli 2010 @ 01:13:53 #301
    266264 Drinky
    L'amour et la violence
    pi_83518492
    Oh handig, zit ik net een beetje in het verhaal de afgelopen 2 dagen, is er dus geen seizoen 2 straks.

Ook handig, snap ook niet waarom veronica het dan zo hyped
    I just warped whoop whoop!
    Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
    Drinky is een baas
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')