quote:Een mysterieuze gebeurtenis zorgt ervoor dat iedereen op de planeet aarde tegelijkertijd het bewustzijn verliest gedurende precies 137 seconden. Gedurende deze black-out heeft iedereen een visioen over wat er met hen zal gebeuren over ongeveer 6 maanden, een globale Flashforward.
Een team van FBI-agenten uit Los Angeles, geleid door Stanford Wedeck en aangevoerd door Mark Benford, beginnen te onderzoeken wat er is gebeurd en of dit in de toekomst weer zal kunnen voorkomen.
Daar ben ik het wel mee eens, ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:21 schreef Symer het volgende:
Maar nee, die verhaallijnen werden net zo snel afgesloten als dat ze begonnen waren.
Beter dan verhaallijnen totaal negeren voor 5 afleveringen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tempo soms een beetje te hoog qua introduceren van nieuwe karakters en ze meteen maar weer afmaken.
Ik hoop dat ze de gulden middenweg weten te vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beter dan verhaallijnen totaal negeren voor 5 afleveringen.
Heb gelijk even de moeite genomen om een nieuwe OP te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Simon niet in de OP?
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb gelijk even de moeite genomen om een nieuwe OP te maken.
"He is a liar!"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:02 schreef Rainesz het volgende:
Wel weer aardige ep!![]()
Snap niet dat Lloyd,niet alle info aan Mark verschaft,maar Mark het nog steeds uit hem moet trekken zeg maar.
Preview van next week gezien,belooft ook veel goeds!
Geniet er nog van zolang het kan, want over 7 afleveringen is het zo goed als over.quote:ABC’s FlashForward fell 5% from last week to a series low 1.8 adults 18-49 rating and 6.2 million total.
en dan ook nog durven zeggen dat ze haar wel in het 1e beste cafe om de hoek zouden vinden maar haar vervolgens wel in zijn eigen huis 'verstoppen'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef Ereinion het volgende:
Het niveau was weer ouderwets![]()
Die supergeheime soldaten konden blijkbaar niet de moeite nemen om te kijken of die verdwenen dochter bij haar vader was, nee hoor, ze kwamen daar pas langs nadat die vader zijn mond voorbij had gepraat. Voor de rest was het vooral saai, en slecht geacteerd.
Ja, ik wil ook al beginnen aan Chuck en Dexter, maar ik heb geen tijd om aan de eerdere seizoenen te beginnen. Dat is misschien iets voor de zomervakantie ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Ereinion het volgende:
Over het algemeen is het niveau matig. Het idee achter de serie is leuk, maar de uitwerking is niet sterk. De karakters zijn bijna zonder uitzondering bijzonder oninteressant en slecht geacteerd, de plotontwikkeling is vaak irritant (cliffhangers die daarna uitzendingen lang genegeerd worden). Er waren een paar afleveringen die behoorlijk goed waren, maar die lijken eerder de uitzondering te zijn. Tenzij je echt alles al gezien hebt, zou ik het niet aanraden, er zijn tal van betere series.
Ja, het duurde ook even voordat ik het door had. Ik was maar aan 't zoeken naar die nieuwe aflevering, want ik had vorige keer die special van 2 afleveringen achter elkaar gedownload, maar die had als tag iets van e11e12 ofzoiets, in ieder geval dat het afleveringen 11 en 12 zouden zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef Mirel het volgende:
Ok ep 12 volgens de scene is dus in feite 13? Kom ik nu achter. Vond het al raar dat ik 11 en 12 samen in 1 torrent zag, maar ook een andere ep 12 in een aparte torrent.
Zucht
“FlashForward’s” Ratings: Blame the Show, Not the Schedulingquote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Kijkcijfers zijn stevig ingestort na de pauze van dik 3 maanden. was rond de 10 miljoen, nu net iets boven de 6 miljoen.
ABC prutsers. Ze leren het gewoon echt nooit.
Volgens mij had ABC al in December het vertrouwen verloren in deze serie en ik moet zeggen dat ik het wel kan begrijpen. De ratings gingen uiteindelijk verder waar ze maanden eerder mee waren gestopt.quote:Here’s a chart of FlashForward ratings, you can decide for yourself when the big drop happened. Note that the X-axis dates are for the Sunday following the Thursday the episode aired. The episode the week of 12/13 was a repeat all others are original
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was leuk jaquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef DJKoster het volgende:
Iemand al een flashforward gehad?
Ik had wel een rare droom,maar of het nu daar door kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar is de mosaic waar ik me verhaal kan doen![]()
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Various TV-related websites are reporting that a number of Flashforward stars are already signing up to TV Pilots that are currently being developed and which could posisbly launch in the autumn as part of the new TV season.
With Flashforward ratings rapidly collapsing, stars are now jumping ship before it sinks, minimising the little hope that remians for a possible second series of the series that was meant to be the next big thing after Lost.In de spoiler staan de namen van de acteurs die verdwijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, with the cast jumping ship - showing little faith in the project, and ratings nosediving fast, the future for FlashForward looks pretty bleak. What a shame, the concept was great, pity about the execution!
Source: TV Squad, E Online, Vaya Tele
waar kijk jij dit? want mijn favo torrentuploader heeft m pas 5 minuten up.quote:Op vrijdag 2 april 2010 04:48 schreef Fir3fly het volgende:
That's more like it! Ik vond het een geweldige aflevering vandaag. Veel actie, goede spanningsopbouw en lekkere vaart in het verhaal. Helaas lijkt het daarom wel dat de schrijvers weten dat het einde er aan zit te komen, maar ach.
Lekkere cliffhanger ook weer, dit is de eerste keer dat ik echt uitkijk naar de volgende aflevering.
Ja, 11 en 12.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:46 schreef FoXje het volgende:
Was er ff uit, wat is nou de eerste ep na die stop? Is dat 12 ?
Denk het wel. Toen Charlie Simon die kamer binnenkwam en vroeg wat Dimitri aan het doen was, zei hij toch: "I couldn't sleep"? Volgens mij was hij nooit naar bed geweest. Of nou ja, wel naar bed, maar niet om te slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ep 14 is toch wel weer erg goed IMO. Sterk geschreven en geregisseerd.
Zal Janis nu bezwangerd zijn?
Het is een dubbel-aflevering. Kijk eens naar de bestandsgrootte van hetgeen je wel hebt gevonden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik kan 11 niet vinden op de bekende sites
Hoe bedoel je, dit wordt gecancelledquote:ABC (7.55 million viewers, #2; adults 18-49: 2.5, #2) then had to settle for the silver with new episodes of "FlashForward" (5.07 million viewers, #9; adults 18-49: 1.5, #11)
Toffe avatarquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef NotYou het volgende:
Vond deze aflevering wel weer aardig maar wilde 'm eigenlijk niet eens downloaden.Benieuwd of 't nog iets wordt maar betwijfel het tbh.
Ik heb al eerder verteld dat je niet uit moet gaan van het totale aantal viewers, wat betreft het toekomstige lot van een serie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dit wordt gecancelled![]()
Zelfs een serie op een kleinere zender doet het bijna nog beter dan FF.quote:FlashForward dropped to a 1.4 with adults 18-49, down 22% to another series low. It just barely squeaked out a victory over the CW’s Vampire Diaries (1.3) in the hour.
Idd, die laatste secondenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef Bragi het volgende:
WTF?! Die laatste seconden?!![]()
En Dimitri die Janis een kind wil bezorgen.Zag het de vorige aflevering al aankomen, maar toch.
Ik heb het 18-49 aandeel er toch ook bij staan, wijsneus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
De rating had je dan ook beter kunnen benadrukken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het 18-49 aandeel er toch ook bij staan, wijsneus.
Maargoed we zijn het in ieder geval eens dat FFWD einde verhaal is
Er zijn 22 afleveringen besteld, volgens The Futon Critic Link!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:29 schreef SLP_ het volgende:
Maar ze moeten het seizoen toch wel afmaken? Hoeveel afleveringen zullen er nog komen, stuk of 7 ofzo? Want ik had eerst ergens gelezen dat de verwachting was dat er 25+ afl zullen komen, maar dat zal wel niet doorgaan. Maar ik hoop wel dat de schrijvers daar dan rekening mee hebben gehouden, niet dat we dadelijk opeens stoppen bij afl 20 ofzo en dat nog steeds niet alles duidelijk is
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een dubbel-aflevering. Kijk eens naar de bestandsgrootte van hetgeen je wel hebt gevonden?
Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:06 schreef Rainesz het volgende:
Net die nieuwe aflevering gezien.
Verhaal klopt mijns ziens niet helemaal.
Iedereen in het Somalische dorp had een FF,terwijl die doc wist dat hij ze ging afschieten.
Vond ik nogal apart.
Nu snap ik van we kunnen de toekomst veranderen wel,maar ga ervan uit dat de doc vooruit al wist dat alle proefpersonen dood gingen. En de toekomst niet veranderd kon worden door de mensen zelf. En het dus raar is dat ze een FF hadden.
Die gedachte kreeg ik ook bij het kijken van deze aflevering.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:04 schreef stijn_ het volgende:
Overigens denk ik dat Dyson Frost (D.Gibbons) stiekem de vader van Simon Campos is.
Twee weken toch? Denk niet dat die Dyson Frost zolang heeft gewacht met het doden van die Somaliërs..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.
Blijkbaar dus wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Twee weken toch? Denk niet dat die Dyson Frost zolang heeft gewacht met het doden van die Somaliërs..
Ojaaquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Inderdaad, in die tape vroeg D Gibbons toch aan die vriend van dat snotjong wat hij zag? Hij speelde een spelletje en het was uitgekomen, zei hij nog.
Ahh inderdaad niet opgemerkt dat het kort dag was.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.
Ik denk dan eerder dat de andere persoon D.Gibbons is, en Agent Vogel gewoon een hulpje. Aangezien hij ' verantwoording' aflegt aan de ander, waarom zou D. Gibbons dat doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kreeg de indruk dat die zwarte CIA agent D. Gibbons is. Want, in de FF van de dochter van Mark zag zij D. Gibbons (D. Gibbons is a very bad man zei ze nog). Ze wilde er eerst niet over praten maar deed dat in deze aflevering toch en ze zei dat hij (D. Gibbons denk ik dan?) zei dat haar vader dood was.
Je zag in dat fragment geen gezicht van degene die die uitspraak deed. Maar een stukje verderop in die aflevering, zag je datzelfde fragment, en nu zag je wél wie het zei, en het was die zwarte CIA agent..
Dat weet ik niet, maar dan klopt de uitleg van de FF van dat dochtertje niet. Zij heeft D. Gibbons gezien in haar FF. Tenminste, dat is wat zij zegt. In de eerste aflevering van FF zegt ze al dat hij een slechte man is. Haar FF wordt in aflevering 14 getoond waarbij de gezichten niet te zien zijn. Zij stelt dat D. Gibbons de opmerking maakt dat Agent Benford dood is.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder dat de andere persoon D.Gibbons is, en Agent Vogel gewoon een hulpje. Aangezien hij ' verantwoording' aflegt aan de ander, waarom zou D. Gibbons dat doen?
De D. Gibbons opmerking was gebaseerd op de ijskastmagneetjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dan klopt de uitleg van de FF van dat dochtertje niet. Zij heeft D. Gibbons gezien in haar FF. Tenminste, dat is wat zij zegt. In de eerste aflevering van FF zegt ze al dat hij een slechte man is. Haar FF wordt in aflevering 14 getoond waarbij de gezichten niet te zien zijn. Zij stelt dat D. Gibbons de opmerking maakt dat Agent Benford dood is.
Later in diezelfde aflevering doet die FF zich voor, en zie je dat het dus Agent Vogel is die die exacte opmerking maakt. Dan zou hij toch D. Gibbons moeten zijn? Of heb ik nou wat gemist?
Ja wtf, die motorrijder die al klaar stondquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Waaghals2010 het volgende:
Met afstand slechte aflevering so far.
Ineens nieuwe personages om als Mol te gebruiken. Ze vlucht in paniek en er staat wel een motorrijder klaar....
Maar goed, ik blijf kijken want wil weten hoe het afloopt
Hoezo is dat zo vreemd? Ze kan van te voren al gesignaleerd hebben voor die motor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja wtf, die motorrijder die al klaar stondEn als die motorrijder samenwerkt met haar, zou hij toch informatie hebben over Mark enz? Waarom kijken ze dan niet eens wie hij is?
Hoe kan ze dat gedaan hebben? Ze had geen toegang tot een pc of mobiel, en ze wist van te voren niet dat Mark erachter zou komen dat zij de mol is..quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo vreemd? Ze kan van te voren al gesignaleerd hebben voor die motor.
En die bestuurder zullen ze vast nog wel aankaarten, dat kunnen ze niet negeren.
Toch blijft het een leuke serie. Leuker dan de meeste bagger op TVquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:06 schreef Ereinion het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat de makers van deze serie volstrekt talentloos zijn? Het idee achter de serie is leuk, de hele wereld krijgt een black-out, en ziet zijn toekomst. Dat idee hebben ze echter uit een boek waar de serie op is gebaseerd. Wanneer de makers zelf wat moesten bedenken (de karakters, de dialogen, de specifieke plotontwikkelingen) gaan ze volkomen de mist in.
Of Austin Powersquote:
Dat dus! Daar dacht ik ook direct aan!quote:
haha ja dat is waar..gelukkig keek ik die series altijd met een huisgenoot, anders was ik wellicht in dezelfde situatie gekomen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja natuurlijk, maar net als met Heroes en Prison Break wil je toch beetje weten hoe het afloopt.
quote:SPOILER: Niet echt een spoiler, maar goed. Toch maar even achter het balkjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. More importantly, I'm hearing there is most definitely a chance FlashForward will be renewed, because it actually does fairly well overseas and doesn't hemorrhage as much money as you'd think. A source tells me, "This is a rare case where a low domestic performer could get a surprise pickup." We'll find out May 18, when ABC announces its schedule.
Read more: http://uk.eonline.com/ube(...)p.html#ixzz0l59Jq9OCBecause I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
De eerste double ep na de stop is echt fantastisch, met afstand de beste ep. Helaas daarna weer flut.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef Doks het volgende:
ik heb het niet meer gezien sinds de stop, maar is het het nog waard of is het flut?
Is dit al zeker?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:48 schreef stijn_ het volgende:
eigenlijk ben ik wel blij dat deze serie gaat stoppen. Tuurlijk, niet alles is even realistisch, maar het blijft TV, dus dat is het niet. Ik ben bang dat als dit door zou gaan, deze serie gewoon een 2e Lost zal worden.
.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is dit al zeker?Ik vind het wel een erg leuke serie. Gewoon spanning en vermaak.
Misschien dat je het vergeten bent, maar hij liep een trap afquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:58 schreef Pek het volgende:
Mark, Mark...in plaats van tot op de laatste seconde moeilijk lopen doen met het pistool, had je ook gewoon je auto in de baan van de kogels kunnen parkeren.
Dat deed ie toch ook? Vandaar die bebloede vingers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:41 schreef Mirel het volgende:
Nou die auto stond ver weg geparkeerd. Misschien.
Ik zou m'n vinger achter de trekker zetten zodat die niet door kan halen. En dan mag Demetri opstaan.
Mwoah, als je maar snel genoeg bent. Zo'n trekker overhalen duurt wel een fractie van een seconde, tijd zatquote:Op zondag 25 april 2010 00:11 schreef SLP_ het volgende:
Ja, maar Demitri zei dat als ze probeerden er iets tussen te zetten dat het pistool af zou gaan, en ook als Mark te dichtbij zou komen. De lasterstralen zouden het detecteren als Mark iets er tussen zou zetten
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:48 schreef stijn_ het volgende:
eigenlijk ben ik wel blij dat deze serie gaat stoppen. Tuurlijk, niet alles is even realistisch, maar het blijft TV, dus dat is het niet. Ik ben bang dat als dit door zou gaan, deze serie gewoon een 2e Lost zal worden.
yep, Gaius frakking Baltarquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:20 schreef DJKoster het volgende:
Ach, die autist is natuurlijk James Callis, Gaius Baltar uit BSG.. Hij kwam me al ergens bekend voor..![]()
Ah, ik vond hem ook al zo bekend! Baltarquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:20 schreef DJKoster het volgende:
Ach, die autist is natuurlijk James Callis, Gaius Baltar uit BSG.. Hij kwam me al ergens bekend voor..![]()
Die toekomst hoeft niet te kloppen he, dat bewees die ene collega al toen ie zelfmoord pleegde. En het is nog geen 29 april dus Olivia zou nog wel es bij Lloyd kunnen belanden...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:09 schreef Rainesz het volgende:
Net laatste aflevering gezien. Blijkt dus dat de toekomst en zelfs het verleden niet klopt omdat Olivia niet bij Lloyd is. En Janis is dus een dubbel,dubbel spion?
Ik begin verhaallijn beetje te verliezen haha.
Nou kijk de serie nog wel af,maar erg jammer hoe verhaal er nu doorheen wordt gestampt
Klopt. Frost zei ook tegen Demetri dat hij een pad had gemaakt, die op die grote muur. Van alle mogelijke toekomsten moesten bepaalde dingen gebeuren zodat hij zou overleven. Echter heeft niet iedereen het pad genomen zoals hij gepland had, wat resulteerde in Frost zijn dood.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die toekomst hoeft niet te kloppen he, dat bewees die ene collega al toen ie zelfmoord pleegde. En het is nog geen 29 april dus Olivia zou nog wel es bij Lloyd kunnen belanden...
FF kennende zal dat een nepmoord worden met een zakje ketchup onder zijn hemd zodat de boze mensen denken dat hij dood isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef SLP_ het volgende:
Net e18 gezien, gelukkig is Janis een double agent en niet de bitch als ik eerst dacht dat ze wasBen zeer benieuwd of ze Mark gaat vermoorden
Eerlijk gezegd denk ik van niet, en dat hoop ik ook
In "zijn" flashforward komt er toch iemand te overlijden wat zijn schuld was??? Zoiets stond me bij. En doordat hij zelfmoord zou plegen, kon dat niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Jaapvaak het volgende:
Er spookt me maar 1 vraag door het hoofd na 18 afleveringen.
Waarom heeft die neger FBI man zelfmoord gepleegd om te bewijzen dat de FlashForward niet perse uit hoeft te komen, hij had ook een vingertopje kunnen afzagen ofzo..
Vette serie verder
Dat jij dit nu (als kijker) weet, wil nog niet zeggen dat de mensen in het verhaal dat ook wisten. Daarbij is het roer ook niet om als je een tattoo laat zetten. Stel de (toekomstige) moord gebeurt onder werktijd. Dan kan hij alsnog wel een tattoo laten zetten, maar zegt dit niets over veranderingen in/met zijn werk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef Jaapvaak het volgende:
Maar wat hij vooral duidelijk wilde maken is dat de toekomst veranderd kan worden. Nou, dat kun je ook bewijzen door weet ik veel, een tattoage te laten zetten op de hand terwijl je dat in de toekomst dus niet had.
Wetende dat je dus de toekomst kan veranderen kun je proberen de moord te voorkomen.
Dat dus maar dan juist gespeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:44 schreef Jivis het volgende:
Lees ik nou goed dat Gaius Baastar is afgezakt naar Flashforward?Die man hoort een eigen serie te hebben
.
Gaius BAAS tar, do the mathquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat dus maar dan juist gespeld.Dit zinkende schip is Gaius Baltar niet waard.
Niet vergeten he? Dat je dit soort dingen voor je plezier kijktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Ereinion het volgende:
Wat een kutaflevering zeg![]()
Die hele verhaallijn van die man die mensen die de dood ontsnapt waren ging doden was extreem voorspelbaar (omdat er maar één verdachte door die twee agenten geīnterviewd werd, was er nooit een mysterie wie nou verantwoordelijk was voor die moorden), volstrekt nutteloos en verschrikkelijk saai. De ontknoping van die verhaallijn was een nieuw dieptepunt voor de serie. De moordenaar kon alleen gestopt worden doordat de FBI agent zijn auto verticaal in die van hem boorde. Hoe ze beide wisten dat die vrouw net op dat moment uit dat winkelcentrum kwam, is mij volstrekt onduidelijk. Sowieso was de timing voor die hele actie veel te precies om uit te voeren, als die Dmitri een iets tragere auto had gehad had hij zijn auto in de zijkant van een andere willekeurige weggebruiker geramd.
Daarna ging de FBI op zoek naar het zusje van die wetenschapper, wat er blijkbaar op neer kwam dat die Mark Benford in zijn eentje (!) die wijk uit ging kammen. Uiteindelijk vond hij het busje doordat ze om een of andere reden met dat busje tegen een paaltje aangeramt waren. Als ze dat niet hadden gedaan was dat meisje nu zeker door vocht tekort overleden?
Het dieptepunt was dat interview met Loyd Simco in het begin. Een topnatuurkundige met achtien PHD's die in een tv-programma als een Zenboeddhist slap gaat zitten lullen over de 'forces of the universe'. Wat een bagger.
je vergeet de bagger verhaallijn van bryce en nicolequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Ereinion het volgende:
Wat een kutaflevering zeg![]()
Die hele verhaallijn van die man die mensen die de dood ontsnapt waren ging doden was extreem voorspelbaar (omdat er maar één verdachte door die twee agenten geīnterviewd werd, was er nooit een mysterie wie nou verantwoordelijk was voor die moorden), volstrekt nutteloos en verschrikkelijk saai. De ontknoping van die verhaallijn was een nieuw dieptepunt voor de serie. De moordenaar kon alleen gestopt worden doordat de FBI agent zijn auto verticaal in die van hem boorde. Hoe ze beide wisten dat die vrouw net op dat moment uit dat winkelcentrum kwam, is mij volstrekt onduidelijk. Sowieso was de timing voor die hele actie veel te precies om uit te voeren, als die Dmitri een iets tragere auto had gehad had hij zijn auto in de zijkant van een andere willekeurige weggebruiker geramd.
Daarna ging de FBI op zoek naar het zusje van die wetenschapper, wat er blijkbaar op neer kwam dat die Mark Benford in zijn eentje (!) die wijk uit ging kammen. Uiteindelijk vond hij het busje doordat ze om een of andere reden met dat busje tegen een paaltje aangeramt waren. Als ze dat niet hadden gedaan was dat meisje nu zeker door vocht tekort overleden?
Het dieptepunt was dat interview met Loyd Simco in het begin. Een topnatuurkundige met achtien PHD's die in een tv-programma als een Zenboeddhist slap gaat zitten lullen over de 'forces of the universe'. Wat een bagger.
zelfde idee met dat armbandje wat simon weer niet draagt....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat jij dit nu (als kijker) weet, wil nog niet zeggen dat de mensen in het verhaal dat ook wisten. Daarbij is het roer ook niet om als je een tattoo laat zetten. Stel de (toekomstige) moord gebeurt onder werktijd. Dan kan hij alsnog wel een tattoo laten zetten, maar zegt dit niets over veranderingen in/met zijn werk.
Volgens de overtuiging van de man die in afgelopen aflevering dood ging. Uiteindelijk gaat iedereen dood ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef DJKoster het volgende:
Wat een subtiele manier om Keiko maar gewoon uit de serie te schrijven..![]()
Tenminste, daar lijkt het wel op..
Maar goed, Demetri gaat dus lekker wel dood
klopt, ik vond er ook nie veel aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
lag het nou aan mij, of ging alles wel heel makkelijk deze episode?
Het volgde allemaal maar snel op. allemaal veel te gehaast
naja er komt geen vervolg he dus moeten alles nog in de laatste afleveringen proppen? of zou het zo'n klote einde krijgen dat je nog niets weet...eerljik gezegd hoop ik wel dat ze er een beetje een einde aan maken hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
lag het nou aan mij, of ging alles wel heel makkelijk deze episode?
Het volgde allemaal maar snel op. allemaal veel te gehaast
Volgens mij alleen engelstalig te vinden..quote:Op zondag 16 mei 2010 12:25 schreef lelouch het volgende:
Iemand hier ervaring met het boek?
Ik vind het grote verhaal in de serie wel erg leuk bedacht en wil er meer van!
Nouja, dat lijkt me niet. De kijkcijfers waren al tijden niet florissant, dus het hing in de lucht. Dan kunnen ze daar verhaaltechnisch ook wel iets aan doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:56 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat ze de kans hebben gekregen om het verhaal goed af te sluiten, waarschijnlijk waren alle afleveringen allang opgenomen voordat het nieuws over de cancellation bekend was.
Dat is alleen maar een voordeel.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Volgens mij alleen engelstalig te vinden..
quote:We moeten nu vlug naar het FBI hoofdkwartier!!!!!!
zag laatst thursday vertaald als dinsdagquote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Mirel het volgende:
Mijn punt is dat bepaalde gesprekken of zinnen zo suf staan als je ze in het Nederlands leest. Zo heb ik Dexter in het Nederlands en daar zegt Dex "Het is nog veel te vroeg voor je snedigheden, Deb!"
Bedankt voor de info. Engels is geen probleem.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef FoXje het volgende:
De FBI komt in het boek niet voorHeb het boek hier staan, is duidelijk beter dan de serie
En heeft er alleen zijdelings iets mee te maken, serie is totaal anders.
Er is nog één aflevering te gaan, hč.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:03 schreef Salamander het volgende:
Jammer dat er niet nog een seizoen komt om de verhalen af te ronden.
Ondanks sommige minpunten vond ik het een interessante serie.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef Mirel het volgende:
Die Keiko is een inferieure Aziatische lelijkerd. Die westerse is mooier op alle vlakken
Die Keiko is een inferieure Aziatische lelijkerd. Die westerse is mooier op alle vlakken
Ik wil inhoudelijk niks weten, maar is het een bevredigend eind? Of hebben we gewoon het hele seizoen lang voor Jan Lul zitten kijken?quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik wil inhoudelijk niks weten, maar is het een bevredigend eind?
Voor niks gekeken dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar goed, de makers wisten niet dat het gecanceld zou worden toen ze al met de finale bezig waren...
Ok dan, kben aan het binnenhengelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Bragi het volgende:
Als je het zo lang hebt gevolgd, kan je het net zo goed afkijken.
CBS? Is FlashForward niet van ABC?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Burdie het volgende:
De serie wordt bij CBS niet vervolgd.
Ik hoop dat een andere zender toch potentie ziet voor een 2e seizoen (sci-fi bijvoorbeeld).
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:14 schreef SLP_ het volgende:
Nice einde, hoop wel dat Mark het overleefd heeft, ik gok van wel. Maar de toekomst die ze zagen was 2015? Dan moet Charlie iets van 14 zijn, maar die leek veel ouder
Met die hormonen in het Amerikaanse eten weet je het maar nooit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:14 schreef SLP_ het volgende:
Nice einde, hoop wel dat Mark het overleefd heeft, ik gok van wel. Maar de toekomst die ze zagen was 2015? Dan moet Charlie iets van 14 zijn, maar die leek veel ouder
Logisch, want het is van ABC.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Burdie het volgende:
De serie wordt bij CBS niet vervolgd.
Ik hoop dat een andere zender toch potentie ziet voor een 2e seizoen (sci-fi bijvoorbeeld).
Ja, want een serie kijken heeft natuurlijk alleen zin als in de seizoensfinale alles verklaard wordt over het verhaal, de afleveringen zelf bekijken is niks aan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor niks gekeken dusJammer. Heel erg jammer. Ik was in de veronderstelling dat er na deze nog 2 afleveringen (dus 24 in totaal) zouden komen, maar dat is dus niet het geval. Mooi kut.
Gemiddeld 7 miljoen kijkers voor een nieuwe serie is nou niet heel slecht of heel goed te noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:40 schreef BluesRebel het volgende:
Ik weet nu pas dat het gestopt is. Op wikipedia staat dat ze meer dan 7 miljoen kijkers hadden. Dat is toch niet slecht?
Hoeren.
Dat dus. Ik kijk haast nooit series. Kijk ik er 1 op aanraden van een vriendin. Bleek ik het leuk te vinden. Wordt het gecanceled na 1 seizen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Op zich valt het voor zo'n nieuwe serie nog mee, Las Vegas heeft 5 volle seizoenen gehad en eindigde toen met grote cliffhangers, waar nooit een einde voor is gemaakt.
Het is wel kut dat FlashForward is gecancelled en andere brakke series niet.
En als die laatste beelden er niet waren geweest dan hadden anderen weer gezegd: Huhhh er waren toch bommen??????!!!!!???????quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Happel het volgende:
Ze hadden het einde iets moeten inkorten, tot aan de beelden waarop er overal weer mensen lagen, dan was het een mooi einde van de serie geweest. Die laatste beelden hadden niet meer gehoeven, omdat er toch geen vervolg meer op komt.
Bedankt voor je inputquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kijk haast nooit series. Kijk ik er 1 op aanraden van een vriendin. Bleek ik het leuk te vinden. Wordt het gecanceled na 1 seizen.
waarom kraak jij andermans replies altijd af? Valt me beetje op de laatste tijd..quote:
Altijd? hmmm okay.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
waarom kraak jij andermans replies altijd af? Valt me beetje op de laatste tijd..
Laat anderen toch gewoon zeggen wat ze willen, pffffff
hij had geen FF omdat hij eigenlijk dood had moeten gaan op 15 maart, alleen hebben ze dat kunnen voorkomen, heb je niet helemaal opgelet denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:44 schreef stijn_ het volgende:
Toch gelijk gehad qua einde. Er ging ook een gerucht dat ze deze serie opnieuw wilden doen, maar dan in Europa. Of zoals hierboven ergens gezegd dat een andere maatschappij het over kan nemen. Mocht dit het geval zijn, zijn er nog aanknopingspunten voor een 2e seizoen.
Overigens baal ik nog het meest van het feit dat we nogsteeds niet weten waarom Demetri geen FF had.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef Mirel het volgende:
Laat mensen zeiken als ze dat willen. Heb jij verder niks mee te maken.
Dat was gewoon onnodig. Nou voelt die poster zich minder gewenst.quote:
ja precies, diezelfde reactie hadden we ook onder jouw reactie kunnen zetten..quote:Op zondag 30 mei 2010 02:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat was gewoon onnodig. Nou voelt die poster zich minder gewenst.
Dat denk ik niet, want ze wordt in een rolstoel tijdens de blackout weggereden door dat neukertje van Simon Campos. Wie die F. Walsh dan wel is.. I dunno.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak er mijn eigen verhaal van:
Janis zit in het witness protection program en heet nu Fiona Walsh, maar ze heeft borstkanker. Dus.
denk ut niet, want hij wist dat de FF er aan zou komen en was al behoorlijk richting het raam aan het rennen waartie doorheen zou kunnen vliegen na de explosie en daar lag water achter...dus ik vermoed dat ie het wel heeft overleefd, maar ja daar komen we nooit meer achterquote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Drifter__ het volgende:
Damnd, echt kut dat de boel gecanceled is, is Mark nou dood of niet?
Weinig. Daarom worden legendarische series meestal ook gewoon gerenewed. Als FlashForward echt potentie had gehad was het waarschijnlijk nog wel vernieuwd door ABC ook. Dat zie je bijvoorbeeld bij series als Justified en Chuck ook (ja, ik weet dat die bij andere zenders zitten, maar dat is mijn punt niet).quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Henno het volgende:
Hoeveel legendarische series hadden wel niet een matig eerste seizoen?
quote:Joseph Fiennes and Eva Green have joined Starz's retelling of "Camelot," playing the fabled wizard Merlin and the sorceress Morgana.
bron
De serie was een stuk beter geweest als al die verhaalljnen uit dat ziekenhuis geschrapt worden. Die hele verhaallijn met die Japanse was een verschrikkelijke tijdverspilling. Dat gedoe met die alcoholist die zijn dochter zocht was ook een kwelling.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weinig. Daarom worden legendarische series meestal ook gewoon gerenewed. Als FlashForward echt potentie had gehad was het waarschijnlijk nog wel vernieuwd door ABC ook. Dat zie je bijvoorbeeld bij series als Justified en Chuck ook (ja, ik weet dat die bij andere zenders zitten, maar dat is mijn punt niet).
FlashForward had potentie plotwise, maar heeft zwaar gefaald qua casting. Als er wat meer charismatische personen waren neergezet in plaats van Joseph Fiennes en Sonya Walger had het al een stuk gescheeld. Die eerste mag nog niet eens in de schaduw van zijn broer's uitwerpselen staan en die tweede is enkel geschikt voor een bijrolletje als Constant ofzo.
Een serie valt of staat bij de geloofwaardigheid van de personages. Om over de plotholes van FF nog maar te zwijgen.
quote:het eerste seizoen
Ben bang van wel, zou ontzettend jammer zijn though. Er zijn veel mindere series die wel gewoon meerdere seizoenen hebben gelopen. De beslissing om na een seizoen te stoppen begrijp ik dan ook niet echt. Volgens mij waren de kijkcijfers ook niet bijzonder slecht.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]Het eerste en het laatste seizoen, vriend.
Spijker. Kop.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:19 schreef Tim86 het volgende:
Het idee is briljant, maar de uitwerking daarvan en de casting zijn echt hopeloos.
dan heb je toch vette pech en blijf je in een vette illusie hangen, want helaas geen vervolg en ook geen echt einde dus...(vind het zelf ook jammer, dat ze wel V verlengen en niet flashforward)quote:Op zondag 20 juni 2010 21:10 schreef Devz het volgende:
Vandaag het eerste seizoen afgekeken, en ik ben erg positief verrast door deze serie. Sterker nog, ik vind FlashForward een van de betere series die ik gezien heb. Een beetje een mix van Lost (het mysterieuze) en 24 (de actie).
Ik hoop dan ook echt dat er een tweede seizoen gaat komen. Voor iedereen die van series als 24 en Lost houdt is FlashForward in ieder geval een dikke aanrader!
Tenzij een ander productiemaatschappij het overneemt, wat niet onmogelijk is, aangezien het misschien in Europa wél aanslaat. Al denk ik van niet, zeg nooit nooit.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
dan heb je toch vette pech en blijf je in een vette illusie hangen, want helaas geen vervolg en ook geen echt einde dus...(vind het zelf ook jammer, dat ze wel V verlengen en niet flashforward)
nou denk ut niet hoor, heb al vaker dit soort fijne dingen meegemaakt, en nog nooit is een serie verlengd door een andere productiemaatschappij omdat wij in europa iets leuk vinden...USA is zelf volgens mij heilig voor de kijkcijfersquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Tenzij een ander productiemaatschappij het overneemt, wat niet onmogelijk is, aangezien het misschien in Europa wél aanslaat. Al denk ik van niet, zeg nooit nooit.
Vooral de acteurs inderdaad, die Joseph Fiennes is echt een overdreven acteur, maar gewoon echt slecht. Hoe verder in de serie hoe irritanter hij ging worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Jivis het volgende:
FlashForward had potentie plotwise, maar heeft zwaar gefaald qua casting. Als er wat meer charismatische personen waren neergezet in plaats van Joseph Fiennes en Sonya Walger had het al een stuk gescheeld. Die eerste mag nog niet eens in de schaduw van zijn broer's uitwerpselen staan en die tweede is enkel geschikt voor een bijrolletje als Constant ofzo.
Een serie valt of staat bij de geloofwaardigheid van de personages. Om over de plotholes van FF nog maar te zwijgen.
Dat is echt een vette serie, augustus ongeveer komt seizoen 3quote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Mirel het volgende:
Ik kijk nu Sons of Anarchy en FBI agente en vader van de vermiste dochter spelen een vrouw en haar man die biker is.
Ze hadden het beter net als het boek idd op Lloyd kunnen focussen, elke keer als ze wetenschappelijk bezig waren in de serie vond ik het het meest boeiendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Ereinion het volgende:
De enige geslaagde personages waren zo ongeveer die twee wetenschappers. Voor de rest was het eigenlijk pijnlijk slecht. Blij dat deze bagger gecanceled is.
Ja maar, wat is je mening over de 2 acteurs die ik noemde. Dat je het leuk vind vind ik leuk, maar ja, wat moet ik met deze post dan!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat is echt een vette serie, augustus ongeveer komt seizoen 3
Sorry hoor. Als je eerst eens fatsoenlijk nederlands leert schrijven zou ik er in het vervolg misschien uit kunnen opmaken dat je een vraag had.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja maar, wat is je mening over de 2 acteurs die ik noemde. Dat je het leuk vind vind ik leuk, maar ja, wat moet ik met deze post dan!
Als jij jouw post duidelijk vindt, zou ik je aanraden weer even naar school te gaan. Verder speelt Joseph Fiennes noch Sonya Walger in SoA, dus ben jij degene die hier afdwaalt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Mirel het volgende:
Als ik wat info vertel over de acteurs waarvan er de laatste posts werd gesproken dat ze zo slecht waren, dan is het wel leuk als je daar op ingaat. Met een 'Yeah Sons of Anarchy is gaaf!-post dwaalt het af naar iets anders en dat vind ik jammer
Mijn post was duidelijk genoeg, had geen zin om de namen van de acteurs op te zoeken, dan lees je het maar nog een keer
moet je laatste twee maar niet kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Knipoogje het volgende:
Zit nu bij aflevering 8, maar ik snap echt de logica niet achter sommige acties. Dat ie gast zelfmoord pleegt om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden
Ik had gewoon 1 van die leads van het bord geschrapt. Kijk, dat plakbriefje is er nu niet meer...
Of al die miljoenen mensen die normale dingen aan het doen waren. Als ze besluiten om het niet te doen, dan treedt het al niet meer op. "Ik zag mezelf bij de kapper." "Ik ga die dag gewoon niet naar de kapper."
Dat ook niemand eens verwoordt dat alles gewoon een selffullfilling prophecy is. Nee, je kreeg geen flash omdat je dood bent gegaan tijdens een spelletje russisch roulette dat je speelde omdat je wist dat je doodging omdat je geen flash had
Hij pleegt geen zelfmoord om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden, maar omdat hij weet dat hij op de één of andere manier er voor zal zorgen dat een vrouw omkomt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Knipoogje het volgende:
Zit nu bij aflevering 8, maar ik snap echt de logica niet achter sommige acties. Dat ie gast zelfmoord pleegt om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden
Jij begon met het zeiken he, die stijn zei gewoon aardig dat hij Sons of Anarchy een leuke serie vond, en toen begon jij er een dik probleem van te maken dat hij niet inhoudelijk reageerdequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:25 schreef Mirel het volgende:
Ik omschrijf ze aan de hand van hun rollen in de serie, grbkvnmciocdcf435vrawrcbs5getvhtbw4ngn geen zin meer.
Jezus wat kunnen mensen toch zeiken om niets
ik snap niet waarom veronica dit gaat doen, want het eindigt helemaal niet...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef Nickske1912 het volgende:
Veronica gaat deze serie uitzenden
Elke donderdagavond om 20:30.
Al las ik daar wel een leuke blogpost over van een producer ofzo die helemaal vertelde wat ze wilden laten zien in de serie. Ik vind dat dat standaard in contracten gezet moet worden ofzo, dat in case of cancellation er iig antwoorden komen op een of andere blogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Veronica deed hetzelfde met Traveler, een erg vette serie maar met blijkbaar hetzelfde soort plot als Prison Break. Na 7 afleveringen werd hij gecanceled zonder dat er ook maar iets echt duidelijk werd qua einde, er zat zelfs nog een plotwending in aflevering 6 of 7. Wat doet Veronica? Ze gaan het uitzenden
.
Wat ik begrepen heb kopen zenders in Nederland volledige pakketten qua serie-aanbod bij een Amerikaanse producent. Daarom moet een zender ze als Veronica ze verplicht binnen een bepaalde tijd uitzenden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Veronica deed hetzelfde met Traveler, een erg vette serie maar met blijkbaar hetzelfde soort plot als Prison Break. Na 7 afleveringen werd hij gecanceled zonder dat er ook maar iets echt duidelijk werd qua einde, er zat zelfs nog een plotwending in aflevering 6 of 7. Wat doet Veronica? Ze gaan het uitzenden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |