Ah, ik vond hem ook al zo bekend! Baltarquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:20 schreef DJKoster het volgende:
Ach, die autist is natuurlijk James Callis, Gaius Baltar uit BSG.. Hij kwam me al ergens bekend voor..![]()
Die toekomst hoeft niet te kloppen he, dat bewees die ene collega al toen ie zelfmoord pleegde. En het is nog geen 29 april dus Olivia zou nog wel es bij Lloyd kunnen belanden...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:09 schreef Rainesz het volgende:
Net laatste aflevering gezien. Blijkt dus dat de toekomst en zelfs het verleden niet klopt omdat Olivia niet bij Lloyd is. En Janis is dus een dubbel,dubbel spion?
Ik begin verhaallijn beetje te verliezen haha.
Nou kijk de serie nog wel af,maar erg jammer hoe verhaal er nu doorheen wordt gestampt
Klopt. Frost zei ook tegen Demetri dat hij een pad had gemaakt, die op die grote muur. Van alle mogelijke toekomsten moesten bepaalde dingen gebeuren zodat hij zou overleven. Echter heeft niet iedereen het pad genomen zoals hij gepland had, wat resulteerde in Frost zijn dood.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die toekomst hoeft niet te kloppen he, dat bewees die ene collega al toen ie zelfmoord pleegde. En het is nog geen 29 april dus Olivia zou nog wel es bij Lloyd kunnen belanden...
FF kennende zal dat een nepmoord worden met een zakje ketchup onder zijn hemd zodat de boze mensen denken dat hij dood isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef SLP_ het volgende:
Net e18 gezien, gelukkig is Janis een double agent en niet de bitch als ik eerst dacht dat ze wasBen zeer benieuwd of ze Mark gaat vermoorden
Eerlijk gezegd denk ik van niet, en dat hoop ik ook
In "zijn" flashforward komt er toch iemand te overlijden wat zijn schuld was??? Zoiets stond me bij. En doordat hij zelfmoord zou plegen, kon dat niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Jaapvaak het volgende:
Er spookt me maar 1 vraag door het hoofd na 18 afleveringen.
Waarom heeft die neger FBI man zelfmoord gepleegd om te bewijzen dat de FlashForward niet perse uit hoeft te komen, hij had ook een vingertopje kunnen afzagen ofzo..
Vette serie verder
Dat jij dit nu (als kijker) weet, wil nog niet zeggen dat de mensen in het verhaal dat ook wisten. Daarbij is het roer ook niet om als je een tattoo laat zetten. Stel de (toekomstige) moord gebeurt onder werktijd. Dan kan hij alsnog wel een tattoo laten zetten, maar zegt dit niets over veranderingen in/met zijn werk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef Jaapvaak het volgende:
Maar wat hij vooral duidelijk wilde maken is dat de toekomst veranderd kan worden. Nou, dat kun je ook bewijzen door weet ik veel, een tattoage te laten zetten op de hand terwijl je dat in de toekomst dus niet had.
Wetende dat je dus de toekomst kan veranderen kun je proberen de moord te voorkomen.
Dat dus maar dan juist gespeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:44 schreef Jivis het volgende:
Lees ik nou goed dat Gaius Baastar is afgezakt naar Flashforward?Die man hoort een eigen serie te hebben
.
Gaius BAAS tar, do the mathquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat dus maar dan juist gespeld.Dit zinkende schip is Gaius Baltar niet waard.
Niet vergeten he? Dat je dit soort dingen voor je plezier kijktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Ereinion het volgende:
Wat een kutaflevering zeg![]()
Die hele verhaallijn van die man die mensen die de dood ontsnapt waren ging doden was extreem voorspelbaar (omdat er maar één verdachte door die twee agenten geïnterviewd werd, was er nooit een mysterie wie nou verantwoordelijk was voor die moorden), volstrekt nutteloos en verschrikkelijk saai. De ontknoping van die verhaallijn was een nieuw dieptepunt voor de serie. De moordenaar kon alleen gestopt worden doordat de FBI agent zijn auto verticaal in die van hem boorde. Hoe ze beide wisten dat die vrouw net op dat moment uit dat winkelcentrum kwam, is mij volstrekt onduidelijk. Sowieso was de timing voor die hele actie veel te precies om uit te voeren, als die Dmitri een iets tragere auto had gehad had hij zijn auto in de zijkant van een andere willekeurige weggebruiker geramd.
Daarna ging de FBI op zoek naar het zusje van die wetenschapper, wat er blijkbaar op neer kwam dat die Mark Benford in zijn eentje (!) die wijk uit ging kammen. Uiteindelijk vond hij het busje doordat ze om een of andere reden met dat busje tegen een paaltje aangeramt waren. Als ze dat niet hadden gedaan was dat meisje nu zeker door vocht tekort overleden?
Het dieptepunt was dat interview met Loyd Simco in het begin. Een topnatuurkundige met achtien PHD's die in een tv-programma als een Zenboeddhist slap gaat zitten lullen over de 'forces of the universe'. Wat een bagger.
je vergeet de bagger verhaallijn van bryce en nicolequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Ereinion het volgende:
Wat een kutaflevering zeg![]()
Die hele verhaallijn van die man die mensen die de dood ontsnapt waren ging doden was extreem voorspelbaar (omdat er maar één verdachte door die twee agenten geïnterviewd werd, was er nooit een mysterie wie nou verantwoordelijk was voor die moorden), volstrekt nutteloos en verschrikkelijk saai. De ontknoping van die verhaallijn was een nieuw dieptepunt voor de serie. De moordenaar kon alleen gestopt worden doordat de FBI agent zijn auto verticaal in die van hem boorde. Hoe ze beide wisten dat die vrouw net op dat moment uit dat winkelcentrum kwam, is mij volstrekt onduidelijk. Sowieso was de timing voor die hele actie veel te precies om uit te voeren, als die Dmitri een iets tragere auto had gehad had hij zijn auto in de zijkant van een andere willekeurige weggebruiker geramd.
Daarna ging de FBI op zoek naar het zusje van die wetenschapper, wat er blijkbaar op neer kwam dat die Mark Benford in zijn eentje (!) die wijk uit ging kammen. Uiteindelijk vond hij het busje doordat ze om een of andere reden met dat busje tegen een paaltje aangeramt waren. Als ze dat niet hadden gedaan was dat meisje nu zeker door vocht tekort overleden?
Het dieptepunt was dat interview met Loyd Simco in het begin. Een topnatuurkundige met achtien PHD's die in een tv-programma als een Zenboeddhist slap gaat zitten lullen over de 'forces of the universe'. Wat een bagger.
zelfde idee met dat armbandje wat simon weer niet draagt....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat jij dit nu (als kijker) weet, wil nog niet zeggen dat de mensen in het verhaal dat ook wisten. Daarbij is het roer ook niet om als je een tattoo laat zetten. Stel de (toekomstige) moord gebeurt onder werktijd. Dan kan hij alsnog wel een tattoo laten zetten, maar zegt dit niets over veranderingen in/met zijn werk.
Volgens de overtuiging van de man die in afgelopen aflevering dood ging. Uiteindelijk gaat iedereen dood ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef DJKoster het volgende:
Wat een subtiele manier om Keiko maar gewoon uit de serie te schrijven..![]()
Tenminste, daar lijkt het wel op..
Maar goed, Demetri gaat dus lekker wel dood
klopt, ik vond er ook nie veel aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
lag het nou aan mij, of ging alles wel heel makkelijk deze episode?
Het volgde allemaal maar snel op. allemaal veel te gehaast
naja er komt geen vervolg he dus moeten alles nog in de laatste afleveringen proppen? of zou het zo'n klote einde krijgen dat je nog niets weet...eerljik gezegd hoop ik wel dat ze er een beetje een einde aan maken hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
lag het nou aan mij, of ging alles wel heel makkelijk deze episode?
Het volgde allemaal maar snel op. allemaal veel te gehaast
Volgens mij alleen engelstalig te vinden..quote:Op zondag 16 mei 2010 12:25 schreef lelouch het volgende:
Iemand hier ervaring met het boek?
Ik vind het grote verhaal in de serie wel erg leuk bedacht en wil er meer van!
Nouja, dat lijkt me niet. De kijkcijfers waren al tijden niet florissant, dus het hing in de lucht. Dan kunnen ze daar verhaaltechnisch ook wel iets aan doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:56 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat ze de kans hebben gekregen om het verhaal goed af te sluiten, waarschijnlijk waren alle afleveringen allang opgenomen voordat het nieuws over de cancellation bekend was.
Dat is alleen maar een voordeel.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Volgens mij alleen engelstalig te vinden..
quote:We moeten nu vlug naar het FBI hoofdkwartier!!!!!!
zag laatst thursday vertaald als dinsdagquote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Mirel het volgende:
Mijn punt is dat bepaalde gesprekken of zinnen zo suf staan als je ze in het Nederlands leest. Zo heb ik Dexter in het Nederlands en daar zegt Dex "Het is nog veel te vroeg voor je snedigheden, Deb!"
Bedankt voor de info. Engels is geen probleem.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef FoXje het volgende:
De FBI komt in het boek niet voorHeb het boek hier staan, is duidelijk beter dan de serie
En heeft er alleen zijdelings iets mee te maken, serie is totaal anders.
Er is nog één aflevering te gaan, hè.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:03 schreef Salamander het volgende:
Jammer dat er niet nog een seizoen komt om de verhalen af te ronden.
Ondanks sommige minpunten vond ik het een interessante serie.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef Mirel het volgende:
Die Keiko is een inferieure Aziatische lelijkerd. Die westerse is mooier op alle vlakken
Die Keiko is een inferieure Aziatische lelijkerd. Die westerse is mooier op alle vlakken
Ik wil inhoudelijk niks weten, maar is het een bevredigend eind? Of hebben we gewoon het hele seizoen lang voor Jan Lul zitten kijken?quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik wil inhoudelijk niks weten, maar is het een bevredigend eind?
Voor niks gekeken dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar goed, de makers wisten niet dat het gecanceld zou worden toen ze al met de finale bezig waren...
Ok dan, kben aan het binnenhengelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Bragi het volgende:
Als je het zo lang hebt gevolgd, kan je het net zo goed afkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |