zag laatst thursday vertaald als dinsdagquote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Mirel het volgende:
Mijn punt is dat bepaalde gesprekken of zinnen zo suf staan als je ze in het Nederlands leest. Zo heb ik Dexter in het Nederlands en daar zegt Dex "Het is nog veel te vroeg voor je snedigheden, Deb!"
Bedankt voor de info. Engels is geen probleem.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef FoXje het volgende:
De FBI komt in het boek niet voorHeb het boek hier staan, is duidelijk beter dan de serie
En heeft er alleen zijdelings iets mee te maken, serie is totaal anders.
Er is nog één aflevering te gaan, hè.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:03 schreef Salamander het volgende:
Jammer dat er niet nog een seizoen komt om de verhalen af te ronden.
Ondanks sommige minpunten vond ik het een interessante serie.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef Mirel het volgende:
Die Keiko is een inferieure Aziatische lelijkerd. Die westerse is mooier op alle vlakken
Die Keiko is een inferieure Aziatische lelijkerd. Die westerse is mooier op alle vlakken
Ik wil inhoudelijk niks weten, maar is het een bevredigend eind? Of hebben we gewoon het hele seizoen lang voor Jan Lul zitten kijken?quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik wil inhoudelijk niks weten, maar is het een bevredigend eind?
Voor niks gekeken dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar goed, de makers wisten niet dat het gecanceld zou worden toen ze al met de finale bezig waren...
Ok dan, kben aan het binnenhengelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Bragi het volgende:
Als je het zo lang hebt gevolgd, kan je het net zo goed afkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |