abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81163327
Wat een slechte klote-aflevering Gaat helemaal nerges over... en dat twee episodes voor de seizoensfinale
I am the Milkman! My milk is delicious!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:55:18 #177
133369 Jivis
Critikut
pi_81169515
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat dus maar dan juist gespeld. Dit zinkende schip is Gaius Baltar niet waard.
Gaius BAAS tar, do the math .
Amen.
pi_81173311
OMG, ik dacht serieus dat die aflevering dat Demetri gered werd de finale was... Ff downloaden.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_81185835
Ben ook wel benieuwd, met nog 3 afleveringen te gaan, wat voor spectaculairs we mogen verwachten.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:21:55 #180
236046 NotYou
tigerblood
pi_81186396
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

Gaius BAAS tar, do the math .
En toch klinkt en staat het meer als Bastard.
Je suis Charlie Sheen
pi_81193468
Wat een kutaflevering zeg

Die hele verhaallijn van die man die mensen die de dood ontsnapt waren ging doden was extreem voorspelbaar (omdat er maar één verdachte door die twee agenten geïnterviewd werd, was er nooit een mysterie wie nou verantwoordelijk was voor die moorden), volstrekt nutteloos en verschrikkelijk saai. De ontknoping van die verhaallijn was een nieuw dieptepunt voor de serie. De moordenaar kon alleen gestopt worden doordat de FBI agent zijn auto verticaal in die van hem boorde. Hoe ze beide wisten dat die vrouw net op dat moment uit dat winkelcentrum kwam, is mij volstrekt onduidelijk. Sowieso was de timing voor die hele actie veel te precies om uit te voeren, als die Dmitri een iets tragere auto had gehad had hij zijn auto in de zijkant van een andere willekeurige weggebruiker geramd.

Daarna ging de FBI op zoek naar het zusje van die wetenschapper, wat er blijkbaar op neer kwam dat die Mark Benford in zijn eentje (!) die wijk uit ging kammen. Uiteindelijk vond hij het busje doordat ze om een of andere reden met dat busje tegen een paaltje aangeramt waren. Als ze dat niet hadden gedaan was dat meisje nu zeker door vocht tekort overleden?

Het dieptepunt was dat interview met Loyd Simco in het begin. Een topnatuurkundige met achtien PHD's die in een tv-programma als een Zenboeddhist slap gaat zitten lullen over de 'forces of the universe'. Wat een bagger.
pi_81200638
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Ereinion het volgende:

Die hele verhaallijn van die man die mensen die de dood ontsnapt waren ging doden was extreem voorspelbaar (omdat er maar één verdachte door die twee agenten geïnterviewd werd, was er nooit een mysterie wie nou verantwoordelijk was voor die moorden), volstrekt nutteloos en verschrikkelijk saai. De ontknoping van die verhaallijn was een nieuw dieptepunt voor de serie. De moordenaar kon alleen gestopt worden doordat de FBI agent zijn auto verticaal in die van hem boorde. Hoe ze beide wisten dat die vrouw net op dat moment uit dat winkelcentrum kwam, is mij volstrekt onduidelijk. Sowieso was de timing voor die hele actie veel te precies om uit te voeren, als die Dmitri een iets tragere auto had gehad had hij zijn auto in de zijkant van een andere willekeurige weggebruiker geramd.

Daarna ging de FBI op zoek naar het zusje van die wetenschapper, wat er blijkbaar op neer kwam dat die Mark Benford in zijn eentje (!) die wijk uit ging kammen. Uiteindelijk vond hij het busje doordat ze om een of andere reden met dat busje tegen een paaltje aangeramt waren. Als ze dat niet hadden gedaan was dat meisje nu zeker door vocht tekort overleden?

Het dieptepunt was dat interview met Loyd Simco in het begin. Een topnatuurkundige met achtien PHD's die in een tv-programma als een Zenboeddhist slap gaat zitten lullen over de 'forces of the universe'. Wat een bagger.
Niet vergeten he? Dat je dit soort dingen voor je plezier kijkt
pi_81204202
Mark , Olivia & Loyd....
pi_81206113
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef Ereinion het volgende:

je vergeet de bagger verhaallijn van bryce en nicole
  zondag 9 mei 2010 @ 17:48:52 #185
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_81219497
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Dat jij dit nu (als kijker) weet, wil nog niet zeggen dat de mensen in het verhaal dat ook wisten. Daarbij is het roer ook niet om als je een tattoo laat zetten. Stel de (toekomstige) moord gebeurt onder werktijd. Dan kan hij alsnog wel een tattoo laten zetten, maar zegt dit niets over veranderingen in/met zijn werk.
zelfde idee met dat armbandje wat simon weer niet draagt....
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_81220756
Wat een subtiele manier om Keiko maar gewoon uit de serie te schrijven..
Tenminste, daar lijkt het wel op..

Maar goed, Demetri gaat dus lekker wel dood
pi_81237456
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef DJKoster het volgende:
Wat een subtiele manier om Keiko maar gewoon uit de serie te schrijven..
Tenminste, daar lijkt het wel op..

Maar goed, Demetri gaat dus lekker wel dood
Volgens de overtuiging van de man die in afgelopen aflevering dood ging. Uiteindelijk gaat iedereen dood ja.
pi_81415755
http://tvbythenumbers.com(...)off-ted-scrubs/51371

FF gecanceld dus.
Jammer want vond de laatste aflevering eigenlijk wel een van de betere.
pi_81415920
Achja ik kijk dit seizoen wel af. Is het nu zo dat het waarschijnlijk open eindigt, maar dat het nooit vervolgt wordt? Ik geloof dat de schrijvers eigenlijk drie seizoenen voor ogen hadden.
I am the Milkman! My milk is delicious!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:46:49 #190
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81416082
Ik vond dit een goede aflevering.

Op zich jammer dat het wordt gecanceld, maar misschien maar beter zo.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_81459970
lag het nou aan mij, of ging alles wel heel makkelijk deze episode?

Het volgde allemaal maar snel op. allemaal veel te gehaast
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_81480834
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef jdiezrequejo het volgende:

klopt, ik vond er ook nie veel aan.
pi_81480954
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:20 schreef jdiezrequejo het volgende:

naja er komt geen vervolg he dus moeten alles nog in de laatste afleveringen proppen? of zou het zo'n klote einde krijgen dat je nog niets weet...eerljik gezegd hoop ik wel dat ze er een beetje een einde aan maken hoor
what you see, is what you get!
pi_81481540
Ik denk niet dat ze de kans hebben gekregen om het verhaal goed af te sluiten, waarschijnlijk waren alle afleveringen allang opgenomen voordat het nieuws over de cancellation bekend was.
  zondag 16 mei 2010 @ 11:49:54 #195
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_81482800
Nou hoef ik de afleveringen niet meer te zien omdat het toch gecancelled is
opgezegd@fok.nl
pi_81483909
Iemand hier ervaring met het boek?
Ik vind het grote verhaal in de serie wel erg leuk bedacht en wil er meer van!
pi_81487105
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:25 schreef lelouch het volgende:
Iemand hier ervaring met het boek?
Ik vind het grote verhaal in de serie wel erg leuk bedacht en wil er meer van!
Volgens mij alleen engelstalig te vinden..
  zondag 16 mei 2010 @ 14:01:08 #198
133369 Jivis
Critikut
pi_81487445
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:56 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat ze de kans hebben gekregen om het verhaal goed af te sluiten, waarschijnlijk waren alle afleveringen allang opgenomen voordat het nieuws over de cancellation bekend was.
Nouja, dat lijkt me niet. De kijkcijfers waren al tijden niet florissant, dus het hing in de lucht. Dan kunnen ze daar verhaaltechnisch ook wel iets aan doen.
Amen.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:24:05 #199
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_81500667
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Volgens mij alleen engelstalig te vinden..
Dat is alleen maar een voordeel.

Anders krijg je gesprekken zoals dit:
quote:
We moeten nu vlug naar het FBI hoofdkwartier!!!!!!
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:42:08 #200
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_81501515
De FBI komt in het boek niet voor Heb het boek hier staan, is duidelijk beter dan de serie En heeft er alleen zijdelings iets mee te maken, serie is totaal anders.
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')