CBS? Is FlashForward niet van ABC?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Burdie het volgende:
De serie wordt bij CBS niet vervolgd.
Ik hoop dat een andere zender toch potentie ziet voor een 2e seizoen (sci-fi bijvoorbeeld).
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:14 schreef SLP_ het volgende:
Nice einde, hoop wel dat Mark het overleefd heeft, ik gok van wel. Maar de toekomst die ze zagen was 2015? Dan moet Charlie iets van 14 zijn, maar die leek veel ouder
Met die hormonen in het Amerikaanse eten weet je het maar nooit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:14 schreef SLP_ het volgende:
Nice einde, hoop wel dat Mark het overleefd heeft, ik gok van wel. Maar de toekomst die ze zagen was 2015? Dan moet Charlie iets van 14 zijn, maar die leek veel ouder
Logisch, want het is van ABC.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Burdie het volgende:
De serie wordt bij CBS niet vervolgd.
Ik hoop dat een andere zender toch potentie ziet voor een 2e seizoen (sci-fi bijvoorbeeld).
Ja, want een serie kijken heeft natuurlijk alleen zin als in de seizoensfinale alles verklaard wordt over het verhaal, de afleveringen zelf bekijken is niks aan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor niks gekeken dusJammer. Heel erg jammer. Ik was in de veronderstelling dat er na deze nog 2 afleveringen (dus 24 in totaal) zouden komen, maar dat is dus niet het geval. Mooi kut.
Gemiddeld 7 miljoen kijkers voor een nieuwe serie is nou niet heel slecht of heel goed te noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:40 schreef BluesRebel het volgende:
Ik weet nu pas dat het gestopt is. Op wikipedia staat dat ze meer dan 7 miljoen kijkers hadden. Dat is toch niet slecht?
Hoeren.
Dat dus. Ik kijk haast nooit series. Kijk ik er 1 op aanraden van een vriendin. Bleek ik het leuk te vinden. Wordt het gecanceled na 1 seizen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Op zich valt het voor zo'n nieuwe serie nog mee, Las Vegas heeft 5 volle seizoenen gehad en eindigde toen met grote cliffhangers, waar nooit een einde voor is gemaakt.
Het is wel kut dat FlashForward is gecancelled en andere brakke series niet.
En als die laatste beelden er niet waren geweest dan hadden anderen weer gezegd: Huhhh er waren toch bommen??????!!!!!???????quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Happel het volgende:
Ze hadden het einde iets moeten inkorten, tot aan de beelden waarop er overal weer mensen lagen, dan was het een mooi einde van de serie geweest. Die laatste beelden hadden niet meer gehoeven, omdat er toch geen vervolg meer op komt.
Bedankt voor je inputquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kijk haast nooit series. Kijk ik er 1 op aanraden van een vriendin. Bleek ik het leuk te vinden. Wordt het gecanceled na 1 seizen.
waarom kraak jij andermans replies altijd af? Valt me beetje op de laatste tijd..quote:
Altijd? hmmm okay.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
waarom kraak jij andermans replies altijd af? Valt me beetje op de laatste tijd..
Laat anderen toch gewoon zeggen wat ze willen, pffffff
hij had geen FF omdat hij eigenlijk dood had moeten gaan op 15 maart, alleen hebben ze dat kunnen voorkomen, heb je niet helemaal opgelet denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:44 schreef stijn_ het volgende:
Toch gelijk gehad qua einde. Er ging ook een gerucht dat ze deze serie opnieuw wilden doen, maar dan in Europa. Of zoals hierboven ergens gezegd dat een andere maatschappij het over kan nemen. Mocht dit het geval zijn, zijn er nog aanknopingspunten voor een 2e seizoen.
Overigens baal ik nog het meest van het feit dat we nogsteeds niet weten waarom Demetri geen FF had.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef Mirel het volgende:
Laat mensen zeiken als ze dat willen. Heb jij verder niks mee te maken.
Dat was gewoon onnodig. Nou voelt die poster zich minder gewenst.quote:
ja precies, diezelfde reactie hadden we ook onder jouw reactie kunnen zetten..quote:Op zondag 30 mei 2010 02:22 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat was gewoon onnodig. Nou voelt die poster zich minder gewenst.
Dat denk ik niet, want ze wordt in een rolstoel tijdens de blackout weggereden door dat neukertje van Simon Campos. Wie die F. Walsh dan wel is.. I dunno.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak er mijn eigen verhaal van:
Janis zit in het witness protection program en heet nu Fiona Walsh, maar ze heeft borstkanker. Dus.
denk ut niet, want hij wist dat de FF er aan zou komen en was al behoorlijk richting het raam aan het rennen waartie doorheen zou kunnen vliegen na de explosie en daar lag water achter...dus ik vermoed dat ie het wel heeft overleefd, maar ja daar komen we nooit meer achterquote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Drifter__ het volgende:
Damnd, echt kut dat de boel gecanceled is, is Mark nou dood of niet?
Weinig. Daarom worden legendarische series meestal ook gewoon gerenewed. Als FlashForward echt potentie had gehad was het waarschijnlijk nog wel vernieuwd door ABC ook. Dat zie je bijvoorbeeld bij series als Justified en Chuck ook (ja, ik weet dat die bij andere zenders zitten, maar dat is mijn punt niet).quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Henno het volgende:
Hoeveel legendarische series hadden wel niet een matig eerste seizoen?
quote:Joseph Fiennes and Eva Green have joined Starz's retelling of "Camelot," playing the fabled wizard Merlin and the sorceress Morgana.
bron
De serie was een stuk beter geweest als al die verhaalljnen uit dat ziekenhuis geschrapt worden. Die hele verhaallijn met die Japanse was een verschrikkelijke tijdverspilling. Dat gedoe met die alcoholist die zijn dochter zocht was ook een kwelling.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weinig. Daarom worden legendarische series meestal ook gewoon gerenewed. Als FlashForward echt potentie had gehad was het waarschijnlijk nog wel vernieuwd door ABC ook. Dat zie je bijvoorbeeld bij series als Justified en Chuck ook (ja, ik weet dat die bij andere zenders zitten, maar dat is mijn punt niet).
FlashForward had potentie plotwise, maar heeft zwaar gefaald qua casting. Als er wat meer charismatische personen waren neergezet in plaats van Joseph Fiennes en Sonya Walger had het al een stuk gescheeld. Die eerste mag nog niet eens in de schaduw van zijn broer's uitwerpselen staan en die tweede is enkel geschikt voor een bijrolletje als Constant ofzo.
Een serie valt of staat bij de geloofwaardigheid van de personages. Om over de plotholes van FF nog maar te zwijgen.
quote:het eerste seizoen
Ben bang van wel, zou ontzettend jammer zijn though. Er zijn veel mindere series die wel gewoon meerdere seizoenen hebben gelopen. De beslissing om na een seizoen te stoppen begrijp ik dan ook niet echt. Volgens mij waren de kijkcijfers ook niet bijzonder slecht.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]Het eerste en het laatste seizoen, vriend.
Spijker. Kop.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:19 schreef Tim86 het volgende:
Het idee is briljant, maar de uitwerking daarvan en de casting zijn echt hopeloos.
dan heb je toch vette pech en blijf je in een vette illusie hangen, want helaas geen vervolg en ook geen echt einde dus...(vind het zelf ook jammer, dat ze wel V verlengen en niet flashforward)quote:Op zondag 20 juni 2010 21:10 schreef Devz het volgende:
Vandaag het eerste seizoen afgekeken, en ik ben erg positief verrast door deze serie. Sterker nog, ik vind FlashForward een van de betere series die ik gezien heb. Een beetje een mix van Lost (het mysterieuze) en 24 (de actie).
Ik hoop dan ook echt dat er een tweede seizoen gaat komen. Voor iedereen die van series als 24 en Lost houdt is FlashForward in ieder geval een dikke aanrader!
Tenzij een ander productiemaatschappij het overneemt, wat niet onmogelijk is, aangezien het misschien in Europa wél aanslaat. Al denk ik van niet, zeg nooit nooit.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
dan heb je toch vette pech en blijf je in een vette illusie hangen, want helaas geen vervolg en ook geen echt einde dus...(vind het zelf ook jammer, dat ze wel V verlengen en niet flashforward)
nou denk ut niet hoor, heb al vaker dit soort fijne dingen meegemaakt, en nog nooit is een serie verlengd door een andere productiemaatschappij omdat wij in europa iets leuk vinden...USA is zelf volgens mij heilig voor de kijkcijfersquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Tenzij een ander productiemaatschappij het overneemt, wat niet onmogelijk is, aangezien het misschien in Europa wél aanslaat. Al denk ik van niet, zeg nooit nooit.
Vooral de acteurs inderdaad, die Joseph Fiennes is echt een overdreven acteur, maar gewoon echt slecht. Hoe verder in de serie hoe irritanter hij ging worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Jivis het volgende:
FlashForward had potentie plotwise, maar heeft zwaar gefaald qua casting. Als er wat meer charismatische personen waren neergezet in plaats van Joseph Fiennes en Sonya Walger had het al een stuk gescheeld. Die eerste mag nog niet eens in de schaduw van zijn broer's uitwerpselen staan en die tweede is enkel geschikt voor een bijrolletje als Constant ofzo.
Een serie valt of staat bij de geloofwaardigheid van de personages. Om over de plotholes van FF nog maar te zwijgen.
Dat is echt een vette serie, augustus ongeveer komt seizoen 3quote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Mirel het volgende:
Ik kijk nu Sons of Anarchy en FBI agente en vader van de vermiste dochter spelen een vrouw en haar man die biker is.
Ze hadden het beter net als het boek idd op Lloyd kunnen focussen, elke keer als ze wetenschappelijk bezig waren in de serie vond ik het het meest boeiendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Ereinion het volgende:
De enige geslaagde personages waren zo ongeveer die twee wetenschappers. Voor de rest was het eigenlijk pijnlijk slecht. Blij dat deze bagger gecanceled is.
Ja maar, wat is je mening over de 2 acteurs die ik noemde. Dat je het leuk vind vind ik leuk, maar ja, wat moet ik met deze post dan!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat is echt een vette serie, augustus ongeveer komt seizoen 3
Sorry hoor. Als je eerst eens fatsoenlijk nederlands leert schrijven zou ik er in het vervolg misschien uit kunnen opmaken dat je een vraag had.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja maar, wat is je mening over de 2 acteurs die ik noemde. Dat je het leuk vind vind ik leuk, maar ja, wat moet ik met deze post dan!
Als jij jouw post duidelijk vindt, zou ik je aanraden weer even naar school te gaan. Verder speelt Joseph Fiennes noch Sonya Walger in SoA, dus ben jij degene die hier afdwaalt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Mirel het volgende:
Als ik wat info vertel over de acteurs waarvan er de laatste posts werd gesproken dat ze zo slecht waren, dan is het wel leuk als je daar op ingaat. Met een 'Yeah Sons of Anarchy is gaaf!-post dwaalt het af naar iets anders en dat vind ik jammer
Mijn post was duidelijk genoeg, had geen zin om de namen van de acteurs op te zoeken, dan lees je het maar nog een keer
moet je laatste twee maar niet kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Knipoogje het volgende:
Zit nu bij aflevering 8, maar ik snap echt de logica niet achter sommige acties. Dat ie gast zelfmoord pleegt om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden
Ik had gewoon 1 van die leads van het bord geschrapt. Kijk, dat plakbriefje is er nu niet meer...
Of al die miljoenen mensen die normale dingen aan het doen waren. Als ze besluiten om het niet te doen, dan treedt het al niet meer op. "Ik zag mezelf bij de kapper." "Ik ga die dag gewoon niet naar de kapper."
Dat ook niemand eens verwoordt dat alles gewoon een selffullfilling prophecy is. Nee, je kreeg geen flash omdat je dood bent gegaan tijdens een spelletje russisch roulette dat je speelde omdat je wist dat je doodging omdat je geen flash had
Hij pleegt geen zelfmoord om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden, maar omdat hij weet dat hij op de één of andere manier er voor zal zorgen dat een vrouw omkomt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Knipoogje het volgende:
Zit nu bij aflevering 8, maar ik snap echt de logica niet achter sommige acties. Dat ie gast zelfmoord pleegt om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden
Jij begon met het zeiken he, die stijn zei gewoon aardig dat hij Sons of Anarchy een leuke serie vond, en toen begon jij er een dik probleem van te maken dat hij niet inhoudelijk reageerdequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:25 schreef Mirel het volgende:
Ik omschrijf ze aan de hand van hun rollen in de serie, grbkvnmciocdcf435vrawrcbs5getvhtbw4ngn geen zin meer.
Jezus wat kunnen mensen toch zeiken om niets
ik snap niet waarom veronica dit gaat doen, want het eindigt helemaal niet...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef Nickske1912 het volgende:
Veronica gaat deze serie uitzenden
Elke donderdagavond om 20:30.
Al las ik daar wel een leuke blogpost over van een producer ofzo die helemaal vertelde wat ze wilden laten zien in de serie. Ik vind dat dat standaard in contracten gezet moet worden ofzo, dat in case of cancellation er iig antwoorden komen op een of andere blogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Veronica deed hetzelfde met Traveler, een erg vette serie maar met blijkbaar hetzelfde soort plot als Prison Break. Na 7 afleveringen werd hij gecanceled zonder dat er ook maar iets echt duidelijk werd qua einde, er zat zelfs nog een plotwending in aflevering 6 of 7. Wat doet Veronica? Ze gaan het uitzenden
.
Wat ik begrepen heb kopen zenders in Nederland volledige pakketten qua serie-aanbod bij een Amerikaanse producent. Daarom moet een zender ze als Veronica ze verplicht binnen een bepaalde tijd uitzenden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Veronica deed hetzelfde met Traveler, een erg vette serie maar met blijkbaar hetzelfde soort plot als Prison Break. Na 7 afleveringen werd hij gecanceled zonder dat er ook maar iets echt duidelijk werd qua einde, er zat zelfs nog een plotwending in aflevering 6 of 7. Wat doet Veronica? Ze gaan het uitzenden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |