Dat is echt een vette serie, augustus ongeveer komt seizoen 3quote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Mirel het volgende:
Ik kijk nu Sons of Anarchy en FBI agente en vader van de vermiste dochter spelen een vrouw en haar man die biker is.
Ze hadden het beter net als het boek idd op Lloyd kunnen focussen, elke keer als ze wetenschappelijk bezig waren in de serie vond ik het het meest boeiendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Ereinion het volgende:
De enige geslaagde personages waren zo ongeveer die twee wetenschappers. Voor de rest was het eigenlijk pijnlijk slecht. Blij dat deze bagger gecanceled is.
Ja maar, wat is je mening over de 2 acteurs die ik noemde. Dat je het leuk vind vind ik leuk, maar ja, wat moet ik met deze post dan!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat is echt een vette serie, augustus ongeveer komt seizoen 3
Sorry hoor. Als je eerst eens fatsoenlijk nederlands leert schrijven zou ik er in het vervolg misschien uit kunnen opmaken dat je een vraag had.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja maar, wat is je mening over de 2 acteurs die ik noemde. Dat je het leuk vind vind ik leuk, maar ja, wat moet ik met deze post dan!
Als jij jouw post duidelijk vindt, zou ik je aanraden weer even naar school te gaan. Verder speelt Joseph Fiennes noch Sonya Walger in SoA, dus ben jij degene die hier afdwaalt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef Mirel het volgende:
Als ik wat info vertel over de acteurs waarvan er de laatste posts werd gesproken dat ze zo slecht waren, dan is het wel leuk als je daar op ingaat. Met een 'Yeah Sons of Anarchy is gaaf!-post dwaalt het af naar iets anders en dat vind ik jammer
Mijn post was duidelijk genoeg, had geen zin om de namen van de acteurs op te zoeken, dan lees je het maar nog een keer
moet je laatste twee maar niet kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Knipoogje het volgende:
Zit nu bij aflevering 8, maar ik snap echt de logica niet achter sommige acties. Dat ie gast zelfmoord pleegt om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden
Ik had gewoon 1 van die leads van het bord geschrapt. Kijk, dat plakbriefje is er nu niet meer...
Of al die miljoenen mensen die normale dingen aan het doen waren. Als ze besluiten om het niet te doen, dan treedt het al niet meer op. "Ik zag mezelf bij de kapper." "Ik ga die dag gewoon niet naar de kapper."
Dat ook niemand eens verwoordt dat alles gewoon een selffullfilling prophecy is. Nee, je kreeg geen flash omdat je dood bent gegaan tijdens een spelletje russisch roulette dat je speelde omdat je wist dat je doodging omdat je geen flash had
Hij pleegt geen zelfmoord om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden, maar omdat hij weet dat hij op de één of andere manier er voor zal zorgen dat een vrouw omkomt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Knipoogje het volgende:
Zit nu bij aflevering 8, maar ik snap echt de logica niet achter sommige acties. Dat ie gast zelfmoord pleegt om te laten zien dat de toekomst veranderd kan worden
Jij begon met het zeiken he, die stijn zei gewoon aardig dat hij Sons of Anarchy een leuke serie vond, en toen begon jij er een dik probleem van te maken dat hij niet inhoudelijk reageerdequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:25 schreef Mirel het volgende:
Ik omschrijf ze aan de hand van hun rollen in de serie, grbkvnmciocdcf435vrawrcbs5getvhtbw4ngn geen zin meer.
Jezus wat kunnen mensen toch zeiken om niets
ik snap niet waarom veronica dit gaat doen, want het eindigt helemaal niet...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef Nickske1912 het volgende:
Veronica gaat deze serie uitzenden
Elke donderdagavond om 20:30.
Al las ik daar wel een leuke blogpost over van een producer ofzo die helemaal vertelde wat ze wilden laten zien in de serie. Ik vind dat dat standaard in contracten gezet moet worden ofzo, dat in case of cancellation er iig antwoorden komen op een of andere blogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Veronica deed hetzelfde met Traveler, een erg vette serie maar met blijkbaar hetzelfde soort plot als Prison Break. Na 7 afleveringen werd hij gecanceled zonder dat er ook maar iets echt duidelijk werd qua einde, er zat zelfs nog een plotwending in aflevering 6 of 7. Wat doet Veronica? Ze gaan het uitzenden
.
Wat ik begrepen heb kopen zenders in Nederland volledige pakketten qua serie-aanbod bij een Amerikaanse producent. Daarom moet een zender ze als Veronica ze verplicht binnen een bepaalde tijd uitzenden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Veronica deed hetzelfde met Traveler, een erg vette serie maar met blijkbaar hetzelfde soort plot als Prison Break. Na 7 afleveringen werd hij gecanceled zonder dat er ook maar iets echt duidelijk werd qua einde, er zat zelfs nog een plotwending in aflevering 6 of 7. Wat doet Veronica? Ze gaan het uitzenden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |